Ok thnx lette zeker niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:32 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gretchen had via T-bag de missende bladzijden van dat vogeltjes-boek. En zij eiste dat T-bag weer vrijgelaten zou worden.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Zapper het volgende:
Wel meevallen? Ik vind het weer prachtig, hoewel ik met seizoen 2 en 3 ook totaal geen moeite had. Ontzettend benieuwd wat ze met die negert gaan doen, zou echt lame zijn als die gast nog weet te ontkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
vrouwenvleugel?quote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef neggix het volgende:
Is het al zeker dat er maar 16 eps komen dit seizoen? Of misschien nog meer? En nog geen shot op een nieuwe seizoen? Of die vrouwen versie? Niets meer van gehoord verder
Ik moest ook twee keer kijken hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:26 schreef JaFFe het volgende:
Was die ene kerel in de auto met lincoln in die flashbak nou whistler of ben ik een beetje aan het fantaseren over andere plotwendingen?
Niks meer over gehoord inderdaad, die zit als het goed is nog in Panama met die 'vriendin' van Whistler, zou hij dood gaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:37 schreef MrManiak het volgende:
Watkeburt met LJ? Die zit nog in Panama met die vrouw?
Hahah blij dat ik niet gewacht heb dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:32 schreef neggix het volgende:
Godver, hebben ze prison break en terminator omgedraaid... Nu eerst dus terminator kijkenHelaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BellickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen de generaal Gretchen vol op d'r bek pakte
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik wilde hetzelfde posten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:59 schreef Fyodor het volgende:
Toen de generaal Gretchen vol op d'r bek pakte
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
T-Baggquote:
Pas op je spoilertje..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:27 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond hem erg gaaf! Die scene met Mahone en die naald, ik kreeg echt een fysieke reactie daarop. Nare shit. En hoe Mahone het afmaakte...ouch. Brad's offer was ook mooi, al zag ik het wel aankomen toen ze begonnen met dat schuiven. Toppertje
Dit is het US topic, ep is uitgezonden, dan mag het toch?quote:
Oh oké, ik wist niks van die ongeschreven regel afquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit is het US topic, ep is uitgezonden, dan mag het toch?
Hoop, of denk je dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat dit bij Gretchens plannen hoort om The Company neer te halen.
Of dattie opeens Wyatt tegenkomt ofzo en hem naar boven zwemtquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat dit bij Gretchens plannen hoort om The Company neer te halen.
Verder zie ik het nog wel zo lopen dat Bellick is meegedragen door het water en over 10 afleveringen blijkt dat hij het toch overleefd heeft ofzo. Zou echt te slecht zijn, maar na de terugkeer van Sara zou het me niks verbazen.
Gek genoeg vreesde ik daar ook voor jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef kalinho het volgende:
[..]
Of dattie opeens Wyatt tegenkomt ofzo en hem naar boven zwemt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef WeebI het volgende:
Goeie ep. Ik heb een vermoeden dat Wyatt het wel zal overleven. Stiekem hoop ik het ook. Vind hem wel een toevoeging aan de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
Naar de kraan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef bodylotion het volgende:
waar gaat die pijp nou naartoe waar Bellick in zat?
En Michael die ook bijna deaud ging..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef neggix het volgende:
Zo, gaat lekker hard, 3 dooien in 2 afleveringen... Zeker naar het eind toe breien![]()
Minder ep dan voorheen maar wel goed hoe mahone het deedMet die naald
Nu weer twee weken wachten
Nee, er zit hier en daar een reduceer, binnenkort zal er wel eentje verstopt zittenquote:
Nou, serieus, hij is niet neergeschoten, dus ik verwacht hem eigenlijk nog terug ook nog ergens aan het einde van de serie. Waar wedden we om?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef kalinho het volgende:
[..]
Of dattie opeens Wyatt tegenkomt ofzo en hem naar boven zwemt
Daar dacht ik ook even aan gatver...quote:
Als die Zulu terugkeert in Prisonbreak dan kijk ik echt niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef Fyodor het volgende:
Mahone had die neger eigenlijk in z'n knie moeten schieten voordat hij hem in het water dumpte. Ben je er vrijwel zeker van dat hij niet meer boven komt en nog even helse pijn lijdt
Ik ook niet! Hoewel ik wel zat te denken, OH NEE, hij komt toch niet weer terug he? Want we hebben natuurlijk niet gezien dat hij echt dood was. En Gretchen die zoende met de Kolonelquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:37 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Als die Zulu terugkeert in Prisonbreak dan kijk ik echt niet meer.
Dat wordt inderdaad spannend. Ik hoop dat ze hem alsnog (ehem) spreekwoordelijk zal naaien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Karina het volgende:
En ik denk dat Gretchen sowieso nog wel wat van plan is met de Kolonel, als je haar gezicht zag toen hij vertelde dat Scofield en Linc dood waren.
Ja ik dus...quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Man-E-Faces het volgende:
Oja, die Gretchen met die General. Wie dacht ook even dat zij zijn docher was?
Ik dacht dat zij terugkeerde naar daddy, maar niet daddy op "die" manier
quote:
Het bestand dat je downloadt, heeft s04e09 in de naam staan. Goh, welke aflevering zou het zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja henig an, vraag het alleen baklap
Hahaha als er iemand terug mag/moet terugkomen is hij het wel idd, wat een geweldig karakter was dat zeg .. maffiosi.quote:
Kleine kans, die 'kutneger' is zowiezo gone. Whistler ook, de enige die ik nog een piepkleine kans geef is Bellick maar dat is maar nihil.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
Lach me dood als straks Whistler, Bellick en die kutneger gewoon springlevend zijn en weer vrolijk in het verhaal worden geschreven...
Abruzzi? Ik weet even niet meer wie dat wasquote:Op woensdag 5 november 2008 08:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hahaha als er iemand terug mag/moet terugkomen is hij het wel idd, wat een geweldig karakter was dat zeg .. maffiosi.
Die vent met het lange haar uit seizoen 1. Speelt ook de rol van de gekke Russische astronaut in Armageddon. Ga je schamen dat je het niet meer weet.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Abruzzi? Ik weet even niet meer wie dat was
Misschien dat zijn lijk nog eens ergens opduikt, maar lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kleine kans, die 'kutneger' is zowiezo gone. Whistler ook, de enige die ik nog een piepkleine kans geef is Bellick maar dat is maar nihil.
Ik denk ook dat ze nog steeds The Company weg wil hebben, ze keek een beetje "teleurgesteld" toen ze hoorden dat Micheal en co dood zouden zijn.quote:
Inderdaad, die was gewoon even uit de serie vanwege haar zwangerschap.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien dat zijn lijk nog eens ergens opduikt, maar lijkt me sterk.
Er zijn toch ook nog helemaal geen personages uit de dood wedergekeerd of wel? Op sarah na dan natuurlijk, maar dat was aan het einde van S2 al naar buitengebracht dat ze tijdelijk uit de serie zou verdwijnen en daarna toch terug zou keren.
Inderdaad, had al verwacht dat hij veel eerder dood zou gaan of ieder geval zou verdwijnen. Maar moet natuurlijk wel even beetje dramatisch gebeurenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Bye Bye Brad
Ik kan er niet echt om treuren, het was nogal een nietszeggend karaktertje geworden de laatste 2 seizoenen.
WTFquote:Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Abruzzi? Ik weet even niet meer wie dat was
Gretchen had hem vermoord, als dreigement ( wat echt totaal nergens op sloegquote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef Mr_Scofield het volgende:
heeft t-bag die collega echt vermoord ofniet?
dat moet ik gemist hebben dan die scene
want er kwam wel een kleine flash-back
Somehow i doubt thatquote:Op woensdag 5 november 2008 12:47 schreef ASroma het volgende:
michael zal wel aan een braintumor dood gaan zodra ze sylla compleet hebben en de serie opgedoekt kan worden, iets in die richting.
Nee hoor hij zwemt lekker mee met die 150.000 liter water per seconde en eindigt ergens in de zee nou goed.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef bodylotion het volgende:
Brad vond ik juist tof
kan me niet voorstellen dat ie dood is ...
Denk je dat nou echt?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee hoor hij zwemt lekker mee met die 150.000 liter water per seconde en eindigt ergens in de zee nou goed.
Hij is dood en Wyatt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |