quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
En wie ben jij?quote:
Wie?quote:
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef De_Ananas het volgende:
Binnnekort een KLB MEET!!!!!!
Wie: Niemandquote:
De man van je dromen nachtmerries.quote:
Amersfoort.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie: Niemand
Wat: KLB meet
Waar: Amersfoort
Tof ik kom ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie: Niemand
Wat: KLB meet
Waar: Amersfoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, anders komt er helemaal niemandquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
Mogen gebanden ook naar de meet komen?
Teunebeun en dagdag moeten ook komen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
Mogen gebanden ook naar de meet komen?
Wanneer, hoe laat en wie komen/gaan niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Meet, bier, tieten, Ajax, Amsterdam, frituur.
Mn weekendavontuur al gelezen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n moeder thuis, mijn eigen computer is tijdelijk uitgeschakeld.
SNel doen!quote:
Jos, BT en ik zijn in ieder geval van de partij. Een keer in het weekend lijkt me het beste.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wanneer, hoe laat en wie komen/gaan niet?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jos, BT en ik zijn in ieder geval van de partij. Een keer in het weekend lijkt me het beste.
Zaterdagavond lijkt me geschikt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jos, BT en ik zijn in ieder geval van de partij. Een keer in het weekend lijkt me het beste.
Ik heb geen zaterdagen vrij in mijn drukbezette levenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zaterdagavond lijkt me geschikt.
Vrijdag dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen zaterdagen vrij in mijn drukbezette leven
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen dan na onze wekelijkse ''sessie'' toch wel samen naar de meet gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja goed puntquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen dan na onze wekelijkse ''sessie'' toch wel samen naar de meet gaan?
Boeit mij niet zo, vrijdag is ook goed.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja goed punt
Maar even serieus, vrijdag is beter
Jullie volgen een cursus breien? Cute.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen dan na onze wekelijkse ''sessie'' toch wel samen naar de meet gaan?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Teunebeun en dagdag moeten ook komen.
Sommige noemen het breien maar anderen noemen het te keer gaan als konijnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie volgen een cursus breien? Cute.
Jij bent te jong.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Gaat er nou serieus een meet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |