SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet geregistreerd zijn om de eerste link te kunnen bekijken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:05 schreef StefanP het volgende:
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.
[ afbeelding ]
Filmpje volgt nog... ter vermaak een filmpje van vorig jaar toen een ander Supra met 367km/u won:
http://videos.streetfire.(...)a-228-mph_137670.htm
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:23 schreef Superfast het volgende:
Bagger .
http://videos.streetfire.(...)ASTEST-CAR_60186.htm
Maar een supra zal ie dan ook niet kunnen evenaren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
Ik zocht er ook naar omdat ik gelezen had dat die sneller moet zijn dan de Veyron maar kon ook niks vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
De Supra die dit jaar won is twee weken geleden "gebouwd"quote:Op maandag 27 oktober 2008 03:00 schreef robber57 het volgende:
Das toch miz een beetje flauw want die andere snelle autos zijn standaart fabrieks autos.
De truuk van een veyron is dat het ding zo afgeleverd wordt en waarschijnlijk veel kilometertjes kan maken met de prestaties die hij kan leveren.
Als ik zo dat geluid hoor van die vorige supra (van Van Nelle?) vraag ik me af of een dergelijke auto uberhaupt de volgende service beurt op 10000 haalt....
2000+ pk uit een motor sleuren is geen kunst; veel liters en cilinders en veel grote turbos doet wonderen en anders is er altijd nog methanol/nos en nitro, maar hem heel houden, das de truuk.
Kijk naar Red Victor One, ook zo'n fucked up animal: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=red+victor+one&meta=
Het wordt pas intressant als je enige ( logische) voorwaarden gaat stellen zoals ; alleen euro95 en geen turbos of andere blazers.
alsof ze dat niet hebben, kwestie van prioriteit.quote:geef toyota even veel geld als bugatti om een super snelle bak te maken, dan zullen ze nog beter zijn
Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Use_This_Name het volgende:
wat zou je in godsnaam met een supra moeten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben op circuit rondetijden nog nooit de tijd van een supra tegen gekomen inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:31 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef fathank het volgende:
Maar circuitrijden is dan ook geen sport. Zo hard mogelijk rechtdoor is veel toffer.
Bouw een 280Z goed genoeg om en je hebt ook een monster.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:31 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
nooit harder dan 250km/h hebben gereden
Hij begint z'n topic met de zin " Eat tthat, Vipers en Veyrons". Dan kun je natuurlijk verwachten dat er vergelijkingen getrokken gaan worden. En het is inderdaad een hele beste prestatie, maar het blijft een Supra. Leuk en aardig dat je zo hard kunt, maar het is natuurlijk geen Veyron. Dat dan pubertjes zijn die nog nooit harder dan 250 km/h hebben gereden doet er niet toe. Of mag ik ook geen commentaar hebben op profvoetballers, aangezien ik zelf nooit op dat niveau heb gespeeld?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plactic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.
Oja, er werd ook nog iets geblaat over Supra's die nooit op het circuit komen.
Japan GT FTW
Ik rij helemaal geen auto (wel motor) maar vind die supra gewoon een pauperbak.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.
Oja, er werd ook nog iets geblaat over Supra's die nooit op het circuit komen.
Japan GT FTW
Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij begint z'n topic met de zin " Eat tthat, Vipers en Veyrons". Dan kun je natuurlijk verwachten dat er vergelijkingen getrokken gaan worden.
Sorry hoor, maar als het geen supra was geweest maar een opel vectra had je deze "intelligente discussie" ook niet willen voeren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Who cares ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Ik denk dat dat ook met TS te maken heeft gezien zijn posthistorie hier in PTA...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Integendeel, een Vectra die 388km/h haalt was nog veel interessanter geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als het geen supra was geweest maar een opel vectra had je deze "intelligente discussie" ook niet willen voeren.
Mensen met interesse in techniek.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:36 schreef CasB het volgende:
Hij had zeker 300pk, maar dan niet het soort pk wat ze in de autosport gebruiken.
Komop zeg, een wedstrijdje rechtuit rijden, komt echt bitter weinig "techniek" bij kijken. Gewoon alles extra groot uitvoeren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Integendeel, een Vectra die 388km/h haalt was nog veel interessanter geweest.
[..]
Mensen met interesse in techniek.
En als je concurrent alles groter heeft dan jou en je hebt het budget niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:49 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Komop zeg, een wedstrijdje rechtuit rijden, komt echt bitter weinig "techniek" bij kijken. Gewoon alles extra groot uitvoeren.
Dan wint je concurrent. Da's dus een geldkwestie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:54 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
En als je concurrent alles groter heeft dan jou en je hebt het budget niet?
Met alle respect, jij denkt dat de Amerikaanse NHRA een stelletje rednecks op Budweiser zijn?, wanneer is iets in godsnaam dan wel techniek voor jou?, volgens mij snap je de definitie van "Techniek" nog niet helemaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Dan wint je concurrent. Da's dus een geldkwestie.
De meeste zichzelf serieus nemende automerken zullen echt geen geld spenderen aan het verbreken van dit "record". Gaat nergens over, alleen boeren en kampers vinden zoiets leuk en beginnen dan over "techniek".
Natuurlijk is dit wel "techniek", maar dat is een trekkertrek ook. Gaat gewoon om snelheid en lawaai en veel en hard en bier en tieten, maar echte interessante, vernieuwende techniek komt er niet bij kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Met alle respect, jij denkt dat de Amerikaanse NHRA een stelletje rednecks op Budweiser zijn?, wanneer is iets in godsnaam dan wel techniek voor jou?, volgens mij snap je de definitie van "Techniek" nog niet helemaal
Dit soort fanatisme heeft gezorgd voor een verdere ontwikkeling van turbo's, compressoren, overbrenging, bandenprofiel, remcapaciteiten, waardoor jij anno 2008 met een 1400tje 100 PK of meer uit de fabriek meekrijgt, wat ergens in de jaren 60 iets van 55 PK was.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit wel "techniek", maar dat is een trekkertrek ook. Gaat gewoon om snelheid en lawaai en veel en hard en bier en tieten, maar echte interessante, vernieuwende techniek komt er niet bij kijken.
moet je perse harder dan 250km/h gereden hebben om mee te tellen ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.
Leuke prestatie ja, ik doe het ze niet na, maar daarom is het niet direct, zoals stefanP zegt, "de beste sportwagen ooit".quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef wouter37 het volgende:
[..]
moet je perse harder dan 250km/h gereden hebben om mee te tellen ?![]()
maar goed leuke prestatie en een vayron is natuurlijk ook een hele andere prijsklasse
Eat that Supra. Van 0 naar 482km/u in 402 meter met een staande start.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:05 schreef StefanP het volgende:
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.
[...]
Beste sportwagen ooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Eat that Supra. Van 0 naar 482km/u in 402 meter met een staande start.![]()
helemaal mee eens. De beste sportwagen wat is dat? en wat vind je belangerijk zelf vind ik een mooi uiterlijk belangerijk (Cobra) maar ja over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leuke prestatie ja, ik doe het ze niet na, maar daarom is het niet direct, zoals stefanP zegt, "de beste sportwagen ooit".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |