OMG!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, waarom kwam er zo'n spannend muziekje toen de dokter belde naar AndrewOehhh, een homorelatie, spannend hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:06 schreef Raamkonijn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:55 schreef Purky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]Oh lol, dat gaat leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier kun je het laatste stukje ook nog even kijken:quote:Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef Michellee het volgende:
Oh shit, mijn download was niet goed gegaan, heb het laatste kwartier gemist.....iemand een update?? Please???
quote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef marientje het volgende:
Carlos en Gaby, wat een leuk stel! En ik vond Bree ook zo lief voor Andrew.
Lynette werkt zich ondertussen ook steeds meer in de nesten. Die tweelingswitch...
Dave, dus toch......
Waar is McCluskey gebleven?
Zij kan Dave nog ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat.. speculaties..:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
Vermoeden was toch deels gelijk.
[..]Nou ja, zo moeilijk was het niet. Het lag wel erg voor de hand..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik zou het persoonlijk niet erg vinden al denk ik niet dat alle housewives blij zullen zijn met dit voorstel.quote:Milk the cow ’til its totally dry?
According to TV Guide, Desperate Housewives mastermind Marc Cherry announced on Wednesday that he wants the show to go on for a total of nine seasons, versus his previously envisioned seven.
That would mean another 4.5 years of DH.
Marc may not get what he wants, though! He's going to need to convince ABC to extend the show deal.
Insiders say Marcia Cross, Teri Hatcher, Felicity Huffman and Eva Longoria are on board until the seventh season ends in 2011.
In addition to the network, he'll have to convince the ladies to stay til the 9th season (unless he's going to kill them all off?).
Do you think DH deserves a season 8 AND 9?
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:37 schreef Kantar het volgende:
Van Perez:
[..]
Hmm, ik zou het persoonlijk niet erg vinden al denk ik niet dat alle housewives blij zullen zijn met dit voorstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |