quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
En wie ben jij?quote:
Wie?quote:
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef De_Ananas het volgende:
Binnnekort een KLB MEET!!!!!!
Wie: Niemandquote:
De man van je dromen nachtmerries.quote:
Amersfoort.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie: Niemand
Wat: KLB meet
Waar: Amersfoort
Tof ik kom ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, anders komt er helemaal niemandquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
Mogen gebanden ook naar de meet komen?
Teunebeun en dagdag moeten ook komen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
Mogen gebanden ook naar de meet komen?
Wanneer, hoe laat en wie komen/gaan niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Meet, bier, tieten, Ajax, Amsterdam, frituur.
Mn weekendavontuur al gelezen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n moeder thuis, mijn eigen computer is tijdelijk uitgeschakeld.
SNel doen!quote:
Jos, BT en ik zijn in ieder geval van de partij. Een keer in het weekend lijkt me het beste.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wanneer, hoe laat en wie komen/gaan niet?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jos, BT en ik zijn in ieder geval van de partij. Een keer in het weekend lijkt me het beste.
Zaterdagavond lijkt me geschikt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jos, BT en ik zijn in ieder geval van de partij. Een keer in het weekend lijkt me het beste.
Ik heb geen zaterdagen vrij in mijn drukbezette levenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zaterdagavond lijkt me geschikt.
Vrijdag dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen zaterdagen vrij in mijn drukbezette leven
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen dan na onze wekelijkse ''sessie'' toch wel samen naar de meet gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja goed puntquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen dan na onze wekelijkse ''sessie'' toch wel samen naar de meet gaan?
Boeit mij niet zo, vrijdag is ook goed.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja goed punt
Maar even serieus, vrijdag is beter
Jullie volgen een cursus breien? Cute.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen dan na onze wekelijkse ''sessie'' toch wel samen naar de meet gaan?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Teunebeun en dagdag moeten ook komen.
Sommige noemen het breien maar anderen noemen het te keer gaan als konijnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie volgen een cursus breien? Cute.
Jij bent te jong.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Gaat er nou serieus een meet komen?
Nah, ik bedoelde meer naaien. Maar als jij het breien wil noemen is dat okequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie volgen een cursus breien? Cute.
Noem je ze nou mietjes?quote:
waarom had je trouwens niet die rooie schoenen gekauftquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde meer naaien. Maar als jij het breien wil noemen is dat oke
Daar moet ze nog wat harder voor door naaienquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef gers het volgende:
[..]
waarom had je trouwens niet die rooie schoenen gekauft
Toen ik ze wilde bestellen waren ze uitverkochtquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:55 schreef gers het volgende:
[..]
waarom had je trouwens niet die rooie schoenen gekauft
Tja, tellen is niet voor iedereen weggelegd he.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef afcajos het volgende:
Ow, we zijn trouwens weer 100 delen vooruit gegaanklasbak anaalnas
Oh, was dat de bedoelingquote:
Ja ik faalde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef gers het volgende:
[quote]Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde bestellen waren ze uitverkocht!!
[ afbeelding ]
En dan zelf zo quoten/plaatje postenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef gers het volgende:
[quote]Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde bestellen waren ze uitverkocht!!
[ afbeelding ]
Faleres toch?quote:
394.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
Bazen!
Deze baas is wedergekeerd om u te voorzien van bazenposts in dit 294e (!!) bazendeel van deze bazenreeks.
WELKOMquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
Bazen!
Deze baas is wedergekeerd om u te voorzien van bazenposts in dit 294e (!!) bazendeel van deze bazenreeks.
Amersfoortquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, ik kom niet!
U heeft een foutje gemaakt baas. Het hoort 294 te zijn.quote:
Gisteren was ik gewoon boosquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Amersfoort![]()
Ik stem voor Amsterdam. En liever niet in het weekend.
[..]
[..]
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef gers het volgende:
de meet was toch in utreg ?
En wist je nog niet dat ik ook kwam naar de meet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gisteren was ik gewoon boos!
Wrom?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, tijd van de maand.quote:
omdat je me haat zekerquote:
Nee, omdat ik het hele weekend niet in de SC ben geweest.quote:
haar slipje ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
Op de meet wil ik BT's nieuw "aanwinst" (![]()
) wel zien!!
Ik miste al iets jah..quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het hele weekend niet in de SC ben geweest.
Oh.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha hou je bekquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
) wel zien!!
Ik kom niet, hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
) wel zien!!
Ietwat verlaat, maar toch!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
) wel zien!!
God, ben ik blij dat jij niet mijn vriendin bent.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha needan mag je mn bui van gisteravond nog wel keer 10 doen
Ik ben er in het weekend sowieso bijna nooitquote:
moar nu wel weer beter ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha needan mag je mn bui van gisteravond nog wel keer 10 doen
Waarom heb ik zo'n donkerbruin (quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:20 schreef afcajos het volgende:
) wel zien!!
Gelukkig maar hequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
God, ben ik blij dat jij niet mijn vriendin bent.
Hahaquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er in het weekend sowieso bijna nooit
Sad gast, sadquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ietwat verlaat, maar toch!![]()
O ja, ik kom alleen naar de meet als die proleet van een Sackboy niet mag komen!
Je hebt het pas een stuk of 16x 'subtiel' door laten schemeren hier in de SCquote:
wat heb ik door laten schemeren ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sad gast, sad![]()
[..]
Je hebt het pas een stuk of 16x 'subtiel' door laten schemeren hier in de SC
Jij, sackboy en IQM weten hier waar we het over hebben. Daar laten we het ook bij dacht ik zoquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Je hebt een nieuwe soa opgelopen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij, sackboy en IQM weten hier waar we het over hebben. Daar laten we het ook bij dacht ik zodus nu kappen jullie.
Zo weet je gelijk weer wie je dingen kan toevertrouwen en wie er stoer mee gaan lopen doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij, sackboy en IQM weten hier waar we het over hebben. Daar laten we het ook bij dacht ik zodus nu kappen jullie.
Jos is heel lief hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo weet je gelijk weer wie je dingen kan toevertrouwen en wie er stoer mee gaan lopen doen.
En wij ons straks maar afvragen op die meet hoe ze aan haar koortslip kwam!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe soa opgelopen?
Whehequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
En wij ons straks maar afvragen op die meet hoe ze aan haar koortslip kwam!
Mwa ik loop er niet echt stoer mee te doen, enkel BT een beetje pestenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo weet je gelijk weer wie je dingen kan toevertrouwen en wie er stoer mee gaan lopen doen.
Zit je een beetje bij Hilary Duff in te likkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Irritante Last.fmomdat je een keer Hilary Duff hebt gedraaid, word ik nu constant geconfronteerd met van die irritante Disneykinderrock bij m'n recommendations.
Wat is die van u?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef BobbyB het volgende:
Irritante Last.fmomdat je een keer Hilary Duff hebt gedraaid, word ik nu constant geconfronteerd met van die irritante Disneykinderrock bij m'n recommendations.
294 it is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
U heeft een foutje gemaakt baas. Het hoort 294 te zijn.
Dat heb ik ook gemist, jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo.
Ja, lekker hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit je een beetje bij Hilary Duff in te likken
Mij geeft ie Doe maar enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef BobbyB het volgende:
____quote:
quote:
Weet ik het, sinds ze de site vernieuwd hebben kan ik de helft niet terug vinden. Ik gebruik gewoon die player van hunnie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:57 schreef Sackboy het volgende:
Waar zie je je recommendations bij last.fm?
ik heb een toffe baasquote:
Je bent zwanger?quote:
Ik heb geen baas ___quote:
quote:
jij bent me heldquote:
He bahquote:
NEPSTUDENTquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen baas ___!
Op dit moment heb ik geen werk.
quote:
Ja, ik zal vanavond wel ff kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB, kan je deze in de OP banner verwerken oid?
[ afbeelding ]
Bewijs voor authenticiteit van deze seal:
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ruik ik daar jaloezie .... nah?
ik werk voor een hongerloontjequote:
Nu moet ik huilenquote:
Ik honger voor een werkloontje.quote:
Ja,quote:
21quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nou dat is bijna 2 keer zoveel als ik hoormaar eh hoe oud ben je?
das toch weinig voor ongeschoold werkquote:
WTF dat een hongerloontje noemenquote:
Of:quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WTF dat een hongerloontje noemenIn de mijnen, dat was een hongerloontje!
Nee. omdat jij ermee gestopt bent doet niemand het!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
Er word helemaal geen Hayden meer gepost.
In Afrika hebben ze geeneens mijnen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WTF dat een hongerloontje noemenIn de mijnen, dat was een hongerloontje!
Ik moest lachen, is dat erg?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze geeneens mijnen!![]()
Alleen landmijnen..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alleen landmijnen..
??quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
Och, die arme dagdag wordt bedreigd op marktplaats
hij zei dat jij in zijn huis zatquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
Och, die arme dagdag wordt bedreigd op marktplaats
BAN POSTEN VOOR EEN GEBANDEquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zei ie me net, zielig he!
Ja maar hij kon me niet vindenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
hij zei dat jij in zijn huis zat
Ik post toch niet uit naam van dagdag, ik post iets dat dagdag tegen me zei uit mijn eigen overwegingen. Bovendien quote ik ook niets.quote:
Lekker is dat, iemand had dat over moeten nemen. Kan ook niks aan een ander overlaten hier.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. omdat jij ermee gestopt bent doet niemand het!
Zn inbox is gewoon beschikbaar hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij is dagdag zn inbox vol, niet beschikbaar meerhij pmde mij denet iets over een platgereden kikker en hoe de show was
Waar de neuk haalt hij het allemaal vandaan
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alleen landmijnen..
dagdag heeft jos geblockedquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zn inbox is gewoon beschikbaar hoor?
Dat ziet er wel heel erg ongesteld uitquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel erg ongesteld uit
Die linker bedoel je? Ik weet alleen niet wie dat is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel erg ongesteld uit
quote:
haha hij pakt me terug door mij nu te blockenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaha ja hij zei hetbeste grap ooit. Keiharde pwn voor jos trouwens
Ik wilde het wel doen, maar ik vond een bepaalde andere foto belangrijker om te postenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker is dat, iemand had dat over moeten nemen. Kan ook niks aan een ander overlaten hier.
[ afbeelding ]
quote:
Wat stond daar>?quote:
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
weert jij het? weet ik het?
reageerde meer op de ninja-edit...
maare, ik ga ff eten en slapen; moet vannacht met "wicky de viking" de KLB in de gaten houden....![]()
RELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil haar tussen haar tieten neuken om vervolgens lekker in haar ogen te spuiten, is dit gek?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:49 schreef yamo het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze chick wil ik trouwen gek![]()
![]()
ben je homo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wil haar tussen haar tieten neuken om vervolgens lekker in haar ogen te spuiten, is dit gek?
Bwoh, als ik die dingen bij haar deed zal het me aan m'n reet roesten als ik homo genoemd wordtquote:
dat wil ik met iedereen die zo naar mij kijkt....quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wil haar tussen haar tieten neuken om vervolgens lekker in haar ogen te spuiten, is dit gek?
oh ik zou haar ook zo doen hoor, maar als hij homo was had ik het wel raar gevondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef yamo het volgende:
[..]
Bwoh, als ik die dingen bij haar deed zal het me aan m'n reet roesten als ik homo genoemd wordt
we houden het graag netjes hier in de KLB_SCquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef yamo het volgende:
[..]
Bwoh, als ik die dingen bij haar deed zal het me aan m'n reet roesten anus oxideren als ik homo genoemd wordt
Is dat een synoniem voor iets, of ga je echt mosselen eten?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor iets, of ga je echt mosselen eten?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat jij wil lieverd![]()
hoezo, moet ik jou mosslen ook "ff eten"....![]()
IK KOM NIET MEER BIJ.............!@!@1212!@!@!@!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Lol in je eentje is altijd goed
tot vanavond kusjequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kat vond het alleen wat minder, staat mij nu echt met hele grote ogen van een meter of 3 aan te staren!!!!
maar serieus, ga nu gebakken mosselen eten, slapen, naar werk en jullie vanaf een uur of 2200 verblijden met mijn nachtterreur, nou ja, jullie dan niet maar de rest gaat er aan geloven!!!!
bis gleich mein liebste
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef yamo het volgende:
[ afbeelding ]
KABLAMMO, spontane zaadlozing![]()
Wel jammer van dat haar daar onder
BOHHHHHHHHquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef yamo het volgende:
[ afbeelding ]
KABLAMMO, spontane zaadlozing![]()
Wel jammer van dat haar daar onder
ik zit hier, in deze SC, al maanden joh.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg, vlegel, stel je eerst eens even voor.
Heul niet, post eens tieten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef EFGlol het volgende:
[..]
ik zit hier, in deze SC, al maanden joh.
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef gers het volgende:
ik ken je niet en ik ben er al sinds deel o
Uhh, ik denk het nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, ik ga ff eten en slapen; moet vannacht met "wicky de viking" de KLB in de gaten houden....![]()
ZOMFG!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:49 schreef yamo het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze chick wil ik trouwen gek![]()
![]()
Welke gebande user bent u precies?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:12 schreef EFGlol het volgende:
[..]
ik zit hier, in deze SC, al maanden joh.
quote:
Onze viking heeft corvee in de bankantine de komende twee dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
weert jij het? weet ik het?
reageerde meer op de ninja-edit...
RELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:21 schreef Agiath het volgende:
Net terug van een tentamen van 3 uur lang, nu ben ik aardig gaar. Hij was moeilijk.
Ik moet een 4,5 halen om te slagen, laten we het hopen
Lekkere motivatiequote:
Ik keek er laatst eens naar binnen en moet zeggen dat het daar de laatste tijd echt ontzettend mooi schoon is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Onze viking heeft corvee in de bankantine de komende twee dagen.
Whehe, ik mocht vorige week ook 48 poetsen van remlof.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik keek er laatst eens naar binnen en moet zeggen dat het daar de laatste tijd echt ontzettend mooi schoon is.
Waar ging het tentamen over?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:21 schreef Agiath het volgende:
Net terug van een tentamen van 3 uur lang, nu ben ik aardig gaar. Hij was moeilijk.
Ik moet een 4,5 halen om te slagen, laten we het hopen
Hoax, jij bent daar nog nooit binnen geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik keek er laatst eens naar binnen en moet zeggen dat het daar de laatste tijd echt ontzettend mooi schoon is.
Ja ik ben daar momenteel ook mee bezigquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, ik mocht vorige week ook 48 poetsen van remlof.
Klopt, ik zei ook dat ik er naar binnen keek, niet dat ik er binnen was geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoax, jij bent daar nog nooit binnen geweest.
Verklaar je nader...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef yamo het volgende:
[..]
Ja ik ben daar momenteel ook mee bezig
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Hey kijk, Florian_ en PK:
[ afbeelding ]
Statica.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ging het tentamen over?
Ik had laatst een informatica -toets___!
BOHquote:
Tof, ik snap er niets vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Statica.
Dit soort dingetjes doen
[ afbeelding ]
edit: OMG FIPO WHAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:36 schreef EFGlol het volgende:
spange chick, sackboy. je hebt m'n goedkeuring
daar mag ik jammer genoeg niets over zeggen. ik verwijs je door naar mn advocaat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar zit jij niet in of loop je te klonen ofzo?
Strakke broeken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt niet normaal, volgens mij is 'ie te heet gewassen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt niet normaal, volgens mij is 'ie te heet gewassen.
Broeken die strak zittenquote:
I wishquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:36 schreef McFearless het volgende:
Sackboy, heb jij nog meer materiaal van dit meisje?
Lol wut.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef EFGlol het volgende:
[..]
daar mag ik jammer genoeg niets over zeggen. ik verwijs je door naar mn advocaat.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je had het begin van mijn dag helemaal goed gemaakt ...
Lol echt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WTF gek, het sneeuwde hier keihard.
Broekpaling, kom er maar in...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Pics? Van vrouwelijk schoon bitte.
Oké jij bent Lakitu, dat kan niet andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:42 schreef EFGlol het volgende:
[..]
ik heb wel wat materiaal dat erop lijkt, kan het niet posten nu, jammer genoeg.
doe mij dan maar die middelstequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:44 schreef Sackboy het volgende:
Ik reserveer alvast die rechtse![]()
[ afbeelding ]
[..]
Oké jij bent Lakitu, dat kan niet anders
Jailbaitquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik ben niet lakitu, ik zit al wat langer in de bankantine.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:46 schreef EFGlol het volgende:
[..]
ik ben niet lakitu, ik zit al wat langer in de bankantine.
en ik zou de middelste ook doen in jouw pic
Is goed, pak ik de middelstequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:44 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Lakitu toch?quote:
Hij zei dat hij al wat langer zat. Jordeeeh?quote:
Van wie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef postmortum het volgende:
de eerste 10 post zijn legendarisch
dt topic jaquote:
negers zijn ook mensenquote:
leuk mooie spandoeken van Genkquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef gers het volgende:
hoe was het in genk![]()
je post dus je bent niet opgepakt
Bron?quote:
vlaams blokquote:
vet doekjequote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
leuk mooie spandoeken van Genk
[ afbeelding ]
was lachen genk , rolt die 2 doeken recht ens links uit , luik gooit doekje over hun uitvak en dan takelt genk dat grote doek opquote:
WIE IS DATquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |