contact persoon staat niet in je lijst.quote:
Ik zal vanmiddag m'n Windows weer eens aan de gang helpen en dan zoek ik de logs wel even voor je op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
contact persoon staat niet in je lijst.
shit.
Gemanipuleerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:02 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag m'n Windows weer eens aan de gang helpen en dan zoek ik de logs wel even voor je op.
Je moet je posse ook af en toe van je af slaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:12 schreef liiszle het volgende:
en ik heb je pas op t alllerlaatst gezien
meeneem puntje voor de volgende keerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:14 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Je moet je posse ook af en toe van je af slaandan kunnen we in de buurt komen
Je moet lekker bij je posse blijvenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
meeneem puntje voor de volgende keer![]()
moet ik dan zielig alleen in een hoekje gaan staan?
Mij wel aanspreken maar niet praten op msn hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:33 schreef MissHobje het volgende:
Zo en weer wakker goddomme nog mooi weer ookheb ik dat
Ik vond 'r 25.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mij wel aanspreken maar niet praten op msn hepfff verlegen
![]()
Ik vond Hobbel echt COOL![]()
Hey ouwe oor knabbelaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mij wel aanspreken maar niet praten op msn hepfff verlegen
![]()
Ik vond Hobbel echt COOL![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey ouwe oor knabbelaar
Je bent tof!
Ik moet ze eerst nog ff uploaden naar mn pc, en daarvoor moet ik eerst het kabeltje zien te vinden van mn cameraquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:50 schreef Jimbo het volgende:
komen de fotos al? Die ik gemaakt had waren echt vaag haha zal ze als ik thuis ben eens op photobucket zetten en dan op fok.
Misschien toch maar eens de gordijnen opendoen danquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik daarentegen ben fit![]()
Vrolijk van het zonnetje
Maar je hebt zo'n leuk smoeltjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef MissHobje het volgende:
Oh ik wil met mijn smoelwerk niet op FOK!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n leuk smoeltje![]()
Kijk als er nou een foto van je tepel is gemaakt, ja dan snap ik het,
dat die niet op fok mag.. maar geloof dat die niet van jouw is![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef Jimbo het volgende:
k was net nog langs hilversum gekomen *o*
en ik had nog wel zulke leuke fotows van jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]ohh dear
en nee die is idd niet van mij
Relmofquote:
Heb zo'n lichtelijk genant vermoeden dat ik al weet van wie die tepel is..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]ohh dear
en nee die is idd niet van mij
Van mij ?????quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
en ik had nog wel zulke leuke fotows van je
Moet ik eerst het kabeltje vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Van mij ?????
Stuur ze is dan!!
Wacht jij maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef Jimbo het volgende:
oh btw red. Ik ga zo je kont nog een keer schoppen met pool als ik nuchter ben. :p
dat waren toiletblokkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef Jimbo het volgende:
btw lekkere snoepjes daar in de pisbakken trouwens.
samequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef MissHobje het volgende:
Oh ik wil met mijn smoelwerk niet op FOK! :
Stuur ze maar per pm /mail danof msn
Wedden voor een kusje dat ik win?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wacht jij maarDit maal ben ik nuchter en een stuk beter met poolen
Jaa! en wat als ik win dan?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:![]()
Kom er net achter dat ik mensen heb lopen likken gister..
Heb ik jou nou gezien gister?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:![]()
Dan mag ik de fotows wel maken he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan krijgt Jimbo van mij een kusje
Ik hoorde dat hij een camera heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dan mag ik de fotows wel maken he?
Blond lang haar, check..quote:
Je zag haar nog lopen zei je!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Blond lang haar, check..
Spijkerbroek, check..
zwart shirtje met zilver, check..
Ik was er wel..
Waar was jij dan?
ssst.. verpest het nou niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Je zag haar nog lopen zei je!
je zegt "ow shit heb je Red Cat, snel ga voor me staan!"
Zou je het even in detail kunnen navertellen, ik vergeet het altijd als het niet zo goed wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Tsss, ik heb naderhand nog met H_P geneuqt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou je het even in detail kunnen navertellen, ik vergeet het altijd als het niet zo goed was
haha die was echt geweldigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef MASD het volgende:
Jezus manik word wakker, kijk op mijn telefoon. "U heeft 1 nieuw voicemailbericht, vandaag om 2:53 (
)". En wat voor een voicemail
fakking briljant. Dronken gebrabbel.
Para![]()
Kathy![]()
Oshiro![]()
Jimbo
liefquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan krijgt Jimbo van mij een kusje
en mij overslaan he !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:![]()
mja dat moet e zelf invullenquote:
nee hoor, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:20 schreef Red_Cat het volgende:
Goeiegodverdomdefakkinhoofdpijnmorgen!Ik heb het zwaaaar naar mijn zin gehad gisteravond
Erg leuk om een aantal mensen nu in het echt ontmoet te hebben
Veel foto's gemaakt ook! Ik weet dat rulerofdeath niet op internet wil staan met fotows, maar zijn er nog meer fokkertjes die daar moeite mee hebben? Speak now or hold your peace forever
Volgens mij zijn er van mij geen foto's gemaakt. Maar indien toch, stuur ff een pbtje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:20 schreef Red_Cat het volgende:
Goeiegodverdomdefakkinhoofdpijnmorgen!Ik heb het zwaaaar naar mijn zin gehad gisteravond
Erg leuk om een aantal mensen nu in het echt ontmoet te hebben
Veel foto's gemaakt ook! Ik weet dat rulerofdeath niet op internet wil staan met fotows, maar zijn er nog meer fokkertjes die daar moeite mee hebben? Speak now or hold your peace forever
jah, best wel jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef enter het volgende:
Shit, ik merk dat we langer hadden moeten blijven. Hebben wat dronken fokkers gemist na 12uur!
Ook langs Bussum dus, en niet eens even op de koffie komen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef Jimbo het volgende:
k was net nog langs hilversum gekomen *o*
Woon jij in bussum?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ook langs Bussum dus, en niet eens even op de koffie komen...
quote:
neej maar van jou wist ik het alquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
red ik wil ook niet met mn smoelwerk op fok
haha dude we hebben zelfs riuzie met een barmeisje gehadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef enter het volgende:
Shit, ik merk dat we langer hadden moeten blijven. Hebben wat dronken fokkers gemist na 12uur!
maar maar maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ook langs Bussum dus, en niet eens even op de koffie komen...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Red_Cat het volgende:
Jaa het was echt leuk en veel gedronken! Hey maar ik moet van sommige mensen echt even weten hoe ze eruit zien, want al die namen bij de koppen, ik kan het mij even niet meer zo goed herinneren.En dan heb ik het in deze alleen over de mensen die dus niet in het topic willen komen te staan! Dus stuur ff een PMmetje dan!
Ja, als jij ook gelikt wilde worden moesat je maar in de rij gaan staan..quote:
Waarom heeft mijn camera dat gemist?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:55 schreef outsidr het volgende:
Wij hebben gister de vervanging van Q mogen zien....
*insert drumroll*
HET IS GRIPPER !
Ennuuuh, ik heb met remlof gezoend en met Dark Angelus, en met uhhh, admiraal anaal... en nog 2 anderen
Strakke actie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha dude we hebben zelfs riuzie met een barmeisje gehad
nouja para dan en mocht toen geen drank meer halen
dusja ik zo drank halen dat moppie vragen of ik bij die raare fokkers hoordeik zoo nee ik ken ze nieteens, pak de drank loop naar de groep to en deel t uit, meisje helemaal flippen dat ik tegen dr loog
Vooruit, het zij je vergeven!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar maar maarik wist niet waar je woonde
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
ssst.. verpest het nou niet..
je bent te langzaamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn camera dat gemist?
Nou das ook voor het eerst dat ik dat hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
kut heb net de fotos op de pc geladen
bijna allemaal bewogen
Waarom verbaast me dat nou niks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
bijna allemaal bewogen
Waarom ben jij nog niet op msnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
bijna allemaal bewogen
mss moet je me eerst even accepteren danquote:
ja om nou de hele avond met een statief rond te lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |