quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
Als je mij even in de OP zet. Kan ik nu rustig slapen.
Geregistreerd op: donderdag 10 januari 2008 @ 13:33quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:30 schreef behangplakker het volgende:
Sommige userts hierZijn niet KLB-SC waardig
bill19591977 (1 uur geleden) Toon Verbergenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:31 schreef Devvie het volgende:
wat wil ze nou, stom lullen of dr tieten laten zien?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:31 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Fok! icoon_!!!
quote:
Hel en duivel, bij Odin, bij Waarheid, met zwaard te paard zal ik je kasteel kapen !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:29 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Heb je nog meer nuttige bijdragen voor dit topic?
Dacht het ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dacht dat jij de wiki zou regelen???
quote:
oudere foto, tis nou iets langerquote:
wie dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Catch_me het volgende:
[..]
royal sadness, zo zien de meeste users hier in SC/KLB er wel uit ja
Catch me is een kutuserquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nou nou catch me is goed bezig!!!!
Wat schattigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oudere foto, tis nou iets langer
wat moet ik dan,, kort haar met stekeltjes zoals half nederland heeft zeker ?quote:
Kweek een afro, ben ik ook mee bezigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat moet ik dan,, kort haar met stekeltjes zoals half nederland heeft zeker ?![]()
stekeltjes
Gewoon netjes geknipt, niet lang. Hoeft toch niet per sé stekeltjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat moet ik dan,, kort haar met stekeltjes zoals half nederland heeft zeker ?![]()
stekeltjes
Eerste resultaat bij google als ik een hoerennaam intyp i.c.m. hyves:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Biogarde het volgende:
Geen Hyves mensen. Dacht dat dat wel duidelijk was.
Heb het even voor je gefixed, held.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:39 schreef Sackboy het volgende:
Wat een invasie van kansloze rukkertjes die pics blijven posten die al 300 x gepost zijn
En nu lekker achter me laptopie fappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaah, afros zijn cewl, alleen niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kweek een afro, ben ik ook mee bezig
Het staat iedereen hoor, net als 3mmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jaah, afros zijn cewl, alleen niet echt mijn ding
als ik mijn haar kort knip heb ik een dikke kop,, ik hou wel van mijn haar eigelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gewoon netjes geknipt, niet lang. Hoeft toch niet per sé stekeltjes? Maar ik zit je maar voor de gek te houden
een aziaat met een afroquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kweek een afro, ben ik ook mee bezig
Ik snap ook helemaal niet wat die kerel hier doet maarjaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
Dat die catch me zo stoer doet terwijl hij zn xboxnaam in zn sig heefthahahah
Nee die emoticons in jouw naam trekken volle zalen (K)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
Dat die catch me zo stoer doet terwijl hij zn xboxnaam in zn sig heefthahahah
Ja, het is heel vaagquote:
klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:42 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nee die emoticons in jouw naam trekken volle zalen (K)
Oh, ik dacht dat het mocht zolang je het niet plaatste om te bashen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Biogarde het volgende:
Geen Hyves mensen. Dacht dat dat wel duidelijk was.
Eerst mocht hyves ook wel als de user het goed vond of als het onbekend iemand was ofzo, nu mag het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het mocht zolang je het niet plaatste om te bashen?
*Fap-fap-fap-fap*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:39 schreef Sackboy het volgende:
Wat een invasie van kansloze pikzuigers hier opeens zeg![]()
En nu lekker slaapjes bouwen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij weet net als ik waar het op uitloopt wanneer je de Hyves van FOK!kertjes gaat posten. Hoef je niet voor bij NASA te werken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het mocht zolang je het niet plaatste om te bashen?
Waarom zou hij hier niet mogen posten dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal niet wat die kerel hier doet maarja
Je bedoelt afcajos, jordeeeh, paaskonijn, bigkahuna, ik, reetveter en dan vergeet ik er nog een paar. Dus eigenlijk gewoon degene waarmee het opgestart is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Catch_me het volgende:
Deze hele reeks is verkankert sinds al die newbies van 2007-2008 hier zitten.
wel schattig dat jullie van die lieve vriendjes zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou hij hier niet mogen posten dan?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wel schattig dat jullie van die lieve vriendjes zijn
Nou 2 posts na deze post zie je het al. Hij zegt dat sommige userts zich verheven voelen terwijl hij dat zelf ook doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou hij hier niet mogen posten dan?
Waar komt jouw username eigenlijk vandaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wel schattig dat jullie van die lieve vriendjes zijn
Nou, hoe oud ben jij, en wat voor heldenbaan heb jij?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:44 schreef Catch_me het volgende:
Sommige mensen hier voelen zich op een internet forum verheven boven anderen, vakkenvullers bijvoorbeeld
Heb het even voor je gefixed, held.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben helemaal verkankert sinds ik m'n kleine zusje heb verkracht en ga daarom nu stoer op internet rellen.
Soms is het voor de grote menigte gezelliger als sommige userts wegblijven die de sfeer verpesten. En mensen kunnen heel lastig zijn terwijl ze binnen de regels blijven hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:45 schreef Biogarde het volgende:
Dit topic is voor iedereen. Users die denken dat het niet zo is, hebben pech.
Ik zie niet in waarom iemand die zich beter voelt dan een ander meteen niet zou mogen postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nou 2 posts na deze post zie je het al. Hij zegt dat sommige userts zich verheven voelen terwijl hij dat zelf ook doet
Hehe, daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij weet net als ik waar het op uitloopt wanneer je de Hyves van FOK!kertjes gaat posten. Hoef je niet voor bij NASA te werken.
Ook die gaan eraf wanneer het de spuigaten uitlooptquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Soms is het voor de grote menigte gezelliger als sommige userts wegblijven die de sfeer verpesten. En mensen kunnen heel lastig zijn terwijl ze binnen de regels blijven hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Kahanamokuquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar komt jouw username eigenlijk vandaan?
Paar biertjes gedronkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je een punt.
Hoe was je ONZ-meet eigenlijk?
Jij werkt wel bij NASA ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij weet net als ik waar het op uitloopt wanneer je de Hyves van FOK!kertjes gaat posten. Hoef je niet voor bij NASA te werken.
Hij zegt dat anderen zich beter voelen (wat hij niet leuk vind) terwijl hij het zelf ook doet. Moet hij het ook maar niet zeggen. En daarbij vind ik het een irritante kutuser die zich heel wat voelt met zijn 0,5 post per dag. Zeker in 2004 400 posts gemaakt en de afgelopen 2 maanden 440 posts, en dan maar populair voelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom iemand die zich beter voelt dan een ander meteen niet zou mogen posten
Nee, ik heb het IQ van een stoeptegel.quote:
A Tribe Called Quest heeft het ook nog over Big Kahuna in het album The Low End Theory. Weet niet zo snel welk nummerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Kahanamoku
Ik ben een surfer.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik heb het IQ van een stoeptegel.
Ja, maar hij ligt gewoon niet in de groepquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:49 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed mensen, hou dit topic leuk en gezellig. Iedereen is welkom. Is een users lastig, dan mag je dat bij ons melden. Hoe? Je kijkt maar. Middelen zat.
Everything is fair.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
A Tribe Called Quest heeft het ook nog over Big Kahuna in het album The Low End Theory. Weet niet zo snel welk nummer
Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamokuquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Kahanamoku
Ik ben een surfer.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij ligt gewoon niet in de groep
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij ligt gewoon niet in de groep
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik heb het IQ van een stoeptegel.
Ja, dat is om het aardig te zeggenquote:
Uhm..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:49 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed mensen, hou dit topic leuk en gezellig. Iedereen is welkom. Is een users lastig, dan mag je dat bij ons melden. Hoe? Je kijkt maar. Middelen zat.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:24 schreef Catch_me het volgende:
Hopelijk word je morgen niet meer wakker![]()
^^^^
doodsverwensing???!!?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:36 schreef Catch_me het volgende:
[..]
royal sadness, zo zien de meeste users hier in SC/KLB er wel uit ja
Trollen om het trollen en de OP in de wiki verneuken lijkt mij toch duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Catch_me het volgende:
kut zo mn foto op internetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste afbeelding op google op ''BigKahuna''
Sorry.quote:
Gewoon ik vond het een aparte naam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo die vraag over mn username?
Ja SB, deze post zegt genoegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:43 schreef Catch_me het volgende:
Eens in de zoveel tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
WOW WOW WOW RELLEN?! BEN IK NOG OP TIJD?!!!!!!!!!!1111111111
Je bedoelt toch niet die nóg schaarser geklede foto?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
zolang je die andere foto's maar niet post
moet je me dan nu niet beachboy noemen en kankerhard lachen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gewoon ik vond het een aparte naam.
Wie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijdCatch me en zijn volgelingen komen overnemen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
WOW WOW WOW RELLEN?! BEN IK NOG OP TIJD?!!!!!!!!!!1111111111
HSG-Bomber verdedigt hem ook nog evenquote:
Nee hoor want surfen doe ik zelf ook wel eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
moet je me dan nu niet beachboy noemen en kankerhard lachen ?
Link uitzending gemist?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens er was op tv vandaag een documentaire over, kanker als gezicht![]()
![]()
![]()
Catch_me deed ook mee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens er was op tv vandaag een documentaire over, kanker als gezicht![]()
![]()
![]()
Hij zou eens vrienden maken heequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef BigKahuna het volgende:
die catch me,
daar zit je dan met je kankerlelijke grafkop op vrijdagavond tot 1 uur mensen uit te schelden op internet, met je xbox naam in je sig, zodat je nog vriendjes kan maken om mee te spelen
Sad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HSG-Bomber verdedigt hem ook nog even
fail?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[http://www.tobaccofreedom.org/issues/documents/cancer/cancer_images/bender.jpeg][/img]
Catch_me
RTL4 was het dacht ik, na Charlie's Angels 2.quote:
www.rtlgemist.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jo ik lach hem heus wel hard uit dat ik geen kanker heb en hij welquote:
Om 21.04 was de laatste aanpassing. Ik zie zo 123 niet iets wat verneukt is. Mocht iemand wat zien, laat het me even weten. Dank.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
catchme of HSG zou hem gaan aanpassen
Dat gingen de doktertjes inderdaad proberen!quote:
WAT IS DATquote:
Is dat niet BK?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
als ik catch_me google krijg ik dit!!!!!
[ afbeelding ]
Misschien moet je even 1234 kijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om 21.04 was de laatste aanpassing. Ik zie zo 123 niet iets wat verneukt is. Mocht iemand wat zien, laat het me even weten. Dank.
Er missen usericons, bijna al die quotes zijn weggehaald en de disclaimer is kapot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om 21.04 was de laatste aanpassing. Ik zie zo 123 niet iets wat verneukt is. Mocht iemand wat zien, laat het me even weten. Dank.
Had je die niet afgezet gekkie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
mijn hoed is toch lichtblauw domoortjehihihi
mijn hoedje en ik zijn onafscheidelijk hihihihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had je die niet afgezet gekkie?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
in die 25000e moet een shoutout naar mij staan okequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
24.900e post is dit![]()
NOG MAAR 100!!11111
hihi netzoals wijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
mijn hoedje en ik zijn onafscheidelijk hihihihi![]()
en mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
in die 25000e moet een shoutout naar mij staan oke
Niet. Jij bent eng en fapt op Amrabat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
PK, wneer gaan we poolen bij de velvet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
24.900e post is dit![]()
NOG MAAR 100!!11111
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
in die 25000e moet een shoutout naar mij staan oke
quote:
Puick werk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:10 schreef Biogarde het volgende:
Oke, ik ga er even mee aan de slag achter de schermen.
Mocht iemand de OP willen herstellen, graag.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Jij bent eng en fapt op Amrabat.
quote:
quote:
quote:
Ik doe zo van: 25.000 Kusjes PK. All hail GTquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij verdwijnt uit mijn favo-users boekje
Dat kan ik niet...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:10 schreef Biogarde het volgende:
Oke, ik ga er even mee aan de slag achter de schermen.
Mocht iemand de OP willen herstellen, graag.
Boekje btwquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij verdwijnt uit mijn favo-users boekje
NEE NOG NIET !!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:13 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens, ik ga slaapjes bouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:13 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens, ik ga slaapjes bouwen![]()
[ afbeelding ]
Hij is er nooit meer, hij mist Jetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe zo van: 25.000 Kusjes PK. All hail GT
Hij was mijn eerste fokvriend
Maar BK en ik worden je vriendjes in het echte levenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe zo van: 25.000 Kusjes PK. All hail GT
Hij was mijn eerste fokvriend
Lulquote:
Eitje met de FOK!search. Maare fap ze op Amrabat hè.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kankersad dat je dat nog gevonden hebt
Oja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:15 schreef behangplakker het volgende:
BK GA NIET![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar BK en ik worden je vriendjes in het echte leven
Ik had joey als eerste(quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
PK was de eerste die ik op msn had van fok![]()
toen de ananas, maar dat bleek een ongelooflijke kankerkneus te zijn
en toen bp![]()
Spaar ze allemaal...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
en toen bp![]()
hihi vriendjes voor het leven, wjnmk, beavjquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
en toen bp![]()
Je moet thisisme, book of life en nuthin to do ook luisterenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
Oke ik ga nog eventjes blijven om naar Common te luisteren![]()
ja en toen was er zo'n groepsgesprek waar al dat tuig uit voortkwam, zoals jijquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:16 schreef BigKahuna het volgende:
Broekpaling?quote:en toen bp![]()
Ik heb 4EBE ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ja en toen was er zo'n groepsgesprek waar al dat tuig uit voortkwam, zoals jij
Ruilen?quote:
Ja, bp zei: voeg nou toe, das leuk, dan kan je praten, wanneer ik niet online benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ja en toen was er zo'n groepsgesprek waar al dat tuig uit voortkwam, zoals jij
...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet thisisme, book of life en nuthin to do ook luisteren
Heh?quote:
Joris.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
rhythm spreek ik trouwens ookwel eens op msn, hij is tof
quote:
Nee, etui is een mooiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Joris.
Trouwens wie heet er nou Ritsel
Wasda?quote:
quote:
Idd wtfquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Joris.
Trouwens wie heet er nou Ritsel
Dat ..quote:
Ik jou veel over muziekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd wtf
Joris spreek ik altijd uitsluitend en alleen over meisjes
Ik ook niet. Maar die hoef ik niet. Begin je daar tegen te praten stuurt ze linkjes met tieten waarna BobbyB opeens het gesprek in springtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor wie? Ik heb BT nog niet
Etui is leukquote:
Ik lachtequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar die hoef ik niet. Begin je daar tegen te praten stuurt ze linkjes met tieten waarna BobbyB opeens het gesprek in springt![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar die hoef ik niet. Begin je daar tegen te praten stuurt ze linkjes met tieten waarna BobbyB opeens het gesprek in springt![]()
Eten ook nog wel een beetjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
idd niks anders eigelijk
Oja en kankernegers![]()
Ik krijg ineens een flashbackquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
WIE WILT ER MET MIJ MSNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee dankjequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Niemand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:22 schreef BigKahuna het volgende:
en 4ebe val ik altijd alleen maar lastig.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:22 schreef BigKahuna het volgende:
en 4ebe val ik altijd alleen maar lastig.
Kuteikel. Het werd net leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:23 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga even naar beneden. Tv kijken en met joey praten die age of empires doet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:23 schreef behangplakker het volgende:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor iedereen die gaat (speciaal BK)
quote:
hoezoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een flashback
Veel op tv lately!!!1quote:
Ik praat met gers over:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eten ook nog wel een beetje![]()
Ik praat met gers eigenlijk altijd en alleen over de indo-cultuur
giel begint zeker met z'n tv uitzending?????quote:
Gebakken oestersnacksquote:
Uhm wat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
giel begint zeker met z'n tv uitzending?????
Dat duurde even...quote:
Je reactie of wat?quote:
Iets met een trauma.quote:
We zijn in topvormquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:29 schreef Susi het volgende:
Binnen twee uur door zo'n topic heen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik praat nooit met gers op msn.
OMFGS DAN SLAAP IK!!!11quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ZONDAG 10 UUR DE TV PREMIERE VAN DE SPONGEBOB FILM "ATLANTIS SQUAREPANTIS"![]()
![]()
Het duurde even, dat het onderwerp over sex gingquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Btw, ik mis spongebob op tv...
Alsof ik radio luisterquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hou je maar van de domme![]()
[ afbeelding ]
3fm is overrated.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hou je maar van de domme![]()
[ afbeelding ]
ja hier ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is toch nog wel op nickelodeon???
bij ons wel iig...
Ok.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het duurde even, dat het onderwerp over sex ging
quote:
Jawohl.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is toch nog wel op nickelodeon???
bij ons wel iig...
hihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IK GA MN WEKKER ZETTEN OM VANUIT MN BED TE KIJKENNNNNNNN![]()
![]()
Op mijn werk draaien ze de hele dag 3fmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3fm is overrated.
Mijn mening.
quote:
Ik computer momenteel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
psssstttttt.......het is nu op tv.....ned3.......
hoax, indo's werken niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op mijn werk draaien ze de hele dag 3fm
Echt niet dat ik voor 12 uur mn bed kom uit rollen hoorquote:
UITKERINGSTREKKER!!!11quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je eigen muziek draaien, FTWquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens had ik de fipo op pagina 6.
quote:
Niet elke allochtoon is luiquote:
Rollen nog wel? VETKLEP!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet dat ik voor 12 uur mn bed kom uit rollen hoor
Daarom bestaat mijn muziekmap uit 8 gigabyte pure hiphopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eigen muziek draaien, FTW
Over uitkeringen gesproken...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
UITKERINGSTREKKER!!!11
Werken_!
Busted: Teruglezen volgende week bij Peter R. De Vries!!11quote:
jam karet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Niet elke allochtoon is lui
Que?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Busted: Teruglezen volgende week bij Peter R. De Vries!!11
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom bestaat mijn muziekmap uit 8 gigabyte pure hiphop
41quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom bestaat mijn muziekmap uit 8 gigabyte pure hiphop
Te lui om te lopen, dan krijg je datquote:
Auto's die op perenlikeur rijden.quote:
Lekker op een stokje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Auto's die op perenlikeur rijden.
Dát moet uitgevonden worden!!1quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Auto's die op perenlikeur rijden.
Je kent meer dan 95% ervan ook echt?quote:
Oh gekkie!!1quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lui om te lopen, dan krijg je dat
Wel leuk dat je jezelf quotequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dát moet uitgevonden worden!!1![]()
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat je jezelf quote
OLD LEVEL !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
Deze SC-reeks gaat echt veel te snel!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEERRRRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEERRRRRRRRRRR
Nooit gaat deze SC te snel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
Deze SC-reeks gaat echt veel te snel!
Misschien wel. Ligt eraan hoe je me steunt.quote:
Wat voor steun heb je nodig?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien wel. Ligt eraan hoe je me steunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |