Woon jij in bussum?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ook langs Bussum dus, en niet eens even op de koffie komen...
quote:
neej maar van jou wist ik het alquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
red ik wil ook niet met mn smoelwerk op fok
haha dude we hebben zelfs riuzie met een barmeisje gehadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef enter het volgende:
Shit, ik merk dat we langer hadden moeten blijven. Hebben wat dronken fokkers gemist na 12uur!
maar maar maarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ook langs Bussum dus, en niet eens even op de koffie komen...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Red_Cat het volgende:
Jaa het was echt leuk en veel gedronken! Hey maar ik moet van sommige mensen echt even weten hoe ze eruit zien, want al die namen bij de koppen, ik kan het mij even niet meer zo goed herinneren.En dan heb ik het in deze alleen over de mensen die dus niet in het topic willen komen te staan! Dus stuur ff een PMmetje dan!
Ja, als jij ook gelikt wilde worden moesat je maar in de rij gaan staan..quote:
Waarom heeft mijn camera dat gemist?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:55 schreef outsidr het volgende:
Wij hebben gister de vervanging van Q mogen zien....
*insert drumroll*
HET IS GRIPPER !
Ennuuuh, ik heb met remlof gezoend en met Dark Angelus, en met uhhh, admiraal anaal... en nog 2 anderen
Strakke actie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha dude we hebben zelfs riuzie met een barmeisje gehad
nouja para dan en mocht toen geen drank meer halen
dusja ik zo drank halen dat moppie vragen of ik bij die raare fokkers hoordeik zoo nee ik ken ze nieteens, pak de drank loop naar de groep to en deel t uit, meisje helemaal flippen dat ik tegen dr loog
Vooruit, het zij je vergeven!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar maar maarik wist niet waar je woonde
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
ssst.. verpest het nou niet..
je bent te langzaamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn camera dat gemist?
Nou das ook voor het eerst dat ik dat hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
kut heb net de fotos op de pc geladen
bijna allemaal bewogen
Waarom verbaast me dat nou niks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
bijna allemaal bewogen
Waarom ben jij nog niet op msnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Jimbo het volgende:
bijna allemaal bewogen
mss moet je me eerst even accepteren danquote:
ja om nou de hele avond met een statief rond te lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |