Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]uuh redelijk
zal ik je gezicht bluren dan
ja, dat wel. niet door de drank though.quote:
Tevens ben jij ook gaaf!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:54 schreef Jimbo het volgende:
dribje je was dr nieteeens
ik vind lis en red _cat helemaal gaafn ben ook te lam op t moment hahha
bier is goed voor elk
kom er vanavond langsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Komt er iemand binnenkort nog in Stairway?
Ik heb dit laten liggen.
Jij had ook je leren catsuit thuisgelaten. Hadden we niet afgesproken...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
kom er vanavond langs
en je had heul alleen een sjawl
Was het zo'n wilde nacht dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, dat wel. niet door de drank though.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Komt er iemand binnenkort nog in Stairway?
Ik heb dit laten liggen.
die had ik er gewoon onder aan hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij had ook je leren catsuit thuisgelaten. Hadden we niet afgesproken...
na.. iets met buren die om half 9 sochtends beginnen met boren en het huis verbouwenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Was het zo'n wilde nacht dan?
Inderdaad Q, in tijden niet zo gelachen. Volgende keer weer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef Q. het volgende:
Ik vond het gezellig weer eens met je gesproken te hebben, DD.
Ouch!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
na.. iets met buren die om half 9 sochtends beginnen met boren en het huis verbouwen
Als je dan maar van mn biertieten afblijft, okee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaad Q, in tijden niet zo gelachen. Volgende keer weer?
Sorry, ik ben nou eenmaal een tietenman.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dan maar van mn biertieten afblijft, okee?
hahaha, ik zal het eens opzoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:46 schreef juiced het volgende:
Over tieten gesproken:
Ik heb het zowaar gepresteerd om heel de avond maar 2 keer naar de tieten van liiszle te kijken!![]()
En zij beschuldigde me er nog wel van dat ik ooit op msn alleen maar over tieten praatte tegen d'r. Schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |