Nee de postbodequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:15 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Spannend hier weerKom maar op
![]()
Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld. Ik had het kaartje aan kleine man gegeven en gezegd dat ie dat aan oma of opa moest geven. Mijn ma deed de deur open en toen gooide kleine man net het kaartje in de brievenbus want dat hoortDus mijn ma pakt het kaartje aan en loopt al lezend naar de woonkamer waar mijn vader op de bank lag. Dus mijn ma ineens: Oh echt
![]()
Gefeliciteerd. En mijn pa vanaf de bank: Wat is er dan? Wat is er? Dus ik gaf hem het kaartje en toen kreeg ie helemaal natte ogen enzo. En toen zei ie tegen
: Heb jij dat gedaan? Whaha.
Maar ze waren dus harstikke blij. Onze kleine man word gewoon grote broer
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef happyme28 het volgende:
prinseszondererwt, ik snap je dat je je bijna niet kan inhouden hoor. Wat zou het mooi zijn!
Vlindur, het kan toch ook te vroeg zijn?? Zolang er geen bloed is.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...
Op naar de volgende ronde!
Ja echt schandalig, daarbij ben ik bij vlagen echt strontmisselijk en lijkt het als een aantal dagen alsof ik ongi moet worden (wat niet kan want ik zit pas op dag 25) en hou maar krampjes rond mijn baarmoeder, alsof hij beurs is, . Het kruipt voorbij... inmiddels 7 dagen temperatuurverhoging. Vorige cyclus werd ik na 9 dagen ongi, maar nu was mijn eisprong deze maand ook ca. 3 dagen eerder dus dat is ook weer anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Happy, zenuwslopend zijn die wachtdagen he? En het is dan zo moeilijk om egens anders aan te denken. Ik duim voor je hoor!
uhh ik had het ook...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Jemig, ik kan me amper op mijn werk concetreren, ik ben me toch een partij beroerd. Als je zo'n 8-9 dagen na je eisprong zit, kun je toch onmogelijk al zoveel last hebben van een eventuele zwangerschap? En die smaak in mijn mond...![]()
Nou moe...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur is ongesteld.
NOD mag op 30 november.
Daar ben ik ook wel heel blij. En als je bedenkt dat ik nu met medicijnen pas in ronde 3 zit nu, valt het allemaal nog wel mee..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou moe...balen meis! Maar hou de gedachte aan de goede eisprong vast! Super dat de Clomid zijn werk doet.
Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef bumbaloe het volgende:
Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.
maar als jij test moet ik ook testenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |