Ja echt te triest gelul is dat telkens. Alsof ze daar maanden structureel gemarteld en verkracht is ofzo... Paar zweepslagen en iemand die ze niet kende werd voor haar neus doodgeschoten... hmmm kon erger toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef pberends het volgende:
Dat gedoe met Sarah en haar emotionele flashbacks is echter wel saai.
Precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja echt te triest gelul is dat telkens. Alsof ze daar maanden structureel gemarteld en verkracht is ofzo... Paar zweepslagen en iemand die ze niet kende werd voor haar neus doodgeschoten... hmmm kon erger toch?
Gelukkig is die kut-Chinees dood (hoop ik tenminste).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hoe lang hebben Micheal en co. opgeslosten gezeten in Sona dan, ik dacht vrij lang toch? Dan is verkrachting is niet uitgesloten.. Ik vind die gretchen saai. Ze brengen teveel doden weer tot leven. Teveel spelers beteknt: serieus talloze plotwendingen. Er word zeg maar gefucked met je hoofd. Maar deze laatste aflevering was wel weer okay
Heel veel personages vind ik overbdig voor de strekking van het verhaal trouwens.. Wie bind dat ook?
En z'n moeder is geweldig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:39 schreef bodylotion het volgende:
Bellick is ook een beetje overbodig, maar wel master
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hoe lang hebben Micheal en co. opgeslosten gezeten in Sona dan, ik dacht vrij lang toch? Weet even geen tijdsduur meer, maar volgens mij minder dan een week... Dan is verkrachting is niet uitgesloten.. ...Eh?Ik vind die gretchen saai. Ze brengen teveel doden weer tot leven.Oja? Zoals? Teveel spelers beteknt: serieus talloze plotwendingen. Er word zeg maar gefucked met je hoofd. Leuk toch? Maar deze laatste aflevering was wel weer okay
Heel veel personages vind ik overbdig voor de strekking van het verhaal trouwens.. Wie bind dat ook?
Je moet echt je Nederlands verbeteren gast...
Die scene uit - ik geloof seizoen 2 - waar hij een badge had gekregen van Mahone en dat ie dan als FBI agent speeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
En z'n moeder is geweldig!
Hoe het bleek dat hij nog bij z'n moeder woonde, terwijl hij de baas speelde in Fox River.
quote:
inclusief dat plannen en ontsnappen? geloof ik niet. maakt pb alleen maar slechter kwa schrijfwerk.quote:minder dan een week.
Micheal zijn vriendin en gretchen. Dit is toch geen Dragonbal-Z?quote:oja zoals wie?
En jij moet serieus niet teveel zeuren gast.quote:je moet serieus blabla bla
Ik heb toen echt krom gelegen van het lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Die scene uit - ik geloof seizoen 2 - waar hij een badge had gekregen van Mahone en dat ie dan als FBI agent speelt
Ik vind Mahone pas een gave agentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Die scene uit - ik geloof seizoen 2 - waar hij een badge had gekregen van Mahone en dat ie dan als FBI agent speelt
1)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:43 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
[..]
inclusief dat plannen en ontsnappen? geloof ik niet. maakt pb alleen maar slechter kwa schrijfwerk.
[..]
Micheal zijn vriendin en gretchen. Dit is toch geen Dragonbal-Z?
[..]
En jij moet serieus niet teveel zeuren gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er dus op neer dat ze 1 week hadden, dit kan misschien verlengd zijn tot...dunno, anderhalve week tot twee weken.
2) Sarah is inderdaad wel jammer, Gretchen is nooit dood geweest.[sub]Jaja,Sarah ook niet,maar die waande je dood voor een heel seizoen. [sub]
3) Nee, dat heet bekritiseren en dat mag iedereen godzijdank doen.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef pberends het volgende:
Leuk hoe die kut-Aziaat doodging![]()
. Dat willen we zien...
Daarom download ik nu alle afelevringen van series die ik volg, tot mid december ofzo, en kijk ze dan pasquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef miss-scofield het volgende:
Helaas nu weer een week wachten... wordt echt irritant!
Oh: nog een leuke promo... niet die hele scene, maar aan elkaar geplakte stukjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |