quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Beltegoedquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
Heya, kan weer bellen joh, mijn beltegoed was op.
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
Heya, kan weer bellen joh, mijn beltegoed was op.
quote:
Hehehe, niemand kijkt én ik ook niet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KIJKEN JONGENS HET IS DE DUITSE VERSIE![]()
![]()
![]()
![]()
JULLIEWETENZELLUFquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:48 schreef Juup© het volgende:
Toch wel leuk dat ik aan de TT kan zien wie zo ongeveer het topic geopend heeft
Ik keek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehe, niemand kijkt én ik ook niet!![]()
Jij hebt dus een leuk weekend gehad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:57 schreef RickoKun het volgende:
bloed, zweet, en smegma
GOED IDEEquote:
ik heb gewokt in de euroborg toen fc GRUN sparta pwndequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt dus een leuk weekend gehad.
HOLADIJEEquote:
Niet mokka lekka wokkaquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb gewokt in de euroborg toen fc GRUN sparta pwnde![]()
Wie is BeathTaking?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik lees dat BeathTaking haar nummer verkoopt om met fok~kers in het echt te kunnen proaten?
Bij mij is het kwart voor 5 voor half 2.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:13 schreef RickoKun het volgende:
Bij mij is het tijd om kinderlijkjes te verkrachten
Keigoeie kwoot.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
en dagdag is weer actief die kut pauper
[quote]Regen:
extra glad ding konijn uitgegleden
kut politie[/quote
Ninjaedit phail.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
en dagdag is weer actief die kut pauper
[..]
Ja toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, je bent anders al aardig ingeburgerd.
Soms heb je van die dagen, dat alles uit je handen valt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb ik net, per ongeluk kapot laten vallen.
Omgespoeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOAX. Je krijgt ze nooit helemaal leeg.
Of dat je frituusmandjes op je hoofd slaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat alles uit je handen valt.
Eerlijk, hij stond op een tafeltje, maar ik stootte hem om met mijn arm.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat alles uit je handen valt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eerlijk, hij stond op een tafeltje, maar ik stootte hem om met mijn arm.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of dat je frituusmandjes op je hoofd slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
McPhailquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
McPhail![]()
Dat is een jeugdspeler die ik had gepromoveerd bij Chesterfield op fifa 07 lang geleden![]()
Wat is er dan?quote:
Het leven is zwaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
M'n dvd speler is nu al een maand dood. Er ligt nu echt een berg aan cds dat ik nog op m'n pc moet zetten.![]()
In Afrika hebben ze geen eens een dvdspeler, cd's of pcquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
M'n dvd speler is nu al een maand dood. Er ligt nu echt een berg aan cds dat ik nog op m'n pc moet zetten.![]()
Dan verdienen ze het ook niet te leven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze geen eens een dvdspeler, cd's of pc
Ik heb de brandmerken nog, jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of dat je frituusmandjes op je hoofd slaat.
TR gedaan hoor, vind dit echt niet kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan verdienen ze het ook niet te leven.
yesquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de brandmerken nog, ja
De NS is er ook weer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TR gedaan hoor, vind dit echt niet kunnen.
quote:
Pics!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de brandmerken nog, ja
Dat was meer dan een maand geleden hoorquote:
Gelukkig een keertje wél op tijd.quote:
Je mag NEC niet aanmoedigen, zag ik ook alquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zojuist 2 notes van Sjimz gekregen, wat een lief modje zeg.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig een keertje wél op tijd.
VERTELquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NIETS...![]()
EN vooral NIETS met frituurmandjes
En, smaakte het?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was meer dan een maand geleden hoor
Hehe, truequote:
Het is niet zo spectaculair ___quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over Bert.
Nee, in een topic wat de scheids moest doen. Wat een kansloos topic is dat. Beetje zeggen van, ja sommige mensen weten ook niet dat [insert regel]. Volgende post: sommige mensen weten ook niet dat [insert volgende regel]. Kom ik aan met, sommige mensen weten ook niet dat aids geen mensen vermoord, is het niet goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je mag NEC niet aanmoedigen, zag ik ook al
Dat werk moet je ook aan chinezen over laten he!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo spectaculair ___
Nu ben ik nog nieuwsgieriger.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet zo spectaculair ___
Nee.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, in een topic wat de scheids moest doen. Wat een kansloos topic is dat. Beetje zeggen van, ja sommige mensen weten ook niet dat [insert regel]. Volgende post: sommige mensen weten ook niet dat [insert volgende regel]. Kom ik aan met, sommige mensen weten ook niet dat aids geen mensen vermoord, is het niet goed![]()
Daar kreeg je 2 notes voor..?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, in een topic wat de scheids moest doen. Wat een kansloos topic is dat. Beetje zeggen van, ja sommige mensen weten ook niet dat [insert regel]. Volgende post: sommige mensen weten ook niet dat [insert volgende regel]. Kom ik aan met, sommige mensen weten ook niet dat aids geen mensen vermoord, is het niet goed![]()
Ik kan heel goed frituren, anderen alleen nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat werk moet je ook aan chinezen over laten he!
4EBE heeft gefaildquote:
Ja hoor, een ander heeft het weer gedaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan heel goed frituren, anderen alleen niet
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef BigKahuna het volgende:
lezen jullie wel mn UPDATE?Lonsdale-bomberjack-dragende kutmongool.
Ik ga mezelf toch niet slaan met een frituurmandje ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja hoor, een ander heeft het weer gedaan.
1 gok ik. En dan nog iemand Einstein noemen, zeggen dat het een kansloos topic is met regeltjes opnoemen en zeggen dat 'ik wel uitmaak of een post van mezelf onzin is of niet.quote:
Ja, maar ...quote:
Ja in falen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ...
maar...
maar...
In sommige dingen ook niet
waarin dan nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ...
maar...
maar...
In sommige dingen ook niet
Niet zo negatiefquote:
Moet ik dat opnoemen?quote:
JAHquote:
Tja, de realiteit is hard he, maar het komt goed hoor, ook met jou!quote:
Terug van weggeweest jah.quote:
Autorijdenquote:
fapfapfapquote:
als ze niet zo veel te failen en te klagen had welquote:
Anti-rimpelcreme FTWquote:
Mijn tv deed even *Zapquote:
quote:
Mijn tv doet niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
eeuhm waarom zap je naar bejaardensekskanaal ?quote:
Ach, dat komt goed. Gewenning enzulks.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar af en toe wel lastig en beschamende momenten enzo
Ga jij nou maar je tentamens halen en niet meer de nr. 1 positie in de dagcijfers proberen te halen, jonkiequote:
Ik was een film aan het kijken en ineens zo een plot wending, dat ik bijna moest kotsen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm waarom zap je naar bejaardensekskanaal ?
Ik MAG ze tenminste maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je tentamens halen en niet meer de nr. 1 positie in de dagcijfers proberen te halen, jonkie
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn tv doet niks.BP staat altijd garant voor een dijenkletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken en ineens zo een plot wending, dat ik bijna moest kotsen.
Lange tenen?quote:
moar wel leuke film ?quote:
Nee het is een hele vieze film waarin een mannelijke bejaarde over een jong meisje heen kwijlt.quote:
pics van het jonge meisjequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee het is een hele vieze film waarin een mannelijke bejaarde over een jong meisje heen kwijlt.
Uh![]()
Ik ga de tv wel even op een andere zender zetten.
Sorry... nope..quote:
Draadloos internet?quote:
Goed hehquote:
dat ken jij niet hequote:
quote:
De modem deed zijn best, maar daar kwam 4EBE..quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:19 schreef gers het volgende:
[..]
dat ken jij niet he![]()
want de modem failt altijd
Maaruh...quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Dat weet jij ook.
Het doet gewoon, who cares?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maaruh...
Hoe internet je als je in bed ligt, heb je de computer naast bed dan![]()
Hoe... ?
Ja ik ga dat verslag even afmakenquote:
Ikquote:
ban?quote:
Bijna bijnaquote:
Ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:24 schreef BigKahuna het volgende:
LALALAALALALALHOIHOIHOHIOHIHOIHOHIOHIHOIHOIH LALALASKALALALALA LSKASA WIAOA
HOEZEEEEEEEEEEEEEEEEE
HUPHUP
TRALALALALA EN DRIE MAAL IN DE RONDE VAN JE HEELA HEELA HELA HOOOO LALA HEY!
SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOOOO HEB JE EEN FOTO VOOR MIJJJJJJJJJJJJJJ
LAALALALAALALAL
BOOM CHICKA WOW WOW
NOG STEEDS NIET AFquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga dat verslag even afmaken![]()
Je weet wel...
Snot !quote:
Bijna klaar ....quote:
Nee, dat is verboden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
mag ik niet een andere kijk op de zaken hebben ofzo?
Drie weken bezig om een verslagje te maken, FAALBAAS!quote:
OH noes...quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je ban is zojuist verlengd met een week.
NEEHOOR JIJ FAALT HAHAHAH LOSERRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is verboden.__ !!!
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik voor een weekban gaan? Wel handig voor de komende tentamenweek.
Ja klopt. Beter dan KCV.quote:
Dus.quote:
Ik wil iets wat me een weekban oplevert, niet een permban.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet je allemaal modjes goatse's enzo gaan versturen in TR's![]()
Mijn volgende ban zou een maand zijn..maar waarom mag ik geen weekban?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil iets wat me een weekban oplevert, niet een permban.
Ik ben nog nooit geband geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ligt eraan hoelang je vorige ban was.
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BP staat altijd garant voor een dijenkletser![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kutmodjes in VBL.
Blijf lekker liggen, who cares?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom echt niet meer van die bank af.
/ Luiheid....
Ik kom ook niet meer van m'n bank af sinds die economische banken crisis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom echt niet meer van die bank af.
/ Luiheid....
Zondag = Chilldagquote:
HEb je d'r geen zin meer in ofzo?quote:
Ah kankerquote:
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik kan helemaal niet leren met Fok ernaast.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:33 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik voor een weekban gaan? Wel handig voor de komende tentamenweek.
Ga je gang.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou een mensen die topic kunnen openen over lakitu.
Het is zondag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je gang.![]()
En de modjes slapen GODVERDOMME, BAN ME NOU KUTMODS.
Het was wat meer opgevallen jahquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Had stoerder geweest als je 'm in een topic in subforum fotografie gezet had.
quote:
2 de keer dat ik daar post in 2,5 jaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zag het wel, pm, ik post daar 1 keer, jaja.
Ik zal even kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
2 de keer dat ik daar post in 2,5 jaar![]()
iemand trouwens de stats van gisteren ?
Tofjesquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef KingOfPop het volgende:
WTF weer op 1!Top 100 van zaterdag 25 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 250 KingOfPop
002. 173 swarmahoer
003. 171 Paaskonijn
004. 139 Halcon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:23 schreef postmortum het volgende:
echt van de top 50 is 95% afkomstig uit KLB
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
Dadelijk vandaag weer.Tussen de benen van z'n vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
zijn vriend dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tussen de benen van z'n vriendin.
Royal Sadnessquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:21 schreef KingOfPop het volgende:
WTF weer op 1!Top 100 van zaterdag 25 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 250 KingOfPop
002. 173 swarmahoer
003. 171 Paaskonijn
004. 139 Halcon
Vandaag weer en dan heb ik FOK!-geschiedenis getypt.quote:
Pfff jou neem ik ook niet meer serieusquote:
Wieso nicht? Ik typte gewoon snel, mijn coördinatie was weg toen ik dat kankerlied hoorde.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pfff jou neem ik ook niet meer serieus
Gefliciteerd, de policy overtreden om een ban te krijgen is je gelukt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:42 schreef Lakitu het volgende:
Als ik hier nou een goatse post, he? Volgens mij levert dat wel een week op.
Je rekent mij ook keihard af op spelfouten en nu krijgen mijn ogen dat te lezen.. ___quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wieso nicht? Ik typte gewoon snel, mijn coördinatie was weg toen ik dat kankerlied hoorde.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefliciteerd, de policy overtreden om een ban te krijgen is je gelukt.
Wel meteen een maand dan
[..]
Wel meteen een maand dan
Hee! je bent wakker...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel meteen een maand dan
Ik geef je toch gelijk, sorry hoor, wat een begrip weer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je rekent mij ook keihard af op spelfouten en nu krijgen mijn ogen dat te lezen.. ___!!!
[..]
Wel meteen een maand dan
Weet je wat: we negeren elkaars spelfoutenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk, sorry hoor, wat een begrip weer.
Net als jij dus, alleen dan iets minder?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die man is nooit wakker, die leeft in een waas
Nou... ik weet niet of dat nu zoeen goed idee is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat: we negeren elkaars spelfouten![]()
Mits niet te erg
quote:
Neen, ik ben mij er volledig van bewust als ik weer eens klaarkom in mijn knuistjequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Net als jij dus, alleen dan iets minder?
Dus...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou... ik weet niet of dat nu zoeen goed idee is.
Dat zeggen mensen in een psychose ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, ik ben mij er volledig van bewust als ik weer eens klaarkom in mijn knuistje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |