quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeee! Doe eens aardig jij!
Jij haat homo's lekker ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
ik haat homo's.
Omdat homo's je niet keihard willen doorsmeren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik had een goede gegronde reden!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is die Mrbrightside eigenlijk, kan ik zien wat voor smaak je hebt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
Oh mijn god, ik haat homo's. Ik vond die MrBrightside best geil, is ie homo
WAT DE FUCK MAN DE TT WAS GOED ZOALS IE WAS WAAROM MOET DAT NOU WEER VERPEST WORDEN, ADOLF??? WAAROM????quote:
Omdat we niet van schreeuwers houden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT DE FUCK MAN DE TT WAS GOED ZOALS IE WAS WAAROM MOET DAT NOU WEER VERPEST WORDEN, ADOLF??? WAAROM????
Niet bepaald een goede smaak als je hem knap vindt... was een grapje zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Wie is die Mrbrightside eigenlijk, kan ik zien wat voor smaak je hebt.
Ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat homo's je niet keihard willen doorsmeren?
Maar ik ben een beetje doof.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we niet van schreeuwers houden.
GA WEG DAN MET JE UITROEPTEKEN PIquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
HOEZO NIET IK VIND SCHREEUWERS HELE SYMPATHIEKE MENSEN DAARNAAST IS HET GEEN SCHREEUWEN WANT JE HOORT GEEN GELUIDquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
kut tt
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet bepaald een goede smaak als je hem knap vindt... was een grapje zeker?
Normaal heb je toch nooit zo'n probleem met doorgesmeerd te worden?quote:
Idd, bazennummer, vooral in 't begin.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Mr Brightside
![]()
Versie van Amy Macdonald was ook geweldig trouwens
Hahaha blijf je bitchen schatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal heb je toch nooit zo'n probleem met doorgesmeerd te worden?Of heb ik nu een verkeerd beeld van je?
![]()
Wie wat waar foto?quote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha blijf je bitchen schat?
Ik word zelfs niet geaccepteerd op het internetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de ts die hem gemaakt heeft:D:DD:D:
Ik zie je foto, vette muziek. Ik accepteer je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik word zelfs niet geaccepteerd op het internet![]()
Je vindt hem geil?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat homo topic, de ts. Of http://fotoboek.fok.nl/MrBrightSide gok ik zo.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje doof.en Jitzzzze heeft een banaan in z'n oor, dus voor ons is dat wel fijn.
Oja, je kon natuurlijk ook niet weten dat deze jongen homo is hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat homo topic, de ts. Of http://fotoboek.fok.nl/MrBrightSide gok ik zo.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond m wel wat hebben! VERGEEF ME OKE
Failquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:55 schreef Florian_ het volgende:
deze nog maar een keer dan
[iimg]http://theradreport.com/files/images/katy-perry.jpg[/img]![]()
Dat is beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:55 schreef Florian_ het volgende:
deze nog maar een keer dan
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat wijf lijkt op dat wandelende voorhoofd van een rihanna
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat wijf lijkt op dat wandelende voorhoofd van een rihanna
Mooi, blank meisje. Goede borsten, mooi lichaam. Prachtige ogen, lief koppie.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Rihanna op een wandeld wijvenvoorhoofd?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:02 schreef Florian_ het volgende:
Ey BT, kijk je uit?--> Borsten krimpen door koffie
Van binnen zijn we allemaal rozequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi, blank meisje. Goede borsten, mooi lichaam. Prachtige ogen, lief koppie.
Nee, dan jij. Met je gephotoshopte negerinnenzangeresje.
Ik heb persoonlijk niks tegen donkere mensen, maar vind ze gewoon niet aantrekkelijk.
Christina Milian is hetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Florian_ het volgende:
BK, is dat niet dat ééndagsvliegje wat 'tig jaar geleden met die andere uitkeringsrapper ja-rule een paar kutnummers geproduceerd heeft?
En dan zelf katy perry postenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef Florian_ het volgende:
Jezus flikker op met al die onaantrekkelijke negerinnen in dit topic. Het thema is gvd Keeley Hazell (). Das hetzelfde als je in een MUZ topic over Pink Floyd Dries Roelvink gaat posten
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
Danay Garcia![]()
![]()
Beter dan die van BK.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Repost wegens gebrek aan's of
's.
Is dat niet je grootste wensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:02 schreef Florian_ het volgende:
Ey BT, kijk je uit?--> Borsten krimpen door koffie
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
Danay Garcia![]()
![]()
Beter dan die van BK.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Repost wegens gebrek aan's of
's.
Ik vind de combinatie tieten + kloppend lid wel een goedequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat niet je grootste wens? Misschien ga ik dan wel op een jongen lijken.
Jij faalhaas, je hebt duidelijk niet door dat het enkel en alleen om de voorgevel gaatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehe, categorie Duffy dit!
Wat boeit mij die muziek nouquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Florian_ het volgende:
BK, is dat niet dat ééndagsvliegje wat 'tig jaar geleden met die andere uitkeringsrapper ja-rule een paar kutnummers geproduceerd heeft?
dan ben je echt zwakzinnig, kijk dat lichaam van tila tequilaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
vind het nog best lijken!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, is het een muzikant?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat boeit mij die muziek nouAlsof Katy Perry een fantastisch artiest is met die kutnummers van d'r
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie tieten + kloppend lid wel een goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |