T-Baggquote:
Pas op je spoilertje..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:27 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond hem erg gaaf! Die scene met Mahone en die naald, ik kreeg echt een fysieke reactie daarop. Nare shit. En hoe Mahone het afmaakte...ouch. Brad's offer was ook mooi, al zag ik het wel aankomen toen ze begonnen met dat schuiven. Toppertje
Dit is het US topic, ep is uitgezonden, dan mag het toch?quote:
Oh oké, ik wist niks van die ongeschreven regel afquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dit is het US topic, ep is uitgezonden, dan mag het toch?
Hoop, of denk je dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat dit bij Gretchens plannen hoort om The Company neer te halen.
Of dattie opeens Wyatt tegenkomt ofzo en hem naar boven zwemtquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat dit bij Gretchens plannen hoort om The Company neer te halen.
Verder zie ik het nog wel zo lopen dat Bellick is meegedragen door het water en over 10 afleveringen blijkt dat hij het toch overleefd heeft ofzo. Zou echt te slecht zijn, maar na de terugkeer van Sara zou het me niks verbazen.
Gek genoeg vreesde ik daar ook voor jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef kalinho het volgende:
[..]
Of dattie opeens Wyatt tegenkomt ofzo en hem naar boven zwemt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef WeebI het volgende:
Goeie ep. Ik heb een vermoeden dat Wyatt het wel zal overleven. Stiekem hoop ik het ook. Vind hem wel een toevoeging aan de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |