Ok thnx lette zeker niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:32 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gretchen had via T-bag de missende bladzijden van dat vogeltjes-boek. En zij eiste dat T-bag weer vrijgelaten zou worden.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Zapper het volgende:
Wel meevallen? Ik vind het weer prachtig, hoewel ik met seizoen 2 en 3 ook totaal geen moeite had. Ontzettend benieuwd wat ze met die negert gaan doen, zou echt lame zijn als die gast nog weet te ontkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
vrouwenvleugel?quote:Op zondag 2 november 2008 21:23 schreef neggix het volgende:
Is het al zeker dat er maar 16 eps komen dit seizoen? Of misschien nog meer? En nog geen shot op een nieuwe seizoen? Of die vrouwen versie? Niets meer van gehoord verder
Ik moest ook twee keer kijken hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:26 schreef JaFFe het volgende:
Was die ene kerel in de auto met lincoln in die flashbak nou whistler of ben ik een beetje aan het fantaseren over andere plotwendingen?
Niks meer over gehoord inderdaad, die zit als het goed is nog in Panama met die 'vriendin' van Whistler, zou hij dood gaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:37 schreef MrManiak het volgende:
Watkeburt met LJ? Die zit nog in Panama met die vrouw?
Hahah blij dat ik niet gewacht heb dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:32 schreef neggix het volgende:
Godver, hebben ze prison break en terminator omgedraaid... Nu eerst dus terminator kijkenHelaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BellickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen de generaal Gretchen vol op d'r bek pakte
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |