Wat een fukken bullshit mang.quote:- Meer dan driekwart van de Nederlanders is positief over het platteland
- Nederlanders hebben een tamelijk idyllisch beeld van het platteland
- Bijna één op de drie stedelingen zegt ooit naar het platteland te willen verhuizen
Dat is dus het punt. Dit onderzoek kan NIET kloppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:06 schreef Sjibble het volgende:
Sowieso zijn die onderzoeken krom en trappen ze er nog eens wat cijfers bij.
Niet mans genoeg om je eigen kutdorp te vermelden in je profiel?quote:
1. Om in de file te kunnen staan, moet ik wel eerst auto mogen rijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef ondeugend het volgende:
Blijf jij maar lekker je tijd verdoen met in files staan hoor.
quote:
Rot toch op met je Feyenoord, rotterdam is de meest epische faalstad in heel Nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
amsterdam
dan zou ik ook liever op het platteland wonen ja.
Ah daar kom ik ook (vrijwel) vandaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef DeX090 het volgende:
Je hebt wel gelijk, ik kom uit Anna Paulownaof all places. Dat dorp is echt te kut voor woorden, er zijn 3 kroegen die allemaal vol zitten met van die ouders die net klaar zijn met opvoeden (kinderen het huis uit) en nu met z'n allen "het sociale leven weer gaan verkennen". Verder is er totaal geen fuck te doen. Dichtstbijzijnde stad is Den Helder, en daar wil je ook nog niet dood gevonden worden, dus moet je sowieso naar Alkmaar om iets te gaan doen. Een half uur (zonder files/vertragingen/onzin) later met de auto of trein zit je dan in Alkmaar en kan je weer gaan klagen dat het zo druk is en dat je terugwil naar je rust.
Kleine dorpen zijn voor burned-out economiestudentjes op hun 35e die tijdens hun studie alleen maar met hun identieke polootje van de studentenvereniging door de stad renden, en verder studeerden. Die vinden het leven op hun 35e kut omdat ze de hele week van 9 tot 5 op kantoor zitten en er nauwelijks nog enig perspectief is op een minder saai leven, en hun huwelijk ook zware tekenen van sleur begint te vertonen. Die pakken dan hun koffers, denken dat een klein dorp hun leven helemaal gaat redden maar 5 jaar later woont vrouwlief weer in de stad en is meneer zijn verdriet aan het wegzuipen in de lokale kroeg met de net uitgewaaierde ouders.
Kleine dorpen.Blij dat ik nu in Enschede woon.
Ja want Feyenoord heeft erg veel invloed op het feit of Rotterdam een leuke stad is of nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot toch op met je Feyenoord, rotterdam is de meest epische faalstad in heel Nederland.![]()
He, bij mij in de stad is er een straat die de Anna Paulownalaan heetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:30 schreef DeX090 het volgende:
Je hebt wel gelijk, ik kom uit Anna Paulownaof all places.
Och popje toch...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet mans genoeg om je eigen kutdorp te vermelden in je profiel?Kan ik je eens lekker uitlachen.
Gaat erom dat het kan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:06 schreef Sjibble het volgende:
alsof je als je in de stad bent echt elke dag wel overal naartoe gaat.
JOUW POST FAALT ZO ONGELOOFLIJK HARD, NIET NORMAALquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:04 schreef BasEnAad het volgende:
TS is een bekrompen autistische sukkel
Kijk eens naar bovenstaande quote. Als ik autistisch was zou ik volgens de betekenis ervan toch juist het platteland boven de stand prefereren, kutmongool?quote:au·tis·me het; o ontwikkelingsstoornis waarbij contact met de buitenwereld en communicatie niet of moeizaam plaatsvinden
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JOUW POST FAALT ZO ONGELOOFLIJK HARD, NIET NORMAAL![]()
[..]
Kijk eens naar bovenstaande quote. Als ik autistisch was zou ik volgens de betekenis ervan toch juist het platteland boven de stand prefereren, kutmongool?
Even serieus, kill. Wat een faler ben je.quote:
hou toch op met je onzekere minipik lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serieus, kill. Wat een faler ben je.
Ergste is dat ik ook nog wel eens terug moet, want m'n moeder woont er nog wel.quote:
Leer eerst eens schrijven voor je mij probeert aan te vallen. En haat me niet omdat je mij wil zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:15 schreef Laton het volgende:
[..]
hou toch op met je onzekere minipik lolje doet veels te veel je best lakitu, iedereen ziet dat je geen baas bent maar een wanabe.
Gouda een stad noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef ikJur het volgende:
fuck de stad, leuk voor een dagje maar van mij hoeft t niet. heb zelf 15 jaar in gouda gewoond en woon nu in een gehucht in de achterhoek
criminaliteit
hondenkak op elke hoek van de straat![]()
mocro's![]()
stank
natuur![]()
alles rustig an
Echt he.quote:
Ik heb eigenlijk 22 jaar te lang in een dorp gewoond wat nog veel kleiner is, alleen hier zit de enige kroeg vol met oude boeren en misschien een drietal leden van de plaatselijke brommerclubquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:17 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ergste is dat ik ook nog wel eens terug moet, want m'n moeder woont er nog wel.Gelukkig kan ik de afstand als excuus gebruiken om er zo weinig mogelijk te komen. M'n broertje en stiefvader zijn op 25/26 juni jarig en ik 3 weken na m'n moeder, dus ik moet 3x per jaar naar huis (kerst ook nog). Trieste is dat het totaal niet aan m'n familie ligt dat ik niet terug naar AP wil, ik kan best opschieten met m'n familie maar er is echt gewoon geen ene flikker te doen. Ik verveel me het hele weekend lang als ik er zit. Kutdorp. Gelukkig gaan m'n moeder en stiefvader binnenkort naar Alkmaar verhuizen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JOUW POST FAALT ZO ONGELOOFLIJK HARD, NIET NORMAAL![]()
[..]
Kijk eens naar bovenstaande quote. Als ik autistisch was zou ik volgens de betekenis ervan toch juist het platteland boven de stand prefereren, kutmongool?
Nogmaals: Groningen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet mans genoeg om je eigen kutdorp te vermelden in je profiel?Kan ik je eens lekker uitlachen.
Hoe meer ruimte, hoe meer teringzooi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:25 schreef Stephe het volgende:
Zie de Ludolfs en dan weet je dat het best prettig kan zijn als je de ruimte hebt
Ga jij maar lekker vogelspotten en miep de koe melken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef ondeugend het volgende:
Blijf jij maar lekker je tijd verdoen met in files staan hoor.
Groenloquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef ikJur het volgende:
fuck de stad, leuk voor een dagje maar van mij hoeft t niet. heb zelf 15 jaar in gouda gewoond en woon nu in een gehucht in de achterhoek
criminaliteit
hondenkak op elke hoek van de straat![]()
mocro's![]()
stank
natuur![]()
alles rustig an
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:21 schreef ikJur het volgende:
criminaliteitZulke vriendelijke mensen hier ?
![]()
hondenkak op elke hoek van de straat Mestwagens op elke hoek van de straat![]()
mocro's vervelende kutboeren![]()
stank Did I mention de veevoederfabriek? Ohja, en de mestwagens. Ohja, en de koeien?
Dat inderdaad.quote:
Al het land zonder bergen en heuvels maar met een oppervlakte zonder al te veel reliëf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef tralalala het volgende:
Wat valt bij het onderzoek eigenlijk onder "Platteland" ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |