abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62718083
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:31 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
Bouw een 280Z goed genoeg om en je hebt ook een monster.
Allemaal kwestie van pecunia's
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_62719949
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

Oja, er werd ook nog iets geblaat over Supra's die nooit op het circuit komen.

Japan GT FTW

[ Bericht 3% gewijzigd door MaartenGrendel op 27-10-2008 15:23:53 ]
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_62720078
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef MaartenGrendel het volgende:
nooit harder dan 250km/h hebben gereden
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:24:06 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62720158
"EEN TOYOTA SUPRA IS VEEL BETER WANT DAARMEE BEN JE 4X ZO SNEL BIJ JE FATALE ONGELUK !"
zzz
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:27:09 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62720265
quote:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plactic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

Japan GT FTW
Hij begint z'n topic met de zin " Eat tthat, Vipers en Veyrons". Dan kun je natuurlijk verwachten dat er vergelijkingen getrokken gaan worden. En het is inderdaad een hele beste prestatie, maar het blijft een Supra. Leuk en aardig dat je zo hard kunt, maar het is natuurlijk geen Veyron. Dat dan pubertjes zijn die nog nooit harder dan 250 km/h hebben gereden doet er niet toe. Of mag ik ook geen commentaar hebben op profvoetballers, aangezien ik zelf nooit op dat niveau heb gespeeld?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62720369
quote:
Hoewel ik het niet altijd eens ben met StefanP vind ik het toch triest dat er op een topic als dit gelijk allerlei pubertjes die nog nooit harder dan 250km/h hebben gereden gaan reageren met 'Veyron/Skyline/Ferrari/plastic Brabus conceptcar/whatever is toch veel beter!!11'. Dat deze Supra binnen 1600 meter 388 km/h haalt is een bijzondere prestatie, waarvoor respect.

Japan GT FTW
Ik rij helemaal geen auto (wel motor) maar vind die supra gewoon een pauperbak.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62720421
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij begint z'n topic met de zin " Eat tthat, Vipers en Veyrons". Dan kun je natuurlijk verwachten dat er vergelijkingen getrokken gaan worden.
Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_62720479
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:31 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Maar het is zoooooo voorspelbaar en dat is jammer. In plaats van dat er nou een keer een intelligente discussie ontstaat over de gebruikte setup van de betreffende auto. Daar ben ik benieuwd naar, waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Sorry hoor, maar als het geen supra was geweest maar een opel vectra had je deze "intelligente discussie" ook niet willen voeren.
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:34:39 #34
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62720497
quote:
waarschijnlijk is het een single-turbo, heeft ie een handmatige of sequentiele bak, straatbanden of slicks, wordt er ook mee op straat gereden of is het een dedicated track car etc etc?
Who cares ?
zzz
pi_62720551
Hij had zeker 300pk, maar dan niet het soort pk wat ze in de autosport gebruiken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:37:36 #36
157922 fathank
pi_62720586
quote:

[..]

Ik denk dat dat ook met TS te maken heeft gezien zijn posthistorie hier in PTA...
pi_62720611
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als het geen supra was geweest maar een opel vectra had je deze "intelligente discussie" ook niet willen voeren.
Integendeel, een Vectra die 388km/h haalt was nog veel interessanter geweest.
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:34 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Who cares ?
Mensen met interesse in techniek.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:42:55 #38
157922 fathank
pi_62720750
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:36 schreef CasB het volgende:
Hij had zeker 300pk, maar dan niet het soort pk wat ze in de autosport gebruiken.
.

+1
pi_62720954
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:38 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Integendeel, een Vectra die 388km/h haalt was nog veel interessanter geweest.
[..]

Mensen met interesse in techniek.
Komop zeg, een wedstrijdje rechtuit rijden, komt echt bitter weinig "techniek" bij kijken. Gewoon alles extra groot uitvoeren.
pi_62721118
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:49 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Komop zeg, een wedstrijdje rechtuit rijden, komt echt bitter weinig "techniek" bij kijken. Gewoon alles extra groot uitvoeren.
En als je concurrent alles groter heeft dan jou en je hebt het budget niet?

Alle autosporten hebben techniek nodig....of je nu alleen maar 12 seconden vol vermogen wilt persen of veel bochtjes draaien.
pi_62721533
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:54 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

En als je concurrent alles groter heeft dan jou en je hebt het budget niet?
Dan wint je concurrent. Da's dus een geldkwestie.

De meeste zichzelf serieus nemende automerken zullen echt geen geld spenderen aan het verbreken van dit "record". Gaat nergens over, alleen boeren en kampers vinden zoiets leuk en beginnen dan over "techniek".
pi_62723471
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:07 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Dan wint je concurrent. Da's dus een geldkwestie.

De meeste zichzelf serieus nemende automerken zullen echt geen geld spenderen aan het verbreken van dit "record". Gaat nergens over, alleen boeren en kampers vinden zoiets leuk en beginnen dan over "techniek".
Met alle respect, jij denkt dat de Amerikaanse NHRA een stelletje rednecks op Budweiser zijn?, wanneer is iets in godsnaam dan wel techniek voor jou?, volgens mij snap je de definitie van "Techniek" nog niet helemaal
pi_62723540
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:04 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Met alle respect, jij denkt dat de Amerikaanse NHRA een stelletje rednecks op Budweiser zijn?, wanneer is iets in godsnaam dan wel techniek voor jou?, volgens mij snap je de definitie van "Techniek" nog niet helemaal
Natuurlijk is dit wel "techniek", maar dat is een trekkertrek ook. Gaat gewoon om snelheid en lawaai en veel en hard en bier en tieten, maar echte interessante, vernieuwende techniek komt er niet bij kijken.
pi_62723734
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef Lifesaver48 het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit wel "techniek", maar dat is een trekkertrek ook. Gaat gewoon om snelheid en lawaai en veel en hard en bier en tieten, maar echte interessante, vernieuwende techniek komt er niet bij kijken.
Dit soort fanatisme heeft gezorgd voor een verdere ontwikkeling van turbo's, compressoren, overbrenging, bandenprofiel, remcapaciteiten, waardoor jij anno 2008 met een 1400tje 100 PK of meer uit de fabriek meekrijgt, wat ergens in de jaren 60 iets van 55 PK was.

Natuurlijk speelt het bier en tieten een grote rol, dat is ook logisch, aangezien het mensen zijn die er hun eigen geld insteken voor een deel, het 1981 autocross in schubbekuttteveen met een Ford Taunus van 25 gulden-sfeertje is er allang uit, zeker hier in NL.

Kijk anders voor de lol eens op Drachten, daar zitten behalve baardmannen met dikke buiken ook whzzkids met laptops mee te kijken hoe men met een gezonde compressieratio zoveel mogelijk power uit de bak weet te toveren.
pi_62725888
quote:

moet je perse harder dan 250km/h gereden hebben om mee te tellen ?
maar goed leuke prestatie en een vayron is natuurlijk ook een hele andere prijsklasse
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:37:59 #46
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62726394
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef wouter37 het volgende:

[..]

moet je perse harder dan 250km/h gereden hebben om mee te tellen ?
maar goed leuke prestatie en een vayron is natuurlijk ook een hele andere prijsklasse
Leuke prestatie ja, ik doe het ze niet na, maar daarom is het niet direct, zoals stefanP zegt, "de beste sportwagen ooit".
Signature.
pi_62727594
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:05 schreef StefanP het volgende:
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.

[...]
Eat that Supra. Van 0 naar 482km/u in 402 meter met een staande start.

maandag 27 oktober 2008 @ 19:24:04 #48
157922 fathank
pi_62728043
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Eat that Supra. Van 0 naar 482km/u in 402 meter met een staande start.

Beste sportwagen ooit
pi_62728235
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:37 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Leuke prestatie ja, ik doe het ze niet na, maar daarom is het niet direct, zoals stefanP zegt, "de beste sportwagen ooit".
helemaal mee eens. De beste sportwagen wat is dat? en wat vind je belangerijk zelf vind ik een mooi uiterlijk belangerijk (Cobra) maar ja over smaak valt niet te twisten
pi_62728433
Holy crap, hij blijft gewoon spinnen!! Volgens mij kun je pas in z'n 5 een beetje relax in die wagen rijden

Verder is de vergelijking tussen een Supra en een Veyron gewoonweg DOM.
Een Supra gaat hard rechtdoor, en daar is dan ook alles mee gezegd.
Het is een auto die alleen voor snelheid geprepareerd is, en heeft daarnaast gewoon niets te bieden. De Veyron blinkt uit op zoveel fronten dat ik er niet eens aan begin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')