QFTquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
De klacht van Beauregard vond ik eigenlijk zo slecht nog niet, al was dat topic vooral bedoeld als een vervolgtopic van dat andere topic natuurlijk.
Dit topic dus niet, dus zoals in de TT al te lezen valt: waarom hechten mensen waarde aan hun aantal 'vrienden' () hier op dit forum? Uberhaupt mensen van een forum als vriend rekenen is toch wel extreem sad? En dan nog van die types die denken dat ik me druk maak over het feit dat ik niet 'populair' ben op Fok.
Like i give a fuck, ik was me pas zorgen gaan maken als het 'in het echt' ook zo was.
Klacht: dit is een internetforum, de andere mensen zijn medegebruikers, en NIET je vrienden, stelletje losers.
Idd. Zoals ik wel vaker aangaf kun je het misschien zelfs als een compliment beschouwen als je hier niet 'populair' bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou me schamen als heel FOK! mij een toffe peer zou vinden
Tenzij je die mensen ook in het echt kentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
De klacht van Beauregard vond ik eigenlijk zo slecht nog niet, al was dat topic vooral een verkapt vervolgtopic op dat andere topic natuurlijk.
Dit topic dus niet, dus zoals in de TT al te lezen valt: waarom hechten sommige mensen waarde aan hun aantal 'vrienden' () hier op dit forum? Uberhaupt mensen van een forum als vriend rekenen is toch wel extreem sad? En dan nog van die types die denken dat ik me druk maak over het feit dat ik niet 'populair' ben op Fok.
Like i give a fuck, ik was me pas zorgen gaan maken als het 'in het echt' ook zo was.
Klacht: dit is een internetforum, de andere mensen zijn medegebruikers, en NIET je vrienden, stelletje losers.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef afcajos het volgende:
Er zijn ook fokkertjes die mij een vervelende user vinden,
Dat is wat anders natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tenzij je die mensen ook in het echt kent
Topic van het jaar 2008quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
De klacht van Beauregard vond ik eigenlijk zo slecht nog niet, al was dat topic vooral een verkapt vervolgtopic op dat andere topic natuurlijk.
Dit topic dus niet, dus zoals in de TT al te lezen valt: waarom hechten sommige mensen waarde aan hun aantal 'vrienden' () hier op dit forum? Uberhaupt mensen van een forum als vriend rekenen is toch wel extreem sad? En dan nog van die types die denken dat ik me druk maak over het feit dat ik niet 'populair' ben op Fok.
Idd. Ik ken een aantal fokkers in het echtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tenzij je die mensen ook in het echt kent
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:06 schreef Lakitu het volgende:
Het boeit me werkelijkwaar geen ene fuck wat een paar gastjes op het internet over mij denken.![]()
je kan op hyves gaan zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:15 schreef RM-rf het volgende:
subklacht: waarom heeft Fok! eigenlijk geen tellertje van 'hoeveel Fok-vrienden' je al hebt ?
lijkt me nu juist een bijna onmisbaar iets(en als abo-feature kun je hem dan handmatig ophogen)
Ik mis mijn naamquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef RickoKun het volgende:
DE ANTIEKE EERSTE KASTENSYSTEEM
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik ken een aantal fokkers in het echt.
Hee Ricko, geef mij nou ook ns een plaatsjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
gut, ik dacht dat je de line up van de jostiband postequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef RickoKun het volgende:
ik ken ook wat dames via Fok! in het echtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik ken een aantal fokkers in het echt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gut, ik dacht dat je de line up van de jostiband poste
Ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ken ook wat dames via Fok! in het echt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Johnny Bravo UIquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie wil mijn vriend zijn hier op fok, dan weet ik ook eens hoe het voelt om vrienden te hebben.
quote:
Ik eigenlijk meer in de trend van daten, uitwisselen van lichaamsvloeistoffen etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook(het grootste deel van de Slankclub incl SHE
)
Wat een boel newbies, hee...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Ons kennen ze niet meerquote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik eigenlijk meer in de trend van daten, uitwisselen van lichaamsvloeistoffen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Jij hebt nooit geroeleerd op Fokquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ons kennen ze niet meer
eens ruleerden wij op Fok!
Inderdaad, goed topic. Bedankt Crane.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
Goeie doorstart van het profielschets-reltopic.
Eens met klacht, maar heb je ook wat voorbeelden om dit topic wat up te spicen?
En hier nog een kereltje die het welbekende linken van FOK! aan het dagelijks leven toepast. Impliciet stelt meneer dus dat je op internet maar beter vriendjes kunt hebben, omdat je anders in het dagelijks leven ook wel een soort van mega-autist zal zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou niet gaan huilen omdat je geen vriendjes op het internet hebt.
Als ik nog een treffend voorbeeld tegenkom zal ik het posten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom bekijken.
Als je zelfs digitaal anoniem faalt om aardig gevonden te worden, hoe staat dat dan wel niet in het echte leven
Ah, de welbekende manier om te zeggen: "Ik ben het eigenlijk best eens met TS, maar ik sta voor lul als ik dat hier toegeef, dus speel ik de 'neem het niet zo serieus man'-kaart."quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Agiath het volgende:
TS neemt het forum iets te serieus op
Vroeger, toen tonks,braun en boomlaars nog voor immer kwaliteitstopics zorgdenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ons kennen ze niet meer
eens ruleerden wij op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |