Totaal niet geloofwaardig iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik moet altijd lachen als DON Self stoer gaat doen(Deze keer bij Gretchen )
Ja haha, net als bij the General.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:34 schreef boskameel het volgende:
Ja, dat zag er echt totaal niet uit. En toen liep hij heel zenuwachtig die glazen deur uit leek het.
Zed hondekoppen, zes delen van de kaart.Maar verder..of we er wat mee kunnen om te kijken wat Scylla is...!?quote:Skylla of Scylla (Grieks: Σκύλλα) was een zeemonster uit de Griekse mythologie. Ze was één van de Phorceïden, de kinderen van Phorcys en Ceto. Scylla was ooit een knappe nimf, maar toen Glaucus haar de liefde verklaarde, veranderde Kirke haar uit jaloezie in een monster met de romp en het hoofd van een vrouw, maar uit haar zij groeiden zes hondenkoppen met daarin drie rijen tanden, zij had twaalf poten en haar lichaam eindigde in een vissenstaart.
Zeelui die Scylla passeerden, moesten oppassen niet zo ver uit haar buurt te varen dat ze in de draaikolk van Charybdis terechtkwamen; Charybdis was een zeemonster dat tegenover Scylla huisde. De bekendste slachtoffers van Scylla zijn enkele van de matrozen van het schip van Odysseus. De Argonauten passeerden Scylla zonder slag of stoot, doordat zij geleid werden door de Nereïde Thetis.
Van oudsher nam men aan dat Scylla en Charybdis in de Straat van Messina (tussen Italië en Sicilië) huisden, maar recentelijk hebben onderzoekers aanwijzingen gevonden dat de Grieken dachten dat de monsters bij Kaap Skilla in het noord-westen van Griekenland woonden.
De naam Scylla komt men in Nederland nog steeds tegen. Er zijn enkele sportverenigingen die de naam Scylla dragen. Scylla was tevens de naam van een misdaadorganisatie in de politieserie Unit 13. De naam Scylla wordt ook gedragen door een jaarclub uit het jaar 1998 van LSV Minerva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door SnuggLe op 24-10-2008 13:49:07 ]
Ja echt te triest gelul is dat telkens. Alsof ze daar maanden structureel gemarteld en verkracht is ofzo... Paar zweepslagen en iemand die ze niet kende werd voor haar neus doodgeschoten... hmmm kon erger toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef pberends het volgende:
Dat gedoe met Sarah en haar emotionele flashbacks is echter wel saai.
Precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja echt te triest gelul is dat telkens. Alsof ze daar maanden structureel gemarteld en verkracht is ofzo... Paar zweepslagen en iemand die ze niet kende werd voor haar neus doodgeschoten... hmmm kon erger toch?
Gelukkig is die kut-Chinees dood (hoop ik tenminste).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hoe lang hebben Micheal en co. opgeslosten gezeten in Sona dan, ik dacht vrij lang toch? Dan is verkrachting is niet uitgesloten.. Ik vind die gretchen saai. Ze brengen teveel doden weer tot leven. Teveel spelers beteknt: serieus talloze plotwendingen. Er word zeg maar gefucked met je hoofd. Maar deze laatste aflevering was wel weer okay
Heel veel personages vind ik overbdig voor de strekking van het verhaal trouwens.. Wie bind dat ook?
En z'n moeder is geweldig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:39 schreef bodylotion het volgende:
Bellick is ook een beetje overbodig, maar wel master
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hoe lang hebben Micheal en co. opgeslosten gezeten in Sona dan, ik dacht vrij lang toch? Weet even geen tijdsduur meer, maar volgens mij minder dan een week... Dan is verkrachting is niet uitgesloten.. ...Eh?Ik vind die gretchen saai. Ze brengen teveel doden weer tot leven.Oja? Zoals? Teveel spelers beteknt: serieus talloze plotwendingen. Er word zeg maar gefucked met je hoofd. Leuk toch? Maar deze laatste aflevering was wel weer okay
Heel veel personages vind ik overbdig voor de strekking van het verhaal trouwens.. Wie bind dat ook?
Je moet echt je Nederlands verbeteren gast...
Die scene uit - ik geloof seizoen 2 - waar hij een badge had gekregen van Mahone en dat ie dan als FBI agent speeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
En z'n moeder is geweldig!
Hoe het bleek dat hij nog bij z'n moeder woonde, terwijl hij de baas speelde in Fox River.
quote:
inclusief dat plannen en ontsnappen? geloof ik niet. maakt pb alleen maar slechter kwa schrijfwerk.quote:minder dan een week.
Micheal zijn vriendin en gretchen. Dit is toch geen Dragonbal-Z?quote:oja zoals wie?
En jij moet serieus niet teveel zeuren gast.quote:je moet serieus blabla bla
Ik heb toen echt krom gelegen van het lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Die scene uit - ik geloof seizoen 2 - waar hij een badge had gekregen van Mahone en dat ie dan als FBI agent speelt
Ik vind Mahone pas een gave agentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Die scene uit - ik geloof seizoen 2 - waar hij een badge had gekregen van Mahone en dat ie dan als FBI agent speelt
1)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:43 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
[..]
inclusief dat plannen en ontsnappen? geloof ik niet. maakt pb alleen maar slechter kwa schrijfwerk.
[..]
Micheal zijn vriendin en gretchen. Dit is toch geen Dragonbal-Z?
[..]
En jij moet serieus niet teveel zeuren gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er dus op neer dat ze 1 week hadden, dit kan misschien verlengd zijn tot...dunno, anderhalve week tot twee weken.
2) Sarah is inderdaad wel jammer, Gretchen is nooit dood geweest.[sub]Jaja,Sarah ook niet,maar die waande je dood voor een heel seizoen. [sub]
3) Nee, dat heet bekritiseren en dat mag iedereen godzijdank doen.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef pberends het volgende:
Leuk hoe die kut-Aziaat doodging![]()
. Dat willen we zien...
Daarom download ik nu alle afelevringen van series die ik volg, tot mid december ofzo, en kijk ze dan pasquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef miss-scofield het volgende:
Helaas nu weer een week wachten... wordt echt irritant!
Oh: nog een leuke promo... niet die hele scene, maar aan elkaar geplakte stukjes!
The Company keert zich nu ook tegen die neger zeker, dus die zal Scofield ook wel gaan helpenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe ze die neger kapot gaan maken
En hoe ze die kaart gaan bemachtigen natuurlijk, of zullen ze dáar die neger voor gebruiken?
De kaart is getatoeerd op de rug van die negerquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe ze die neger kapot gaan maken
En hoe ze die kaart gaan bemachtigen natuurlijk, of zullen ze dáar die neger voor gebruiken?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De kaart is getatoeerd op de rug van die neger
Ja, hoor... Downloaden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik zag dat Seizoen 4 op de Fox website te bekijken is, helaas staat daar alleen voor Amerikanen.
Is er misschien een manier om daar omheen te komen?
Ik begrijp niet waarom ze T-Bag nog in de serie laten, wat een irritant figuur. In seizoen 1 en 2 was ie geweldig maar nu valt alles continu in herhaling, evenals het hele seizoen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef kalinho het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom Gretchen Tbag in leven houdt? Hij is totaal niet handig voor haar en kan alleen maar een gevaar worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MrManiak op 27-10-2008 15:31:31 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
straks worden ze ook weer vriendjes met die grote boze zulu-hitman.
Ze hebben echt een hele goede wending kunnen geven aan die Mahone-personagequote:
Ik ken hem van True Romance, toch heb ik die kop wel vaker gezien maar heb geen flauw idee waar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Die "Don Self" komt me trouwens zo erg bekend voor. Heeft hij ooit in Karate-kickbox films gespeeld?
quote:Gary: [to Phoebe] You're the prettiest fake undercover whore I've ever seen.
Kwam je dat alleen ff melden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef RudyCarell het volgende:
Ben na episode 4 gestopt... Het begon allemaal leuk met seizoen 1... 2 aardig, 3 weer wat beter, 4 echt bagger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |