quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Beltegoedquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
Heya, kan weer bellen joh, mijn beltegoed was op.
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
Heya, kan weer bellen joh, mijn beltegoed was op.
quote:
Hehehe, niemand kijkt én ik ook niet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KIJKEN JONGENS HET IS DE DUITSE VERSIE![]()
![]()
![]()
![]()
JULLIEWETENZELLUFquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:48 schreef Juup© het volgende:
Toch wel leuk dat ik aan de TT kan zien wie zo ongeveer het topic geopend heeft
Ik keek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehe, niemand kijkt én ik ook niet!![]()
Jij hebt dus een leuk weekend gehad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:57 schreef RickoKun het volgende:
bloed, zweet, en smegma
GOED IDEEquote:
ik heb gewokt in de euroborg toen fc GRUN sparta pwndequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt dus een leuk weekend gehad.
HOLADIJEEquote:
Niet mokka lekka wokkaquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb gewokt in de euroborg toen fc GRUN sparta pwnde![]()
Wie is BeathTaking?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik lees dat BeathTaking haar nummer verkoopt om met fok~kers in het echt te kunnen proaten?
Bij mij is het kwart voor 5 voor half 2.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:13 schreef RickoKun het volgende:
Bij mij is het tijd om kinderlijkjes te verkrachten
Keigoeie kwoot.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
en dagdag is weer actief die kut pauper
[quote]Regen:
extra glad ding konijn uitgegleden
kut politie[/quote
Ninjaedit phail.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
en dagdag is weer actief die kut pauper
[..]
Ja toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, je bent anders al aardig ingeburgerd.
Soms heb je van die dagen, dat alles uit je handen valt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb ik net, per ongeluk kapot laten vallen.
Omgespoeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOAX. Je krijgt ze nooit helemaal leeg.
Of dat je frituusmandjes op je hoofd slaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat alles uit je handen valt.
Eerlijk, hij stond op een tafeltje, maar ik stootte hem om met mijn arm.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen, dat alles uit je handen valt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eerlijk, hij stond op een tafeltje, maar ik stootte hem om met mijn arm.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of dat je frituusmandjes op je hoofd slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
McPhailquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
McPhail![]()
Dat is een jeugdspeler die ik had gepromoveerd bij Chesterfield op fifa 07 lang geleden![]()
Wat is er dan?quote:
Het leven is zwaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
M'n dvd speler is nu al een maand dood. Er ligt nu echt een berg aan cds dat ik nog op m'n pc moet zetten.![]()
In Afrika hebben ze geen eens een dvdspeler, cd's of pcquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
M'n dvd speler is nu al een maand dood. Er ligt nu echt een berg aan cds dat ik nog op m'n pc moet zetten.![]()
Dan verdienen ze het ook niet te leven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze geen eens een dvdspeler, cd's of pc
Ik heb de brandmerken nog, jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of dat je frituusmandjes op je hoofd slaat.
TR gedaan hoor, vind dit echt niet kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan verdienen ze het ook niet te leven.
yesquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de brandmerken nog, ja
De NS is er ook weer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TR gedaan hoor, vind dit echt niet kunnen.
quote:
Pics!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de brandmerken nog, ja
Dat was meer dan een maand geleden hoorquote:
Gelukkig een keertje wél op tijd.quote:
Je mag NEC niet aanmoedigen, zag ik ook alquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zojuist 2 notes van Sjimz gekregen, wat een lief modje zeg.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig een keertje wél op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |