Nee, heeft ooit wel eens wat op fok! gepost, als in... ergens zou ze een gebruikersnaam moeten hebben. Maar niet actief. Ze heeft alleen flink gelurkt toen ik bij Mirte in het buikfototopic posttequote:
Oe spannend Vlindur. Heb je een voorgevoel? Symptomen? Ik duim me rot voor je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Ik krijg het woensdag gewoon te horen of ik zwanger ben of niet. Ben ik heel blij mee, hoef ik mn NOD ook niet af te wachten
Ik weet het! Je bent Viswijfje!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:41 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Mijne is net zo heel moeilijk.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:08 schreef Saffier het volgende:
Ik doe niet mee met de streepjesregen deze keer, hopelijk de volgende keer wel,
Oh, dat is ook spannend. Ik denk dat het zo iets is als een inwendige echo maar dan met cameraatje ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Saffier het volgende:
Bedankt meiden, we gaan gewoon door met de volgende rondeOver 3 weken mag ik terugkomen bij de gyn voor een baarmoederfoto, net een afspraak gemaakt, ik ga straks even in het andere topic vragen hoe zoiets werkt.
Vlindur weet je al iets????
Nee de postbodequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:15 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Spannend hier weerKom maar op
![]()
Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld. Ik had het kaartje aan kleine man gegeven en gezegd dat ie dat aan oma of opa moest geven. Mijn ma deed de deur open en toen gooide kleine man net het kaartje in de brievenbus want dat hoortDus mijn ma pakt het kaartje aan en loopt al lezend naar de woonkamer waar mijn vader op de bank lag. Dus mijn ma ineens: Oh echt
![]()
Gefeliciteerd. En mijn pa vanaf de bank: Wat is er dan? Wat is er? Dus ik gaf hem het kaartje en toen kreeg ie helemaal natte ogen enzo. En toen zei ie tegen
: Heb jij dat gedaan? Whaha.
Maar ze waren dus harstikke blij. Onze kleine man word gewoon grote broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |