Mij heb je niet op de foto dus ik zou zeggen, post gerust allesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:20 schreef Red_Cat het volgende:
Goeiegodverdomdefakkinhoofdpijnmorgen!Ik heb het zwaaaar naar mijn zin gehad gisteravond
Erg leuk om een aantal mensen nu in het echt ontmoet te hebben
Veel foto's gemaakt ook! Ik weet dat rulerofdeath niet op internet wil staan met fotows, maar zijn er nog meer fokkertjes die daar moeite mee hebben? Speak now or hold your peace forever
Volgens mij heb ik je dus wel op de fotoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mij heb je niet op de foto dus ik zou zeggen, post gerust alles
Was wel leuk om jouw eens te zien
Zie je nou welquote:
In het echtie was het toch echt beter.quote:
Suc6 mopje!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
In het echtie was het toch echt beter.En nu ga ik naar een belangrijke afspraak.
Daarom ben ik volgende keer aanwezigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
In het echtie was het toch echt beter.En nu ga ik naar een belangrijke afspraak.
Als ze leuk zijn mag hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog bezwaar tegen foto's die ik online ga gooien?
Sleep wellquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:56 schreef Red_Cat het volgende:
Ik geloof dat ik zo toch echt nog heel even ga liggen
Hoe gehecht ben je aan je FOK!-account?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog bezwaar tegen foto's die ik online ga gooien?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe gehecht ben je aan je FOK!-account?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]uuh redelijk
zal ik je gezicht bluren dan
ja, dat wel. niet door de drank though.quote:
Tevens ben jij ook gaaf!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:54 schreef Jimbo het volgende:
dribje je was dr nieteeens
ik vind lis en red _cat helemaal gaafn ben ook te lam op t moment hahha
bier is goed voor elk
kom er vanavond langsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Komt er iemand binnenkort nog in Stairway?
Ik heb dit laten liggen.
Jij had ook je leren catsuit thuisgelaten. Hadden we niet afgesproken...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
kom er vanavond langs
en je had heul alleen een sjawl
Was het zo'n wilde nacht dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, dat wel. niet door de drank though.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Komt er iemand binnenkort nog in Stairway?
Ik heb dit laten liggen.
die had ik er gewoon onder aan hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij had ook je leren catsuit thuisgelaten. Hadden we niet afgesproken...
na.. iets met buren die om half 9 sochtends beginnen met boren en het huis verbouwenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Was het zo'n wilde nacht dan?
Inderdaad Q, in tijden niet zo gelachen. Volgende keer weer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef Q. het volgende:
Ik vond het gezellig weer eens met je gesproken te hebben, DD.
Ouch!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
na.. iets met buren die om half 9 sochtends beginnen met boren en het huis verbouwen
Als je dan maar van mn biertieten afblijft, okee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaad Q, in tijden niet zo gelachen. Volgende keer weer?
Sorry, ik ben nou eenmaal een tietenman.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dan maar van mn biertieten afblijft, okee?
hahaha, ik zal het eens opzoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:46 schreef juiced het volgende:
Over tieten gesproken:
Ik heb het zowaar gepresteerd om heel de avond maar 2 keer naar de tieten van liiszle te kijken!![]()
En zij beschuldigde me er nog wel van dat ik ooit op msn alleen maar over tieten praatte tegen d'r. Schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |