Ow....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
je PM-box is alleen niet 'beschikbaar', krijg ik als melding.
Doe dan maar eens een leuke Mahre update!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:32 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
* uit lurkstand, met voornemen vaker te reageren...*
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:09 schreef snoopy het volgende:
Hee Lemijn, hoe is het met jou?Druk zeker?
![]()
Morris vind Italië erg leuk maar is ook wel weer blij om thuis te zijn. Hij riep wel steeds 'arriverderci' tegen iedereen. En pizza en/of pasta is ook erg lekker
Wellicht lees je niet in het moedertopic, of wil je niet vertellen, dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:41 schreef Moonah het volgende:
Macka, hoe is het inmiddels met jou?
erg gezellig, leuk om te zien hoe die grietjes opgetut werdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:45 schreef dutchie het volgende:
Ynske, hoe was de fotoshoor bij Lishe eigenlijk?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wie waren er verder nog van FOT?
Komt eraan hoor!! Was nooit een ster in het plaatsen van fotootjes (heb een keer gedacht dat ik mahre postte maar mijn hele familie op FOK! gezet...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doe dan maar eens een leuke Mahre update!
nope dat was ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske, zit jij nog steeds bij man bijt hond? Dat was jij toch?
Wij bewaren alleen de boekjes ervan. De dozen gaan echt weg. Boekjes moet ik nog steeds in een map doen, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
bewaren jullie van lego bouwdingen ook de dozen?
tot nu toe heb ik alle dozen bewaard, maar het neemt zo'n ruimte in.
ik zit nu echt in dubio: zal ze nu toch maar eens weggooien of zal ik ze plat maken en bewaren?
en ik vind het zooooo zonde dat alles in één grote ikeabox zit, waar je nooit meer wat in terugvindt
Wauw wat een heerlijk geluk, cattiequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:57 schreef cattie het volgende:De trouwring van mijn man is terug!
![]()
Ik was mijn zomerkleding aan het sorteren (die al maanden onaangeroerd in de kast ligt) en daar lag hij tussen! Geen idee hoe hij daar gekomen is, maar dat geeft niet, we hebben hem in ieder geval weer!
k heb dr eigenlijk nooit echt naar zitten luisterenquote:
kan me wel nog herinneren dat ze eerst voor het volwassenpubliek wilden zingen en dat dat niet lukte en toen maar voor de kinderen zijn gaan zingenquote:Ik heb oa om die reden altijd al een gruwelijke hekel aan K3 gehad. Dat suggestieve...
yepzquote:
Hier nog geen Lego, maar in een volle bak playmobil met al die priegeldingetjes vonden we ook niks meer terug. We hebben bij Xenos dozen gehaald met heleboel kleine vakjes, zodat we (lees: ik) alles beetje kunnen sorteren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef lady-wrb het volgende:
bewaren jullie van lego bouwdingen ook de dozen?
tot nu toe heb ik alle dozen bewaard, maar het neemt zo'n ruimte in.
ik zit nu echt in dubio: zal ze nu toch maar eens weggooien of zal ik ze plat maken en bewaren?
en ik vind het zooooo zonde dat alles in één grote ikeabox zit, waar je nooit meer wat in terugvindt
Om die reden hier ook geen k3, en gelukkig gaat Emma er in mee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb dr eigenlijk nooit echt naar zitten luisteren
[..]
kan me wel nog herinneren dat ze eerst voor het volwassenpubliek wilden zingen en dat dat niet lukte en toen maar voor de kinderen zijn gaan zingen
Ja, ik kan me daarvan nog een foto voor de geest halen geloof ik, had je ze niet allemaal langs een trap gehangen? Je hebt er iig toen eens een foto van laten zien waar het echt geweldig stond!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef Sugar het volgende:
En poppejans, die hele set heb ik ook (voor bijna niks op een vrijmakrt gekocht een paar jaar geleden)! In ons vorige huis had ik ze allemaal op één wand hangen, heel tof was dat! Nu hebben we alleen nog een paneel met de woord-kanten van 9 platen hangen.
Als iemand nog een paar platen kwijt wil voor een piepklein prijsje, dan houd ik me aanbevolen (voor bij ons op de verpleegafdelingen).quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik kan me daarvan nog een foto voor de geest halen geloof ik, had je ze niet allemaal langs een trap gehangen? Je hebt er iig toen eens een foto van laten zien waar het echt geweldig stond!
Ik heb geloof ik een heeeele stapel gekocht, denk dat ik ''boom roos vuur mus pim'' zou willen ophangen op wat ooit een babykamer wordt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:58 schreef moussy het volgende:
Leuke reactie net op school:
Oh?*wijst naar mn hoofd*
Eh..?!
Maar..?
Wat leuk!!
nee weg blergh, te erg was datquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Belana het volgende:
ik vind het wel pittig! geen bob te bekennen?
Roep niet te hardquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef freecell het volgende:
En dat K3 liedje!Dat komt er hier dus niet in (sowieso vinden jongetjes K3 stom toch?
)
Zoiets... M'n arm is niet zo flexiwiebel dat ik het er knap op krijgquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk mous! Ben benieuwd hoe het aan de achterkant zit. Het zal ook wel heel fris aanvoelen om de oortjes en in de nek met dit weer
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef Belana het volgende:
ik heb zelf geen last van die wisseling van tijd, maar sinds ik kinderen heb vind ik het niks. Ik zie het nut er ook niet van in, echt niet. Het zou dit jaat heroverwogen worden, maar weer niks over gehoord natuurlijk. Overigens is het nu de "normale" tijd he?
Nou ja, dit dus. Ik kom de hele zomer een uur te kort. Laat met eten, slapen, opstaan. Dat duurt dus écht tot de wintertijd weer begint. En dan realiseer ik het me weer. Dit past beter.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:56 schreef bixister het volgende:
mooi moussy! staat je goed!
ik vind de overgang naar wintertijd juist heerlijk. 's ochtends ineens een uitgeslapen gevoel, en 'zeeën' van tijd. echt fijn zo'n uurtje extra.andersom heb ik er altijd veeel meer moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |