abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:22:55 #51
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62723987
Ik was zwanger met een collega en een vriendin. Mijn vriendin was ong 3 wk verder dan ik was en mijn collega was 3wk korter. Dus ik had veel vergelijking. Ik vroeg aan mijn vriendin over haal kwaaltjes en mijn collega vroeg het weer aan mij.

Die vriendin is nu weer zwanger en ik nog niet dus.

Ik ben volgens mij nog nooit tegelijk ongesteld geweest tegelijk met mijn moeder. In ieder geval NOG nooit maandverband van haar gezien. Weet niet wat ze er mee deed dan
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62724340
Waarschijnlijk discreet weggooien, in van die blauwe zakjes ofzo
en anders, als dat het niet was, wil je het waarschijnlijk ook niet weten

Ik zou ook wel met een vriendin tegelijk zwanger willen zijn, lijkt me zo leuk, lekker met iemand van je eigen leeftijd praten over je zwangerschap enzo. Tuurlijk praat je er ook wel met anderen over, maar zoiets lijkt me toch wel speciaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:59:22 #53
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62725009
Dat is ook heel speciaal. Behalve als zij bevallen is en jij nog niet

Weet je, hier op Fok kun je ook vriendinnen maken die tegelijk zwanger zijn. En straks zit het ZenG topic vol met ons die allemaal in dezelfde periode zijn uitgerekend!
pi_62725166
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Post jouw vriendinnetje hier ook?
Nee, heeft ooit wel eens wat op fok! gepost, als in... ergens zou ze een gebruikersnaam moeten hebben. Maar niet actief. Ze heeft alleen flink gelurkt toen ik bij Mirte in het buikfototopic postte .
Fake it till you make it...
pi_62725333
Zo, weer een (werk)dag voorbij. Wat een drama zeg dit, het duurt me veel te lang, nog minimaal 1 week, eigenlijk 9 dagen voor ik mag testen. Gelukkig is het flink druk op het werk, met 2 dagen training deze week dus voor ik het door heb is het al weer weekend.

Ik ben ook erg blij met Fok! hoor, want in mijn omgeving zitten er ook niet veel in dezelfde fase. Dus een heerlijke uitlaatklep en vraagbak. Bedankt dus allemaal
pi_62725489
Jammer Saffier!
pi_62726083
Spannend Happyme, dat wachten tot je eindelijk mag testen!

Ik maak mezelf alweer helemaal gek... Had me zo voorgenomen níet te gaan testen voor 6 november... maar ik denk dat ik het 2 of 3 november toch wel doe als ik niet ongesteld ben dan... want het ene moment heb ik het gevoel dat ik er *iets* gaande is in mn buik wat niet gebruikelijk is... en het andere moment juist totaal niet...
pi_62726397
Ik krijg het woensdag gewoon te horen of ik zwanger ben of niet. Ben ik heel blij mee, hoef ik mn NOD ook niet af te wachten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62726525
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Ik krijg het woensdag gewoon te horen of ik zwanger ben of niet. Ben ik heel blij mee, hoef ik mn NOD ook niet af te wachten
Oe spannend Vlindur. Heb je een voorgevoel? Symptomen? Ik duim me rot voor je.

Chan, ik heb dat ook hoor, dat je van alles voelt enzo. Maar wie weet, waarom niet?
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:41:12 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62726538
Mysteriegirl en Mikoxx! Gefeliciteerd!
pi_62726723
Spannend Vlindur!! Ik duim mee!
pi_62726859
Ik voel helemaal niks, waar ik vorige maand overal pijn in mn buik had moet ik nu alleen maar nog meer poepen. (Ik had al een goeie stoelgang, nu issie nog beter )

Mijn borsten doen ook geen pijn meer, ze zijn alleen nog maar gevoelig. Dus ik denk dat dit weer een 'no go' is..

Maar ik blijf hopen natuurlijk!

(woensdag word ik tante! Dan wordt het kindje van mn schoonzus en zwager gehaald, Ben zo benieuwd wat het is! Ze weten het zelf ook nog niet!)
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:50:40 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62726883
Mystery & Mikoxx geweldig :D

voor de rest duim ik weer mee!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_62727650
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:41 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Mijne is net zo heel moeilijk.

Ik weet het! Je bent Viswijfje!

Maar serieus: gefeliciteeeeeeeeeeeerd! Wat onwijs leuk!
Ik vraag me echt af of ik het verborgen zou kunnen houden. Ik zou stralen.
pi_62732452
*duimt ook nog ff mee*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62732862
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:08 schreef Saffier het volgende:
Ik doe niet mee met de streepjesregen deze keer, hopelijk de volgende keer wel,
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:30:16 #67
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62735126
Thanks meiden!.
Beef je bent lief!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:41:04 #68
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62740709
Oh Vlindur. Dat is wel erg spannend morgen. Hoe laat moet je?
pi_62741641
Succes vandaag morgen Vlindur!!

Saffier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62741981
Spannend morgen Vlindur! En horen of je zwanger bent en tante worden!

Saffier
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:24:44 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743771
Bedankt meiden, we gaan gewoon door met de volgende ronde Over 3 weken mag ik terugkomen bij de gyn voor een baarmoederfoto, net een afspraak gemaakt, ik ga straks even in het andere topic vragen hoe zoiets werkt.
Vlindur weet je al iets????
Ylana
pi_62744024
Mikoxx, gefeliciteerd
Eindelijk is het dan zo ver!

Vlindur, wat gaat morgen een spannende dag voor je worden zeg!
Tante worden en ook nog eens te horen krijgen dat je zwanger bent (gaan we wel van uit toch? )

Hier wordt zo goed als het gaat geklust. M lijkt ineens ook de druk te voelen, net als Bumbaloe's man
Nou ja, we merken binnenkort wel of het toch nog gelukt is.

Saffier en Nijna
.... met gevoel voor drama....
pi_62744132
Jullie zijn lief!

Ik had gisteravond bij het afvegen helderrood slijm, dus ik zal wel weer ongesteld worden.
Ben ook heel benieuwd naar morgen!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:58:24 #74
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62744758
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Saffier het volgende:
Bedankt meiden, we gaan gewoon door met de volgende ronde Over 3 weken mag ik terugkomen bij de gyn voor een baarmoederfoto, net een afspraak gemaakt, ik ga straks even in het andere topic vragen hoe zoiets werkt.
Vlindur weet je al iets????
Oh, dat is ook spannend. Ik denk dat het zo iets is als een inwendige echo maar dan met cameraatje ofzo?

Ah Vlindur, rood slijm, hopelijk is het iets positiefs zoals een innestelling ofzo.

Kersjes, ja, die mannen van ons. Al met al doen wij het zware werk, en zij voelen druk
pi_62750214
Oe spannend Vlindur, wanneer is je eigenlijke NOD? Kan misschien wel een innesteling zijn toch?

Ik ben weer aan het duimendraaien voor de meiden die morgen en overmorgen NOD hebben. Spannend!!

Hier nog steeds vage klachten, maar zit nu pas op dag 23. Ik probeer het van me af te zetten, maar het lukt niet. Gisteren had ik echt ongi klachten, maar die zijn nu weer weg. Nog wel steeds steken en krampjes en nog steeds behoorlijk wat 'witte afscheiding' (sorry voor de details) en de hele tijd plassen.

Wat zijn de meest gevoelige testen eigenlijk?
pi_62751205
Happy, ik denk dat die vandaag, morgen of overmorgen is. Ik zit vandaag op dag 29.
Vorige maand was hij ook 29 dagen. Daarvoor slechts 25.

Spannend voor jou ook Happy!
pi_62757415
Happyme, spannend joh! Voor vlindur ook trouwens!

Ik hier nu 2 dagen voor de NOD, nog weinig klachten. Die had ik vorige maand wel voor ik ongesteld werd. Ik heb af en toe een licht misselijk gevoel, maar dat kan ook een virusje zijn natuurlijk... Verder tikkie gevoelige tepels, verder niks. We zullen zien. Ik vind het weer spannend iig.
pi_62757579
Prinses, hoop dat we snel door mogen schuiven! Ik heb het hier iig wel gezien
Hoop dat dit topic snel weer korter mag zijn qua lijst!
pi_62757701
Aaaah, wat is het weer spannend!
.... met gevoel voor drama....
pi_62760256
Happyme: spannend!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:04:05 #81
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62763987
Duimduimduidmuidmduim.....
Ylana
pi_62772277
Dames, weer een dagje dichter bij onze NOD.
Fijne dag vandaag.
pi_62772484
*duimt mee met Saffier.

Vlindur heel veel succes vandaag!
Happy, spannend!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62772600
Spannend hier weer Kom maar op

Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld. Ik had het kaartje aan kleine man gegeven en gezegd dat ie dat aan oma of opa moest geven. Mijn ma deed de deur open en toen gooide kleine man net het kaartje in de brievenbus want dat hoort Dus mijn ma pakt het kaartje aan en loopt al lezend naar de woonkamer waar mijn vader op de bank lag. Dus mijn ma ineens: Oh echt Gefeliciteerd. En mijn pa vanaf de bank: Wat is er dan? Wat is er? Dus ik gaf hem het kaartje en toen kreeg ie helemaal natte ogen enzo. En toen zei ie tegen : Heb jij dat gedaan? Whaha.
Maar ze waren dus harstikke blij. Onze kleine man word gewoon grote broer
pi_62773054
MG, wat een fijne reactie van je ouders, krijg er bijna zelf tranen van in mn ogen...

Wat een spanning hier!! Ik duim met iedereen mee!
pi_62773099
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:15 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Spannend hier weer Kom maar op

Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld. Ik had het kaartje aan kleine man gegeven en gezegd dat ie dat aan oma of opa moest geven. Mijn ma deed de deur open en toen gooide kleine man net het kaartje in de brievenbus want dat hoort Dus mijn ma pakt het kaartje aan en loopt al lezend naar de woonkamer waar mijn vader op de bank lag. Dus mijn ma ineens: Oh echt Gefeliciteerd. En mijn pa vanaf de bank: Wat is er dan? Wat is er? Dus ik gaf hem het kaartje en toen kreeg ie helemaal natte ogen enzo. En toen zei ie tegen : Heb jij dat gedaan? Whaha.
Maar ze waren dus harstikke blij. Onze kleine man word gewoon grote broer
Nee de postbode

Wat superlief zo
Weten je schoonouders het nu ook al?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62773209
Ja mijn schoonmoeder hadden we het maandagavond al verteld. Die stond nog net niet te dansen in de kamer. Die had het nooit verwacht omdat eigenlijk nooit kinderen wilde
pi_62773485
Mysterygirl wat een fijne reacties

*duimt mee*
pi_62773857
Mysterygirl, wat leuk zeg!
Succes voor alle wachtenden!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62774667
MG, wat leuk .
pi_62775869
MG wat leuk gedaan zeg met dat kaartje. Wat lief je pa met traantjes in de ogen.

Dames kom op ik duim hier super hard met jullie mee.
Mama van Isa en Ties
pi_62778782
Ik ben ongesteld geworden zoals verwacht dus ik draai nog gezellig een rondje vaker hier mee
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62782259
Wat jammer Georgette

Ik duim voor je Happy, klinkt wel hoopvol
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62782620
Jammer jammer Georgette....!

Is Vlindur er al weer????
pi_62782762
Jammer GK, volgende keer beter!
Wat leuk MG!
Ik voel me ook klaar voor ongi, we zullen zien. Nog ff afwachten maar want ik zie nog niks.
Hoe is het vlindur, al tante?
pi_62783278
GK jammer... Op naar november dan maar!
pi_62784381
Balen GK!
Prinses, ik blijf duimen voor je!

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest en........... Ik heb een eisprong gehad!!!!!!
Ik moet nu afwachten op de menstruatie.. Of NIET!!!
Ik zit nu op dag 30, vorige maand was mn cyclus 29 dagen en was mijn eisprong op dag 18. Nu was het dag 15.

Ik krijg ineens toch weer hoop!
Verder heb ik een halfjaar recept voor Clomid. Mocht ik ongesteld worden moeten we het nu zonder haar doen. Mocht ik rare cyclussen creëren moet ik terug komen. Mocht ik zwanger zijn moet ik in week 6/7/8 voor echo..

De baby is er nog niet of ik heb het nog niet gehoord. Hoop dat alles goed gaat daar...
pi_62784878
Oh Vlindur wat een goed nieuws!!! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Dat zou helemaal geweldig zijn!
pi_62785491
Jammer GK, hopelijk is t de volgende keer wel raak!

Vlindur wat een goed nieuws ik blijf heel hard voor je duimen!
pi_62785499
Mijn cyclusbanner zegt: "a home test may work today". Ik kan me bijna niet inhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')