En in 1 klap toch nog een kwaliteittopic door de inbreng van BPquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:00 schreef jagga het volgende:
kansloos topic om mee te beginnen
en het is alleen maar triester geworden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef Sackboy het volgende:
Juup is in the house, IEDEREEN BUKKEN DAN ZIET IE ONS NIET!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:05 schreef Rhythm het volgende:
Muhahahaha verkapt-Limburg-fan-topic. Ik heb zelfs BT uit dr eigen pareltje gejaagd.
Ik heb geen mapquote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef Sackboy het volgende:
Juup is in the house, IEDEREEN BUKKEN DAN ZIET IE ONS NIET!
Ik moet trouwens echt verhuizen, bij mij in de buurt zie je niemand die zulke foto's van haarzelf maaktquote:
Jij bent een oude usertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:22 schreef zovty het volgende:
Als ik dat nog een keer merk ga ik stappen ondernemen. :|.
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd maar.quote:
Mm van die foto zou ik de onderste helft eraf knippenquote:
Age is but a numberquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd maar.
En "age is but a number"
En oud hart maar jong van geest.
Alles om mezelf maar wijs te maken dat ik toch een jonge user ben.
Nou, net als t9 het woord typenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik snap nooit hoe dat werkt, letters draaien op je telefoon. Leg mij dat eens uit.
Fout verbeteren is altijd een beetje jammer...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Age is but a number![]()
Je bedoeld Age ain't nothin' but a number ?
Zeker wel jij en je zusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
Voor vandaag wil ik jullie even dit meegeven:
[ afbeelding ]
Dat ben jij ookquote:[ afbeelding ]
Jij en je kleine zusjequote:[ afbeelding ]
Bedoeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Age is but a number![]()
Je bedoeld Age ain't nothin' but a number ?
Welke discussie, het is gewoon friet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
Ik mis alleen nog de friet patat discussie.
Zeg, heb je dat nou schaamteloos uit die link die ik eerder postte gejat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
Voor vandaag wil ik jullie even dit meegeven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgens mij ook. Eerst komt ze ruim voor het einde van de ban terug en nu opent ze een bagger topic die normaal al lang dicht was geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Florian_ het volgende:
BT heb je de modjes omgekocht met een naaktfoto ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |