abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63953266
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
3 weken wachten ? He bah, net nu ik juist veel tijd heb om te kijken. Dat wordt een nieuwe serie ontdekken iemand toevallig suggesties ?
Voor het geval je het nog niet kijkt (wat ik al wel verwacht eerlijk gezegd ): Pushing Daisies. Het is al wel gecancelled maar er moeten nog een paar afleveringen van uitgezonden worden en wat heb ik er een spijt van dat ik de serie niet vanaf het begin gevolgd heb. Echt één van de leukste series van de laatste tijd.
pi_63960754
Ja pushing daisies is een aanrader

DH vind ik wat tegenvallen dit seizoen
Gaby/carlos vind ik nog wel leuke verhaallijn.
pi_63962668
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:05 schreef Kantar het volgende:

[..]

Voor het geval je het nog niet kijkt (wat ik al wel verwacht eerlijk gezegd ): Pushing Daisies. Het is al wel gecancelled maar er moeten nog een paar afleveringen van uitgezonden worden en wat heb ik er een spijt van dat ik de serie niet vanaf het begin gevolgd heb. Echt één van de leukste series van de laatste tijd.
Ik heb het gezien, wel leuk inderdaad, maar niet zo mijn ding. Vind de karakters niet zo leuk.
pi_63968924
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik heb het gezien, wel leuk inderdaad, maar niet zo mijn ding. Vind de karakters niet zo leuk.
Dat moment waar Carlos achter komt dat Gaby al haar schoenen heeft verkocht is zo mooi......

Hmmm, Samantha Who? (Daar ga ik tenminste aan beginnen in deze stop!)
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:20:14 #130
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_63971877
Samantha Who? is leuk, maar niet 'haha' leuk...

Wat ik wel super grappig vind, is 'The Big Bang Theory'. Hilarisch!
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_63984124
En Lipstick Jungle dan? Volg je dat al??
pi_63984341
Ik ga dus mooi geen nieuwe serie beginnen.
Voor ik het weet, ben ik eraan verslaafd, haha

Ugly Betty en Desperate Housewives zijn genoeg voor mij.
pi_63984391
Samantha Who ook een paar keer gezien, wel leuk, maar niet boeiend genoeg om verder te downloaden. Lipstick Jungle is idd een goeie, maar die lijkt me een beetje saai of valt dat mee? Heb trouwens goeie dingen gehoord over Dexter..
pi_63984491
Samantha Who heb ik afgelopen week voor de eerste keer gezien en toen dacht ik, hee dat is misschienwat als de andere series stoppen.

Lipstick Jungle is leuk, niet zo spannend als DH, maar wel leuk, soort SATC maar dan net iets anders...

Dexter heb ik nog nooit gezien...
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:37:29 #135
46613 BaRdmann
pi_63987584
Dexter = heel goed, wel heel traag
Lipstick Jungle = don't bother, cancelled
pi_63987668
Pushing Daisies is anders ook al gecancelled. Series die ik ook nog leuk vind om te kijken: Grey's Anatomy, Heroes, Lost, Wie is de mol, etc
pi_63988394
Ik vind Dexter, Pushing Daisies en Lipstick Jungle allemaal erg goed. Ga nu even de laatste LJ kijken.
Je moet voor Pushing Daisies wel in the mood zijn trouwens.

En het is nog helemaal niet zeker dat LJ gecancelled is.
Spoilers!
pi_63993890
Is er al een topic over Lipstick Jungle???
pi_63999129
Nope, geen topic. Zin om er een te maken? ik zat daar ook al aan te denken, heb alleen echt geen tijd. Mag geen studieontwijkend gedrag meer vertonen van mezelf
Spoilers!
pi_64002459
Ik weet niet hoe het moet...
pi_64123299
Of wat ook een leuke serie is, is Nip/tuck! Daar ben ik nu maar aan begonnen...
pi_64124079
Grey's Anatomy is een aanrader, of Gilmore Girls/ Veronica Mars. Maar ik kijk dan ook echt heel veel series. Hele uitgebreide smaak.
I believe that we can be Extradionary together , rather than ordinary apart
pi_64135821
Echt een leuk seizoen van DH! Leuke verhaallijnen, goeie stijl.

Van mij mag Teri trouwens wel weg, die heb ik nooit leuk gevonden.

Gossip Girl is ook wel een leuke serie. Niet echt comedy als Ugly Betty, maar wel leuk genoeg om te volgen.
pi_64153799
Ik heb altijd zoveel over Arrested Development gelezen maar nooit de moeite genomen om het te kijken, tot vorige week, en ik moet zeggen dat het echt een hele vette serie is. Wel een beetje aparte humor, dus ik weet niet of het alle DH-fans zal bevallen, maar ik vind het in ieder geval echt een briljante serie. Aanradertje!

En om weer even terug op DH te komen: ik vraag me af wanneer die acteur die Jackson speelt weer terugkomt. Iemand enig nieuws daarover?
pi_64169549
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:21 schreef Kantar het volgende:

En om weer even terug op DH te komen: ik vraag me af wanneer die acteur die Jackson speelt weer terugkomt. Iemand enig nieuws daarover?

Op www.desperateblog.com staat dat hij weer terug is in Januari
  zaterdag 20 december 2008 @ 20:31:45 #146
46613 BaRdmann
pi_64186817
quote:
Op www.desperateblog.com staat dat hij weer terug is in Januari
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64195703
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:31 schreef BaRdmann het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_64218027
SPOILER
  zondag 21 december 2008 @ 21:47:09 #149
46613 BaRdmann
pi_64222903
SPOILER
Daarvoor nog 2 weekjes wachten...
pi_64682520
De nieuwe aflevering is weer te vinden via de bekende wegen ! Hij is bijna binnen, dus zo kijken! Heb het gemist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')