jij hebt een US Kratos code?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Ash het volgende:
LittleBigPlanet zojuist voor het eerst er in gedaan![]()
Alles in het Nederlands![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar effe me systeem op Engels zetten.
Wel jammer dat de servers nog niet online zijn en dat m'n US kratos code nog niet werkt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
jij hebt een US Kratos code?
Ik deeeeenk, dat jij een probleem hebt, want mijn code werkte al een week geledenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Ash het volgende:
Wel jammer dat de servers nog niet online zijn en dat m'n US kratos code nog niet werkt.
moet je dat niet met een US-account doen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:15 schreef Ash het volgende:
[..]
Maar hij pakt hem nog niet, heb al op diverse forum's gecheckt en het blijkt dat de EU codes wel al werken en dat je kan downloaden maar voor de US nog niet.
Want volgens mij zijn de Kratos codes regiogebonden, en gezien ik een US versie van LBP heb zal ik dus waarschijnlijk een US code nodig hebben.
donequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Doe mij btw ook maar in het lijstje, PSN = Dx11
quote:The UK Kratos code can be redeemed and downloaded. The US codes can't, yet. But the UK downloadable content doesn't work with the US games, and vice versa. I can confirm that the UK Kratos code doesn't work with the US copy of the game, because that's what I've got too. We need UK versions of the game to use the UK PSN downloadable content.
Ik moet dus nog effe geduld hebben om met Kratos te spelenquote:They WILL work. I reserved the game at Gamestop for the code, then bought it last night at Wal-Mart. The codes, however, have been locked until the "official launch". So, for now, if you own Little Big Planet you're going to have to wait until the 28th to get the Kratos code to work properly.
Wat een stel sukkel lopen er ook rond hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef Ash het volgende:
Ik denk dat ik mijn versie ook maar ga verkopen:
http://computer-software.(...)anet-us-edition.html
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:55 schreef Reggie200 het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje van mensen die LBP gaan spelen.
PSN naam: mishmash2000
Had het spel besteld bij gamestop. Na verhalen hier dat je dan misschien problemen kon krijgen met downloadable content toch maar gecancelled en dan ga ik wel voor en EU versie.
Maar inmiddels wel een emailtje gekregen met de code voor de God of War costumes, kratos, medusa en nog eentje.
Hoop dat ik die dan nog wel kan gebruiken, maar als ik een paar posts terug lees zou dat goed moeten komen bij de officiele release.
Nog maar ff afwachten dan
Of het erg is ligt aan jezelf. Ik heb wel een CC maar die werkt niet bij mijn US account en ik heb geen zin in gekut om een US prepaid card ergens te kopen. En wil uiteindelijk wel gewoon alle downloadable content hebben en ongetwijfelt zitten daar ook dingen bij die je moet betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik heb ook de US versie besteld namenlijk
omg begrijp ik het nu goed. LBP heeft uitstel gekregen omdat sony geen 0-day patch wou (dus een patch op het moment dat de eerste persoon zijn disc erin doet). Maar als hij over 2 weken uitkomt dan is er toch gelijk al een patch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef Misanthropist het volgende:
http://www.ps3fanboy.com/(...)h-now-out-in-europe/ een van de weinige games die al gepatcht wordt voordat 'ie officieel uitgebracht is
De reden voor het afwijzen van een 0day patch voor Sony is het gegeven dat de helft (correct me if I'm wrong) van de PS3's nooit op het Internet komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
omg begrijp ik het nu goed. LBP heeft uitstel gekregen omdat sony geen 0-day patch wou (dus een patch op het moment dat de eerste persoon zijn disc erin doet). Maar als hij over 2 weken uitkomt dan is er toch gelijk al een patch?
conclusie.. de hele uitstel was gewoon voor niks geweest
nou je hebt gewoon de story mode, en offline kan je ook je eigen veldjes maken natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
De reden voor het afwijzen van een 0day patch voor Sony is het gegeven dat de helft (correct me if I'm wrong) van de PS3's nooit op het Internet komt.
Beetje vreemd, want als je geen Internet op je PS3 hebt, dan heb je toch ook niets aan LBPMaar goed, dat was dus de reden.
Ik denk eigenlijk meer dat het uitsel te maken heeft met het feit dat de release van LBP nu wel heel dicht bij die van Gears of War 2 komtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
De reden voor het afwijzen van een 0day patch voor Sony is het gegeven dat de helft (correct me if I'm wrong) van de PS3's nooit op het Internet komt.
Beetje vreemd, want als je geen Internet op je PS3 hebt, dan heb je toch ook niets aan LBPMaar goed, dat was dus de reden.
ik weet dus niet in hoeverre je ingelogd moet zijn op PSN om LBP te starten. Voor de demo was het in elk geval een vereiste.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
zijn 2 hele andere spellen denk niet dat die veel last van elkaar gaan krijgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Meekoh het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk meer dat het uitsel te maken heeft met het feit dat de release van LBP nu wel heel dicht bij die van Gears of War 2 komt
ja er zijn winkels die de import versie hebben weten te bemachtigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
Maar wacht? Er zijn winkels die hem al verkopen? Vreemd.
Maar dat waren wel de PAL versies dan? Aangezien ik net een nederlands menu zag?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:53 schreef disjfa het volgende:
Geen een meer. Maar voor de ophef waren er winkels die hem al hadden verstuurd. Niet in NL verder
Mm, dan cancel ik misschien mijn pre-order ook wel, als dit zo erg is..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:31 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Of het erg is ligt aan jezelf. Ik heb wel een CC maar die werkt niet bij mijn US account en ik heb geen zin in gekut om een US prepaid card ergens te kopen. En wil uiteindelijk wel gewoon alle downloadable content hebben en ongetwijfelt zitten daar ook dingen bij die je moet betalen.
nee waren NTSC versies die hebben ook de NL taal erin verwerkt (volgens ash, ik speel gewoon engels namelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat waren wel de PAL versies dan? Aangezien ik net een nederlands menu zag?
Dat lijkt me erg sterk, waren het niet gewoon screens uit de BETA danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee waren NTSC versies die hebben ook de NL taal erin verwerkt (volgens ash, ik speel gewoon engels namelijk)
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, waren het niet gewoon screens uit de BETA dan
Wat hebben jullie trouwens de hele tijd met de Kratos Sackboy, is het zo bijzonder om die te hebbenIedereen heeft die straks, straks loopt iedereen online te gamen met de zelfde Sackboy
zegt RaymanNL die een Kratos Sackboy als avatar heeft
lijkt me sterk dat hij erover liegt ken hem inmiddels wat jaartjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat hebben jullie trouwens de hele tijd met de Kratos Sackboy, is het zo bijzonder om die te hebbenIedereen heeft die straks, straks loopt iedereen online te gamen met de zelfde Sackboy
zegt RaymanNL die een Kratos Sackboy als avatar heeft
Ola,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:16 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Ik heb de USA versie van LittleBigPlanet en als je PS3 systeem op Nederlands staat, dan is de schermtekst en geluid gewoon in het Nederlands.
M'n US versie van LittleBigPlanet:
[ link | afbeelding ]
En hier de NL schermtekst:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee bronnen heb ik niet want er zijn zover ik weet geen officiele berichten dat je met een US versie persee ook US downloadables moet gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mm, dan cancel ik misschien mijn pre-order ook wel, als dit zo erg is..
Heb je hier bronnen van?
Daaromquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:40 schreef linebear het volgende:
dan zou je die hele code voor Kratos niet nodig hebben
zover ik weet moet je die open spelen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Agiath het volgende:
Kan je trouwens ook costumes sharen in levels?
Dat je ze weggeeft aan het einde van een level?
ik vermoed dat het niet mogelijk is bij alle costumes, maar we shall seequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Agiath het volgende:
Kan je trouwens ook costumes sharen in levels?
Dat je ze weggeeft aan het einde van een level?
ohnee!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
is er trouwens bij niemand opgevallen dat er een duivels teken op de little big planet hoes te vinden is?
op de achterkant staat een devil horns handje ( je weet wel zo een metal handje die 2 duivel hoorns moeten voorstellen) verbaasd me niks als ze in urk dalijk de release van LBP in nederland nog een keer gaan tegenhouden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
is er trouwens bij niemand opgevallen dat er een duivels teken op de little big planet hoes te vinden is?
op de achterkant staat een devil horns handje ( je weet wel zo een metal handje die 2 duivel hoorns moeten voorstellen) verbaasd me niks als ze in urk dalijk de release van LBP in nederland nog een keer gaan tegenhouden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef YeeHaaaa het volgende:
Hoop trouwens dat ik de beta gegevens kan gebruiken zodat ik niet weer de tutorial voor het level bouwen weer moet doorlopen, of dat ze er een skip functie op zetten.
Je krijgt een trophy voor de moeitequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef Kremers het volgende:
Die zul je weer opnieuw moeten doen omdat de opgelsagen savegames niet uitwisselbaar zullen zijn. Een skipfunctie zit er hopelijk wel in, want ik hoef echt al die filmpjes niet nog een keer te zien
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Interview met de maker van World of Colour:
http://www.mediamolecule.com/2008/10/23/creator-pick-geosautus/
Leuk.
Vet gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG. 8 bit levels van Donkey Kong, Zelda, Space Invader & Megaman![]()
http://www.gamesradar.com(...)a-200810211259662053
![]()
![]()
ja.. goede vraag! ik heb ratched and clank ook helemaal in het nederlands gespeeld. Op tv zie ik ook steeds vaker voice-overs! Ik vraag me inderdaad af waarom! wat is er mis met ondertitels? Daarnaast wil ik zelf voor de keuze staan en wil dus graag kiezen of ik chinees, spaans, engels of nederlandse taal wil. Je kunt alleen bij het systeeminstellingen instellen welke taal je wilt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ik was net bij de Bart Smit om de nieuwste barbie-poppen te kopen, en zag bij de ingang (over die 'poortjes') reclame voor LBP, met de tekst 'Volledig in het Nederlands!'.
1 vraag: Waarom!?
Volgens mij zijn alle games die PlayStation zelf uitbrengt (of bijna allemaal) gelokaliseerd naar het Nederlands, maar zit er meestal wel de optie in dat je de taal zelf kunt kiezen. Anyhoo, ik vond de Nederlandse versie best fijn voor het doorlopen van alle tutorials en de lokalisatie is eigenlijk best goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:04 schreef KoosyNL het volgende:
Euh, als je systeemtaal van je PS3 engels is, dan zijn je games ook engels. Zit je nog op de basisschool, dan kan je de PS3 in het nederlands instellen zodat alles in het nederlands is. Lijkt me een goede optie
Engels
Nederlands
Ziet er inderdaad schitterend uit zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef SToRM81 het volgende:
Mooiste level dat ik tot nu toe gezien heb:....
Holy shiiiiiiit. Briljant, fokking briljant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef SToRM81 het volgende:
Mooiste level dat ik tot nu toe gezien heb:
Echt prachtig gemaakt![]()
7 november uit mijn hoofdquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef deepart het volgende:
Wanneer is de Nederlandse release? Want elke site zegt iets anders
Ow je laat je studie toch maar vallen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef rakotto het volgende:
Rakotto met de username Rakotto x3
Nah, op 13 November ben ik klaar met mijn examens en hou ik wel tijd over denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ow je laat je studie toch maar vallen?
Hoe lang is dat verleden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:46 schreef linebear het volgende:
lag er vrijdag een pakketje in mijn bus. Ik had zoiets van 'zal ie dan toch gekomen zijn'. Bleek het een of ander xbox spel te zijn dat ik in een verleden gewonnen had. Nou ja, heb ik niks aan want ik heb geen xbox meer
volgens mij ook gelijk met LBP (of een week later zoals in onderstaand nieuwsbericht), lijkt me niet dat ze die bundel eerder gaan verkopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer komt die bundle van een PS3 met LBP uit!?
Wil die als het kan deze week halen i.c.m. die 10% kortingsactie van Bart Smit (360 euro voor PS3 en LBP)
Thanksquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
volgens mij ook gelijk met LBP (of een week later zoals in onderstaand nieuwsbericht), lijkt me niet dat ze die bundel eerder gaan verkopen
LittleBigPlanet PS3-bundel vanaf 31 oktober verkrijgbaar
op play.com is 'ie gewoon te koop, echter krijg je na aankoop waarschijnlijk een mailtje dattie vertraagd is. http://www.play.com/Games(...)-Planet/Product.html ik gok dat deze gelijk met LBP zelf uitkomtquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks
edit: maar dat nieuwsbericht is van voordat besloten werd de game terug te halen omdat er een liedje inzat een paaer regeltjes uit de Koran, dus de game-release heeft vertraging opgelopen, dus wellicht de bundle ook!?
Pre-order. | Due for release on 05/11/2008quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:05 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
op play.com is 'ie gewoon te koop, echter krijg je na aankoop waarschijnlijk een mailtje dattie vertraagd is. http://www.play.com/Games(...)-Planet/Product.html ik gok dat deze gelijk met LBP zelf uitkomt
thanks, zag het zo gauw niet staanquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Pre-order. | Due for release on 05/11/2008
Dat is wel heel erg puberaal. Maak dan ook mooi penissen en tieten level en race daarin rond dan anderhalve minuut in een denkbeeldige vagina te rijdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Die vrolijke main theme ook nog op de achtergrond.
Zitten die alle drie in één Kratos-pack of zijn het drie losse codes?quote:
Ik heb 13 oktober besteld, dus ik zal zeker niet voor jou zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef R_B het volgende:
Kan hier iemand ff posten als zn VGplus.ca bestelling eruit is gegaan en wanneer diegene besteld heeft dan kan ik ongeveer zien wanneer mijn bestelling verzonden gaat worden.
Ik heb mijne 7 september besteld.
Order status is processing.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef koei het volgende:
[..]
Zitten die alle drie in één Kratos-pack of zijn het drie losse codes?
Ik heb alleen codes van Kratos en dat vrouwtje van Heavenly Sword
http://www.gamestop.com/C(...)spx?product_id=65483quote:Reserve Little Big Planet and receive the GameStop Exclusive God of War sticker and costume pack for your sackboy. This will include Minotaur and Medusa costumes as well as the God of War himself, Kratos.
Wekle foefje ik wil ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamestop.com/C(...)spx?product_id=65483
Heb ze via een foefje gratis weten te bemachtigen.
And yet another fake order at Gamestopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
ssstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:44 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
And yet another fake order at Gamestop
To let you in on a little secret :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die mee willen doen aan de beta van Socom: Confrontations die op 1 sept. voor Amerika van start gaat is er een foefje.
1. Ga naar http://www.gamestop.com/ en maak een account aan.
2. Nu je een account heb aangemaakt moet je je adresgegevens invullen. Verzin deze zelf en gebruik dus NIET je werkelijke gegevens.
3. Vanaf nu kan je het nummer van je creditcard toevoegen. Pik er HIER eentje uit.
4. Nu dit is afgerond kun je het spel in de bestelling zetten. Volg de procedure totdat je de melding krijgt dat de order klaar is.
5. Nu dit gedaan is zul je binnen enkele dagen een mail toegestuurd krijgen met de beta code daarin.
[..]
Game on
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:54 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
To let you in on a little secret :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cyb, je weet wat ik heb gezegt, maar toch heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Werkt gewoon op iedere order die je plaatst van een spel.
Join da club Wes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb, je weet wat ik heb gezegt, maar toch heb ik ook gedaan
Ook maar even wat ingevuld, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Werkt gewoon op iedere order die je plaatst van een spel.
Ik ga dus binnenkort de jail in. Rest in peace...Sackboy...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Kremers het volgende:
Ik ruik maatregelen van de kant van GamestopJullie weten dat het opgeven van valse CC gegevens een starfbaar feit is?
Waar is user sackboy trouwens... Die heb ik al lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ga dus binnenkort de jail in. Rest in peace...Sackboy...![]()
Noooo
Ja, maar is dat één code of zijn het er meerdere?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Ze versturen niet eerder totdat je hebt betaald. Op een gegeven moment blijven ze te lang wachten waardoor je order automatisch wordt geannuleerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef KoosyNL het volgende:
Best lullig want dan gaan ze straks van alles versturen en dan komt het nergens aan... Straks gaan ze er echt achteraan en dan ben je straks de lul
quote:
Op het moment dat je de code hebt ingevoerd krijg je een list met 4 items ( 3 customes en 1 sticker) die je apart download.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar is dat één code of zijn het er meerdere?
Bij mij nog steeds Processingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef R_B het volgende:
Bij mij is de status van vgplus SHIPPED!
Hopelijk zaterdag al binnen.
Dan download je ze toch in de US store?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef morm het volgende:
En dan over een maand erachter komen dat DLC gebonden is aan US/Canada... lolz
Dat ken ik wel handelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef morm het volgende:
Lekker handig als je geen US-credit card hebt en dus via allerlei vage Ebay-koopjes aan US PSN-cards moet zien te komen...
mm oke dat is bijna een maand eerder dan ik.quote:
Nog even wachten voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
mm oke dat is bijna een maand eerder dan ik.
7 septemberquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds Processing
Wanneer had jij hem besteld?
Ik heb em de 15e besteld, die word dan denk ik ook vandaag geshippedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef Helen8 het volgende:
Date Ordered: Sunday 12 October, 2008
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
Je PS3 menu op Engels zetten en alles is goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
Stoere wagen![]()
Gisteravond bespraken ze de game trouwens in Gamekings, en toen zag je dus dat zelfs de in-game tekst (geschreven) in het Nederlands wasIk hoop dat je dat gewoon lekker via een menuutje kunt uitzetten, want mocht dat niet het geval zijn, dan breng ik hem terug naar de winkel en bestel ik de UK/USA versie wel.
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je PS3 menu op Engels zetten en alles is goed.
Jammer van het automerk, maar toffe bestickering (op welke auto dan ook)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Levels die je in de beta gemaakt hebt kun je ook weer downloaden en aanpassen? Ik heb één level gepubliseerd dat wel af is, maar ik wil hem nog finetunen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:43 schreef Webby het volgende:
Ik had even weinig tijd om te gamen, maar de servers zijn inderdaad online. Gelijk mijn eerste level gepublished.
Hij is al 22x gespeeld en 3 harten, het is druk
heeft het verder zin gehad om de beta op je ps3 te laten staan? misschien een exclusieve trophy gekregen ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef Scarify het volgende:
Ik had een hele brute map in Béta gemaakt, helaas kreeg ik de volgende keer dat ik de beta opstartte de melding: 'Speeldata beschadigd, nieuwe aanmaken' met als enige antwoord 'Ja'
Maargoed
Je krijgt niks en begint gewoon opnieuw, zelfs de intro loop je weer door.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heeft het verder zin gehad om de beta op je ps3 te laten staan? misschien een exclusieve trophy gekregen ofzo?
Versturen vanuit het buitenland duurt 7 dagen. Als hij morgen verstuurd word komt ie op de nl release datum binnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag officieel mijn CC halen. 1e Aankoop wordt LBP, de vraag is nu alleen: Waar? (ik wil m gewoon asap hebben, verdere goodies boeit me niet eigenlijk).
ik scoor 'm dus wel gewoon bij de MMquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef delano.888 het volgende:
Bij release is LBP bij de Mediamarkt 55 dan weten jullie dat...
Ik herkende al wat levels uit de betaquote:
Maar hoe wordt dat berekend dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Webby het volgende:
Bij de bartsmit is hij ¤48,42 Als je hem tussen nu en zondag (incl) online besteld en beide kortingscoupons gebruiktEn er staat zelfs in bold bij dat ze hem donderdag versturen, zodat je hem vrijdag in huis hebt ...
Ze halen niet eerst 15% er af en dan weer, maar 2x 15% van de originele prijs af, oftewel 30%, dat is 45,465 ex verzenden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dat berekend dan?
¤64,95 -15% -15% = ¤ 46,93 + 2,95 verzendkosten = ¤ 49,88
Of doe ik iets verkeerd?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Webby het volgende:
Bij de bartsmit is hij ¤48,42 Als je hem tussen nu en zondag (incl) online besteld en beide kortingscoupons gebruiktEn er staat zelfs in bold bij dat ze hem donderdag versturen, zodat je hem vrijdag in huis hebt ...
http://nieuwsbrief.bartsmit.com/quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:21 schreef linebear het volgende:
Helaas is het dus niet mogelijk.... slechts 1 coupon per game
Heb het net nog geprobeerd om Buzz! met twee coupons te bestellen... Niet gelukt, gaat maar 1 keer korting af...
awesomes, check ik het daar evenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
Bij dvdboxoffice maar 40 euro btw, inclusief gratis verzenden...
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?quote:
Ik bestelde vroeger wel bij dvdboxoffice. Veel fokkers verkozen vgp welke iets sneller verzend, maar dan wel tegen betaling. Ik moest toentertijd wel mijn creditcard verifieren. Bij mastercard wouden ze dat ivm. fraude. Dit hield in een scan van een recent afschrift opsturen. Gemiddeld duurde een verzending 7 a 8 dagen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
awesomes, check ik het daar even
Iemand ervaring met dvdboxoffice?
Tnx voor je reply, misschien dan toch slimmer om bij vgp te kopen voor die 2 euro meer. Dan heb ik m eerder en hoef ik niks te verifieren (is nl mn eerste aankoopquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik bestelde vroeger wel bij dvdboxoffice. Veel fokkers verkozen vgp welke iets sneller verzend, maar dan wel tegen betaling. Ik moest toentertijd wel mijn creditcard verifieren. Bij mastercard wouden ze dat ivm. fraude. Dit hield in een scan van een recent afschrift opsturen. Gemiddeld duurde een verzending 7 a 8 dagen.
Maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tnx voor je reply, misschien dan toch slimmer om bij vgp te kopen voor die 2 euro meer. Dan heb ik m eerder en hoef ik niks te verifieren (is nl mn eerste aankoop)
Die optie is niet voorbij gekomen. Maar volgens mij wordt het pakje gewoon in je brievenbus gedumpt hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?
quote:Helaas is LittleBigPlanet op het laatste moment uitgesteld! De verwachte release datum zal 6 november zijn.
Bestel nu en speel op de dag van release! (7november)!
que? Welke winkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:08 schreef linebear het volgende:
Ik was net bij ons in het winkelcentrum (buikslotermeerplein)..... en wat lag daar:luv
kon me niet inhouden en heb hem gekocht.... Hij was wel 65 euro.... Nou ja, het zij zo.
En het is de amerikaanse versie. Lekker belangrijk.... komt toch wel goed
Ik ga hem zo maar eens spelen
Combinatie van beide. Het verschil tussen 40 of 45 maakt me geen klap uit, dan gaat het puur om de snelheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar...
Als je nu besteld bij VGP kan het misschien langer duren voordat verzonden is.
Gaat het je om de snelheid of de prijs?
US of EU versie maakt toch geen klap uit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
que? Welke winkelIk woon zelf ook rond dat winkelcentrum
edit: US versie, laat maar zitten dan
NEE.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?
Het was bij Save games....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
que? Welke winkelIk woon zelf ook rond dat winkelcentrum
edit: US versie, laat maar zitten dan
Oh ja, dat vage winkeltje vlakbij het postkantoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was bij Save games....
Ik denk dat ik toch geen DLC koop, dus... waarom niet
dan zullen we hoogstwaarschijnlijk de echte reden van uitstel hebben!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef linebear het volgende:
Hij is echt geweldig....
er zijn nu nog wel wat problemen met de serversdat is iets minder....
en dat terwijl het af en toe echt bizar kut werkte tijdens de betaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Webby het volgende:
Het is maar goed dat ze die servers getest hebben met een beta inderdaad. Ze zijn nu al 2 dagen meer off- dan online
Ach patches e.d. zullen over het algemeen gewoon gratis zijn. En als je vooruit kan met alle user generated content en niet zoveel geeft om wat extra costumes, dan maakt die DLC ook weinig uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Dat is wel zonde. Lijkt me echt een fantastische game, maar dat hele DLC gezeik steeds zorgt toch wel voor een licht bittere nasmaak.
2 euro voor een virtuele outfit voor je virtuele poppetje in een game, welke niet eens iets toevoegd zoals bijv. in een RPG behalve hoe je poppetje er uit ziet. Da's pas geld verdienen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
Details omtrend downloadable content LBP:
*klik*
Zo te lezen gaan de kostuums van MGS en FF ¤1.9 per stuk kosten.
tijdelijk uncensored jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Morgen mijn uncensored LBP ophalen. Sealed voor 55 euro
Fuck it, ik speel m morgen tenminste. Ik versta toch geen turks/ marokkaans/ whatever...quote:
ik bedoel meer http://www.joystiq.com/20(...)emoves-quran-lyrics/quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fuck it, ik speel m morgen tenminste. Ik versta toch geen turks/ marokkaans/ whatever...
Tis bij mij om de hoek en best cheap, dus waarom zou ik het niet doen?
Je vergeet een paar dingen:quote:
was het in de beta niet zo dat je alleen mensen uit je vriendenlijst vol kon plempen met allerhande stickers?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:16 schreef R_B het volgende:
Bovendien....je loopt daar met je costume...
En dan komt de stickerplakker langs...
Your POD will be not safe!
Ook die van jou niet superfruitig
Dit is wel HEEL erg krom door de bocht niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:59 schreef Webby het volgende:
[..]
2 euro voor een virtuele outfit voor je virtuele poppetje in een game, welke niet eens iets toevoegd zoals bijv. in een RPG behalve hoe je poppetje er uit ziet. Da's pas geld verdienen.
Ik zie al voor me hoe de hele game ontstaan is.
- Hey man, ik wil geld.
- Ok, laten we een game maken.
- Ja, maar dat kost ook veel geld.
- Wacht ik heb een plan, we laten de koper zelf zijn levels maken, dit scheelt hartstikke veel ontwikkel tijd.
- Jaaaa, briljant, en dan marketen we het als play, create, share.
Later
- Hey man, het geld is alweer op.
- Weet je nog die game waar we nu mee bezig zijn
- Ja?
- Nou dat poppetje van stof wat we ook niet afgemaakt hebben, net zoals de levels, als we daar nou eens kleertjes voor maken, da's enkele minuten werk.
- Ja, en?
- Nou die verkopen we dan voor een euro per outfit, ka-ching.
- Briljant, weet je wat, als we nou outfits kopieren uit andere games hoeven we zelf ook niks te verzinnen.
- Sterker nog, dat noemen we dan premium outfits, die maken we 2x zo duur
- Briljant!
Welke shop? Vriend van me wil m ook het liefst gisteren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:08 schreef linebear het volgende:
Ik was net bij ons in het winkelcentrum (buikslotermeerplein)..... en wat lag daar:luv
kon me niet inhouden en heb hem gekocht.... Hij was wel 65 euro.... Nou ja, het zij zo.
En het is de amerikaanse versie. Lekker belangrijk.... komt toch wel goed
Ik ga hem zo maar eens spelen
Ik neem aan dat je dit kunt uitzetten, dat vond ik best irritant namelijk... Hoewel wraak nemen dan wel weer zoet wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:16 schreef R_B het volgende:
Bovendien....je loopt daar met je costume...
En dan komt de stickerplakker langs...
Your POD will be not safe!
Ook die van jou niet superfruitig
Ik speel al een maand fulltime en vermaak me nog perfect. Ik heb al een level gepubliceerd en ben enthousiast genoeg om er nog 1 te maken. Maar af en toe is een beetje ranten leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit is wel HEEL erg krom door de bocht niet?
Daar heb ik hem toch echt gekocht gisteren....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:24 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Welke shop? Vriend van me wil m ook het liefst gisteren.
Savegames was het niet iig.
Zij claimen nooit de import gehad te hebben....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef linebear het volgende:
[..]
Daar heb ik hem toch echt gekocht gisteren....
Ik wil dat ook, hoe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:28 schreef Webby het volgende:
Nee, gewoon promotie materiaal. Ze zouden dit imo op de consumenten markt moeten gooien.
Ik koop een exemplaar van je voor 5 tientjes! (de game bedoel ik dan -_-)quote:
Johan Derksen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wie moet ik vermoorden om dit ook in handen te krijgen!?!?!?
Waarschijnlijk ligt mijn LBP bij mij om de hoek bij een vriend thuis, maar aangezien ik midden in mijn tentamenweek zit hoef ik hem nog niet zelf te hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:50 schreef Reggie200 het volgende:
Argh ik wil ook spelen, hoop dat Bart Smit een beetje vlot is met hun verzendingen komende week
quote:LittleBigPlanet to import images by Christmas
Talking at GameCity in Nottingham today, Alex Evans was asked about the lack of image import in LittleBigPlanet.
The news? He confirmed that this was only pulled from the release of the game because of time constraints, and that the image import tool would be released by Christmas.
For those (many) people that were upset to hear that the PlayStation Eye was going to be the only image import option this will indeed be (completely non-religious) music to their ears.
We’ll have more news from GameCity soon, so keep checking back
Het ziet er dus naar uit dat de DLC regiogebonden is.quote:Mijn LBP had ik vanmiddag binnen gekregen, preordered bij vgp.ca. Na het installeren en patch downloaden heb ik eindelijk het spel kunnen spelen, ik heb hem geinstalleerd in het Nederlands.
Heb het samen met 2 anderen gespeeld, met zijn 3en coopen is echt humor! storymode lopen spelen.
Op de Japanse PSN store zag ik 3 free costumes om te downloaden: pompoenhoofd, ruimtepak en aappak.
Deze werkten echter niet met mijn USA versie.
Ik heb verder gelezen dat voor de US versie op 6 november pompoenhoofd en ruimtepak gratis te downloaden is via US psn store.
Bedoel je die 3 gasten waar dan een soort kanon uit het plafond komt?quote:Op zondag 2 november 2008 10:07 schreef linebear het volgende:
heb problemen om langs de bouncers te komen in Construction site. Iemand tips ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:There are a couple of these rumours flying around today, so to clear things up - image importing is very much technically viable which may have been what Alex is referring to, however there are currently no plans to introduce it for a variety of reasons. Announcements of future content releases, whether free, paid for, feature update, costume, sticker or whatever will always come through the official websites for LittleBigPlanet and Media Molecule, if you hear of updates through any other source please take it with a pinch of salt until it has been confirmed or denied.
Right now there are no plans to introduce image importing to the game, and we'll update if that changes.
Euh, dat kon al in de beta... Het is nog niet mogelijk om met andere mensen online een level te maken maar dat word er nog in gepatchdquote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef delano.888 het volgende:
BTW, kunnen we nou wel of niet gelijk dmv meerdere controllers samen op de bank levels bouwen, hoorde dat dat misschien niet kan??
Ik snap het nu, ben dan ook een beetje achterlijkquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Euh, dat kon al in de beta... Het is nog niet mogelijk om met andere mensen online een level te maken maar dat word er nog in gepatchd
wtf hoe maakt je dat echtquote:
Vrijdag.quote:Op maandag 3 november 2008 01:10 schreef ZoneKill het volgende:
Wanneer komt die nu hier in NL uit? Morgen of woensdag?
e-plaza heeft actie, 10% korting op hardware + platinum game + game naar keuze. Lijkt mij zeer interessant aangezien ik nog geen PS3 heb.
GAWDquote:
Eindhoven trouwens, als iemand tips heeftquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GAWD
Vandaag eens rondkijken of ik m ergens kan vinden
Tuurlijk. Je kan toch ook Japanse levels spelen...quote:Op maandag 3 november 2008 09:35 schreef linebear het volgende:
kan ik straks met mijn Amerikaanse versie wel met vrienden spelen die een Europese versie hebben !?
En kan ik Europese levels spelen !?
Was t niet zo dat er een selectie levels was dat wel op de andere servers kwamen, maar voor de rest alles op aparte servers?quote:Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je kan toch ook Japanse levels spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |