SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
Naar de kraan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef bodylotion het volgende:
waar gaat die pijp nou naartoe waar Bellick in zat?
En Michael die ook bijna deaud ging..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef neggix het volgende:
Zo, gaat lekker hard, 3 dooien in 2 afleveringen... Zeker naar het eind toe breien![]()
Minder ep dan voorheen maar wel goed hoe mahone het deedMet die naald
Nu weer twee weken wachten
Nee, er zit hier en daar een reduceer, binnenkort zal er wel eentje verstopt zittenquote:
Nou, serieus, hij is niet neergeschoten, dus ik verwacht hem eigenlijk nog terug ook nog ergens aan het einde van de serie. Waar wedden we om?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef kalinho het volgende:
[..]
Of dattie opeens Wyatt tegenkomt ofzo en hem naar boven zwemt
Daar dacht ik ook even aan gatver...quote:
Als die Zulu terugkeert in Prisonbreak dan kijk ik echt niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef Fyodor het volgende:
Mahone had die neger eigenlijk in z'n knie moeten schieten voordat hij hem in het water dumpte. Ben je er vrijwel zeker van dat hij niet meer boven komt en nog even helse pijn lijdt
Ik ook niet! Hoewel ik wel zat te denken, OH NEE, hij komt toch niet weer terug he? Want we hebben natuurlijk niet gezien dat hij echt dood was. En Gretchen die zoende met de Kolonelquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:37 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Als die Zulu terugkeert in Prisonbreak dan kijk ik echt niet meer.
Dat wordt inderdaad spannend. Ik hoop dat ze hem alsnog (ehem) spreekwoordelijk zal naaien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Karina het volgende:
En ik denk dat Gretchen sowieso nog wel wat van plan is met de Kolonel, als je haar gezicht zag toen hij vertelde dat Scofield en Linc dood waren.
Ja ik dus...quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:05 schreef Man-E-Faces het volgende:
Oja, die Gretchen met die General. Wie dacht ook even dat zij zijn docher was?
Ik dacht dat zij terugkeerde naar daddy, maar niet daddy op "die" manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |