quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef StefanP het volgende:[..]

En wat weet jij? Vertel eens, waar haal jij al die kennis vandaan? Vast weer een 15-jarig pubertje met een abonnement op de Autoweek.

Een Supra ziet eruit alsof hij morgen pas uitgebracht wordt, in tegenstelling tot 99% van de auto's uit de jaren begin '90.
Gelukkig weet ik zelf wel beter wat ik zelf voor iemand ben. En op een of andere manier krijg ik het idee dat jij wat dingen tekort komt als je op een internet forum schreeuwt in wat voor auto's je wel niet rijdt.
Oja, ik ben geen 15, maar 20. Ik tune zelf ook auto's, en dan heb ik het over motortuning en niet over styling. Ik heb geen abonnement op autoweek en wat ik van het uiterlijk van een Supra vind is duidelijk anders dan wat jij vindt.
quote:
Kom, laat ik eens lachen om je onzin van A tot Z te ontkrachten.
Ik hoop dat je lekker gelachen hebt.
quote:
Mooie looks - al genoemd. Tijdloos ontwerp.
Mening, ik zeg niet dat de looks niet mooi zijn, ik zeg dat een "Veyron-killer" looks moet hebben. Toegegeven, de Supra is best een mooie auto.
quote:
Mooi interieur - de ultieme cockpit. Alles is om de driver heen gebouwd, het dash curvet naar je toe, ideale zitpositie, werkelijk alles pikzwart in badass-uitvoering.
Goedkoop zwart plastic is niet badass maar goedkoop. Een volledig in leder opgetrokken dashboard van de beste kwaliteit en ontzettend goed materiaal noem ik beter/mooier. Het dash dat naar je toe curvet heeft niks met ideale zitpositie te maken, wanneer je rijdt kan je alleen vooruit kijken, niet naar de klokjes in de middenconsole.
quote:
Vooruitstrevende techniek - pardon? Durf je dit werkelijk te noemen? Kansloos figuur. De 2JZ-GTE is de beste motor die ooit ontworpen is. Het kostte BMW 15 jaar om een twin turbo model te ontwerpen

De Supra zit van voor tot achter vol met vooruitstrevende techniek. Wat een grap.
Welke vooruitstrevende techniek bezit de Supra standaard (af-fabriek dus), dus geen aftermarket parts?
quote:
Betrouwbaarheid - hahaha. Supras zijn het toonbeeld van betrouwbaarheid. Noem eens een andere sportauto waar je probleemloos 5x het originele vermogen uit haalt? Waar je na 300000km met 3x de originele boost nog probleemloos met 700pk rondrijdt? Je Porsches, Ferraris en Lambos kun je om de 1000km helemaal door de fabriek laten services omdat er wederom iets mis mee is... Supras doen het gewoon altijd.
Supra doet het vast altijd, maar hoe vaak lig je aan de motor te sleutelen om de 700PK te houden die je hebt na de ombouw? Zonder dat dat ooit kapot gaat.
Daarnaast kan het best zijn dat een en ander heel blijft, maar je praat nog altijd over aftermarket parts, en dus niet Toyota's eigen ontwerp aan de motor.
De Veyron is trouwens ook ontworpen om lang heel te blijven. Waarom denk je dat een 8 liter W16 met 4 turbo's maar 1000PK (onder elke omstandigheden, waarschijnlijk eerder 1400PK ofzo) eruit perst, en niet het potentiële vermogen dat deze motor heeft als je hem tot het randje tuned? Dat zal wel iets te maken hebben met het heel houden van de rest van de auto en ook de motor natuurlijk. Er is vast meer uit te halen.
quote:
Snelheid - wat? Waar blijft de Veyron dan? Een Supra gaat namelijk gewoon harder zoals je ziet, zowel kwa top als kwa acceleratie. En dan hebben we het nog niet eens over alle andere hedendaagse "exoten," die helemaal kapot gereden worden door een Japanse aap met een gouden ring.
Aftermarket<->af-fabriek. Zoals ik eerder zei, de Veyron is gemaakt om hard te rijden, maar alles onder dwang van betrouwbaardheid. Het moet 100% zeker heel blijven omdat een merk als Bugatti zich niet kan veroorloven een slechte naam te krijgen. Dat zou voor de hele VAG groep een slechte zaak zijn.
quote:
Maar goed, je hebt natuurlijk zelf een Viper en een Veyron in de garage staan. Het is helemaal niet zo dat je in een 1.1tje rijdt en jouw tuning-wereld bestaat uit tupperware en golfjes met en knalpijp eronder. Wat weet ik nou... ik ga wekelijks naar meets met Porsches, Vipers en Supras. Jeweetwel, echte tuning.

Ik heb geen Viper en geen Veyron in de garage. Ik heb wel met een aantal supercars gereden, heel leuk allemaal maar totaal niet relevant in deze discussie.
Dat jij wekelijks naar meetings met dure auto's gaat zal me aan mijn reet roesten, dat jij dat interessant vind om te noemen zegt meer over jou dan over mij denk ik dan.
Ik rijd dagelijks ook niet in een 1.1tje, maar in een 1.3 diesel als je dat graag weet. Mijn getunede auto gebruik ik alleen op het circuit, waar hij thuishoort. Op straat racen heeft weinig zin. Tupperware en knalpijpen geef ik weinig om trouwens, van uiterlijk is mijn snelle auto belabberd. Vol deuken en krassen omdat hij al wat ouder is. Het is gewoon snel speelgoed.
[b]Op
vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]