abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62803333
Poppedein, welkom en succes!! Dat je maar snel weer uit dit topic mag verdwijnen. Dit is 1 van de topics waar je het liefst zo kort mogelijk wil blijven rondhangen.
pi_62803362
welkom Poppedein!

En wat is het spannend hier!! Duimen draaien overuren!

Vlindur, gefeliciteerd met je neefje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62803464
Poppedein wat goed! Wat ontzettend leuk zo
Ik hoop dat je dan ook zo snel mogelijk door kunt schuiven naar Z&G, houden we de vaart er een beetje in
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:45:57 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_62803747
welkom Poppedein en voor alle dames duim ik mee voor een grote hoosbui aan streepjes!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_62803948
Welkom Poppedein, wat een goed nieuws! Ik denk dat het echt iets is wat de meeste mannen hebben hoor, een beetje bang voor het onbekende, terwijl wij vrouwen dan al ons hele leven hebben uitgestippeld
Hopelijk ben je gauw weer weg hier, wie weet staan er straks wel 2 Poppen in de Zwangerschapslijst, Poppejans&Poppedein dat klinkt goed haha

Vooralsnog hier nog niks op ovutest,gister maar begonnen. Beter te vroeg dan te laat wat betreft een ei opspeuren!
Ben ook wel benieuwd of ik nou die 1,5 dag een doorbraakbloedinkje heb gehad en of ik dus alsnog ongesteldheid kan verwachten, OF dat ik wel een eisprong kan vinden komende 2 weken.
Ik hou het weer spannend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62805184
Happy vooral blijven schrijven hoor, ik kan me érg goed voorstellen hoe je je op t moment voelt...

Poppedein wat super leuk van harte welkom hier en hopelijk mag je snel doorschuiven naar het volgende topic!

Poppejans, succes met de zoektocht naar je ei!
pi_62806309
Poppedein,welkom! Mijn man moest er ook even over nadenken hoor.Ik wilde een jaar terug al beginnen hij nog niet,moest echt aan het idee gaan wennen.
Ik heb allemaal zwangere vrouwen en een net geboren baby om me heen,ik wil ook!!!!!!!
01-08-2008
pi_62808173
Poppedein, wat leuk! En hopelijk kan je snel door naar Z&G natuurlijk!

Poppejans, ei-speur-ze .
Fake it till you make it...
pi_62811397
Grrrr, gisteren was mijn eisprong maar ik was gisteravond ineens zo beroerd dat we niet goed genoeg hebben kunnen klussen Sinds vanochtend vroeg ben ik aan het overgeven en aan de race. Net voor het eerst een paar hapjes toast binnen kunnen houden, maar ik denk niet dat het wat gaat worden vandaag. Hopelijk is het geklus van daarvoor goed genoeg geweest...

Poppedein, rare wezens zijn die mannen he?
.... met gevoel voor drama....
pi_62812794
Kers . Ik duim dat het geklus voor je beroerdheid gewoon voldoende is geweest, ik duim!
pi_62812893
Jemig, ik kan me amper op mijn werk concetreren, ik ben me toch een partij beroerd. Als je zo'n 8-9 dagen na je eisprong zit, kun je toch onmogelijk al zoveel last hebben van een eventuele zwangerschap? En die smaak in mijn mond...

[ Bericht 23% gewijzigd door happyme28 op 30-10-2008 15:35:47 ]
pi_62813477
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Jemig, ik kan me amper op mijn werk concetreren, ik ben me toch een partij beroerd. Als je zo'n 8-9 dagen na je eisprong zit, kun je toch onmogelijk al zoveel last hebben van een eventuele zwangerschap? En die smaak in mijn mond...
uhh ik had het ook...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62814474
Oe... nou, dan vind ik het niet zo erg haha, maar ik zit hier de minuten tot half 5 af te tellen. En ik moet nog veel doen.... pfffff....

Maar testen durf ik ook niet, want dan is het misschien te vroeg en dan heb ik ruzie thuis, want hubby denkt toch dat ik het me allemaal inbeeld (wat niet zo gek is, want ik heb de afgelopen 16 maanden wel vaker geroepen dat ik het nu echt zeker weet).
pi_62814636
* Vlindur is ongesteld.
NOD mag op 30 november.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62814736
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur is ongesteld.
NOD mag op 30 november.
Nou moe... balen meis! Maar hou de gedachte aan de goede eisprong vast! Super dat de Clomid zijn werk doet.
pi_62814820
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou moe... balen meis! Maar hou de gedachte aan de goede eisprong vast! Super dat de Clomid zijn werk doet.
Daar ben ik ook wel heel blij. En als je bedenkt dat ik nu met medicijnen pas in ronde 3 zit nu, valt het allemaal nog wel mee..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62814837
Happy, het kan allemaal... of het zit in je koppie of je bent gewoon hardstikke zwanger. Zo "kort" na je eisprong is er natuurlijk een grote kans dat je nog geen tweede streepje piest ook als je wel zwanger bent. Maar je kan het natuurlijk allicht proberen (in het geheim )... Dat wachten duurt zo lang he.. .

Vlindur, wat jammer.
pi_62815172
Helaas Vlindur...

Happy, hopelijk zijn het net als bij Vicky signalen van een vroege zwangerschap!

Bah, al dat gekots, ik voel me haast weer zwanger
.... met gevoel voor drama....
pi_62816224
Dankjewel voor al jullie lieve welkomsgroetjes!! En poppejans...ik ben he-le-maal voor!

Happy, wat maak je het verschrikkelijk spannend joh...kon je de tijd maar vooruit kijken he... ik hoop ontzettend voor je dat je een 2e streepje piest en je klachten lekker niet voor niets blijken! Ik duim voor je!

Vlinder, wat ontzettend jammer, je was er al een beetje bang voor he... Maar zoals je zegt, de clomid doet zn werk, nu op naar de volgende stap!! Succes!

Kersjes, wat vervelend dat je je zo naar voelt, helemaal als de timing ook nog eens zo beroerd is! Beterschap!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62818307
Poppedein, wat gezellig. Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je bent. Welkom!
Mogen we er trouwens ook vanuit gaan dat jij met alle ins & outs rond zwanger worden bekend bent? Zo ja, dan wil ik je graag even in mijn PM-box

Dames op de wachtbank: succes met wachten
Dames met de maandelijkse ongemakken
De 2e keer doet vast niet zeer
  Jubileum moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 19:06:13 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62818568
Welkom hier Poppedein, je gaat in rap tempo de topics door zo Hopen dat het hier net zo snel gaat.

Vlindur wat jammer, je NOD is weer aangepast.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62818649
Oh Vlinder, wat spijt het me toch dat je ongesteld bent geworden, maar probeer het toch van de zonnige kant te bekijken. Je hebt een eisprong gehad, dat is super toch?
EN gefeliciteerd met HIJ.

Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.

Kersjes, hopelijk hebben de vooreidagen genoeg effect gehad. Bij mijn dochter was dat wel het geval. Een keer geklust, RUIM voor EI, en het was super raak.

Poppejans, succes met de ovu testen.

GK, wat jammer dat je ongie bent geworden, succes deze ronde.

Chan, maandag is een mooie dag om te testen denk ik.

Poppedeintje, wat leuk! En wat een lieve opmerking van je vriend. Enneh, wat betreft dat mooiste beroep op aarde. Het spijt, maar het lijkt mij echt vreselijk. Ik ben wel blijdat jouw beroep bestaat, maar ik moet er niet aan denken om kindjes op de wereld te zetten.

Oke, er zijn nu 3 collega's zwanger. Collega 3 weet alleen niet dat ik het weet. Ik kwam er stom toevallig achter. Ze is ergens in juni uitgerekend. Ik hoop dat ik collega 4 wordt die zwanger is, en anders collega 5 want ik denk dat mijn maatje binnenkort ook voor nrtje 2 gaat. Ze was aan het wachten opdat haar man werk zou hebben, en dat heeft hij nu, dus dat zal ook niet lang meer duren. Onze dochters schelen 2 weken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62818684
Ik hoop t Loïs, ik hoop t.... Al rammel ik er nog niets minder om

En georgette, je mag me natuurlijk altijd van alles vragen, het is althans wel de bedoeling dat ik op de hoogte ben van zwangerschaps ins & outs Maar onthoud wel altijd dat ik je niet in t echt kan zien en dat je dus ook nooit alleen op mijn advies af moet gaan als je je ergens zorgen over maakt! Ik zal in ieder geval vast eens uitvinden hoe ik mn PM box open moet zetten
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62819062
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef bumbaloe het volgende:
Happy Me, ik zou als ik jou was niet testen, je nod is 1 dag voor de mijne dat lijkt me echt te vroeg, je zult misschien negatief testen en dan super teleurgesteld zijn, wacht tot dinsdag ofzo.
Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
pi_62819110
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Rationeel gezien heb je helemaal gelijk hoor, dat weet ik ook wel, maar emotioneel kan ik me bijna niet houden. Overigens is mijn NOD gezet op een cyclus waarin mijn eisprong op dag 21 was. Vorige maand had ik voor het eerst een cyclus met eisprong. Deze maand dus voor de 2e keer en was de eisprong op dag 17/18 dus is het goed mogelijk dat mijn NOD ook eerder is. Maar goed, ik moet het van mezelf tot minimaal zondag uithouden. Als ik dan nog last heb van alle kwalen, dan gooi ik er waarschijnlijk een testje tegenaan, al is het alleen maar om mezelf uit de waan te halen dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
maar als jij test moet ik ook testen
bumba baloe, waar is die kleine clown?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')