quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:![]()
Kom er net achter dat ik mensen heb lopen likken gister..
Heb ik jou nou gezien gister?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:![]()
Dan mag ik de fotows wel maken he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan krijgt Jimbo van mij een kusje
Ik hoorde dat hij een camera heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:17 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dan mag ik de fotows wel maken he?
Blond lang haar, check..quote:
Je zag haar nog lopen zei je!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Blond lang haar, check..
Spijkerbroek, check..
zwart shirtje met zilver, check..
Ik was er wel..
Waar was jij dan?
ssst.. verpest het nou niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Je zag haar nog lopen zei je!
je zegt "ow shit heb je Red Cat, snel ga voor me staan!"
Zou je het even in detail kunnen navertellen, ik vergeet het altijd als het niet zo goed wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Tsss, ik heb naderhand nog met H_P geneuqt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou je het even in detail kunnen navertellen, ik vergeet het altijd als het niet zo goed was
haha die was echt geweldigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef MASD het volgende:
Jezus manik word wakker, kijk op mijn telefoon. "U heeft 1 nieuw voicemailbericht, vandaag om 2:53 (
)". En wat voor een voicemail
fakking briljant. Dronken gebrabbel.
Para![]()
Kathy![]()
Oshiro![]()
Jimbo
liefquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan krijgt Jimbo van mij een kusje
en mij overslaan he !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:![]()
mja dat moet e zelf invullenquote:
nee hoor, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:20 schreef Red_Cat het volgende:
Goeiegodverdomdefakkinhoofdpijnmorgen!Ik heb het zwaaaar naar mijn zin gehad gisteravond
Erg leuk om een aantal mensen nu in het echt ontmoet te hebben
Veel foto's gemaakt ook! Ik weet dat rulerofdeath niet op internet wil staan met fotows, maar zijn er nog meer fokkertjes die daar moeite mee hebben? Speak now or hold your peace forever
Volgens mij zijn er van mij geen foto's gemaakt. Maar indien toch, stuur ff een pbtje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:20 schreef Red_Cat het volgende:
Goeiegodverdomdefakkinhoofdpijnmorgen!Ik heb het zwaaaar naar mijn zin gehad gisteravond
Erg leuk om een aantal mensen nu in het echt ontmoet te hebben
Veel foto's gemaakt ook! Ik weet dat rulerofdeath niet op internet wil staan met fotows, maar zijn er nog meer fokkertjes die daar moeite mee hebben? Speak now or hold your peace forever
jah, best wel jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef enter het volgende:
Shit, ik merk dat we langer hadden moeten blijven. Hebben wat dronken fokkers gemist na 12uur!
Ook langs Bussum dus, en niet eens even op de koffie komen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef Jimbo het volgende:
k was net nog langs hilversum gekomen *o*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |