quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef happyme28 het volgende:
prinseszondererwt, ik snap je dat je je bijna niet kan inhouden hoor. Wat zou het mooi zijn!
Vlindur, het kan toch ook te vroeg zijn?? Zolang er geen bloed is.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...
Op naar de volgende ronde!
Ja echt schandalig, daarbij ben ik bij vlagen echt strontmisselijk en lijkt het als een aantal dagen alsof ik ongi moet worden (wat niet kan want ik zit pas op dag 25) en hou maar krampjes rond mijn baarmoeder, alsof hij beurs is, . Het kruipt voorbij... inmiddels 7 dagen temperatuurverhoging. Vorige cyclus werd ik na 9 dagen ongi, maar nu was mijn eisprong deze maand ook ca. 3 dagen eerder dus dat is ook weer anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Happy, zenuwslopend zijn die wachtdagen he? En het is dan zo moeilijk om egens anders aan te denken. Ik duim voor je hoor!
uhh ik had het ook...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Jemig, ik kan me amper op mijn werk concetreren, ik ben me toch een partij beroerd. Als je zo'n 8-9 dagen na je eisprong zit, kun je toch onmogelijk al zoveel last hebben van een eventuele zwangerschap? En die smaak in mijn mond...![]()
Nou moe...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur is ongesteld.
NOD mag op 30 november.
Daar ben ik ook wel heel blij. En als je bedenkt dat ik nu met medicijnen pas in ronde 3 zit nu, valt het allemaal nog wel mee..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou moe...balen meis! Maar hou de gedachte aan de goede eisprong vast! Super dat de Clomid zijn werk doet.
Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef bumbaloe het volgende:
Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.
maar als jij test moet ik ook testenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
maar als jij test moet ik ook testen
Whahaha, ok ok, ik hou me in!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Maar als jij test moet ik ook testen
Tsja, dat vind ik zelf eigenlijk ook. Valt me ook tegen van mezelf, dat ik zo ongeduldig ben...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tjonge jonge, wat zijn jullie hier ongeduldig zeg
Ik zou echt niet eerder testen dan dag 36 ofzo
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb gewoon nog maar 1 test gedaan. Een positieve! Toen ik zwanger was van Meike
Ik ben ook helemaal niet van de testerige hoor. In de afgelopen 15 maanden heb ik maar 1 keer een test gedaan. Meestal voelde ik niets en de afgelopen maanden had ik er (bleek terecht) helemaal geen vertrouwen in. Maar nu voel ik me zo zwanger, dat het gewoon lastig is er niet aan te denken. Maar eigenlijk durf ik ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb gewoon nog maar 1 test gedaan. Een positieve! Toen ik zwanger was van Meike
Ik heb nog maar één keer getest en dat was op dag 42 terwijl ik ervan overtuigd was dat het negatief ging zijn. Maar zonder test mocht ik me niet direct weer aanmelden bij de gyn, dus het was voor het goede doel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tjonge jonge, wat zijn jullie hier ongeduldig zeg
Ik zou echt niet eerder testen dan dag 36 ofzo
eens is....quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:21 schreef Poppedein het volgende:
probeer het in ieder geval tot je NOD en zelfs liever nog 1 dagje langer vol te houden joh... de kans is zo aanwezig dat je ondanks een zwangerschap voor die tijd toch nog geen 2e streepje hebt... bedenk je hoe ontzettend groot die teleurstelling zou zijn terwijl je ondertussen die test ook nog niet gelooft omdat je nog te vroeg getest zou hebben... het is zo zó moeilijk, maar kom op joh, wij duimen hier enorm voor je!
Als ik niet zwanger ben is dat zowiezo een domper natuurlijk met of zonder negatieve testquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
eens is....![]()
Probeer jezelf een beetje te beschermen tegen je hypergevoelens, straks ben je niet zwanger en dan is dat zo'n domper!![]()
Daar hebben we volgens mij allemaal weleens last vanquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:
Het *ongesteldwordgevoel* is weer helemaal weg eigenlijk... maar volgens mij ben ik bijna in staat mezelf zwanger te praten dus ik wacht nu maar gewoon nog een weekje af... vanaf morgen zou mn NOD kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet precies...
Het gaatquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:
En Happy hou je het nog een beetje vol dat wachten tot je gaat testen? Het klinkt behoorlijk zenuwslopend in elk geval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |