Wat een fukken bullshit mang.quote:- Meer dan driekwart van de Nederlanders is positief over het platteland
- Nederlanders hebben een tamelijk idyllisch beeld van het platteland
- Bijna één op de drie stedelingen zegt ooit naar het platteland te willen verhuizen
Dat is dus het punt. Dit onderzoek kan NIET kloppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:06 schreef Sjibble het volgende:
Sowieso zijn die onderzoeken krom en trappen ze er nog eens wat cijfers bij.
Niet mans genoeg om je eigen kutdorp te vermelden in je profiel?quote:
1. Om in de file te kunnen staan, moet ik wel eerst auto mogen rijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef ondeugend het volgende:
Blijf jij maar lekker je tijd verdoen met in files staan hoor.
quote:
Rot toch op met je Feyenoord, rotterdam is de meest epische faalstad in heel Nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
amsterdam
dan zou ik ook liever op het platteland wonen ja.
Ah daar kom ik ook (vrijwel) vandaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef DeX090 het volgende:
Je hebt wel gelijk, ik kom uit Anna Paulownaof all places. Dat dorp is echt te kut voor woorden, er zijn 3 kroegen die allemaal vol zitten met van die ouders die net klaar zijn met opvoeden (kinderen het huis uit) en nu met z'n allen "het sociale leven weer gaan verkennen". Verder is er totaal geen fuck te doen. Dichtstbijzijnde stad is Den Helder, en daar wil je ook nog niet dood gevonden worden, dus moet je sowieso naar Alkmaar om iets te gaan doen. Een half uur (zonder files/vertragingen/onzin) later met de auto of trein zit je dan in Alkmaar en kan je weer gaan klagen dat het zo druk is en dat je terugwil naar je rust.
Kleine dorpen zijn voor burned-out economiestudentjes op hun 35e die tijdens hun studie alleen maar met hun identieke polootje van de studentenvereniging door de stad renden, en verder studeerden. Die vinden het leven op hun 35e kut omdat ze de hele week van 9 tot 5 op kantoor zitten en er nauwelijks nog enig perspectief is op een minder saai leven, en hun huwelijk ook zware tekenen van sleur begint te vertonen. Die pakken dan hun koffers, denken dat een klein dorp hun leven helemaal gaat redden maar 5 jaar later woont vrouwlief weer in de stad en is meneer zijn verdriet aan het wegzuipen in de lokale kroeg met de net uitgewaaierde ouders.
Kleine dorpen.Blij dat ik nu in Enschede woon.
Ja want Feyenoord heeft erg veel invloed op het feit of Rotterdam een leuke stad is of nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot toch op met je Feyenoord, rotterdam is de meest epische faalstad in heel Nederland.![]()
He, bij mij in de stad is er een straat die de Anna Paulownalaan heetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef DeX090 het volgende:
Je hebt wel gelijk, ik kom uit Anna Paulownaof all places.
Och popje toch...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet mans genoeg om je eigen kutdorp te vermelden in je profiel?Kan ik je eens lekker uitlachen.
Gaat erom dat het kan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:06 schreef Sjibble het volgende:
alsof je als je in de stad bent echt elke dag wel overal naartoe gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |