abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62786622
Pff prinses, k kan me voorstellen dat je je dan maar moeilijk kunt inhouden!
pi_62787132
Balen G_K, het had zo mooi geweest, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Duimen dat het volgende maand raak is.

Jeetje wat is het spannend voor Vlindur en prinseszondererwt.

Vlindur, wat een super nieuws. Bewonderenswaardig dat je kunt wachten met testen haha. 15 dagen na je eisprong is behoorlijk lang, dus ik heb goede hoop voor je!!

prinseszondererwt, ik snap je dat je je bijna niet kan inhouden hoor. Wat zou het mooi zijn!

Hier nu dag 24 en de symptomen zijn er nog steeds. Moet nog minimaal 1 week wachten om te testen, maar kan me nu al bijna niet meer inhouden. Te erg gewoon! Maar ik wil echt dag 31 halen voor ik test, want ik ben veel te bang voor een negatieve test. Aan de andere kant, zou ik het ook willen weten, mocht het een vroege miskraam zijn om de wetenschap te hebben dat je wel zwanger kunt worden.... het twijfelen houdt dus nog even aan hier.

Ik blijf duimen Vlindur en pze!
pi_62787241
Oh spannend allemaal zeg! Ik duim voor jullie allemaal!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62787446
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef happyme28 het volgende:
prinseszondererwt, ik snap je dat je je bijna niet kan inhouden hoor. Wat zou het mooi zijn!

Weer een paar euri vergooid. Veuls te vroeg weer. Ik ben echt een slapjanus met wachten. Hopelijk zaterdag nog een keer proberen...

Ik duim voor je happy!
pi_62787606
Ik ben tante!!!!!

Om 15.52 is HIJ geboren!!

Voor de naam mag je me pm'men.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62787858
gefeliciteerd Vlindur!!
pi_62787985
Oe Tante Vlinder gefeliciteerd!!!

pze... hopenlijk gewoon te vroeg en heb je zaterdag mooi 2 streepjes!
pi_62788040
Van harte tante Vlindur!
pi_62788253
Vlindur, wat spannend!!!! Ik duim!
Van harte dat je tante bent geworden!!!

En prinseszondererwt ook al zo spannend! Vast te vroeg getest... ook voor jou duim ik gewoon door!
Fake it till you make it...
pi_62788954
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...

Op naar de volgende ronde!
pi_62788962
Vlindur, gefeliciteerd met je neefje, en natuurlijk al helemaal met je eisprong
edit: we posten precies tegelijk! Meis, het kan toch nog steeds, HCG verdubbelt al heel gauw, dus misschien over een paar dagen toch positieve test?

Prinseszondererwt: De moed nog niet opgeven he?! De duimen draaien hier door hoor

[ Bericht 31% gewijzigd door DustinHenderson op 29-10-2008 18:57:06 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62789397
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...

Op naar de volgende ronde!
Vlindur, het kan toch ook te vroeg zijn?? Zolang er geen bloed is.....
pi_62790147
Wie weet Vlindur!
En van harte met de geboorte van je tantezeggertje.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62790888
Nee, ongesteld ben ik nog niet.. We wachten het nog maar even af dan he..

Liefs, moi
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:56:09 #115
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62791248
Vlindur, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje
Hopelijk kun je hem heel snel een toekomstig speelkameraadje bezorgen. Over 'n maand of 8 ofzo
Gewoon afwachten nog maar...

Prinses, hopelijk was dit vals negatief en over een paar dagen.... 2 streepjes voor jou!

G_K, balen zeg...

Happy, zenuwslopend zijn die wachtdagen he? En het is dan zo moeilijk om egens anders aan te denken. Ik duim voor je hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_62792110
Jammer Prinses en Vlindur, maar misschien nog te vroeg... hoop voor jullie op twee streepjes over n paar dagen!

Hou je het nog een beetje vol Happy?

Pff hier toch weer t gevoel dat ik misschien toch wel heel misschien eventueel zwanger ben... Manlief denkt het volgens mij ook...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:30:10 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62792281
Vlindur van harte met je neefje , ik duim voor jou gewoon nog even door!
Chan wat spannend! Wacht je nog even af of ga je binnenkort testen?
Prinses voor jou een en een paar duimen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62793150
Oooh wat een spanning hier allemaal zeg!

Vlindur, van harte met je nieuwe neefje

Voor alle dames die van alles voelen enzo hoop ik dat de duvels nog even weg blijven en dat de streepjesregen zich voortzet

*duimduimduim*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:15:00 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62793867
Chan, allebei een voorgevoel, dat belooft wat!
pi_62794233
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen... Eigenlijk willen we wachten tot 6 november, want langer dan dat zal mn cyclus niet zijn denk ik... maar misschien doe ik t toch wel op 2 november al maar de kans is heel klein en ik ben bang dat ik mezelf van alles wijs aan het maken ben... Dus ik probeer nog even met mn voeten op de grond te blijven staan voor zover dat nog gaat..
pi_62797101
Vlinder... misschien toch wat vroeg getest...? Ik hoop het!

Chan, spannend...
pi_62802295
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Happy, zenuwslopend zijn die wachtdagen he? En het is dan zo moeilijk om egens anders aan te denken. Ik duim voor je hoor!
Ja echt schandalig, daarbij ben ik bij vlagen echt strontmisselijk en lijkt het als een aantal dagen alsof ik ongi moet worden (wat niet kan want ik zit pas op dag 25) en hou maar krampjes rond mijn baarmoeder, alsof hij beurs is, . Het kruipt voorbij... inmiddels 7 dagen temperatuurverhoging. Vorige cyclus werd ik na 9 dagen ongi, maar nu was mijn eisprong deze maand ook ca. 3 dagen eerder dus dat is ook weer anders.

Ik moet maar aan Reinhilde denken die ook zwanger is geworden van die keer dat ze zo ziek waren hihi, maar ik geloof het pas als ik een posi test heb hoor. Je lichaam kan je zo in de maling nemen

Anyway.... ben blij dat ik het hier van me af kan schrijven (en als je er moe van wordt, scrol je maar door
pi_62802407
Lekker doorschrijven hoor Happy .
pi_62802899
Veel sneller dan verwacht mag ik me ook hier gaan melden! Nog geen 2 weken geleden meldde ik me in het rammelaarstopic, aangezien het verschrikkelijk begon te kriebelen hier... Heb dat nog een tijdje willen uitstellen of ontkennen voor mezelf, maar een klein maandje geleden kon ik er gewoon niet meer omheen; ik wil verschrikkelijk graag een kindje met mijn . Bang als lief altijd is voor veranderingen heb ik dit redelijk rustig duidelijk gemaakt aan hem, waarop precies de reactie kwam die ik verwachtte: hij wil heel graag kinderen met mij, maar over het hoe en wat had hij nog nooit zo nagedacht (ik als vrouw op mijn beurt snap niet hoe je daar uberhaupt niet over kunt nadenken als je weet die wens er wel is, maar heuj...mannen hè ). We hebben heel fijn gepraat en ik heb vooral van en aan hem gevraagd er wel wat meer over na te gaan denken, met het idee dat hij me over een tijdje wellicht zou kunnen zeggen wanneer hij zou verwachten er ongeveer aan toe te zullen zijn... We hebben het er niet meer teveel over gehad, omdat ik m zeker niet wilde opjagen in dit proces wat voor hem wellicht veel langer zou duren dan voor mij...
En toen ineens kwam hij gister helemaal uit zichzelf met de mededeling dat samen voor een kindje wil gaan niet over een tijdje, maar nu...hoe meer hij er aan denkt, hoe liever hij het wil..... ik was helemaal pardoes, is zomaar ineens het hek van de dam!! Hij draaide zich na ons gesprek om in bed en viel met een "weltrusten mama" in slaap... ik geloof dat hij me gisteravond de gelukkigste vrouw op aarde heeft gemaakt

Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen!
Zal me in het kort nog even voorstellen: Ik ben poppedein, 25 jaar, al 12 jaar samen met mn lief van nu 28, we wonen 3 jaar samen en hebben 2 hondekinders. In het dagelijks leven geniet ik vooral heel erg van andermans kindjes, ik ven verloskundige, en heb t fijnste beroep wat ik me maar voor zou kunnen stellen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62802992
En jeetje wat zitten er een boel dames vlak voor hun NOD, at is het verschrikkelijk spannend hier! Ik duim natuurlijk enorm mee voor jullie en hoop op verschrikkelijk veel goed nieuws in de komende dagen! Zet m op door die wachtdagen heen!!

Ik verwacht mijn NOD rond 23 november, heb 2 september mn mirena laten verwijderen, was daarna na 18 dagen ongesteld, en de eerste echte cyclus die daarop volgde duurde 32 dagen, daar gaan we voorlopig maar vanuit dus, al kan t werkelijk alle kanten op!

succes meiden!
pi_62803333
Poppedein, welkom en succes!! Dat je maar snel weer uit dit topic mag verdwijnen. Dit is 1 van de topics waar je het liefst zo kort mogelijk wil blijven rondhangen.
pi_62803362
welkom Poppedein!

En wat is het spannend hier!! Duimen draaien overuren!

Vlindur, gefeliciteerd met je neefje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62803464
Poppedein wat goed! Wat ontzettend leuk zo
Ik hoop dat je dan ook zo snel mogelijk door kunt schuiven naar Z&G, houden we de vaart er een beetje in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:45:57 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62803747
welkom Poppedein en voor alle dames duim ik mee voor een grote hoosbui aan streepjes!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_62803948
Welkom Poppedein, wat een goed nieuws! Ik denk dat het echt iets is wat de meeste mannen hebben hoor, een beetje bang voor het onbekende, terwijl wij vrouwen dan al ons hele leven hebben uitgestippeld
Hopelijk ben je gauw weer weg hier, wie weet staan er straks wel 2 Poppen in de Zwangerschapslijst, Poppejans&Poppedein dat klinkt goed haha

Vooralsnog hier nog niks op ovutest,gister maar begonnen. Beter te vroeg dan te laat wat betreft een ei opspeuren!
Ben ook wel benieuwd of ik nou die 1,5 dag een doorbraakbloedinkje heb gehad en of ik dus alsnog ongesteldheid kan verwachten, OF dat ik wel een eisprong kan vinden komende 2 weken.
Ik hou het weer spannend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62805184
Happy vooral blijven schrijven hoor, ik kan me érg goed voorstellen hoe je je op t moment voelt...

Poppedein wat super leuk van harte welkom hier en hopelijk mag je snel doorschuiven naar het volgende topic!

Poppejans, succes met de zoektocht naar je ei!
pi_62806309
Poppedein,welkom! Mijn man moest er ook even over nadenken hoor.Ik wilde een jaar terug al beginnen hij nog niet,moest echt aan het idee gaan wennen.
Ik heb allemaal zwangere vrouwen en een net geboren baby om me heen,ik wil ook!!!!!!!
01-08-2008
pi_62808173
Poppedein, wat leuk! En hopelijk kan je snel door naar Z&G natuurlijk!

Poppejans, ei-speur-ze .
pi_62811397
Grrrr, gisteren was mijn eisprong maar ik was gisteravond ineens zo beroerd dat we niet goed genoeg hebben kunnen klussen Sinds vanochtend vroeg ben ik aan het overgeven en aan de race. Net voor het eerst een paar hapjes toast binnen kunnen houden, maar ik denk niet dat het wat gaat worden vandaag. Hopelijk is het geklus van daarvoor goed genoeg geweest...

Poppedein, rare wezens zijn die mannen he?
pi_62812794
Kers . Ik duim dat het geklus voor je beroerdheid gewoon voldoende is geweest, ik duim!
pi_62812893
Jemig, ik kan me amper op mijn werk concetreren, ik ben me toch een partij beroerd. Als je zo'n 8-9 dagen na je eisprong zit, kun je toch onmogelijk al zoveel last hebben van een eventuele zwangerschap? En die smaak in mijn mond...

[ Bericht 23% gewijzigd door happyme28 op 30-10-2008 15:35:47 ]
pi_62813477
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Jemig, ik kan me amper op mijn werk concetreren, ik ben me toch een partij beroerd. Als je zo'n 8-9 dagen na je eisprong zit, kun je toch onmogelijk al zoveel last hebben van een eventuele zwangerschap? En die smaak in mijn mond...
uhh ik had het ook...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62814474
Oe... nou, dan vind ik het niet zo erg haha, maar ik zit hier de minuten tot half 5 af te tellen. En ik moet nog veel doen.... pfffff....

Maar testen durf ik ook niet, want dan is het misschien te vroeg en dan heb ik ruzie thuis, want hubby denkt toch dat ik het me allemaal inbeeld (wat niet zo gek is, want ik heb de afgelopen 16 maanden wel vaker geroepen dat ik het nu echt zeker weet).
pi_62814636
* Vlindur is ongesteld.
NOD mag op 30 november.
pi_62814736
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur is ongesteld.
NOD mag op 30 november.
Nou moe... balen meis! Maar hou de gedachte aan de goede eisprong vast! Super dat de Clomid zijn werk doet.
pi_62814820
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou moe... balen meis! Maar hou de gedachte aan de goede eisprong vast! Super dat de Clomid zijn werk doet.
Daar ben ik ook wel heel blij. En als je bedenkt dat ik nu met medicijnen pas in ronde 3 zit nu, valt het allemaal nog wel mee..
pi_62814837
Happy, het kan allemaal... of het zit in je koppie of je bent gewoon hardstikke zwanger. Zo "kort" na je eisprong is er natuurlijk een grote kans dat je nog geen tweede streepje piest ook als je wel zwanger bent. Maar je kan het natuurlijk allicht proberen (in het geheim )... Dat wachten duurt zo lang he.. .

Vlindur, wat jammer.
pi_62815172
Helaas Vlindur...

Happy, hopelijk zijn het net als bij Vicky signalen van een vroege zwangerschap!

Bah, al dat gekots, ik voel me haast weer zwanger
pi_62816224
Dankjewel voor al jullie lieve welkomsgroetjes!! En poppejans...ik ben he-le-maal voor!

Happy, wat maak je het verschrikkelijk spannend joh...kon je de tijd maar vooruit kijken he... ik hoop ontzettend voor je dat je een 2e streepje piest en je klachten lekker niet voor niets blijken! Ik duim voor je!

Vlinder, wat ontzettend jammer, je was er al een beetje bang voor he... Maar zoals je zegt, de clomid doet zn werk, nu op naar de volgende stap!! Succes!

Kersjes, wat vervelend dat je je zo naar voelt, helemaal als de timing ook nog eens zo beroerd is! Beterschap!!
pi_62818307
Poppedein, wat gezellig. Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je bent. Welkom!
Mogen we er trouwens ook vanuit gaan dat jij met alle ins & outs rond zwanger worden bekend bent? Zo ja, dan wil ik je graag even in mijn PM-box

Dames op de wachtbank: succes met wachten
Dames met de maandelijkse ongemakken
De 2e keer doet vast niet zeer
  Jubileum moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 19:06:13 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62818568
Welkom hier Poppedein, je gaat in rap tempo de topics door zo Hopen dat het hier net zo snel gaat.

Vlindur wat jammer, je NOD is weer aangepast.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62818649
Oh Vlinder, wat spijt het me toch dat je ongesteld bent geworden, maar probeer het toch van de zonnige kant te bekijken. Je hebt een eisprong gehad, dat is super toch?
EN gefeliciteerd met HIJ.

Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.

Kersjes, hopelijk hebben de vooreidagen genoeg effect gehad. Bij mijn dochter was dat wel het geval. Een keer geklust, RUIM voor EI, en het was super raak.

Poppejans, succes met de ovu testen.

GK, wat jammer dat je ongie bent geworden, succes deze ronde.

Chan, maandag is een mooie dag om te testen denk ik.

Poppedeintje, wat leuk! En wat een lieve opmerking van je vriend. Enneh, wat betreft dat mooiste beroep op aarde. Het spijt, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik ben wel blijdat jouw beroep bestaat, maar ik moet er niet aan denken om kindjes op de wereld te zetten.

Oke, er zijn nu 3 collega's zwanger. Collega 3 weet alleen niet dat ik het weet. Ik kwam er stom toevallig achter. Ze is ergens in juni uitgerekend. Ik hoop dat ik collega 4 wordt die zwanger is, en anders collega 5 want ik denk dat mijn maatje binnenkort ook voor nrtje 2 gaat. Ze was aan het wachten opdat haar man werk zou hebben, en dat heeft hij nu, dus dat zal ook niet lang meer duren. Onze dochters schelen 2 weken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62818684
Ik hoop t Loïs, ik hoop t.... Al rammel ik er nog niets minder om

En georgette, je mag me natuurlijk altijd van alles vragen, het is althans wel de bedoeling dat ik op de hoogte ben van zwangerschaps ins & outs Maar onthoud wel altijd dat ik je niet in t echt kan zien en dat je dus ook nooit alleen op mijn advies af moet gaan als je je ergens zorgen over maakt! Ik zal in ieder geval vast eens uitvinden hoe ik mn PM box open moet zetten
pi_62819062
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef bumbaloe het volgende:
Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.
Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
pi_62819110
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
maar als jij test moet ik ook testen
pi_62819112
Welkom poppedein!

Jammer Vlindur!

Hier nog steeds geen spoor van ongesteldheid. Wel bijna de hele dag misselijk geweest.
* prinseszondererwt wil het liefst NU nog een x testen...
Oh ja, en ook weer een zwangere collega erbij hierzo.
pi_62819124
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

maar als jij test moet ik ook testen
pi_62819168
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef bumbaloe het volgende:

[..]
Maar als jij test moet ik ook testen

Whahaha, ok ok, ik hou me in!

Oe... prinseszondererwt... spannend hoor!! Ik duim voor je dat het raak is.
pi_62821966
tjonge jonge, wat zijn jullie hier ongeduldig zeg
Ik zou echt niet eerder testen dan dag 36 ofzo

Jammer Vlindur, van je ongi, maar een eisprong op zich is al een jompeltje waard
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62822438
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tsja, dat vind ik zelf eigenlijk ook. Valt me ook tegen van mezelf, dat ik zo ongeduldig ben...
pi_62822614
zul je zien dat ik me straks ook niet kan inhouden....met mijn grote mond
pi_62823431
Oh ik ben ook VRESELIJK wat betreft testen hoor, hoeveel testen ik er al wel niet tegenaan heb gegooid
Ik ka me dan ook echt niet inhouden denk ik als ik eindelijk een maand zeker weet dat ik goed heb gezeten met een eisprong, om dan al heeel gauw na 2 weken te testen hoor.
Ik begrijp je dus echt wel prinseszondererwt, wat een spanning!!! Ik duim heeeel hard

En Vlindur, wat ontzettend jammer
pi_62823518
Ik heb gewoon nog maar 1 test gedaan. Een positieve! Toen ik zwanger was van Meike
pi_62823581
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb gewoon nog maar 1 test gedaan. Een positieve! Toen ik zwanger was van Meike

*kuch* ik had vorige maand maar een heel pakket besteld met 30 van die ovulatie dipsticks en iets van 6 zwangerschaps dipsticks.
Dus ik kan weer even
Jammergenoeg nog op geen enkele test ooit in mn leven een tweede streepje gehad.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:22:47 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62829159
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben ook helemaal niet van de testerige hoor. In de afgelopen 15 maanden heb ik maar 1 keer een test gedaan. Meestal voelde ik niets en de afgelopen maanden had ik er (bleek terecht) helemaal geen vertrouwen in. Maar nu voel ik me zo zwanger, dat het gewoon lastig is er niet aan te denken. Maar eigenlijk durf ik ook niet.

Mijn temperatuur was vanmorgen wel weer 0.1 graden hoger Dag 26 inmiddels....

Gelukkig de hele dag training vandaag dus kan ik er ook niet veel aan denken.
pi_62829737
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog maar één keer getest en dat was op dag 42 terwijl ik ervan overtuigd was dat het negatief ging zijn. Maar zonder test mocht ik me niet direct weer aanmelden bij de gyn, dus het was voor het goede doel.

Nu ik met spuiten bezig ben, moet ik wel altijd bloed laten prikken op dag 24, maar dat valt in mijn ogen niet onder testen

Happyme: dat ziet er toch wel positief uit hé
pi_62832255
Ik had ook al heel veel testen gedaan.. Is toch moeilijk om dat geduld op te brengen vind ik hoor om te wachten.... Maar later toch gewoon maar met mezelf afgesproken om pas te testen als ik echt 1 dag overtijd was.
pi_62839176
Ik heb ook meerdere testen gedaan. Zondags moest ik ongi worden. Toen heb ik de woensdag ervoor al stiekum getest. Die was heeeeeeeel vaag. Weggegooid en niet meer aan gedacht. Toen zaterdag nog 1 omdat ik zeker wist dat ik zwanger was. En toen zondag nog 1 omdat het allemaal niet geloofde
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_62839627
niet meer aan gedacht? jahoor! gefeliciteerd mystery_menicole!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:00:15 #165
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62842362
Misschien dat ik zondag al test, dat is dag 28 en mijn cyclus was altijd rond 31 dagen. Gewoon omdat ik maandag met m'n werk zit en ik dan van de evt. schok bekomen ben en maandag krijgt mijn schoonvader te horen wanneer hij z'n hartoperatie krijgt, dus dat is toch al ingrijpend genoeg.

Vandaag wel minder misselijk, maar wel ongi achtige krampjes, dus begin ik weer te twijfelen, maar die krampjes heb ik al zo'n dag of 4.

Anyway, deze dag is iig voorbij en het weekend gaat toch altijd snel met weinig tijd om er over na te denken. Maar spannend is het wel!
pi_62843109
happyme, die krampjes heb ik met 6 weken zwanger nog steeds hoor
pi_62843125
Hier nu 2 dagen overtijd, nog geen spoor van de maar wel misselijk als ik even niks eet... Ik test morgenvroeg met samen denk ik zo. Als de er nog niet zijn tenminste...

Happy, volgens mij voelen we ons een beetje hetzelfde!
pi_62843555
SPANNNEND!!!

Ik duim heel hard hier!
pi_62843678
Pfoe wat spannend nog steeds hier...

Ik heb sinds een paar uur het gevoel dat ik over een paar dagen ongesteld moet worden (dat gevoel begint altijd een halve week van te voren hier) dus heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven..
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:35:36 #170
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62844647
het is hier echt spannend ja...
ik duim ook heel hard!!!
No more games, no more drama...
pi_62844669
Meiden, wat spannend! Ik duim dat er snel een 2e streepje volgt voor jullie
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:38:18 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62844707
Wat is het spannend hier zeg!
pi_62845560
Wat een spanning hier!!
Prinses en Happyme ik duim heel hard voor jullie!
Chan, ik hoop voor je dat je gevoel fout is en dat je een mooi streepje plast

*duimduim*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:11:46 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62845581
Happyme en Prinses mijn duimen draaien overuren wat spannend!
Chan voor jou een
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62846148
Hoe reageren jullie mannen als het (weer) niet bingo is? En testen jullie samen of doe je dat zelf alleen?
Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden,gevoelig tepels en m'n buik heeft beetje krampjes,ik zit alleen pas op dag 23 dus zou wel erg snel zijn.
01-08-2008
pi_62848026
Prinses, spannend!!!
pi_62848305
Wat zijn jullie toch lief allemaal!
pi_62853632
Happy en Prinses...zou het zou het..oeoeoeoe spannend! Ik duim voor jullie!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 1 november 2008 @ 07:05:12 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62855819
Prinses en Happy, het is jullie zo gegund!
Ik hoop heel erg dat jullie inderdaad 2 streepjes gaan plassen

Chan, wat een rotgevoel zeg... Kans dat je het mishebt natuurlijk, maar mijn ervaring is ook dat als je zo zeker voelt dat je niet zwanger bent en gewoon ongi gaat worden, dat dat dan meestal ook gaat gebeuren
pi_62856129
tis hier echt superspannend!
duimen draaien overuren! Ik vind het tijd voor een streepjesregen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_62856424
Pff.... vandaag even een dip van twijfel, denk de hele tijd dat ik toch wel ongesteld zal worden, het zal toch niet dat we al bij de 2e eisprong gelijk zwanger zijn enzo. Mijn temperatuur loopt niet hard genoeg op enzo en ik voel niets aan mijn borsten.... nou ja, twijfel, twijfel, twijfel dus. Mijn man wordt ongeveer gek van me. Maar goed, het is inmiddels dag 27 dus we komen langzaam dichterbij.

Iemand een idee waar je testen kunt kopen die een paar dagen voor NOD ook al betrouwbaar zijn? Ik zou graag morgen testen, maar dat is wel 2 dagen voor NOD (NOD in het lijstje was erg ruim gezet).
pi_62856756
Hier wederom hartstikke negatief, nog geen duivels. We wachten af nog... maar ik ga uit van gewoon een langere cyclus. Zou het anders ook niet weten.
pi_62856896
Hmm... pze... er zijn echt gevallen waarbij soms een week na de NOD pas een streepje kan, dus hou nog hoop. Ik blijf voor je duimen!
pi_62857290
Niet bij de pakken neer gaan zitten PZE, echt sommige mensen hebben pas laat een positieve test in handen.
Dus misschien nog even geduld.

Dames hier draaien de duimen overuren voor jullie.
Mama van Isa en Ties
pi_62857707
PZE, jammer... maar wie weet is het gewoon een kwestie van nog een paar dagen wachten en nog eens testen.

Happy, bij de Etos schijnen ze van die gevoelige testen te hebben en anders via sensitest (webwinkel), maar ja dan heb je het pas maandag in huis...

Succes met wachten.
pi_62858777
Prinses...wat jammer joh.. ik had t echt zo gehoopt voor je! Het is gewoon gemeen als je lichaam je signalen geeft die je anders doen denken! Mijn geduimdraai stopt nog niet voor je hoor!

En happy, man man, wat maak je het spannend! Ik hoop t echt zo ontzettend voor je! Ik mag er nog niet over mee praten, heb nog niet in de spanning van testen gezeten, maar probeer het in ieder geval tot je NOD en zelfs liever nog 1 dagje langer vol te houden joh... de kans is zo aanwezig dat je ondanks een zwangerschap voor die tijd toch nog geen 2e streepje hebt... bedenk je hoe ontzettend groot die teleurstelling zou zijn terwijl je ondertussen die test ook nog niet gelooft omdat je nog te vroeg getest zou hebben... het is zo zó moeilijk, maar kom op joh, wij duimen hier enorm voor je!

Chan, ook voor jou hoop ik dat je gevoel dit keer even helemaal mis is en het gewoon hartstikke raak blijkt te zijn, maar ik kan me je nu al ontstane teleurstelling goed voorstellen! * duim *

goh... ik vind het toch echt zo raar om mijn naam tussen het lijstje NOD's te zien staan...
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:38:49 #187
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62859047
wat is het spannend hier zeg
pi_62859895
Bedankt voor het meeleven, ik ben blij dat ik het van me af kan schrijven, want voor me gevoel zit ik in een rollercoaster want ik had er eigenlijk niet op gerekend. Vorige maand had ik voor het eerst pas weer een eisprong en daar was ik eigenlijk nog van aan het hyperen

Gelukkig houdt me met beide beentjes op de grond, want anders was ik zeker al gek geworden. Ik loop nogal eens te hard van stapel. We hebben afgesproken dat ik in ieder geval wacht met testen tot dinsdag, dat is in principe mijn NOD, maar ook niet langer, want het zou me heel veel waard zijn om te weten dat ik in ieder geval zwanger kan worden (al weet ik natuurlijk dat er een kans is dat ik helemaal niet zwanger ben). Ik wil gewoon uitsluiten dat ik een eventuele miskraam aanzie voor mijn ongesteldheid.

Maar goed, er komen nog meer NOD's aan. Hoe is het met de andere meiden? Ernemmertje, hoe is het bij jou? Voel jij al iets bumbaloe?
pi_62860341
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:21 schreef Poppedein het volgende:

probeer het in ieder geval tot je NOD en zelfs liever nog 1 dagje langer vol te houden joh... de kans is zo aanwezig dat je ondanks een zwangerschap voor die tijd toch nog geen 2e streepje hebt... bedenk je hoe ontzettend groot die teleurstelling zou zijn terwijl je ondertussen die test ook nog niet gelooft omdat je nog te vroeg getest zou hebben... het is zo zó moeilijk, maar kom op joh, wij duimen hier enorm voor je!

eens is....
Probeer jezelf een beetje te beschermen tegen je hypergevoelens, straks ben je niet zwanger en dan is dat zo'n domper!

Prinses balen hoor!
Chan ook een
pi_62860710
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

eens is....
Probeer jezelf een beetje te beschermen tegen je hypergevoelens, straks ben je niet zwanger en dan is dat zo'n domper!
Als ik niet zwanger ben is dat zowiezo een domper natuurlijk met of zonder negatieve test en ik reken er ook niet op dat ik zwanger ben hoor, maar hoop er gewoon erg op. Als ik niet zwanger ben, zal ik daar echt wel even van in een dip zijn, maar daarna ook weer positief naar de volgende ronde gaan. Ik kan redelijk goed bouncen gelukkig, dus daar ben ik niet bang voor. Maar het zou zo leuk zijn
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:34:27 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62861127
Ik snap dat vroege testen echt niet hoor.
Dan is het negatief, en dan? Dan ga je zelf denken (en het wordt hier vaak genoeg gepost): 'ja, maar... het was te vroeg... het kan altijd nog' en vervolgens zit je de daaropvolgende dagen nog net zo in de zenuwen als voor dat vroege testen.
pi_62861327
Ja dat is de consequentie waar je rekening mee moet houden en dat doe ik ook. Maar mijn beweegredenen zijn anders. Ik hou er gewoon ook rekening mee dat het ook mis kan gaan in een vroeg stadium mocht ik wel zwanger zijn. Het is mij gewoon heel veel waard om te weten dat ik wel zwanger kan worden (dat zou mij namelijk een hoop vervelende testen in het ziekenhuis besparen).

Tuurlijk blijf je met de zenuwen als hij negatief is, maar die zenuwen heb ik toch, ook als ik niet test. Maar mocht hij wel positief zijn, weet ik in ieder geval dat ik zwanger kan worden. En als het ons gegeven is dan blijft het zitten en krijgen we een mooi kindje etc etc en gaat het onverhoopt toch fout dan weet ik in ieder geval dat het mogelijk is. Ik ben gewoon heel onzeker of ik uberhaupt wel zwanger kan worden, dus vandaar. Een volgende keer is het vroeg testen dan ook niet nodig en ik heb ook nog nooit vroeg getest in al die maanden dat we bezig zijn.
pi_62861941
BE, zoals ik al eerder postte: het valt me ook van mezelf tegen, begrijpen doe ik het ook niet. Ik schuif het maar af op de hormonen...
pi_62871913
Wat zijn jullie allemaal lief

Het *ongesteldwordgevoel* is weer helemaal weg eigenlijk... maar volgens mij ben ik bijna in staat mezelf zwanger te praten dus ik wacht nu maar gewoon nog een weekje af... vanaf morgen zou mn NOD kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet precies...

Prinses wat enorm spannend zeg, ik hoop zo voor je op dat je zwanger bent in plaats van een lange cyclus hebt!

En Happy hou je het nog een beetje vol dat wachten tot je gaat testen? Het klinkt behoorlijk zenuwslopend in elk geval

Ik zou trouwens nooit willen testen waar manlief niet bij is, is echt iets wat je samen doet voor mijn gevoel..
  zondag 2 november 2008 @ 08:20:56 #195
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62876615
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:

Het *ongesteldwordgevoel* is weer helemaal weg eigenlijk... maar volgens mij ben ik bijna in staat mezelf zwanger te praten dus ik wacht nu maar gewoon nog een weekje af... vanaf morgen zou mn NOD kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet precies...
Daar hebben we volgens mij allemaal weleens last van

Spannend meiden!
Wie o wie zal de volgende zijn met 2 streepjes?
  zondag 2 november 2008 @ 10:02:48 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62877190
oh meiden, wat is het hier spannend! Wie volgt?????
  zondag 2 november 2008 @ 10:07:07 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62877235
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef Chan het volgende:
En Happy hou je het nog een beetje vol dat wachten tot je gaat testen? Het klinkt behoorlijk zenuwslopend in elk geval
Het gaat dezelfde klachten blijven, dag 28 inmiddels en nog steeds een hoge temperatuur. Ik ben er nu wel rustiger onder. Ik wacht netjes af en hoop dat de duivels niet eerder dan dinsdag komen. Wat er ook gebeurd, mijn cyclus ziet er in ieder geval nog beter uit dan vorige maand, dus daar ben ik zowiezo al blij om.
pi_62877265
2e streepjes willen we zien kom maar op .
pi_62877726
Dag 31 hier, niks te zien nog steeds. Na die negatieve test ben ik stiekem ook bang dat de clomid ineens niets meer gedaan heeft (lees: geen eisprong gehad). Ik vraag me af of dat kan, dat het de 1e ronde wel werkt en daarna niet meer?

Spannend nog steeds, Happy!
pi_62877901
Prinses, ik zou het niet weten, zou wel heel naar zijn dan

Happy, spannend!
Chan!! weg met die ongesteldheidsgevoelens en zwanger praten doen we hier allemaal wel geloof ik

Hier gaat het allemaal prima, we zijn zwaar aan de klus enzo, ik slik netjes mn foliumzuur en calcium tabletjes en de ovulatie test gaf een keurig streepje op de dag dat ik hem verwacht had. Bovendien waren er ook andere 'signs' van een naderende eisprong (ik zal jullie de details besparen ) Nouja goed, nu maar hopen dan eigenlijk! Het zou toch wel zo ontzettend mooi zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')