Ik moet ze eerst nog ff uploaden naar mn pc, en daarvoor moet ik eerst het kabeltje zien te vinden van mn cameraquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:50 schreef Jimbo het volgende:
komen de fotos al? Die ik gemaakt had waren echt vaag haha zal ze als ik thuis ben eens op photobucket zetten en dan op fok.
Misschien toch maar eens de gordijnen opendoen danquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik daarentegen ben fit![]()
Vrolijk van het zonnetje
Maar je hebt zo'n leuk smoeltjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef MissHobje het volgende:
Oh ik wil met mijn smoelwerk niet op FOK!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n leuk smoeltje![]()
Kijk als er nou een foto van je tepel is gemaakt, ja dan snap ik het,
dat die niet op fok mag.. maar geloof dat die niet van jouw is![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef Jimbo het volgende:
k was net nog langs hilversum gekomen *o*
en ik had nog wel zulke leuke fotows van jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]ohh dear
en nee die is idd niet van mij
Relmofquote:
Heb zo'n lichtelijk genant vermoeden dat ik al weet van wie die tepel is..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]ohh dear
en nee die is idd niet van mij
Van mij ?????quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
en ik had nog wel zulke leuke fotows van je
Moet ik eerst het kabeltje vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Van mij ?????
Stuur ze is dan!!
Wacht jij maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef Jimbo het volgende:
oh btw red. Ik ga zo je kont nog een keer schoppen met pool als ik nuchter ben. :p
dat waren toiletblokkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef Jimbo het volgende:
btw lekkere snoepjes daar in de pisbakken trouwens.
samequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef MissHobje het volgende:
Oh ik wil met mijn smoelwerk niet op FOK! :
Stuur ze maar per pm /mail danof msn
Wedden voor een kusje dat ik win?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wacht jij maarDit maal ben ik nuchter en een stuk beter met poolen
Jaa! en wat als ik win dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |