abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63360941
Maar dit is wel Jackson toch?

donderdag 20 november 2008 @ 00:01:16 #77
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_63362482
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Raamkonijn het volgende:
Maar dit is wel Jackson toch?

[ afbeelding ]
In die scène was het idd weer Jackson.
Maar een aflevering wordt dan ook niet chronologisch opgenomen. Het kan goed zijn dat de opnames van Jackson in de toiletten later gepland stonden.
pi_63364790
Afgaande op alles wat we tot nu toe van Dave gezien hebben vind ik het veel te voor de hand liggen dat hij achter Mike aan zit. Ik denk persoonlijk dat het Carlos is, al heb ik er tot nog toe niet echt een goede reden voor.
  donderdag 20 november 2008 @ 09:34:16 #79
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_63366664
wat voor Carlos spreekt is dat hij Dave niet kan herkennen ivm zijn blindheid. Maar dan snapt niemand waarom Dave zo achter Mike aan zit.

Wel weer leuke afleveringen. Ik vind alleen die oude heks niks aan. Ik dacht eerst dat ze dood ging in de brand. Dat leek me wel leuk, want dan waren Carlos en Gabi weer 'loaded'
pi_63366694
Of Dave heeft Mike misschien nodig om Carlos te pakken ofzo, ik weet het niet. Ik zou het wel lame vinden als het Mike is. Zoals ik al eerder zei, echt een anticlimax.

Maarja, eerst zien dan beoordelen Misschien komt er wel weer een leuke plotwending.
pi_63370537
Was Dave niet degene die Carlos omstootte?

Ik ben nu wel ERG benieuwd wat er aan de hand is.... Maar volgende week is er geen aflevering.???
pi_63373552
Toffe aflevering ! Wel een beetje raar dat die gozer van die tent echt gelijk de deur op sloot deed toen die man het aan hem vroeg .
Ik wil weten wat Dave van plan is ! Al langer natuurlijk, maar na deze episode helemaal. De TT klopt iig nog steeds . Mike zou idd te voor de hand liggen. Misschien heeft Dave Mike nodig bij zijn plan, en is het één van de andere mannen uit de band.
En wie was die dooie nou? Gewoon een onbekende dus?
En waarom had Porter een pistool bij zich? Om die ene vent te vermoorden? En die had dat ook door, dus moest daarom de deur op slot ofzo? Dan begrijp ik het .
pi_63383365
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef shiNinG_staR het volgende:

En wie was die dooie nou? Gewoon een onbekende dus?
Volgens mij was dat dr. Heller
pi_63409880
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef Nuna het volgende:

[..]

Volgens mij was dat dr. Heller
Maar die was toch allang tot as verbrand in dat opberghok ? Of gaat dat niet zo snel ? Op die brancard lag gewoon een lichaam.
pi_63410265
Ten days left.
pi_63430361
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:31 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Maar die was toch allang tot as verbrand in dat opberghok ? Of gaat dat niet zo snel ? Op die brancard lag gewoon een lichaam.
Hm ja, dat weet ik niet. Heb er geen ervaring mee in ieder geval
pi_63441933
Ik zagt in de vlammenzee toen Mike naar binnen ging nog allerlei mensen op de vloer liggen dacht ik. Het kunnen natuurlijk ook gewoon onbekenden zijn die op een brancard liggen.
Spoilers!
pi_63446724
quote:
Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zagt in de vlammenzee toen Mike naar binnen ging nog allerlei mensen op de vloer liggen dacht ik. Het kunnen natuurlijk ook gewoon onbekenden zijn die op een brancard liggen.

Er zijn 6 mensen dood, en volgens de spoilers is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een geliefde kwijt.
pi_63469257
Volgende week pas volgende aflevering.
Whatever I want.
pi_63471797
quote:
Op maandag 24 november 2008 07:12 schreef PeRi het volgende:

Ik was et ook vergeten..
pi_63487500
Verdomme, wat moeten we nou een week zonder!
En ik wist het niet eens, ik dacht net fijn de nieuwe aflevering te gaan downloaden maar nee hoor

Ik ben echt benieuwd wat Dave nou moet. Mike vind ik ook te voor de hand liggend, ik denk eerder aan Carlos, juist omdat daar minder reden voor lijkt te zijn en er dan nog wel eens een heel onverwachte wending aan het verhaal kan worden gegeven. Maar aan de andere kant heeft inmiddels iedereen in Wisteria Lane wel iets op zijn geweten wat ermee te maken zou kunnen hebben.

Nouja, wie weet krijgen we volgende week meer te horen
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_63625397
Ik verveelde me, dus ik was net klaar met Seizoen 5 1 tm 8.
Heb ze lekker op DVD staan, heeeeeerlijk zo'n lui daggie.

Quality-shot:

pi_63672892
UGH, wat een bastard is die Dave Williams

Carlos en Gaby

Bree
pi_63674678
Zit in de trein richting huis met op mn telefoon online.. Had echt gehoopt op spoilers

Maar ja.. Ik kan niet wachten op 5x09!!!!

pi_63674747
Spoilers?
Nou, goed dat Susan eindelijk van Mike en Katherine afweet! Dave geeft Porter de schuld van de brand. Oohhh hij is evilllll. Gaby vond ik wel overdreven doen over haar zogenaamd lelijke looks, ik vind haar 'zonder' make-up nog wel mooier denk ik .
Beetje duffige aflevering met dat snurkgedoe enzo, hopelijk volgende week iets spannender.
pi_63685286
Zijn we nu van Anne Schilling af?
pi_63689597
Hm, dat snurkgedoe vond ik juist wel grappig ! '' Well at least it won't be quiet anymore''
En dat Anne zei dat er geen baby was, yeah right. Die is er dus nog en ik heb het gevoel dat we haar gewoon terug zien

En Dave, aaargh!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuna op 02-12-2008 10:12:26 ]
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:06:48 #98
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_63695345
Vooral Bree tijdens de kookdemo en de dokter die naar Andrew belt waren leuk
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:50:26 #99
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_63698010
quote:
Op maandag 24 november 2008 07:12 schreef PeRi het volgende:
hoezo? waar kijken jullie dan??
pi_63701302
Ja, waarom kwam er zo'n spannend muziekje toen de dokter belde naar Andrew Oehhh, een homorelatie, spannend hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')