Prinses...wat jammer joh.. ik had t echt zo gehoopt voor je! Het is gewoon gemeen als je lichaam je signalen geeft die je anders doen denken! Mijn geduimdraai stopt nog niet voor je hoor!
En happy, man man, wat maak je het spannend! Ik hoop t echt zo ontzettend voor je! Ik mag er nog niet over mee praten, heb nog niet in de spanning van testen gezeten, maar probeer het in ieder geval tot je NOD en zelfs liever nog 1 dagje langer vol te houden joh... de kans is zo aanwezig dat je ondanks een zwangerschap voor die tijd toch nog geen 2e streepje hebt... bedenk je hoe ontzettend groot die teleurstelling zou zijn terwijl je ondertussen die test ook nog niet gelooft omdat je nog te vroeg getest zou hebben... het is zo zó moeilijk, maar kom op joh, wij duimen hier enorm voor je!
Chan, ook voor jou hoop ik dat je gevoel dit keer even helemaal mis is en het gewoon hartstikke raak blijkt te zijn, maar ik kan me je nu al ontstane teleurstelling goed voorstellen! * duim *
goh... ik vind het toch echt zo raar om mijn naam tussen het lijstje NOD's te zien staan...