abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63714054
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, waarom kwam er zo'n spannend muziekje toen de dokter belde naar Andrew Oehhh, een homorelatie, spannend hoor .
OMG!
Gayp0rnnnnnn! Hahaha
pi_63781232
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63789294
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:06 schreef Raamkonijn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_63793106
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 18:55 schreef Purky het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_63828431
Morgen lekker Downloaden!!
pi_63829717
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Raamkonijn het volgende:

[..]
SPOILER
Oh lol, dat gaat leuk worden
pi_63837857
Ik was even aan het Youtuben, en toen kwam ik de geliefde Kayla weer tegen!
When will we see her again

maandag 8 december 2008 @ 10:11:53 #108
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_63845084
Bah, nu is het Dave-mysterie duidelijk... en een beetje te voor de hand liggend, ik bleef hopen dat de vele hints de afgelopen afleveringen een dwaalspoor waren

Gave aflevering!
Seriously!?
pi_63846716
Heeeeeeeeel gave aflevering.
Ik vond Gaby en Carlos echt prachtig vandaag. Ik heb een beetje gehuild toen hij vertelde over die kledingkast.

En Dave.. OMG! Nu zijn Mike Delfino en zijn vrouw/kind de sjaak.
Ik denk Mike/Susan en MJ.

Ik hoop dat dit goed afloopt.
pi_63854060
Carlos en Gaby, wat een leuk stel! En ik vond Bree ook zo lief voor Andrew.
Lynette werkt zich ondertussen ook steeds meer in de nesten. Die tweelingswitch...
Dave, dus toch......
Waar is McCluskey gebleven?
Zij kan Dave nog ontmaskeren.
pi_63858612
Oh shit, mijn download was niet goed gegaan, heb het laatste kwartier gemist.....iemand een update?? Please???
  maandag 8 december 2008 @ 20:01:17 #112
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63858921
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:49 schreef Michellee het volgende:
Oh shit, mijn download was niet goed gegaan, heb het laatste kwartier gemist.....iemand een update?? Please???
Hier kun je het laatste stukje ook nog even kijken:

http://www.watchtvsitcoms.com/DesperateHousewives/S05E10.php
  maandag 8 december 2008 @ 22:10:29 #113
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63862815
Pff spannend, ben benieuwd wat Dave gaat doen, hoop stiekem dat hij zelf gewoon dood gaat en dat de rest blijft leven! VIndt de verhaallijn Dave anders wel lang duren, al is het nu natuurlijk pas duidelijk geworden wat hij komt doen... Kan me hem trouwens ook niet voorstellen als liefhebbende vader en echtgenoot...
  maandag 8 december 2008 @ 22:44:56 #114
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_63864030
Vooral nu je weet dat Susan/Katherine en MJ zijn eigenlijke slachtoffers zijn en hij daarvoor blijkbaar zelfmoord wil plegen vond ik leuke plotwendingen.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_63864267

Bij dit stukje moest ik echt zo hard lachen... M'n moeder kwam de keuken uitlopen, en zei zo:
"Verder alles goed".. met zo'n gezicht
pi_63864293
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef marientje het volgende:
Carlos en Gaby, wat een leuk stel! En ik vond Bree ook zo lief voor Andrew.
Lynette werkt zich ondertussen ook steeds meer in de nesten. Die tweelingswitch...
Dave, dus toch......
Waar is McCluskey gebleven?
Zij kan Dave nog ontmaskeren.

Jep, en haar grappige zus
En ik mis Kayla
pi_63867426
Vermoeden was toch deels gelijk.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat.. speculaties..:
SPOILER
pi_63870200
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
Vermoeden was toch deels gelijk.
[..]
SPOILER
Nou ja, zo moeilijk was het niet. Het lag wel erg voor de hand..
pi_63919073
Van Perez:
quote:
Milk the cow ’til its totally dry?

According to TV Guide, Desperate Housewives mastermind Marc Cherry announced on Wednesday that he wants the show to go on for a total of nine seasons, versus his previously envisioned seven.

That would mean another 4.5 years of DH.

Marc may not get what he wants, though! He's going to need to convince ABC to extend the show deal.

Insiders say Marcia Cross, Teri Hatcher, Felicity Huffman and Eva Longoria are on board until the seventh season ends in 2011.

In addition to the network, he'll have to convince the ladies to stay til the 9th season (unless he's going to kill them all off?).

Do you think DH deserves a season 8 AND 9?
Hmm, ik zou het persoonlijk niet erg vinden al denk ik niet dat alle housewives blij zullen zijn met dit voorstel.
pi_63920557
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:37 schreef Kantar het volgende:
Van Perez:
[..]

Hmm, ik zou het persoonlijk niet erg vinden al denk ik niet dat alle housewives blij zullen zijn met dit voorstel.

Ik zou het wel leuk vinden, maar ik denk toch dat Marc bij seizoen 7 stopt.. Dat is nog 2 seizoenen
pi_63924636
Zolang de verhaallijnen goed blijven, dan heb ik daar geen probleem mee. Alleen vind ik dit seizoen al veel minder dan vorige jaren.
pi_63935730
GOFFEDOMMUH!

Waarom moeten we NOU weer wachten.. En dit keer 3 weken!
4 Januari komt 5x11 pas uit lees ik net.
pi_63937271
goed nieuws!
I believe that we can be Extradionary together , rather than ordinary apart
pi_63938726
3 weken wachten ? He bah, net nu ik juist veel tijd heb om te kijken. Dat wordt een nieuwe serie ontdekken iemand toevallig suggesties ?

Aflevering gezien, was idd erg sterk! Mooi van Gaby + Carlos, goed geacteerd. Dave, the evil husband . Hij wil idd Susan + MJ vermoorden (Katherine niet, die heeft er niets mee te maken verder). Zal wel niet gebeuren, al zou ik het persoonlijk helemaal niet erg vinden als MJ eraan gaat (vind het echt een irritant kind )
Th twinswitch zal wel weer uitkomen, straks zit de hele familie in de bak . Kunnen ze daar samen ontbijten .
Bree mag wel weer wat spannends meemaken vind ik.
  donderdag 11 december 2008 @ 18:22:23 #125
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_63939342
Over die 2 extra seizoenen nog artikeltje: http://www.tvguide.com/Ne(...)seasons-1000717.aspx
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')