quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:03 schreef Lakitu het volgende:
fukken
quote:mang.
quote:jwz
quote:kill.
Waarom moet je echt in elke post vertellen dat je in mexico city woont? Het is niet bepaald boeiend ofzo..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:38 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet toegeven dat ik nu wel verlang naar het platteland.
* Ik woon in een stad met 24 miljoen inwoners![]()
Op zich al een reden om zover mogelijk van dit kutvolk te willen zijn natuurlijk.quote:
Whahahahahahahahahahaha z'n zusjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Leer eerst eens schrijven voor je mij probeert aan te vallen. En haat me niet omdat je mij wil zijn.
En over die minipik; vraag maar na bij je zusje.![]()
Dat is waar. Kijk vroeger was er een grote kloof tussen dorp en stad omdat deze ook op het gebied van mobiliteit en communicatie sterk van elkaar gescheiden waren. Dat is nu al lang niet meer zo. Natuurlijk heb je nog wel 'achterlijke' gemeenschappen in kleine dorpjes, die je er van kunt verdenken inteelt te plegen, maar er zijn ook heel veel dorpen en kleine plaatsen waarvan de gemeenschap juist bestaat uit hele ontwikkelde mensen. Dat zijn vaak mensen die voorheen in de stad hebben gewoond, hebben gestudeerd enzovoort, maar die zich aangetrokken voelen tot rust, groen en ruimte (bijvoorbeeld omdat ze vinden dat een dergelijke omgeving beter is voor hun kinderen om in op te groeien).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:06 schreef Sjibble het volgende:
alsof je als je in de stad bent echt elke dag wel overal naartoe gaat.
En anders hebben mensen ook iets als vervoer, genaamd een "auto"
yupz,, grachtenpand dude..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:33 schreef ikJur het volgende:
1,5 miljoen voor een grachtenpand 100m2
vrijstaande boerderij zonder voor boer te spelen 600k met kankerveel hectare grond en geen buren de komende 300 meter nou dan weet ik t wel
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:56 schreef Fritztiaan het volgende:
Ah leuk, weer zo een failtopic van lakuti
quote:Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
Haal jij de trekker over, of heb je daar hulp bij nodig? Stakker dat je er bentquote:IK BEN EEN BAAS EN JE WEET HET
Je fokt nu met de echte echte
oftewel de eckte eckte
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:01 schreef Fritztiaan het volgende:
Je hebt gelijk. Dit is natuurlijk stukken beter;
[..]
Jij waant jezelf een baas, maar staat op fok bekend als dwaas![]()
NU MOET IK HUILEN, WANT STBABYLON EN FRITZIAAN VINDEN ME NIET AARDIG BOEHOEquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:01 schreef stbabylon het volgende:
Lakitu, jij bent de grootste faler in dit topic.
Dan weet je dat.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef Fritztiaan het volgende:
Een poll is een goed idee;
Lakuti is:
Een baas
Een dwaas
boven je linker-shift, onder je tabquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
NU MOET IK HUILEN, WANT STBABYLON EN FRITZIAAN VINDEN ME NIET AARDIG BOEHOE
Het boeit me werkelijkwaar geen ene fuck wat een paar gastjes op het internet over mij denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:03 schreef Fritztiaan het volgende:
Een poll is een goed idee;
Lakuti is:
Een baas
Een dwaas
Opzeker dat de eindstand 1 - 893648969348 is. Mag jij raden wie die als enige op baas heeft gestemd![]()
Blijkbaar wel, want anders zou je het wel negeren.. "baas"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijkwaar geen ene fuck wat een paar gastjes op het internet over mij denken.![]()
Right back at ya!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit me werkelijkwaar geen ene fuck wat een paar gastjes op het internet over mij denken.![]()
't Harde?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:07 schreef Afwazig het volgende:
Ik woon in een klein dorpje op de Veluwe, prima bereikbaarheid, langs de snelweg, een station, bussen. Lekker rustig hier, geen criminaliteit, en vrijstaande huizen.
Gecombineerd met het falende taalgebruik (Kill oa) doet mij kiezen voor A)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Right back at ya!
Wat wel voor je spreekt is dat je gewoon een heel topic vol krijgt met alleen maar negatieve opmerkingen over jezelf. En jouw reactie daar op is iets wat ik verwacht van A) een persoon met een lage intelligentie en/of B) een klein kind.
Goed gelezen in mijn FoBoquote:
.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:47 schreef stbabylon het volgende:
Laat me raden:
Platteland = alles buiten de ring
Welke ring bedoelt de TS dan. Ja, DE ring natuurlijk. Er is toch maar één ring (die om Amsterdam dus).
Ik heb zo'n enorme scheithekel aan dat misplaatste Amsterdamse suprioriteits gevoel. Ik zeg, die ring, ophogen tot 30 meter, prikkeldraad er op. Wacht torens er om heen. Kijken hoe super Amsterdam werkelijk is als ze hun eigen boontjes moeten doppen.
Als ik zou mogen kiezen tussen een hutje op de hei en Amsterdam + 10.000.000 aan goud, ga ik voor dat hutje op de hei. Als er een prijs zou zijn voor meest arrogante en neppe stadsbevolking van Nederland, zou Amsterdam er elk jaar met de eerste plaats vandoor gaan.
En laat ik de TS een bezoekje aan mijn profiel besparen:
Ik kom uit Zwolle.
Nope, ben niet in je FoBo geweest. Je omschrijving was gewoon heel helderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Goed gelezen in mijn FoBo[ afbeelding ].
Het eerste is niet waar. Het tweede ga ik niet eens verdedigen, HBO'ertje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wel voor je spreekt is dat je gewoon een heel topic vol krijgt met alleen maar negatieve opmerkingen over jezelf. En jouw reactie daar op is iets wat ik verwacht van A) een persoon met een lage intelligentie en/of B) een klein kind.
Amsterdam is toch echt een wereldstad, daar doet de grootte niets aan af.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:25 schreef stribe het volgende:
Beste TS,
Nederland heeft geen steden.
Enkel uit de kluiten gewassen dorpen.
Nederland is gewoon een groot kutdorp waar geen ruk te beleven is.
Dus hopelijk ontwaak je uit de illusie dat je 'n "echte stedeling" bent, want Nederland heeft geen echte steden.
Als je echte steden wilt zien, verwijs ik je graag naar 'n New York, 'n Shanghai, 'n Tokyo oid.
Och och, er staat nog HBO in mijn FoBo, arme schat. Je bent 17, je zit nog op de middelbare school, bewijs nou maar eerst dat je Uni niveau daadwerkelijk waar kunt maken. (ik heb dat overigens al bewezen)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het eerste is niet waar. Het tweede ga ik niet eens verdedigen, HBO'ertje.![]()
'Holland is the capital of Amsterdam right?' Zo'n fout zo nooit worden gemaakt over Londen, Parijs of New York. Amsterdan is GEEN wereldstad.quote:Amsterdam is toch echt een wereldstad, daar doet de grootte niets aan af.
Ik zit al op de universiteit, schat. Kun je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och och, er staat nog HBO in mijn FoBo, arme schat. Je bent 17, je zit nog op de middelbare school, bewijs nou maar eerst dat je Uni niveau daadwerkelijk waar kunt maken. (ik heb dat overigens al bewezen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |