Voor het geval je het nog niet kijkt (wat ik al wel verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 december 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
3 weken wachten? He bah, net nu ik juist veel tijd heb om te kijken. Dat wordt een nieuwe serie ontdekken iemand toevallig suggesties
?
Ik heb het gezien, wel leuk inderdaad, maar niet zo mijn ding. Vind de karakters niet zo leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:05 schreef Kantar het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet kijkt (wat ik al wel verwacht eerlijk gezegd): Pushing Daisies.
Het is al wel gecancelled maar er moeten nog een paar afleveringen van uitgezonden worden en wat heb ik er een spijt van dat ik de serie niet vanaf het begin gevolgd heb. Echt één van de leukste series van de laatste tijd.
Dat moment waar Carlos achter komt dat Gaby al haar schoenen heeft verkocht is zo mooi......quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, wel leuk inderdaad, maar niet zo mijn ding. Vind de karakters niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:21 schreef Kantar het volgende:
En om weer even terug op DH te komen: ik vraag me af wanneer die acteur die Jackson speelt weer terugkomt. Iemand enig nieuws daarover?
quote:Op www.desperateblog.com staat dat hij weer terug is in Januari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:31 schreef BaRdmann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarvoor nog 2 weekjes wachten...#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |