The Company keert zich nu ook tegen die neger zeker, dus die zal Scofield ook wel gaan helpenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe ze die neger kapot gaan maken
En hoe ze die kaart gaan bemachtigen natuurlijk, of zullen ze dáar die neger voor gebruiken?
De kaart is getatoeerd op de rug van die negerquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe ze die neger kapot gaan maken
En hoe ze die kaart gaan bemachtigen natuurlijk, of zullen ze dáar die neger voor gebruiken?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:23 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De kaart is getatoeerd op de rug van die neger
Ja, hoor... Downloaden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:17 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik zag dat Seizoen 4 op de Fox website te bekijken is, helaas staat daar alleen voor Amerikanen.
Is er misschien een manier om daar omheen te komen?
Ik begrijp niet waarom ze T-Bag nog in de serie laten, wat een irritant figuur. In seizoen 1 en 2 was ie geweldig maar nu valt alles continu in herhaling, evenals het hele seizoen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:52 schreef kalinho het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom Gretchen Tbag in leven houdt? Hij is totaal niet handig voor haar en kan alleen maar een gevaar worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MrManiak op 27-10-2008 15:31:31 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
straks worden ze ook weer vriendjes met die grote boze zulu-hitman.
Ze hebben echt een hele goede wending kunnen geven aan die Mahone-personagequote:
Ik ken hem van True Romance, toch heb ik die kop wel vaker gezien maar heb geen flauw idee waar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Die "Don Self" komt me trouwens zo erg bekend voor. Heeft hij ooit in Karate-kickbox films gespeeld?
quote:Gary: [to Phoebe] You're the prettiest fake undercover whore I've ever seen.
Kwam je dat alleen ff melden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef RudyCarell het volgende:
Ben na episode 4 gestopt... Het begon allemaal leuk met seizoen 1... 2 aardig, 3 weer wat beter, 4 echt bagger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |