abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:40:44 #51
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62728618
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:30 schreef wouter37 het volgende:

[..]

helemaal mee eens. De beste sportwagen wat is dat? en wat vind je belangerijk zelf vind ik een mooi uiterlijk belangerijk (Cobra) maar ja over smaak valt niet te twisten
true that.
Ikzelf koop een wagen dmv emotie, niet vanwege prestaties.
Dat het een onlosmakelijk met het ander verbonden is in veel situaties is weer een ander verhaal
Signature.
pi_62731849
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Bouw een 280Z goed genoeg om en je hebt ook een monster.
Allemaal kwestie van pecunia's
Waarom zijn ze dan met deze begonnen? Als het met een datsun ook zo eenvoudig kan? Neem aan dat de supra een betere basis is.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:15:09 #53
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62732035
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan met deze begonnen? Als het met een datsun ook zo eenvoudig kan? Neem aan dat de supra een betere basis is.
suprablok kan iets van 5 miljoen pk aan zonder dat de kwaliteit er ook maar iets van op achteruit gaat.
beste sportauto ooit dus.
Signature.
pi_62732496
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:

[..]

suprablok kan iets van 5 miljoen pk aan zonder dat de kwaliteit er ook maar iets van op achteruit gaat.
beste sportauto ooit dus.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:28:19 #55
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62732558
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef wouter37 het volgende:

[..]

Haha, ik lees hier vaak dat suprablokken echt superveel pk aankunnen dus zijn het de beste sportauto's ooit.

Stiekem, ben ik het er niet echt mee eens.
Signature.
pi_62732653
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Haha, ik lees hier vaak dat suprablokken echt superveel pk aankunnen dus zijn het de beste sportauto's ooit.

Stiekem, ben ik het er niet echt mee eens.
mooi
pi_62733543
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan met deze begonnen? Als het met een datsun ook zo eenvoudig kan? Neem aan dat de supra een betere basis is.
Met dubbele turbo's laat een Fiat Cinquecento ook een VR6 achter zich, de 280Z was carburateuraangedreven..
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62735799
En dan de filmpjes.

In-car:



Side shot:

http://videos.streetfire.(...)s-The-Car_194591.htm

Wat foto's:







En wat text van de owner/driver:
quote:
the door in one piece.

My goal with the first pass was just to get it down the track and feel the car out. We had conservative boost and a slow ramp rate. I knew it went well when I hit the rev limiter at the traps. When I pulled the chute, that was the first time I actually got nervous.. yes I said it. I was using a new "Bonneville" chute and it is about 25ft long. When I pulled it, the chute went up in the air then side to side and the car moved over about 10-15ft instantly. I also felt the car moving around alot at the top end. Kean asked me if we had adjusted the suspension settings for when we were drag racing it. It turns out the front shocks were still set at full soft. Kean adjusted the suspension, we raised the rear and put on the taller slicks. Justin raised the limiter, up the boost about 2-3 lbs and that was it. On the second run, the car dead hooked and when I got into the top of 4th, it reallly started to pull. As I got it into 5th, it felt like I had another turbo kick in and it was pulling like a bitch. I usually never look at the guages, but a little past the 3/4 mile mark, I glanced at the tach, it was reading 9200 and I knew it was goning to be a good run, maybe 238 or so. I was never expecting almost 242..


My plans now are to freshen up the engine and transmission and get it back to the track and really run a good number, but for now, take some time off, spend some time with the family and give Chris, Justin and Kean time to spend with there families. I also want to get some track time with my ZO6, I have been going straight too much lately and I might have forgotten how to got left and right.

What can I say that hadn't been already said. You guys know that I own and have owned and driven alot of different cars out there and there is no other car out there that can do what these Supras can do. They are simply incredible platform to work with. That been said, you also have to have the right people to build it. I am such a lucky guy to have the best Supra builder in the world 50 feet away from me. Boost Logic has the best parts, Justin is the best tuner and there is no one that can build a car to perform and look like it a show car better than Chris. It was interesting to see the look on the TT Viper guys, TT Ford GT guys when a 14 year old Toyota just put it to them.

Again, I just want to thank all the guys at the shop for putting so much effort into making this car what it is and for going to all these events. We have accomplished alot with this car in a short time.

SW


[ Bericht 46% gewijzigd door StefanP op 27-10-2008 23:22:43 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:22:00 #59
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62737174
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Van een Veyron-killer kan je pas spreken als je alle aspecten hebt. Mooie looks, mooi interieur, vooruitstrevende techniek, betrouwbaarheid, snelheid etc etc. Een hoop van de dingen die de Veyron speciaal maken heeft een Supra niet, en zal een Supra ook nooit hebben.
Dat dit een leuke prestatie is zal ik niet ontkennen, maar het is niet ineens de beste sportwagen ooit ofzo... Over Viper-killer ga ik helemaal niet spreken, dat is hetzelfde verhaal...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62737495
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef Barcaconia het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Van een Veyron-killer kan je pas spreken als je alle aspecten hebt. Mooie looks, mooi interieur, vooruitstrevende techniek, betrouwbaarheid, snelheid etc etc. Een hoop van de dingen die de Veyron speciaal maken heeft een Supra niet, en zal een Supra ook nooit hebben.
Dat dit een leuke prestatie is zal ik niet ontkennen, maar het is niet ineens de beste sportwagen ooit ofzo... Over Viper-killer ga ik helemaal niet spreken, dat is hetzelfde verhaal...


En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:38:27 #61
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62737765
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Dat is precies hoe jij er tegenaan kijkt.
En waarom zou je zelf zo'n auto moeten bezitten om te weten hoe of wat?
Looks is een mening, ik vind het een tyfuslelijke bak.
Zelfde voor de cockpit, je gaat me toch niet vertellen dat je die er serieus beter uit vindt zien (qua uiterlijk he, daar wordt op gedoeld) dan die van menig sportwagen van deze tijd?
Die techniek is ook heel leuk, heel fijn dat je er 1500 pk uit kan halen maar er is meer dan dat...

Dat jij dat allemaal geweldig vindt, wil niet zeggen dat het daarmee de beste auto is.
Sterker nog, dat vind ik nogal naief om te denken.

Maar goed, jij komt uit de VS, hebt dagelijks te maken met porsches, vipers, supra;s etc, dus jij zal het ongetwijfeld veel beter weten dan ik.

Verder moet me nog even van het hart dat ik het behoorlijk kinderachtig vind hoe je altijd reageert.
Getuigt imo niet echt van volwassen gedrag.
Maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mij
Signature.
pi_62738297
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Je punt over de BMW+turbo ontgaat me een beetje ... ik meen dat die lui juist vooruitstrevend waren met turbo's in de vroegere jaren. Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je denkt dat ze daar te 'dom' zijn om niet eerder met een (twin) turbo te komen ?
quote:
Met dubbele turbo's laat een Fiat Cinquecento ook een VR6 achter zich, de 280Z was carburateuraangedreven..
Ok
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:51:40 #63
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62741571
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Een Supra Deze Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:45:59 #64
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62742810
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Tijdloos ontwerp?
Dashboard curved rond de bestuurder? Dat hebben de meeste vrachtwagens ook!
Beste motor ooit? Tel de originele en de aftermarket parts eens?
Sneller dan een Veyron? op een landingsbaan van een km wel ja, leg er 1 bocht in en je Supra ligt met de pootjes in de lucht.
Maar goed de dingen waar jij je aan optrekt zijn statistieken waar je in het dagelijkse leven NUL KOMMA NUL aan hebt, en als ik ooit het geluk zou hebben om een Ferrari of andere exotische sportwagen te bezitten en aan het stoplicht komt een of andere sjonnie met zijn opgeblazen ricer die mij voorbijtrekt, dan zou ik echt dit gezicht trekken: en op mijn gemak mijn reis verder zetten. Want niet alles in het leven draait om pk's en secondes ...

[ Bericht 5% gewijzigd door osmo op 28-10-2008 13:01:15 ]
pi_62743200
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]


Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp. Right Sorry maar een Supra is nou niet echt mooi.
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering. Lekker emotieloos, gevoelloos en het ziet er goedkoop uit. positie is inderdaad wel idiaal.
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap. Dus met een goed motorblok is een auto meteen "de beste"? Dat is een beredenatie van een 5-jarige
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd. Bewijs?
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring. Leuk hoor, hard rechtdoor gaan... Verder heeft een Supra niets te bieden.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Ik kan best begrijpen dat je hier op je pik getrapt bent, maar kom dan niet met zo'n overdreven kinderachtige reactie. Jij weet altijd de extremen erbij te trekken en jij staart je duidelijk blind op 0-100 tijden en het max. vermogen. Leuk...als dat is wat je zoekt, maar iedereen zoekts iets anders in een auto, en daar zou je respect voor moeten hebben. Dit geldt ook voor de mensen dier hier meteen volgas de Supra afzeiken, want het blijft een enorme prestatie die hij daar neerzet!!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:04 #66
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62743431
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef -Muse- het volgende:
Holy crap, hij blijft gewoon spinnen!! Volgens mij kun je pas in z'n 5 een beetje relax in die wagen rijden

Verder is de vergelijking tussen een Supra en een Veyron gewoonweg DOM.
niet een handig vergelijk idd.
quote:
Een Supra gaat hard rechtdoor, en daar is dan ook alles mee gezegd.
Het is een auto die alleen voor snelheid geprepareerd is, en heeft daarnaast gewoon niets te bieden.
correctie: DEZE supra is alleen voor snelheid geprepareerd. Zoals al eerder in dit topic gepost is een goed gemodde supra een trackbeest.

Reacties zoals in dit topic is wat pta naar de kloten helpt en zorgt dat er nooit een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden over techniek en performance. Meer ga ik er niet over zeggen, het helpt toch niet.
pi_62743699
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:10 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

niet een handig vergelijk idd.
[..]

correctie: DEZE supra is alleen voor snelheid geprepareerd. Zoals al eerder in dit topic gepost is een goed gemodde supra een trackbeest.

Reacties zoals in dit topic is wat pta naar de kloten helpt en zorgt dat er nooit een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden over techniek en performance. Meer ga ik er niet over zeggen, het helpt toch niet.
I stand corrected...ik had het inderdaad puur over deze Supra. Punt is, je moet een Supra ergens voor modden voordat hij er goed in is...het komt niet vanuit de auto zelf. Daarom kun je hem dus niet vergelijken met een alledaagse sportauto.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:58:54 #68
192166 Paupermans
They made me do it
pi_62744777
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Haha, wat een onzin. BMW was vroeger (en is nog steeds) een pionier als het om turbo's en vermogen bij consumentenauto's gaat. De huidige 335i is gemaakt om het gat tussen de 330i en de M3 te dichten, nu de M3 een 4.0 V8 met meer dan 100pk per liter heeft. Dat zie ik Toyota nog niet zo snel doen. Ow ja, Lexus met hun IS F, die hebben 5 liter nodig om er hetzelfde vermogen uit te halen. Dat had BMW 10 jaar geleden al met de M5. Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
pi_62748096
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Paupermans het volgende:

Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
pi_62750191
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?

Het is ook niet mijn smaak, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verkies boven een hel hoop burgerplastic dat ik nu over de Coolsingel zie karren.

Er is geen vastgelegde criteria voor de beste auto ter wereld, het hangt nog steeds van een hele hoop persoonlijke factoren af.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:15:38 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62752826
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.

Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.

Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp. Kwestie van smaak
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering. Ja mooi man zo'n jaren '90 kunstof dashboard, echt het ultieme design allertijden
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap. Noem de criteria eens voor beste motor. Dat je er met een hoop aftermarket spullen 1500 pk uit kan halen is leuk, maar hoeveel is er dan nog over van de originele motor?
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring. Een Supra is inderdaad flink betrouwbaar met zoveel vermogen, maarja hoeveel geld heb je er dan al inzitten. Steek er niet genoeg geld in weg betrouwbaarheid. Alles heeft z'n prijs. En waar de Veyron blijft? Volgens mij is een Veyron niet ontworpen om zo snel mogelijk 1 mijl af te leggen, in tegenstelling tot een speciaal geprepareerde Supra.

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning. Jij voelt jezelf wel heel verheven boven alles en iedereen of niet . Als je nou eens op een fatsoenlijke manier zo discussiëren dan zouden mensen je misschien nog serieus nemen. Serieus, je begint steeds meer op een betweterige alwetende redneck te lijken.


[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 28-10-2008 16:06:49 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:02:26 #72
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62754472
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?

Het is ook niet mijn smaak, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verkies boven een hel hoop burgerplastic dat ik nu over de Coolsingel zie karren.

Er is geen vastgelegde criteria voor de beste auto ter wereld, het hangt nog steeds van een hele hoop persoonlijke factoren af.
Het heeft misschien iets te maken met StefanP's reactie op de mening van anderen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:23:47 #73
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62755197
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Dus omdat je niets beters te doen hebt dan wekelijks naar wat opgepompte koekblikken te gaan gapen telt jouw mening zwaarder door die van anderen die ook in de materie geinteresseerd zijn, maar nu eenmaal niet zo'n auto in de garage hebben staan?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:49:22 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62755981
Wat ben jij een kinderachtige vent zeg StefanP. Laat mensen die een Supra niks vinden gewoon in hun waarde alsjeblieft. Jij probeert alles te ontkrachten omdat jij een Supra wel goed/mooi/tijdloos en noem maar op vindt. Stom van je om te vinden dat iedereen er zo over moet denken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:50:29 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62756019
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat ben jij een kinderachtige vent zeg StefanP. Laat mensen die een Supra niks vinden gewoon in hun waarde alsjeblieft. Jij probeert alles te ontkrachten omdat jij een Supra wel goed/mooi/tijdloos en noem maar op vindt. Stom van je om te vinden dat iedereen er zo over moet denken.
Hij doet iig flink z'n best om een echte redneck te worden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62756283
Ach komop zeg. Niet zo op de man, laat die StefanP lekker. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat hij pissig wordt als iedereen zo negatief in zijn topic reageert.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:03:22 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62756441
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:58 schreef Lifesaver48 het volgende:
Ach komop zeg. Niet zo op de man, laat die StefanP lekker. Ik kan me wel een beetje voorstellen dat hij pissig wordt als iedereen zo negatief in zijn topic reageert.
Dat kon hij verwachten. Dan moet hij een dergelijk topic niet open. Of moet ik nu ook voor ieder Audi nieuwtje een topic openen omdat ik een Audi fanboy ben en vervolgens degenen af gaan zeiken die hem niet mooi vinden..
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:14:38 #78
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62756785
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?

Er is geen vastgelegde criteria voor de beste auto ter wereld, het hangt nog steeds van een hele hoop persoonlijke factoren af.
Dit zijn dus precies de punten waar StefanP zich niets bij kan voorstellen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_62758045
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef 68Chevelle het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat het best en leuk bakkie is, en dat je je kunt voorstellen dat iemand 'm leuk vind?
Kijk naar de eerste woorden in de OP en de toon is meteen gezet.

Ps
Stefan, heb jij de oct08 uitgave van Car & Driver gelezen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_62758517
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Paupermans het volgende:
Ow ja, Lexus met hun IS F, die hebben 5 liter nodig om er hetzelfde vermogen uit te halen. Dat had BMW 10 jaar geleden al met de M5. Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
Wat en grap!

Echt!

De 1500 pk sterke legendarische 2JZgte die lang meegaat en tot indrukwekkende prestaties in staat is, waarop de hele reputatie van Toyota op leunt, blijkt onvervalst Deutsche grundlichkeit te zijn!

StefanP & Toyota pwned.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:29:20 #81
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_62758586
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:26 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Wat en grap!

Echt!

De 1500 pk sterke legendarische 2JZgte die lang meegaat en tot indrukwekkende prestaties in staat is, waarop de hele reputatie van Toyota op leunt, blijkt onvervalst Deutsche grundlichkeit te zijn!

StefanP & Toyota pwned.
kloon van StefanP?
pi_62759320
Toch grappig dat mensen hier meningen aan het ontkrachten zijn, het is een mening, zijn we soms vergeten wat een mening inhoudt?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:54:15 #83
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62761183
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:

[..]



En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek. Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.
Gelukkig weet ik zelf wel beter wat ik zelf voor iemand ben. En op een of andere manier krijg ik het idee dat jij wat dingen tekort komt als je op een internet forum schreeuwt in wat voor auto's je wel niet rijdt.

Oja, ik ben geen 15, maar 20. Ik tune zelf ook auto's, en dan heb ik het over motortuning en niet over styling. Ik heb geen abonnement op autoweek en wat ik van het uiterlijk van een Supra vind is duidelijk anders dan wat jij vindt.
quote:
Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.
Ik hoop dat je lekker gelachen hebt.
quote:
Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mening, ik zeg niet dat de looks niet mooi zijn, ik zeg dat een "Veyron-killer" looks moet hebben. Toegegeven, de Supra is best een mooie auto.
quote:
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Goedkoop zwart plastic is niet badass maar goedkoop. Een volledig in leder opgetrokken dashboard van de beste kwaliteit en ontzettend goed materiaal noem ik beter/mooier. Het dash dat naar je toe curvet heeft niks met ideale zitpositie te maken, wanneer je rijdt kan je alleen vooruit kijken, niet naar de klokjes in de middenconsole.
quote:
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Welke vooruitstrevende techniek bezit de Supra standaard (af-fabriek dus), dus geen aftermarket parts?
quote:
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Supra doet het vast altijd, maar hoe vaak lig je aan de motor te sleutelen om de 700PK te houden die je hebt na de ombouw? Zonder dat dat ooit kapot gaat.
Daarnaast kan het best zijn dat een en ander heel blijft, maar je praat nog altijd over aftermarket parts, en dus niet Toyota's eigen ontwerp aan de motor.
De Veyron is trouwens ook ontworpen om lang heel te blijven. Waarom denk je dat een 8 liter W16 met 4 turbo's maar 1000PK (onder elke omstandigheden, waarschijnlijk eerder 1400PK ofzo) eruit perst, en niet het potentiële vermogen dat deze motor heeft als je hem tot het randje tuned? Dat zal wel iets te maken hebben met het heel houden van de rest van de auto en ook de motor natuurlijk. Er is vast meer uit te halen.
quote:
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.
Aftermarket<->af-fabriek. Zoals ik eerder zei, de Veyron is gemaakt om hard te rijden, maar alles onder dwang van betrouwbaardheid. Het moet 100% zeker heel blijven omdat een merk als Bugatti zich niet kan veroorloven een slechte naam te krijgen. Dat zou voor de hele VAG groep een slechte zaak zijn.
quote:
Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.
Ik heb geen Viper en geen Veyron in de garage. Ik heb wel met een aantal supercars gereden, heel leuk allemaal maar totaal niet relevant in deze discussie.
Dat jij wekelijks naar meetings met dure auto's gaat zal me aan mijn reet roesten, dat jij dat interessant vind om te noemen zegt meer over jou dan over mij denk ik dan.

Ik rijd dagelijks ook niet in een 1.1tje, maar in een 1.3 diesel als je dat graag weet. Mijn getunede auto gebruik ik alleen op het circuit, waar hij thuishoort. Op straat racen heeft weinig zin. Tupperware en knalpijpen geef ik weinig om trouwens, van uiterlijk is mijn snelle auto belabberd. Vol deuken en krassen omdat hij al wat ouder is. Het is gewoon snel speelgoed.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62762398
@ barcaconia.. Wat voor circuitbak heb je dan?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:33:05 #85
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62762816
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:
@ barcaconia.. Wat voor circuitbak heb je dan?
Ik PM je wel even.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62767017
Waarom zet je het niet hier? Wie A zegt, moet ook B zeggen.

"Mijn auto is hendig opgevoerd en ik rij zowat wekelijks ermee op circuits, maar ik zeg lekker niet erbij wat voor auto ik dan heb, nana nanana."

Tja.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:11:00 #87
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_62768561
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Waarom zet je het niet hier? Wie A zegt, moet ook B zeggen.

"Mijn auto is hendig opgevoerd en ik rij zowat wekelijks ermee op circuits, maar ik zeg lekker niet erbij wat voor auto ik dan heb, nana nanana."

Tja.
Daar heb ik niet echt behoefte aan. Ik blijf liever anoniem op Fok!. Overigens rijd ik geen competitie maar alleen hobby.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_62768744
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Daar heb ik niet echt behoefte aan. Ik blijf liever anoniem op Fok!. Overigens rijd ik geen competitie maar alleen hobby.
Ach man, stel je zegt dat je op circuit BMW 320i of mazda MX5 of Alfa ofzo rijdt, dan weten we dat ook weer. Velen rijden er in, het maakt je zeker niet minder anoniem. Het is iig niet in lijn, nu je openlijk voor uitkomt Alfa/fiat 1.3 diesel rijdt, en ineens vanwege anoniem zijn, niet het gewoon type auto noemt. Dat heeft geen reet met je privacy te maken.

Van mijn part is het een fiat panda, zolang je maar man bij paard noemt.Met je raadselachtige geheimzinige reacties maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig mee. Zeg dan niks en hou voortaan je mond.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:13:43 #89
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62770028
Naar mijn mening is het toffer om met n Supra zo hard te rijden dan met een Veyron en ik vind persoonlijk een Supra (maar ook een Skyline) mooier dan een Veyron... Maar ik zou een Peugeot 205 GTI met 650 PK ook toffer vinden dan een Veyron

Een Veyron is bagger-duur, gemaakt om zo hard te gaan.
Een Supra/Skyline/205/etc kun je bagger-duur maken, en zo maken dat ie zo hard gaat. Dat is in mijn ogen toffer.

Om even terug te komen op die Aap met die gouden ring Ik vind het toffer dat een Aap met een gouden ring de 100m sprint wint, dan een jachtluipaard. Van die laatste weet je dat ie t kan, van die eerste verwacht je t niet.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:35:11 #90
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62770422
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Paupermans het volgende:

[..]

Overigens, frappant detail is dat de door jou zo geroemde 2JZ-GTE door een Duits bedrijf ontwikkeld is omdat de Japanners niet aan de homologatie-eisen konden voldoen...
om met je eigen woorden te spreken:
Haha, wat een onzin.

De 2jz is naar duitsland gegaan omdat daar de ontwikkeling plaatvond voor de JTCC.
niet voor emissie eisen. onderblok en kop zijn gemaakt door yamaha, niet door duitsers. nagenoeg alle cilinderkoppen van toyota zijn trouwens van yamaha, zo niet alle.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:37:23 #91
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62770465
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:21 schreef -Muse- het volgende:

[..]

I stand corrected...ik had het inderdaad puur over deze Supra. Punt is, je moet een Supra ergens voor modden voordat hij er goed in is...het komt niet vanuit de auto zelf. Daarom kun je hem dus niet vergelijken met een alledaagse sportauto.
indeed my dear watson.
De supra is dan ook nooit bedoeld als sportauto (en is dat dan ook niet) maar een GT.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 03:41:07 #92
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62771847
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:01:18 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62773323
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef Koepert het volgende:
Naar mijn mening is het toffer om met n Supra zo hard te rijden dan met een Veyron en ik vind persoonlijk een Supra (maar ook een Skyline) mooier dan een Veyron... Maar ik zou een Peugeot 205 GTI met 650 PK ook toffer vinden dan een Veyron

Een Veyron is bagger-duur, gemaakt om zo hard te gaan.
Een Supra/Skyline/205/etc kun je bagger-duur maken, en zo maken dat ie zo hard gaat. Dat is in mijn ogen toffer.

Om even terug te komen op die Aap met die gouden ring Ik vind het toffer dat een Aap met een gouden ring de 100m sprint wint, dan een jachtluipaard. Van die laatste weet je dat ie t kan, van die eerste verwacht je t niet.
Allemaal leuk en aardig dat je een Supra/Skyline/Whatever net zo snel, zo neit sneller dan een Veyron kunt maken. Als je op een verjaardag zegt "ik heb een toyota voor de deur staan" klinkt toch iets anders dan "ik heb een Bugatti voor de deur staan".
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:52 #94
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62777088
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig dat je een Supra/Skyline/Whatever net zo snel, zo neit sneller dan een Veyron kunt maken. Als je op een verjaardag zegt "ik heb een toyota voor de deur staan" klinkt toch iets anders dan "ik heb een Bugatti voor de deur staan".
Daar heb je wel weer gelijk in. Maar (en dat is puur persoonlijke smaak) ik vind de Veyron geen mooie auto
(niet dat de supra nu wel adembenemend mooi is) en dan vind ik t toffer om n auto te hebben waar je niet aan ziet dat ie belachelijk hard kan.


Laat ik t zo zeggen: Als ik een auto voor de status zou kopen ( ) dan zou ik wel n Bentley oid rijden. Als ik een auto zou willen die gewoon belachelijk snel is, heb ik liever een auto waar je dat niet meteen aan ziet. Puur vanwege het verrassingseffect.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:20:42 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62777189
Met een Veyron hoef je niet hard te rijden om de show te stelen. Zelfs als in Monaco rond rijdt kijkt iedereen je na.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:28:21 #96
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62777463
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
Met een Veyron hoef je niet hard te rijden om de show te stelen. Zelfs als in Monaco rond rijdt kijkt iedereen je na.
Je snapt mn punt geloof ik niet helemaal.

Zo'n Supra zou ik kopen omdat ik belachelijk hard met n auto wil rijden, niet om de show te stelen (ja door zo hard te rijden misschien). Een Bentley zou ik kopen om de show te stelen. Werkt net zo goed (ok misschien minder) als een Veyron maar is goedkoper. En hard hoef je er niet mee te kunnen want dan zien mensen niet waar je in rijdt, en dat is t hele punt van de show stelen.

Een Veyron vind ik niet mooi, maar daarbij is ie ook gewoon erg duur..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:34:09 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62777675
Point taken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62778061
Supra

F40
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_62780868
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Supra

F40
[ afbeelding ]
F40

Echt zo'n jongensdroom auto.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:17:09 #100
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62793952
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

F40

Echt zo'n jongensdroom auto.
ja echt
ik wil ook zo'n ding
Beste sportauto ooit.
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')