Nee bronnen heb ik niet want er zijn zover ik weet geen officiele berichten dat je met een US versie persee ook US downloadables moet gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mm, dan cancel ik misschien mijn pre-order ook wel, als dit zo erg is..
Heb je hier bronnen van?
Daaromquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:40 schreef linebear het volgende:
dan zou je die hele code voor Kratos niet nodig hebben
zover ik weet moet je die open spelen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Agiath het volgende:
Kan je trouwens ook costumes sharen in levels?
Dat je ze weggeeft aan het einde van een level?
ik vermoed dat het niet mogelijk is bij alle costumes, maar we shall seequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Agiath het volgende:
Kan je trouwens ook costumes sharen in levels?
Dat je ze weggeeft aan het einde van een level?
ohnee!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
is er trouwens bij niemand opgevallen dat er een duivels teken op de little big planet hoes te vinden is?
op de achterkant staat een devil horns handje ( je weet wel zo een metal handje die 2 duivel hoorns moeten voorstellen) verbaasd me niks als ze in urk dalijk de release van LBP in nederland nog een keer gaan tegenhouden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
is er trouwens bij niemand opgevallen dat er een duivels teken op de little big planet hoes te vinden is?
op de achterkant staat een devil horns handje ( je weet wel zo een metal handje die 2 duivel hoorns moeten voorstellen) verbaasd me niks als ze in urk dalijk de release van LBP in nederland nog een keer gaan tegenhouden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef YeeHaaaa het volgende:
Hoop trouwens dat ik de beta gegevens kan gebruiken zodat ik niet weer de tutorial voor het level bouwen weer moet doorlopen, of dat ze er een skip functie op zetten.
Je krijgt een trophy voor de moeitequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef Kremers het volgende:
Die zul je weer opnieuw moeten doen omdat de opgelsagen savegames niet uitwisselbaar zullen zijn. Een skipfunctie zit er hopelijk wel in, want ik hoef echt al die filmpjes niet nog een keer te zien
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Interview met de maker van World of Colour:
http://www.mediamolecule.com/2008/10/23/creator-pick-geosautus/
Leuk.
Vet gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG. 8 bit levels van Donkey Kong, Zelda, Space Invader & Megaman![]()
http://www.gamesradar.com(...)a-200810211259662053
![]()
![]()
ja.. goede vraag! ik heb ratched and clank ook helemaal in het nederlands gespeeld. Op tv zie ik ook steeds vaker voice-overs! Ik vraag me inderdaad af waarom! wat is er mis met ondertitels? Daarnaast wil ik zelf voor de keuze staan en wil dus graag kiezen of ik chinees, spaans, engels of nederlandse taal wil. Je kunt alleen bij het systeeminstellingen instellen welke taal je wilt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ik was net bij de Bart Smit om de nieuwste barbie-poppen te kopen, en zag bij de ingang (over die 'poortjes') reclame voor LBP, met de tekst 'Volledig in het Nederlands!'.
1 vraag: Waarom!?
Volgens mij zijn alle games die PlayStation zelf uitbrengt (of bijna allemaal) gelokaliseerd naar het Nederlands, maar zit er meestal wel de optie in dat je de taal zelf kunt kiezen. Anyhoo, ik vond de Nederlandse versie best fijn voor het doorlopen van alle tutorials en de lokalisatie is eigenlijk best goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:04 schreef KoosyNL het volgende:
Euh, als je systeemtaal van je PS3 engels is, dan zijn je games ook engels. Zit je nog op de basisschool, dan kan je de PS3 in het nederlands instellen zodat alles in het nederlands is. Lijkt me een goede optie
Engels
Nederlands
Ziet er inderdaad schitterend uit zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef SToRM81 het volgende:
Mooiste level dat ik tot nu toe gezien heb:....
Holy shiiiiiiit. Briljant, fokking briljant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef SToRM81 het volgende:
Mooiste level dat ik tot nu toe gezien heb:
Echt prachtig gemaakt![]()
7 november uit mijn hoofdquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef deepart het volgende:
Wanneer is de Nederlandse release? Want elke site zegt iets anders
Ow je laat je studie toch maar vallen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef rakotto het volgende:
Rakotto met de username Rakotto x3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |