OMG!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, waarom kwam er zo'n spannend muziekje toen de dokter belde naar AndrewOehhh, een homorelatie, spannend hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:06 schreef Raamkonijn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:55 schreef Purky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]Oh lol, dat gaat leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier kun je het laatste stukje ook nog even kijken:quote:Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef Michellee het volgende:
Oh shit, mijn download was niet goed gegaan, heb het laatste kwartier gemist.....iemand een update?? Please???
quote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef marientje het volgende:
Carlos en Gaby, wat een leuk stel! En ik vond Bree ook zo lief voor Andrew.
Lynette werkt zich ondertussen ook steeds meer in de nesten. Die tweelingswitch...
Dave, dus toch......
Waar is McCluskey gebleven?
Zij kan Dave nog ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat.. speculaties..:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
Vermoeden was toch deels gelijk.
[..]Nou ja, zo moeilijk was het niet. Het lag wel erg voor de hand..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik zou het persoonlijk niet erg vinden al denk ik niet dat alle housewives blij zullen zijn met dit voorstel.quote:Milk the cow ’til its totally dry?
According to TV Guide, Desperate Housewives mastermind Marc Cherry announced on Wednesday that he wants the show to go on for a total of nine seasons, versus his previously envisioned seven.
That would mean another 4.5 years of DH.
Marc may not get what he wants, though! He's going to need to convince ABC to extend the show deal.
Insiders say Marcia Cross, Teri Hatcher, Felicity Huffman and Eva Longoria are on board until the seventh season ends in 2011.
In addition to the network, he'll have to convince the ladies to stay til the 9th season (unless he's going to kill them all off?).
Do you think DH deserves a season 8 AND 9?
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:37 schreef Kantar het volgende:
Van Perez:
[..]
Hmm, ik zou het persoonlijk niet erg vinden al denk ik niet dat alle housewives blij zullen zijn met dit voorstel.
Voor het geval je het nog niet kijkt (wat ik al wel verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 december 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
3 weken wachten? He bah, net nu ik juist veel tijd heb om te kijken. Dat wordt een nieuwe serie ontdekken iemand toevallig suggesties
?
Ik heb het gezien, wel leuk inderdaad, maar niet zo mijn ding. Vind de karakters niet zo leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:05 schreef Kantar het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet kijkt (wat ik al wel verwacht eerlijk gezegd): Pushing Daisies.
Het is al wel gecancelled maar er moeten nog een paar afleveringen van uitgezonden worden en wat heb ik er een spijt van dat ik de serie niet vanaf het begin gevolgd heb. Echt één van de leukste series van de laatste tijd.
Dat moment waar Carlos achter komt dat Gaby al haar schoenen heeft verkocht is zo mooi......quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, wel leuk inderdaad, maar niet zo mijn ding. Vind de karakters niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:21 schreef Kantar het volgende:
En om weer even terug op DH te komen: ik vraag me af wanneer die acteur die Jackson speelt weer terugkomt. Iemand enig nieuws daarover?
quote:Op www.desperateblog.com staat dat hij weer terug is in Januari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:31 schreef BaRdmann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarvoor nog 2 weekjes wachten...#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Ja, Susan was inderdaad weer eens echt grappig. Dat hele stukje ook met Gabby, Susan en Bob was ook leuk gedaan. Misschien moet ik er weer ff inkomen ofzo, maar we zien wel, DH blijft altijd wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het juist wel een boeiende aflevering! Susan was weer vanouds grappig. Gabrielle was wel ietwat irritant (laat Carlos gewoon doen wat hij wil). Ik denk dat Dave nu bij Mike ofzo onderdak gaat zoeken
.
Ook mijn favo moment deze week...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef Aventura het volgende:
Die man van Lee dan: 'When he gets drunk, he'll bang everything with a pulse and facial hair'. En dan die lach van Gaby
Ik ben nu bij seizoen 4quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:47 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dit is wel het USA topic he? Wij lopen dus voor op wat er op de Nederlandse tv te zien is..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef Aventura het volgende:
Die man van Lee dan: 'When he gets drunk, he'll bang everything with a pulse and facial hair'. En dan die lach van Gaby
nee echt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:47 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dit is wel het USA topic he? Wij lopen dus voor op wat er op de Nederlandse tv te zien is..
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is het toch heel moeilijk om de topictitel te lezen
Ehm ja, hoe voorspelbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het juist wel een boeiende aflevering! Susan was weer vanouds grappig. Gabrielle was wel ietwat irritant (laat Carlos gewoon doen wat hij wil). Ik denk dat Dave nu bij Mike ofzo onderdak gaat zoeken
.
Ahh arme Mike... nou ja dan zal het ook wel niet lang meer duren voordat Mike en Susan weer samen komen!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook al gezien, idd voorspelbaar van Daveen Katherine gaat eraan dus. Ach, no big loss
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ahh arme Mike... nou ja dan zal het ook wel niet lang meer duren voordat Mike en Susan weer samen komen!
Heeft Andrew een vriend?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Karina het volgende:
Het wordt een beetje saai momenteel, het enige spannende is nu wat Dave gaat flikken en ik neem aan dat hij nog gepakt gaat worden voor de brand. Voor de rest zijn alle problemen opgelost. Misschien dat er nog niets gaat gebeuren met de vriend van Andrew?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Shit, ik had dit topic niet moeten lezen...
Haha kip is verdwaaldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die gast waar hij mee gaat trouwen. Kijk jij wel de US versie?
Hij is toch ook niet achter Mike, maar juist Katherine/eventueel Susan en MJ? Hij wil Mike hetzelfde aandoen als hem is aangedaan, dus...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:18 schreef Raamkonijn het volgende:
Het is wel gevaarlijk nu dat Dave bij Mike woont..
Hij kan em zo vermoorden in zijn slaap ofzo.
Jep!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet achter Mike, maar juist Katherine/eventueel Susan en MJ? Hij wil Mike hetzelfde aandoen als hem is aangedaan, dus...
En is de honderdste aflevering aanstaande zondag?
Dave's leven van begin tot eindquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Jep!
Was wel freaky heh, om Dave's leven zo te zien, hè?
Van begin tot eind
Van hoe hij in die inrichting werd gestopt, en die ongelukken..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dave's leven van begin tot eindgeen idee waar je het over hebt
Dat was niet te zien in de laatste afl., #12 hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Van hoe hij in die inrichting werd gestopt, en die ongelukken..
In de laatste afl zag je dat
Ik kan het me ook niet herinnerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat was niet te zien in de laatste afl., #12 hoor.
Dank je, schatquote:Op zondag 18 januari 2009 17:49 schreef PeRi het volgende:
Ik kan het me wel herinneren, maar het kan ook zijn dat het in ep 11 was. Iig aan het begin van een van de afgelopen episodes, een flashback van Dave's leventje tot nu toe.
Het was aan het begin van ep. 12. Daarin werd duidelijk dat zijn vrouw en kind omkwamen bij het auto-ongeluk veroorzaakt door Mike en Susan. Je ziet ook 2 grafzerken, en een spartelende Dave die wordt afgevoerd naar een kliniek. Vanaf 43 sec. ongeveer:quote:Op zondag 18 januari 2009 17:49 schreef PeRi het volgende:
Ik kan het me wel herinneren, maar het kan ook zijn dat het in ep 11 was. Iig aan het begin van een van de afgelopen episodes, een flashback van Dave's leventje tot nu toe.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het was aan het begin van ep. 12. Daarin werd duidelijk dat zijn vrouw en kind omkwamen bij het auto-ongeluk veroorzaakt door Mike en Susan. Je ziet ook 2 grafzerken, en een spartelende Dave die wordt afgevoerd naar een kliniek. Vanaf 43 sec. ongeveer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |