Whahah, hoe Tom reageert als Lynette hem confronteert...boys will be boys....quote:Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef Nuna het volgende:
Iemand de nieuwe al gezien?
Gelukkig hebben ze het hele Lynette-denkt-dat-Tom-vreemdgaat scenario niet te lang gerekt zeg.. Wel een leuke aflevering verder, die sextapeBree ook helemaal niets zeggen tegen Katherine dat zij het ook heeft gedaan
Ik moest er ook gelijk aan denken, haha wat grappig!!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Boeiende aflevering inderdaad!
Moest wel lachen om die ober die het zwembad inging. Eng mens, die Virginia
. En Mike en Katherine, best een leuk stel
.
McCluskey + zus zijn een grappig duo, die zus doet me denken aan Bonnie st Claire.
Nou, ik denk wel ietsje meer dan 50 millequote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef Raamkonijn het volgende:
GABYYYYYYYYYYYYYY
Ze heeft Virginia gered!!
Als ze haar liet liggen, was ze dood geweest, en had ze 50 mille!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 08:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel ietsje meer dan 50 mille
Mwah, dat zou wel heel duidelijk zijn dan. Hoop toch echt dat het Mike niet is en dat dit soort opmerkingen misleiding zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:57 schreef Raamkonijn het volgende:
Hij zei tegen Mike
"I'm not done with you yet"
Dat betekent dus dat het Mike is. BOOOOOOORINGGG!! Nu is het niet meer leuk. Ik dacht dat we het pas zouden krijgen in de Season Finale van DH seizoen 5.
Ja hè!?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mwah, dat zou wel heel duidelijk zijn dan. Hoop toch echt dat het Mike niet is en dat dit soort opmerkingen misleiding zijn.
In die scène was het idd weer Jackson.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Raamkonijn het volgende:
Maar dit is wel Jackson toch?
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat dr. Hellerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wie was die dooie nou? Gewoon een onbekende dus?
Maar die was toch allang tot as verbrand in dat opberghokquote:
Hm ja, dat weet ik niet. Heb er geen ervaring mee in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar die was toch allang tot as verbrand in dat opberghok? Of gaat dat niet zo snel
? Op die brancard lag gewoon een lichaam.
quote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zagt in de vlammenzee toen Mike naar binnen ging nog allerlei mensen op de vloer liggen dacht ik. Het kunnen natuurlijk ook gewoon onbekenden zijn die op een brancard liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een geliefde kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |