Oh Vlinder, wat spijt het me toch dat je ongesteld bent geworden, maar probeer het toch van de zonnige kant te bekijken. Je hebt een eisprong gehad, dat is super toch?
EN gefeliciteerd met HIJ.
Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.
Kersjes, hopelijk hebben de vooreidagen genoeg effect gehad. Bij mijn dochter was dat wel het geval. Een keer geklust, RUIM voor EI, en het was super raak.
Poppejans, succes met de ovu testen.
GK, wat jammer dat je ongie bent geworden, succes deze ronde.
Chan, maandag is een mooie dag om te testen denk ik.
Poppedeintje, wat leuk! En wat een lieve opmerking van je vriend. Enneh, wat betreft dat mooiste beroep op aarde. Het spijt, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik ben wel blijdat jouw beroep bestaat, maar ik moet er niet aan denken om kindjes op de wereld te zetten.
Oke, er zijn nu 3 collega's zwanger. Collega 3 weet alleen niet dat ik het weet.

Ik kwam er stom toevallig achter. Ze is ergens in juni uitgerekend. Ik hoop dat ik collega 4 wordt die zwanger is, en anders collega 5 want ik denk dat mijn maatje binnenkort ook voor nrtje 2 gaat. Ze was aan het wachten opdat haar man werk zou hebben, en dat heeft hij nu, dus dat zal ook niet lang meer duren. Onze dochters schelen 2 weken.