abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62707862
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.



Filmpje volgt nog... ter vermaak een filmpje van vorig jaar toen een ander Supra met 367km/u won:
http://videos.streetfire.(...)a-228-mph_137670.htm

De Supra in kwestie







[ Bericht 27% gewijzigd door StefanP op 27-10-2008 07:13:57 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_62707900
StefanP, de wereld wacht op jou!

Wil je daar even posten dat je er weer bent, we werden al ongerust
pi_62707967
Dat kan ik ook met mijn Lada
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62707981
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:05 schreef StefanP het volgende:
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.

[ afbeelding ]

Filmpje volgt nog... ter vermaak een filmpje van vorig jaar toen een ander Supra met 367km/u won:
http://videos.streetfire.(...)a-228-mph_137670.htm
Moet geregistreerd zijn om de eerste link te kunnen bekijken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:23:35 #5
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62708015
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62708077
quote:
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:38:20 #7
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62708098
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
Maar een supra zal ie dan ook niet kunnen evenaren.
Dat is immers de beste auto ooit gemaakt.

Signature.
  maandag 27 oktober 2008 @ 01:41:41 #8
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62708124
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
Ik zocht er ook naar omdat ik gelezen had dat die sneller moet zijn dan de Veyron maar kon ook niks vinden.

Weet iemand of die en zo ja wanneer deze in de verkoop gaat?(Kan ik vast een reserveren )
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  maandag 27 oktober 2008 @ 03:00:10 #9
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_62708501
Das toch miz een beetje flauw want die andere snelle autos zijn standaart fabrieks autos.
De truuk van een veyron is dat het ding zo afgeleverd wordt en waarschijnlijk veel kilometertjes kan maken met de prestaties die hij kan leveren.
Als ik zo dat geluid hoor van die vorige supra (van Van Nelle?) vraag ik me af of een dergelijke auto uberhaupt de volgende service beurt op 10000 haalt....
2000+ pk uit een motor sleuren is geen kunst; veel liters en cilinders en veel grote turbos doet wonderen en anders is er altijd nog methanol/nos en nitro, maar hem heel houden, das de truuk.

Kijk naar Red Victor One, ook zo'n fucked up animal: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=red+victor+one&meta=

Het wordt pas intressant als je enige ( logische) voorwaarden gaat stellen zoals ; alleen euro95 en geen turbos of andere blazers.

[ Bericht 8% gewijzigd door robber57 op 27-10-2008 03:35:38 ]
  maandag 27 oktober 2008 @ 03:14:17 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708537
toyota is sowieso de beste autofabrikant. echte rijmachines.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62708754
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 03:00 schreef robber57 het volgende:
Das toch miz een beetje flauw want die andere snelle autos zijn standaart fabrieks autos.
De truuk van een veyron is dat het ding zo afgeleverd wordt en waarschijnlijk veel kilometertjes kan maken met de prestaties die hij kan leveren.
Als ik zo dat geluid hoor van die vorige supra (van Van Nelle?) vraag ik me af of een dergelijke auto uberhaupt de volgende service beurt op 10000 haalt....
2000+ pk uit een motor sleuren is geen kunst; veel liters en cilinders en veel grote turbos doet wonderen en anders is er altijd nog methanol/nos en nitro, maar hem heel houden, das de truuk.

Kijk naar Red Victor One, ook zo'n fucked up animal: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=red+victor+one&meta=

Het wordt pas intressant als je enige ( logische) voorwaarden gaat stellen zoals ; alleen euro95 en geen turbos of andere blazers.
De Supra die dit jaar won is twee weken geleden "gebouwd" Sindsdien heeft ie 1500rwhp gedynod (meer kon de dyno niet aan), 8 seconden op de kwart mijl gereden en nu dit. Da's toch niet mis voor een auto die 15 jaar oud is... hij staat niet mis op een show, je scheurt het circuit ermee stuk, de kwart mijl is je eigendom en ook kwa acceleratie en topsnelheid veegt hij alles van de baan. De beste sportauto die ooit gebouwd is dus


Twee weken geleden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_62709651
WOW wat vet zo'n Supra!
In 1600meter naar de 388
Rijdt zelfs een Veyron eruit!
Wat een goddelijke bak is de Supra, hij MOET vernoemd worden tot beste sportwagen ALLER TIJDEN!

Oke serieus nu...
1) niet zo gek dat hij sneller is, HIJ HEEFT 499PK MEER EN RIJDT OP EEN DRAG STRIP!!
2) en nu de bocht om met die bak!

Lijkt me niet fijn rijden...vergeleken met een Veyron.
Gevoel van degelijkheid is compleet weg...1500pk in een wagen die fabrieks af 320pk levert, tegenover een auto die ontworpen is voor 1001pk.
pi_62712306
weer de discussie

geef toyota even veel geld als bugatti om een super snelle bak te maken, dan zullen ze nog beter zijn


prijs kaartje ligt er ook naar


Maarja deze discussie gaat al jaren hier zo op Fok! en nog steeds komen er Japanse Rides die gewoon sneller zijn rechtuit dan welke fabrieksauto dan ook

  maandag 27 oktober 2008 @ 11:18:23 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62713050
Das aardig rap.

Maar het is geen Veyron.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62713254
Supra's blijven mooi
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:33:22 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62713495
Supra


Veyron


Al gaat een Supra 500 km/h, het blijft een Supra.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:39:29 #17
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_62713654
Een veyron doet het alleen nog 99999999x die Supra zal bij de 100e x boem zeggen denk ik.
pi_62713772
De McLaren F1 (GTR) is gewoon de absolute uber auto. Wat een Veyron vandaag doet, deed zo'n ding in 1994 al bijna. En daar had dat ding nog eens wegligging bij ook.

Wat een andere fuck auto, zwaar aangepast en onrijdbaar in de bochten doet over de standing mile boeit me werkelijk geen drol.
Hopeloos benzine verslaafd
pi_62713819
wat zou je in godsnaam met een supra moeten?


  maandag 27 oktober 2008 @ 11:52:03 #20
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62714007
Zelfs als het ding de lichtsnelheid zou halen, het blijft een hoop japans plastic
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:25:40 #21
17061 mvt
blame Canada
pi_62714939
quote:
geef toyota even veel geld als bugatti om een super snelle bak te maken, dan zullen ze nog beter zijn
alsof ze dat niet hebben, kwestie van prioriteit.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_62715130
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Use_This_Name het volgende:
wat zou je in godsnaam met een supra moeten?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
pi_62716983
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:31 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
ik ben op circuit rondetijden nog nooit de tijd van een supra tegen gekomen inderdaad
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:37:15 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62717035
Maar circuitrijden is dan ook geen sport. Zo hard mogelijk rechtdoor is veel toffer .


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62717108
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef fathank het volgende:
Maar circuitrijden is dan ook geen sport. Zo hard mogelijk rechtdoor is veel toffer .





Wat een lelijke bakken zeg. Stijlloze consumptierommel.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62718083
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:31 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
Bouw een 280Z goed genoeg om en je hebt ook een monster.
Allemaal kwestie van pecunia's
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62719949
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

Oja, er werd ook nog iets geblaat over Supra's die nooit op het circuit komen.

Japan GT FTW

[ Bericht 3% gewijzigd door MaartenGrendel op 27-10-2008 15:23:53 ]
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_62720078
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
nooit harder dan 250km/h hebben gereden
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:24:06 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62720158
"EEN TOYOTA SUPRA IS VEEL BETER WANT DAARMEE BEN JE 4X ZO SNEL BIJ JE FATALE ONGELUK !"
zzz
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:27:09 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62720265
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plactic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

Oja, er werd ook nog iets geblaat over Supra's die nooit op het circuit komen.

Japan GT FTW
Hij begint z'n topic met de zin " Eat tthat, Vipers en Veyrons". Dan kun je natuurlijk verwachten dat er vergelijkingen getrokken gaan worden. En het is inderdaad een hele beste prestatie, maar het blijft een Supra. Leuk en aardig dat je zo hard kunt, maar het is natuurlijk geen Veyron. Dat dan pubertjes zijn die nog nooit harder dan 250 km/h hebben gereden doet er niet toe. Of mag ik ook geen commentaar hebben op profvoetballers, aangezien ik zelf nooit op dat niveau heb gespeeld?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62720369
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

Oja, er werd ook nog iets geblaat over Supra's die nooit op het circuit komen.

Japan GT FTW
Ik rij helemaal geen auto (wel motor) maar vind die supra gewoon een pauperbak.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62720421
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij begint z'n topic met de zin " Eat tthat, Vipers en Veyrons". Dan kun je natuurlijk verwachten dat er vergelijkingen getrokken gaan worden.
Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_62720479
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Sorry hoor, maar als het geen supra was geweest maar een opel vectra had je deze "intelligente discussie" ook niet willen voeren.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:34:39 #34
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62720497
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Who cares ?
zzz
pi_62720551
Hij had zeker 300pk, maar dan niet het soort pk wat ze in de autosport gebruiken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:37:36 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62720586
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Ik denk dat dat ook met TS te maken heeft gezien zijn posthistorie hier in PTA...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62720611
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als het geen supra was geweest maar een opel vectra had je deze "intelligente discussie" ook niet willen voeren.
Integendeel, een Vectra die 388km/h haalt was nog veel interessanter geweest.
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Who cares ?
Mensen met interesse in techniek.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:42:55 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62720750
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:36 schreef CasB het volgende:
Hij had zeker 300pk, maar dan niet het soort pk wat ze in de autosport gebruiken.
.

+1
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62720954
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Integendeel, een Vectra die 388km/h haalt was nog veel interessanter geweest.
[..]

Mensen met interesse in techniek.
Komop zeg, een wedstrijdje rechtuit rijden, komt echt bitter weinig "techniek" bij kijken. Gewoon alles extra groot uitvoeren.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62721118
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:49 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Komop zeg, een wedstrijdje rechtuit rijden, komt echt bitter weinig "techniek" bij kijken. Gewoon alles extra groot uitvoeren.
En als je concurrent alles groter heeft dan jou en je hebt het budget niet?

Alle autosporten hebben techniek nodig....of je nu alleen maar 12 seconden vol vermogen wilt persen of veel bochtjes draaien.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62721533
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:54 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

En als je concurrent alles groter heeft dan jou en je hebt het budget niet?
Dan wint je concurrent. Da's dus een geldkwestie.

De meeste zichzelf serieus nemende automerken zullen echt geen geld spenderen aan het verbreken van dit "record". Gaat nergens over, alleen boeren en kampers vinden zoiets leuk en beginnen dan over "techniek".
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62723471
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Dan wint je concurrent. Da's dus een geldkwestie.

De meeste zichzelf serieus nemende automerken zullen echt geen geld spenderen aan het verbreken van dit "record". Gaat nergens over, alleen boeren en kampers vinden zoiets leuk en beginnen dan over "techniek".
Met alle respect, jij denkt dat de Amerikaanse NHRA een stelletje rednecks op Budweiser zijn?, wanneer is iets in godsnaam dan wel techniek voor jou?, volgens mij snap je de definitie van "Techniek" nog niet helemaal
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62723540
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Met alle respect, jij denkt dat de Amerikaanse NHRA een stelletje rednecks op Budweiser zijn?, wanneer is iets in godsnaam dan wel techniek voor jou?, volgens mij snap je de definitie van "Techniek" nog niet helemaal
Natuurlijk is dit wel "techniek", maar dat is een trekkertrek ook. Gaat gewoon om snelheid en lawaai en veel en hard en bier en tieten, maar echte interessante, vernieuwende techniek komt er niet bij kijken.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62723734
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit wel "techniek", maar dat is een trekkertrek ook. Gaat gewoon om snelheid en lawaai en veel en hard en bier en tieten, maar echte interessante, vernieuwende techniek komt er niet bij kijken.
Dit soort fanatisme heeft gezorgd voor een verdere ontwikkeling van turbo's, compressoren, overbrenging, bandenprofiel, remcapaciteiten, waardoor jij anno 2008 met een 1400tje 100 PK of meer uit de fabriek meekrijgt, wat ergens in de jaren 60 iets van 55 PK was.

Natuurlijk speelt het bier en tieten een grote rol, dat is ook logisch, aangezien het mensen zijn die er hun eigen geld insteken voor een deel, het 1981 autocross in schubbekuttteveen met een Ford Taunus van 25 gulden-sfeertje is er allang uit, zeker hier in NL.

Kijk anders voor de lol eens op Drachten, daar zitten behalve baardmannen met dikke buiken ook whzzkids met laptops mee te kijken hoe men met een gezonde compressieratio zoveel mogelijk power uit de bak weet te toveren.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62725888
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

moet je perse harder dan 250km/h gereden hebben om mee te tellen ?
maar goed leuke prestatie en een vayron is natuurlijk ook een hele andere prijsklasse
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:37:59 #46
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62726394
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef wouter37 het volgende:

[..]

moet je perse harder dan 250km/h gereden hebben om mee te tellen ?
maar goed leuke prestatie en een vayron is natuurlijk ook een hele andere prijsklasse
Leuke prestatie ja, ik doe het ze niet na, maar daarom is het niet direct, zoals stefanP zegt, "de beste sportwagen ooit".
Signature.
pi_62727594
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:05 schreef StefanP het volgende:
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.

[...]
Eat that Supra. Van 0 naar 482km/u in 402 meter met een staande start.

  maandag 27 oktober 2008 @ 19:24:04 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62728043
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Eat that Supra. Van 0 naar 482km/u in 402 meter met een staande start.

Beste sportwagen ooit
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62728235
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:37 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Leuke prestatie ja, ik doe het ze niet na, maar daarom is het niet direct, zoals stefanP zegt, "de beste sportwagen ooit".
helemaal mee eens. De beste sportwagen wat is dat? en wat vind je belangerijk zelf vind ik een mooi uiterlijk belangerijk (Cobra) maar ja over smaak valt niet te twisten
pi_62728433
Holy crap, hij blijft gewoon spinnen!! Volgens mij kun je pas in z'n 5 een beetje relax in die wagen rijden

Verder is de vergelijking tussen een Supra en een Veyron gewoonweg DOM.
Een Supra gaat hard rechtdoor, en daar is dan ook alles mee gezegd.
Het is een auto die alleen voor snelheid geprepareerd is, en heeft daarnaast gewoon niets te bieden. De Veyron blinkt uit op zoveel fronten dat ik er niet eens aan begin.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:40:44 #51
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62728618
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:30 schreef wouter37 het volgende:

[..]

helemaal mee eens. De beste sportwagen wat is dat? en wat vind je belangerijk zelf vind ik een mooi uiterlijk belangerijk (Cobra) maar ja over smaak valt niet te twisten
true that.
Ikzelf koop een wagen dmv emotie, niet vanwege prestaties.
Dat het een onlosmakelijk met het ander verbonden is in veel situaties is weer een ander verhaal
Signature.
pi_62731849
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Bouw een 280Z goed genoeg om en je hebt ook een monster.
Allemaal kwestie van pecunia's
Waarom zijn ze dan met deze begonnen? Als het met een datsun ook zo eenvoudig kan? Neem aan dat de supra een betere basis is.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:15:09 #53
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62732035
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan met deze begonnen? Als het met een datsun ook zo eenvoudig kan? Neem aan dat de supra een betere basis is.
suprablok kan iets van 5 miljoen pk aan zonder dat de kwaliteit er ook maar iets van op achteruit gaat.
beste sportauto ooit dus.
Signature.
pi_62732496
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:

[..]

suprablok kan iets van 5 miljoen pk aan zonder dat de kwaliteit er ook maar iets van op achteruit gaat.
beste sportauto ooit dus.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:28:19 #55
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62732558
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef wouter37 het volgende:

[..]

Haha, ik lees hier vaak dat suprablokken echt superveel pk aankunnen dus zijn het de beste sportauto's ooit.

Stiekem, ben ik het er niet echt mee eens.
Signature.
pi_62732653
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Haha, ik lees hier vaak dat suprablokken echt superveel pk aankunnen dus zijn het de beste sportauto's ooit.

Stiekem, ben ik het er niet echt mee eens.
mooi
pi_62733543
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan met deze begonnen? Als het met een datsun ook zo eenvoudig kan? Neem aan dat de supra een betere basis is.
Met dubbele turbo's laat een Fiat Cinquecento ook een VR6 achter zich, de 280Z was carburateuraangedreven..
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62735799
En dan de filmpjes.

In-car:



Side shot:

http://videos.streetfire.(...)s-The-Car_194591.htm

Wat foto's:







En wat text van de owner/driver:
quote:
the door in one piece.

My goal with the first pass was just to get it down the track and feel the car out. We had conservative boost and a slow ramp rate. I knew it went well when I hit the rev limiter at the traps. When I pulled the chute, that was the first time I actually got nervous.. yes I said it. I was using a new "Bonneville" chute and it is about 25ft long. When I pulled it, the chute went up in the air then side to side and the car moved over about 10-15ft instantly. I also felt the car moving around alot at the top end. Kean asked me if we had adjusted the suspension settings for when we were drag racing it. It turns out the front shocks were still set at full soft. Kean adjusted the suspension, we raised the rear and put on the taller slicks. Justin raised the limiter, up the boost about 2-3 lbs and that was it. On the second run, the car dead hooked and when I got into the top of 4th, it reallly started to pull. As I got it into 5th, it felt like I had another turbo kick in and it was pulling like a bitch. I usually never look at the guages, but a little past the 3/4 mile mark, I glanced at the tach, it was reading 9200 and I knew it was goning to be a good run, maybe 238 or so. I was never expecting almost 242..


My plans now are to freshen up the engine and transmission and get it back to the track and really run a good number, but for now, take some time off, spend some time with the family and give Chris, Justin and Kean time to spend with there families. I also want to get some track time with my ZO6, I have been going straight too much lately and I might have forgotten how to got left and right.

What can I say that hadn't been already said. You guys know that I own and have owned and driven alot of different cars out there and there is no other car out there that can do what these Supras can do. They are simply incredible platform to work with. That been said, you also have to have the right people to build it. I am such a lucky guy to have the best Supra builder in the world 50 feet away from me. Boost Logic has the best parts, Justin is the best tuner and there is no one that can build a car to perform and look like it a show car better than Chris. It was interesting to see the look on the TT Viper guys, TT Ford GT guys when a 14 year old Toyota just put it to them.

Again, I just want to thank all the guys at the shop for putting so much effort into making this car what it is and for going to all these events. We have accomplished alot with this car in a short time.

SW


[ Bericht 46% gewijzigd door StefanP op 27-10-2008 23:22:43 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:22:00 #59
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62737174
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Van een Veyron-killer kan je pas spreken als je alle aspecten hebt. Mooie looks, mooi interieur, vooruitstrevende techniek, betrouwbaarheid, snelheid etc etc. Een hoop van de dingen die de Veyron speciaal maken heeft een Supra niet, en zal een Supra ook nooit hebben.
Dat dit een leuke prestatie is zal ik niet ontkennen, maar het is niet ineens de beste sportwagen ooit ofzo... Over Viper-killer ga ik helemaal niet spreken, dat is hetzelfde verhaal...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62737495
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef Barcaconia het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Van een Veyron-killer kan je pas spreken als je alle aspecten hebt. Mooie looks, mooi interieur, vooruitstrevende techniek, betrouwbaarheid, snelheid etc etc. Een hoop van de dingen die de Veyron speciaal maken heeft een Supra niet, en zal een Supra ook nooit hebben.
Dat dit een leuke prestatie is zal ik niet ontkennen, maar het is niet ineens de beste sportwagen ooit ofzo... Over Viper-killer ga ik helemaal niet spreken, dat is hetzelfde verhaal...


En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:38:27 #61
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62737765
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Dat is precies hoe jij er tegenaan kijkt.
En waarom zou je zelf zo'n auto moeten bezitten om te weten hoe of wat?
Looks is een mening, ik vind het een tyfuslelijke bak.
Zelfde voor de cockpit, je gaat me toch niet vertellen dat je die er serieus beter uit vindt zien (qua uiterlijk he, daar wordt op gedoeld) dan die van menig sportwagen van deze tijd?
Die techniek is ook heel leuk, heel fijn dat je er 1500 pk uit kan halen maar er is meer dan dat...

Dat jij dat allemaal geweldig vindt, wil niet zeggen dat het daarmee de beste auto is.
Sterker nog, dat vind ik nogal naief om te denken.

Maar goed, jij komt uit de VS, hebt dagelijks te maken met porsches, vipers, supra;s etc, dus jij zal het ongetwijfeld veel beter weten dan ik.

Verder moet me nog even van het hart dat ik het behoorlijk kinderachtig vind hoe je altijd reageert.
Getuigt imo niet echt van volwassen gedrag.
Maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mij
Signature.
pi_62738297
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Je punt over de BMW+turbo ontgaat me een beetje ... ik meen dat die lui juist vooruitstrevend waren met turbo's in de vroegere jaren. Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je denkt dat ze daar te 'dom' zijn om niet eerder met een (twin) turbo te komen ?
quote:
Met dubbele turbo's laat een Fiat Cinquecento ook een VR6 achter zich, de 280Z was carburateuraangedreven..
Ok
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:51:40 #63
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62741571
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Een Supra Deze Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:45:59 #64
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62742810
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Tijdloos ontwerp?
Dashboard curved rond de bestuurder? Dat hebben de meeste vrachtwagens ook!
Beste motor ooit? Tel de originele en de aftermarket parts eens?
Sneller dan een Veyron? op een landingsbaan van een km wel ja, leg er 1 bocht in en je Supra ligt met de pootjes in de lucht.
Maar goed de dingen waar jij je aan optrekt zijn statistieken waar je in het dagelijkse leven NUL KOMMA NUL aan hebt, en als ik ooit het geluk zou hebben om een Ferrari of andere exotische sportwagen te bezitten en aan het stoplicht komt een of andere sjonnie met zijn opgeblazen ricer die mij voorbijtrekt, dan zou ik echt dit gezicht trekken: en op mijn gemak mijn reis verder zetten. Want niet alles in het leven draait om pk's en secondes ...

[ Bericht 5% gewijzigd door osmo op 28-10-2008 13:01:15 ]
pi_62743200
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]


Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp. Right Sorry maar een Supra is nou niet echt mooi.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering. Lekker emotieloos, gevoelloos en het ziet er goedkoop uit. positie is inderdaad wel idiaal.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap. Dus met een goed motorblok is een auto meteen "de beste"? Dat is een beredenatie van een 5-jarige
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd. Bewijs?
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring. Leuk hoor, hard rechtdoor gaan... Verder heeft een Supra niets te bieden.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Ik kan best begrijpen dat je hier op je pik getrapt bent, maar kom dan niet met zo'n overdreven kinderachtige reactie. Jij weet altijd de extremen erbij te trekken en jij staart je duidelijk blind op 0-100 tijden en het max. vermogen. Leuk...als dat is wat je zoekt, maar iedereen zoekts iets anders in een auto, en daar zou je respect voor moeten hebben. Dit geldt ook voor de mensen dier hier meteen volgas de Supra afzeiken, want het blijft een enorme prestatie die hij daar neerzet!!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:04 #66
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62743431
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef -Muse- het volgende:
Holy crap, hij blijft gewoon spinnen!! Volgens mij kun je pas in z'n 5 een beetje relax in die wagen rijden

Verder is de vergelijking tussen een Supra en een Veyron gewoonweg DOM.
niet een handig vergelijk idd.
quote:
Een Supra gaat hard rechtdoor, en daar is dan ook alles mee gezegd.
Het is een auto die alleen voor snelheid geprepareerd is, en heeft daarnaast gewoon niets te bieden.
correctie: DEZE supra is alleen voor snelheid geprepareerd. Zoals al eerder in dit topic gepost is een goed gemodde supra een trackbeest.

Reacties zoals in dit topic is wat pta naar de kloten helpt en zorgt dat er nooit een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden over techniek en performance. Meer ga ik er niet over zeggen, het helpt toch niet.
pi_62743699
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:10 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

niet een handig vergelijk idd.
[..]

correctie: DEZE supra is alleen voor snelheid geprepareerd. Zoals al eerder in dit topic gepost is een goed gemodde supra een trackbeest.

Reacties zoals in dit topic is wat pta naar de kloten helpt en zorgt dat er nooit een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden over techniek en performance. Meer ga ik er niet over zeggen, het helpt toch niet.
I stand corrected...ik had het inderdaad puur over deze Supra. Punt is, je moet een Supra ergens voor modden voordat hij er goed in is...het komt niet vanuit de auto zelf. Daarom kun je hem dus niet vergelijken met een alledaagse sportauto.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:58:54 #68
192166 Paupermans
They made me do it
pi_62744777
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Haha, wat een onzin. BMW was vroeger (en is nog steeds) een pionier als het om turbo's en vermogen bij consumentenauto's gaat. De huidige 335i is gemaakt om het gat tussen de 330i en de M3 te dichten, nu de M3 een 4.0 V8 met meer dan 100pk per liter heeft. Dat zie ik Toyota nog niet zo snel doen. Ow ja, Lexus met hun IS F, die hebben 5 liter nodig om er hetzelfde vermogen uit te halen. Dat had BMW 10 jaar geleden al met de M5. Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
pi_62748096
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Paupermans het volgende:

Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
pi_62750191
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?

Het is ook niet mijn smaak, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verkies boven een hel hoop burgerplastic dat ik nu over de Coolsingel zie karren.

Er is geen vastgelegde criteria voor de beste auto ter wereld, het hangt nog steeds van een hele hoop persoonlijke factoren af.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:15:38 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62752826
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp. Kwestie van smaak
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering. Ja mooi man zo'n jaren '90 kunstof dashboard, echt het ultieme design allertijden
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap. Noem de criteria eens voor beste motor. Dat je er met een hoop aftermarket spullen 1500 pk uit kan halen is leuk, maar hoeveel is er dan nog over van de originele motor?
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring. Een Supra is inderdaad flink betrouwbaar met zoveel vermogen, maarja hoeveel geld heb je er dan al inzitten. Steek er niet genoeg geld in weg betrouwbaarheid. Alles heeft z'n prijs. En waar de Veyron blijft? Volgens mij is een Veyron niet ontworpen om zo snel mogelijk 1 mijl af te leggen, in tegenstelling tot een speciaal geprepareerde Supra.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning. Jij voelt jezelf wel heel verheven boven alles en iedereen of niet . Als je nou eens op een fatsoenlijke manier zo discussiëren dan zouden mensen je misschien nog serieus nemen. Serieus, je begint steeds meer op een betweterige alwetende redneck te lijken.


[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 28-10-2008 16:06:49 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:02:26 #72
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62754472
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?

Het is ook niet mijn smaak, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verkies boven een hel hoop burgerplastic dat ik nu over de Coolsingel zie karren.

Er is geen vastgelegde criteria voor de beste auto ter wereld, het hangt nog steeds van een hele hoop persoonlijke factoren af.
Het heeft misschien iets te maken met StefanP's reactie op de mening van anderen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:23:47 #73
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62755197
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Dus omdat je niets beters te doen hebt dan wekelijks naar wat opgepompte koekblikken te gaan gapen telt jouw mening zwaarder door die van anderen die ook in de materie geinteresseerd zijn, maar nu eenmaal niet zo'n auto in de garage hebben staan?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:49:22 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62755981
Wat ben jij een kinderachtige vent zeg StefanP. Laat mensen die een Supra niks vinden gewoon in hun waarde alsjeblieft. Jij probeert alles te ontkrachten omdat jij een Supra wel goed/mooi/tijdloos en noem maar op vindt. Stom van je om te vinden dat iedereen er zo over moet denken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:50:29 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62756019
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat ben jij een kinderachtige vent zeg StefanP. Laat mensen die een Supra niks vinden gewoon in hun waarde alsjeblieft. Jij probeert alles te ontkrachten omdat jij een Supra wel goed/mooi/tijdloos en noem maar op vindt. Stom van je om te vinden dat iedereen er zo over moet denken.
Hij doet iig flink z'n best om een echte redneck te worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62756283
Ach komop zeg. Niet zo op de man, laat die StefanP lekker. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat hij pissig wordt als iedereen zo negatief in zijn topic reageert.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:03:22 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62756441
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:58 schreef Lifesaver48 het volgende:
Ach komop zeg. Niet zo op de man, laat die StefanP lekker. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat hij pissig wordt als iedereen zo negatief in zijn topic reageert.
Dat kon hij verwachten. Dan moet hij een dergelijk topic niet open. Of moet ik nu ook voor ieder Audi nieuwtje een topic openen omdat ik een Audi fanboy ben en vervolgens degenen af gaan zeiken die hem niet mooi vinden..
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:14:38 #78
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62756785
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?

Er is geen vastgelegde criteria voor de beste auto ter wereld, het hangt nog steeds van een hele hoop persoonlijke factoren af.
Dit zijn dus precies de punten waar StefanP zich niets bij kan voorstellen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_62758045
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?
Kijk naar de eerste woorden in de OP en de toon is meteen gezet.

Ps
Stefan, heb jij de oct08 uitgave van Car & Driver gelezen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_62758517
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Paupermans het volgende:
Ow ja, Lexus met hun IS F, die hebben 5 liter nodig om er hetzelfde vermogen uit te halen. Dat had BMW 10 jaar geleden al met de M5. Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
Wat en grap!

Echt!

De 1500 pk sterke legendarische 2JZgte die lang meegaat en tot indrukwekkende prestaties in staat is, waarop de hele reputatie van Toyota op leunt, blijkt onvervalst Deutsche grundlichkeit te zijn!

StefanP & Toyota pwned.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:29:20 #81
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62758586
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:26 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Wat en grap!

Echt!

De 1500 pk sterke legendarische 2JZgte die lang meegaat en tot indrukwekkende prestaties in staat is, waarop de hele reputatie van Toyota op leunt, blijkt onvervalst Deutsche grundlichkeit te zijn!

StefanP & Toyota pwned.
kloon van StefanP?
pi_62759320
Toch grappig dat mensen hier meningen aan het ontkrachten zijn, het is een mening, zijn we soms vergeten wat een mening inhoudt?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:54:15 #83
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62761183
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.
Gelukkig weet ik zelf wel beter wat ik zelf voor iemand ben. En op een of andere manier krijg ik het idee dat jij wat dingen tekort komt als je op een internet forum schreeuwt in wat voor auto's je wel niet rijdt.

Oja, ik ben geen 15, maar 20. Ik tune zelf ook auto's, en dan heb ik het over motortuning en niet over styling. Ik heb geen abonnement op autoweek en wat ik van het uiterlijk van een Supra vind is duidelijk anders dan wat jij vindt.
quote:
Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.
Ik hoop dat je lekker gelachen hebt.
quote:
Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mening, ik zeg niet dat de looks niet mooi zijn, ik zeg dat een "Veyron-killer" looks moet hebben. Toegegeven, de Supra is best een mooie auto.
quote:
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Goedkoop zwart plastic is niet badass maar goedkoop. Een volledig in leder opgetrokken dashboard van de beste kwaliteit en ontzettend goed materiaal noem ik beter/mooier. Het dash dat naar je toe curvet heeft niks met ideale zitpositie te maken, wanneer je rijdt kan je alleen vooruit kijken, niet naar de klokjes in de middenconsole.
quote:
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Welke vooruitstrevende techniek bezit de Supra standaard (af-fabriek dus), dus geen aftermarket parts?
quote:
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Supra doet het vast altijd, maar hoe vaak lig je aan de motor te sleutelen om de 700PK te houden die je hebt na de ombouw? Zonder dat dat ooit kapot gaat.
Daarnaast kan het best zijn dat een en ander heel blijft, maar je praat nog altijd over aftermarket parts, en dus niet Toyota's eigen ontwerp aan de motor.
De Veyron is trouwens ook ontworpen om lang heel te blijven. Waarom denk je dat een 8 liter W16 met 4 turbo's maar 1000PK (onder elke omstandigheden, waarschijnlijk eerder 1400PK ofzo) eruit perst, en niet het potentiële vermogen dat deze motor heeft als je hem tot het randje tuned? Dat zal wel iets te maken hebben met het heel houden van de rest van de auto en ook de motor natuurlijk. Er is vast meer uit te halen.
quote:
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.
Aftermarket<->af-fabriek. Zoals ik eerder zei, de Veyron is gemaakt om hard te rijden, maar alles onder dwang van betrouwbaardheid. Het moet 100% zeker heel blijven omdat een merk als Bugatti zich niet kan veroorloven een slechte naam te krijgen. Dat zou voor de hele VAG groep een slechte zaak zijn.
quote:
Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Ik heb geen Viper en geen Veyron in de garage. Ik heb wel met een aantal supercars gereden, heel leuk allemaal maar totaal niet relevant in deze discussie.
Dat jij wekelijks naar meetings met dure auto's gaat zal me aan mijn reet roesten, dat jij dat interessant vind om te noemen zegt meer over jou dan over mij denk ik dan.

Ik rijd dagelijks ook niet in een 1.1tje, maar in een 1.3 diesel als je dat graag weet. Mijn getunede auto gebruik ik alleen op het circuit, waar hij thuishoort. Op straat racen heeft weinig zin. Tupperware en knalpijpen geef ik weinig om trouwens, van uiterlijk is mijn snelle auto belabberd. Vol deuken en krassen omdat hij al wat ouder is. Het is gewoon snel speelgoed.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62762398
@ barcaconia.. Wat voor circuitbak heb je dan?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:33:05 #85
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62762816
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:
@ barcaconia.. Wat voor circuitbak heb je dan?
Ik PM je wel even.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62767017
Waarom zet je het niet hier? Wie A zegt, moet ook B zeggen.

"Mijn auto is hendig opgevoerd en ik rij zowat wekelijks ermee op circuits, maar ik zeg lekker niet erbij wat voor auto ik dan heb, nana nanana."

Tja.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:11:00 #87
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62768561
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Waarom zet je het niet hier? Wie A zegt, moet ook B zeggen.

"Mijn auto is hendig opgevoerd en ik rij zowat wekelijks ermee op circuits, maar ik zeg lekker niet erbij wat voor auto ik dan heb, nana nanana."

Tja.
Daar heb ik niet echt behoefte aan. Ik blijf liever anoniem op Fok!. Overigens rijd ik geen competitie maar alleen hobby.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62768744
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Daar heb ik niet echt behoefte aan. Ik blijf liever anoniem op Fok!. Overigens rijd ik geen competitie maar alleen hobby.
Ach man, stel je zegt dat je op circuit BMW 320i of mazda MX5 of Alfa ofzo rijdt, dan weten we dat ook weer. Velen rijden er in, het maakt je zeker niet minder anoniem. Het is iig niet in lijn, nu je openlijk voor uitkomt Alfa/fiat 1.3 diesel rijdt, en ineens vanwege anoniem zijn, niet het gewoon type auto noemt. Dat heeft geen reet met je privacy te maken.

Van mijn part is het een fiat panda, zolang je maar man bij paard noemt.Met je raadselachtige geheimzinige reacties maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig mee. Zeg dan niks en hou voortaan je mond.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:13:43 #89
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62770028
Naar mijn mening is het toffer om met n Supra zo hard te rijden dan met een Veyron en ik vind persoonlijk een Supra (maar ook een Skyline) mooier dan een Veyron... Maar ik zou een Peugeot 205 GTI met 650 PK ook toffer vinden dan een Veyron

Een Veyron is bagger-duur, gemaakt om zo hard te gaan.
Een Supra/Skyline/205/etc kun je bagger-duur maken, en zo maken dat ie zo hard gaat. Dat is in mijn ogen toffer.

Om even terug te komen op die Aap met die gouden ring Ik vind het toffer dat een Aap met een gouden ring de 100m sprint wint, dan een jachtluipaard. Van die laatste weet je dat ie t kan, van die eerste verwacht je t niet.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:35:11 #90
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62770422
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Paupermans het volgende:

[..]

Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
om met je eigen woorden te spreken:
Haha, wat een onzin.

De 2jz is naar duitsland gegaan omdat daar de ontwikkeling plaatvond voor de JTCC.
niet voor emissie eisen. onderblok en kop zijn gemaakt door yamaha, niet door duitsers. nagenoeg alle cilinderkoppen van toyota zijn trouwens van yamaha, zo niet alle.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:37:23 #91
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62770465
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:21 schreef -Muse- het volgende:

[..]

I stand corrected...ik had het inderdaad puur over deze Supra. Punt is, je moet een Supra ergens voor modden voordat hij er goed in is...het komt niet vanuit de auto zelf. Daarom kun je hem dus niet vergelijken met een alledaagse sportauto.
indeed my dear watson.
De supra is dan ook nooit bedoeld als sportauto (en is dat dan ook niet) maar een GT.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 03:41:07 #92
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62771847
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:01:18 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62773323
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef Koepert het volgende:
Naar mijn mening is het toffer om met n Supra zo hard te rijden dan met een Veyron en ik vind persoonlijk een Supra (maar ook een Skyline) mooier dan een Veyron... Maar ik zou een Peugeot 205 GTI met 650 PK ook toffer vinden dan een Veyron

Een Veyron is bagger-duur, gemaakt om zo hard te gaan.
Een Supra/Skyline/205/etc kun je bagger-duur maken, en zo maken dat ie zo hard gaat. Dat is in mijn ogen toffer.

Om even terug te komen op die Aap met die gouden ring Ik vind het toffer dat een Aap met een gouden ring de 100m sprint wint, dan een jachtluipaard. Van die laatste weet je dat ie t kan, van die eerste verwacht je t niet.
Allemaal leuk en aardig dat je een Supra/Skyline/Whatever net zo snel, zo neit sneller dan een Veyron kunt maken. Als je op een verjaardag zegt "ik heb een toyota voor de deur staan" klinkt toch iets anders dan "ik heb een Bugatti voor de deur staan".
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:52 #94
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62777088
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig dat je een Supra/Skyline/Whatever net zo snel, zo neit sneller dan een Veyron kunt maken. Als je op een verjaardag zegt "ik heb een toyota voor de deur staan" klinkt toch iets anders dan "ik heb een Bugatti voor de deur staan".
Daar heb je wel weer gelijk in. Maar (en dat is puur persoonlijke smaak) ik vind de Veyron geen mooie auto
(niet dat de supra nu wel adembenemend mooi is) en dan vind ik t toffer om n auto te hebben waar je niet aan ziet dat ie belachelijk hard kan.


Laat ik t zo zeggen: Als ik een auto voor de status zou kopen ( ) dan zou ik wel n Bentley oid rijden. Als ik een auto zou willen die gewoon belachelijk snel is, heb ik liever een auto waar je dat niet meteen aan ziet. Puur vanwege het verrassingseffect.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:20:42 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62777189
Met een Veyron hoef je niet hard te rijden om de show te stelen. Zelfs als in Monaco rond rijdt kijkt iedereen je na.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:28:21 #96
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62777463
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
Met een Veyron hoef je niet hard te rijden om de show te stelen. Zelfs als in Monaco rond rijdt kijkt iedereen je na.
Je snapt mn punt geloof ik niet helemaal.

Zo'n Supra zou ik kopen omdat ik belachelijk hard met n auto wil rijden, niet om de show te stelen (ja door zo hard te rijden misschien). Een Bentley zou ik kopen om de show te stelen. Werkt net zo goed (ok misschien minder) als een Veyron maar is goedkoper. En hard hoef je er niet mee te kunnen want dan zien mensen niet waar je in rijdt, en dat is t hele punt van de show stelen.

Een Veyron vind ik niet mooi, maar daarbij is ie ook gewoon erg duur..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:34:09 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62777675
Point taken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62778061
Supra

F40
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_62780868
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Supra

F40
[ afbeelding ]
F40

Echt zo'n jongensdroom auto.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:17:09 #100
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62793952
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

F40

Echt zo'n jongensdroom auto.
ja echt
ik wil ook zo'n ding
Beste sportauto ooit.
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')