rond de 1750,- ofzo. Ik hoop morgen een fotootje te hebben. Is van een collega die vandaag een Portugieser heeft gekocht.quote:
Hoe oud is het horloge (de Chronoswiss dan)?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rond de 1750,- ofzo. Ik hoop morgen een fotootje te hebben. Is van een collega die vandaag een Portugieser heeft gekocht.
damn.... ik denk dat ik naar lenen.nl moetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rond de 1750,- ofzo. Ik hoop morgen een fotootje te hebben. Is van een collega die vandaag een Portugieser heeft gekocht.
Een jaar of 5 dacht ik, maar dat vraag ik morgen allemaal even naquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe oud is het horloge (de Chronoswiss dan)?
die link in het vorige topic met die IWC voor 1700 nogwat is wel sweet. aquatimer?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Adsum het volgende:
@ reactie vorige topic: Ik las van der Klaauw, excuus
Kan gebeuren...(tvp)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Adsum het volgende:
@ reactie vorige topic: Ik las van der Klaauw, excuus
Geef eens een linkje naar een tissot van 5 ruggen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef Silvercrest het volgende:
Tissot tot 400 euro ze zijn er ook van 5000 euro hoor!
Tissot Heritage 2008 in rose goud listprice: ¤ 4.590,-quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja... Ik heb nog steeds geen linkje gezien naar die 5K tissot. Ook een horloge dat geen weldenkend mens gaat kopen natuurlijk. De springdrive is dan nog zeer aparte techniek en daarom de moeite waard, maar een 4.5K tissot??
Okee. Welke Portugieser heeft ie gekocht? Blijft toch een van mijn droomhorloges en dan met name de 7-days (500107 geloof ik).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee nog niet. Ik heb vandaag wel zijn Portugieser bewonderd. Mooi klok.
ergo, je betaald de gouden kast. Op geen enkele manier te vergelijken met de springdrive van Seiko.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:37 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Tissot Heritage 2008 in rose goud listprice: ¤ 4.590,-
(de stalen versie: ¤ 895,-)
Hier is iets goedkoper:
http://www.timeway.eu/popup_image.php?pID=989&osCsid=9981b03874a0aaed7a6e822354a2bd0d
ook rose: Tissot Sculpture: +/- 3k....
[ afbeelding ]
Mooie Tissots. Verder niks mis met Tissot. Ze hebben mooie en goede horloges voor een nette prijs, maar voor zo'n bedrag zou ik nooit een Tissot kopen. Voor zulke bedragen zou ik toch in de hogere klasse shoppen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:37 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Tissot Heritage 2008 in rose goud listprice: ¤ 4.590,-
(de stalen versie: ¤ 895,-)
Hier is iets goedkoper:
http://www.timeway.eu/popup_image.php?pID=989&osCsid=9981b03874a0aaed7a6e822354a2bd0d
ook rose: Tissot Sculpture: +/- 3k....
[ afbeelding ]
Ik heb precies 1 minuut gekeken. Ik zal van de week alle details eens vragen. Hij stond afgelopen week op horlogeplatform voor 3750Kquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee. Welke Portugieser heeft ie gekocht? Blijft toch een van mijn droomhorloges en dan met name de 7-days (500107 geloof ik).
toch trekt de naam tissot mij meer dan seiko. is dat vreemd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ergo, je betaald de gouden kast. Op geen enkele manier te vergelijken met de springdrive van Seiko.
vandaar ook de vermelding van de prijs in staal erbij...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ergo, je betaald de gouden kast. Op geen enkele manier te vergelijken met de springdrive van Seiko.
Tissot = Zwitsersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
toch trekt de naam tissot mij meer dan seiko. is dat vreemd?
Puur gelet op techniek en innovatie wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
toch trekt de naam tissot mij meer dan seiko. is dat vreemd?
Precies Seiko is echt geen slecht horloge merk, draag dagelijk een Seiko monster, en die is echt niet kapot te krijgen, echt een top horloge!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Puur gelet op techniek en innovatie wel ja.
Eh... een IWC is niet te vergelijken met tissot hoor. Dat is wel een klasse of 2 hoger.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:23 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Precies Seiko is echt geen slecht horloge merk, draag dagelijk een Seiko monster, en die is echt niet kapot te krijgen, echt een top horloge!
Tissot voor 4500 vind ik niet gek ga eens een IWC kopen met een gouden kast, daar liggen nog dikkere winstmarges op, en swiss ach ja boeiend is ook een nietszeggend gegeven Seiko´s moeten door zwaardere test dan de swiss made klokkies!
Gefeliciteerd!!! Pracht klok! Ik moet er nog een jaartje op wachtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef IJsblock het volgende:
Vandaag bij de dealer gekocht: een Rolex 16610 aka Submariner!Draagt heerlijk, niet te zwaar en wat een verschil met mijn Breitling! (die overigens te koop staat!)
Gekocht bij S+C Den Haag, pics komen eraan zodra mijn batterijen zijn opgeladen.
Ahh, fucking mooi manquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:50 schreef IJsblock het volgende:
Vandaag bij de dealer gekocht: een Rolex 16610 aka Submariner!Draagt heerlijk, niet te zwaar en wat een verschil met mijn Breitling! (die overigens te koop staat!)
Gekocht bij S+C Den Haag, pics komen eraan zodra mijn batterijen zijn opgeladen.
quote:
ik denk dat toch het strakke uiterlijk. moderne look. sportieve / jonge uitstraling. toch ook wel klasse uitstraalt. beetje een mix. wat de Sub zo ultiem maakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
Wat heeft iedereen toch altijd met die duikhorloges
De submariner of seadweller is de mooiste rolex.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
Wat heeft iedereen toch altijd met die duikhorloges
Schaap en Citroen heeft bij mij geadviseerd elke 4 á 5 jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren, deze beurt kost ongeveer 450 euro.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel onderhoud heeft een horloge eigenlijk nodig?
Natuurlijk wil een dealer dat je vaak langskomt voor onderhoud (want ¤¤¤) maar gevoelsmatig denk ik dat je dat ding maar beter dicht kunt laten totdat ie slecht gaat lopen.
???
Inderdaad. Daarbij aangetekend... als hij continue loopt. Ligt hij regelmatig stil omdat je een ander horloge draagt zal hij eerder aan een beurt toe zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel onderhoud heeft een horloge eigenlijk nodig?
Natuurlijk wil een dealer dat je vaak langskomt voor onderhoud (want ¤¤¤) maar gevoelsmatig denk ik dat je dat ding maar beter dicht kunt laten totdat ie slecht gaat lopen.
???
Dat zegt Rolex inderdaad (zie boekje), maar ik vertel klanten dat onderhoud pas nodig is als het horloge erg veel gaat voorlopen of achterlopen, of als de Rolex onregelmatig gaat lopen. Krijg regelmatig Rolexen voor m'n neus die veeeeeel ouder zijn dan 5 jaar en pas voor de 1e beurt binnenkomen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Schaap en Citroen heeft bij mij geadviseerd elke 4 á 5 jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren, deze beurt kost ongeveer 450 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |