Mm van die foto zou ik de onderste helft eraf knippenquote:
Age is but a numberquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd maar.
En "age is but a number"
En oud hart maar jong van geest.
Alles om mezelf maar wijs te maken dat ik toch een jonge user ben.
Nou, net als t9 het woord typenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik snap nooit hoe dat werkt, letters draaien op je telefoon. Leg mij dat eens uit.
Fout verbeteren is altijd een beetje jammer...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Age is but a number![]()
Je bedoeld Age ain't nothin' but a number ?
Zeker wel jij en je zusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
Voor vandaag wil ik jullie even dit meegeven:
[ afbeelding ]
Dat ben jij ookquote:[ afbeelding ]
Jij en je kleine zusjequote:[ afbeelding ]
Bedoeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Age is but a number![]()
Je bedoeld Age ain't nothin' but a number ?
Welke discussie, het is gewoon friet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
Ik mis alleen nog de friet patat discussie.
Zeg, heb je dat nou schaamteloos uit die link die ik eerder postte gejat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
Voor vandaag wil ik jullie even dit meegeven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgens mij ook. Eerst komt ze ruim voor het einde van de ban terug en nu opent ze een bagger topic die normaal al lang dicht was geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef Florian_ het volgende:
BT heb je de modjes omgekocht met een naaktfoto ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |