jij hebt een US Kratos code?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Ash het volgende:
LittleBigPlanet zojuist voor het eerst er in gedaan![]()
Alles in het Nederlands![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar effe me systeem op Engels zetten.
Wel jammer dat de servers nog niet online zijn en dat m'n US kratos code nog niet werkt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
jij hebt een US Kratos code?
Ik deeeeenk, dat jij een probleem hebt, want mijn code werkte al een week geledenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Ash het volgende:
Wel jammer dat de servers nog niet online zijn en dat m'n US kratos code nog niet werkt.
moet je dat niet met een US-account doen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:15 schreef Ash het volgende:
[..]
Maar hij pakt hem nog niet, heb al op diverse forum's gecheckt en het blijkt dat de EU codes wel al werken en dat je kan downloaden maar voor de US nog niet.
Want volgens mij zijn de Kratos codes regiogebonden, en gezien ik een US versie van LBP heb zal ik dus waarschijnlijk een US code nodig hebben.
donequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Doe mij btw ook maar in het lijstje, PSN = Dx11
quote:The UK Kratos code can be redeemed and downloaded. The US codes can't, yet. But the UK downloadable content doesn't work with the US games, and vice versa. I can confirm that the UK Kratos code doesn't work with the US copy of the game, because that's what I've got too. We need UK versions of the game to use the UK PSN downloadable content.
Ik moet dus nog effe geduld hebben om met Kratos te spelenquote:They WILL work. I reserved the game at Gamestop for the code, then bought it last night at Wal-Mart. The codes, however, have been locked until the "official launch". So, for now, if you own Little Big Planet you're going to have to wait until the 28th to get the Kratos code to work properly.
Wat een stel sukkel lopen er ook rond hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef Ash het volgende:
Ik denk dat ik mijn versie ook maar ga verkopen:
http://computer-software.(...)anet-us-edition.html
Is dat zo erg dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:55 schreef Reggie200 het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje van mensen die LBP gaan spelen.
PSN naam: mishmash2000
Had het spel besteld bij gamestop. Na verhalen hier dat je dan misschien problemen kon krijgen met downloadable content toch maar gecancelled en dan ga ik wel voor en EU versie.
Maar inmiddels wel een emailtje gekregen met de code voor de God of War costumes, kratos, medusa en nog eentje.
Hoop dat ik die dan nog wel kan gebruiken, maar als ik een paar posts terug lees zou dat goed moeten komen bij de officiele release.
Nog maar ff afwachten dan
Of het erg is ligt aan jezelf. Ik heb wel een CC maar die werkt niet bij mijn US account en ik heb geen zin in gekut om een US prepaid card ergens te kopen. En wil uiteindelijk wel gewoon alle downloadable content hebben en ongetwijfelt zitten daar ook dingen bij die je moet betalen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Ik heb ook de US versie besteld namenlijk
omg begrijp ik het nu goed. LBP heeft uitstel gekregen omdat sony geen 0-day patch wou (dus een patch op het moment dat de eerste persoon zijn disc erin doet). Maar als hij over 2 weken uitkomt dan is er toch gelijk al een patch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef Misanthropist het volgende:
http://www.ps3fanboy.com/(...)h-now-out-in-europe/ een van de weinige games die al gepatcht wordt voordat 'ie officieel uitgebracht is
De reden voor het afwijzen van een 0day patch voor Sony is het gegeven dat de helft (correct me if I'm wrong) van de PS3's nooit op het Internet komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
omg begrijp ik het nu goed. LBP heeft uitstel gekregen omdat sony geen 0-day patch wou (dus een patch op het moment dat de eerste persoon zijn disc erin doet). Maar als hij over 2 weken uitkomt dan is er toch gelijk al een patch?
conclusie.. de hele uitstel was gewoon voor niks geweest
nou je hebt gewoon de story mode, en offline kan je ook je eigen veldjes maken natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
De reden voor het afwijzen van een 0day patch voor Sony is het gegeven dat de helft (correct me if I'm wrong) van de PS3's nooit op het Internet komt.
Beetje vreemd, want als je geen Internet op je PS3 hebt, dan heb je toch ook niets aan LBPMaar goed, dat was dus de reden.
Ik denk eigenlijk meer dat het uitsel te maken heeft met het feit dat de release van LBP nu wel heel dicht bij die van Gears of War 2 komtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
De reden voor het afwijzen van een 0day patch voor Sony is het gegeven dat de helft (correct me if I'm wrong) van de PS3's nooit op het Internet komt.
Beetje vreemd, want als je geen Internet op je PS3 hebt, dan heb je toch ook niets aan LBPMaar goed, dat was dus de reden.
ik weet dus niet in hoeverre je ingelogd moet zijn op PSN om LBP te starten. Voor de demo was het in elk geval een vereiste.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
zijn 2 hele andere spellen denk niet dat die veel last van elkaar gaan krijgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef Meekoh het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk meer dat het uitsel te maken heeft met het feit dat de release van LBP nu wel heel dicht bij die van Gears of War 2 komt
ja er zijn winkels die de import versie hebben weten te bemachtigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
Maar wacht? Er zijn winkels die hem al verkopen? Vreemd.
Maar dat waren wel de PAL versies dan? Aangezien ik net een nederlands menu zag?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:53 schreef disjfa het volgende:
Geen een meer. Maar voor de ophef waren er winkels die hem al hadden verstuurd. Niet in NL verder
Mm, dan cancel ik misschien mijn pre-order ook wel, als dit zo erg is..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:31 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Of het erg is ligt aan jezelf. Ik heb wel een CC maar die werkt niet bij mijn US account en ik heb geen zin in gekut om een US prepaid card ergens te kopen. En wil uiteindelijk wel gewoon alle downloadable content hebben en ongetwijfelt zitten daar ook dingen bij die je moet betalen.
nee waren NTSC versies die hebben ook de NL taal erin verwerkt (volgens ash, ik speel gewoon engels namelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat waren wel de PAL versies dan? Aangezien ik net een nederlands menu zag?
Dat lijkt me erg sterk, waren het niet gewoon screens uit de BETA danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee waren NTSC versies die hebben ook de NL taal erin verwerkt (volgens ash, ik speel gewoon engels namelijk)
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, waren het niet gewoon screens uit de BETA dan
Wat hebben jullie trouwens de hele tijd met de Kratos Sackboy, is het zo bijzonder om die te hebbenIedereen heeft die straks, straks loopt iedereen online te gamen met de zelfde Sackboy
zegt RaymanNL die een Kratos Sackboy als avatar heeft
lijkt me sterk dat hij erover liegt ken hem inmiddels wat jaartjesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat hebben jullie trouwens de hele tijd met de Kratos Sackboy, is het zo bijzonder om die te hebbenIedereen heeft die straks, straks loopt iedereen online te gamen met de zelfde Sackboy
zegt RaymanNL die een Kratos Sackboy als avatar heeft
Ola,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:16 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Ik heb de USA versie van LittleBigPlanet en als je PS3 systeem op Nederlands staat, dan is de schermtekst en geluid gewoon in het Nederlands.
M'n US versie van LittleBigPlanet:
[ link | afbeelding ]
En hier de NL schermtekst:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee bronnen heb ik niet want er zijn zover ik weet geen officiele berichten dat je met een US versie persee ook US downloadables moet gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mm, dan cancel ik misschien mijn pre-order ook wel, als dit zo erg is..
Heb je hier bronnen van?
Daaromquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:40 schreef linebear het volgende:
dan zou je die hele code voor Kratos niet nodig hebben
zover ik weet moet je die open spelen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Agiath het volgende:
Kan je trouwens ook costumes sharen in levels?
Dat je ze weggeeft aan het einde van een level?
ik vermoed dat het niet mogelijk is bij alle costumes, maar we shall seequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:38 schreef Agiath het volgende:
Kan je trouwens ook costumes sharen in levels?
Dat je ze weggeeft aan het einde van een level?
ohnee!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
is er trouwens bij niemand opgevallen dat er een duivels teken op de little big planet hoes te vinden is?
op de achterkant staat een devil horns handje ( je weet wel zo een metal handje die 2 duivel hoorns moeten voorstellen) verbaasd me niks als ze in urk dalijk de release van LBP in nederland nog een keer gaan tegenhouden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
is er trouwens bij niemand opgevallen dat er een duivels teken op de little big planet hoes te vinden is?
op de achterkant staat een devil horns handje ( je weet wel zo een metal handje die 2 duivel hoorns moeten voorstellen) verbaasd me niks als ze in urk dalijk de release van LBP in nederland nog een keer gaan tegenhouden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef YeeHaaaa het volgende:
Hoop trouwens dat ik de beta gegevens kan gebruiken zodat ik niet weer de tutorial voor het level bouwen weer moet doorlopen, of dat ze er een skip functie op zetten.
Je krijgt een trophy voor de moeitequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:46 schreef Kremers het volgende:
Die zul je weer opnieuw moeten doen omdat de opgelsagen savegames niet uitwisselbaar zullen zijn. Een skipfunctie zit er hopelijk wel in, want ik hoef echt al die filmpjes niet nog een keer te zien
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Interview met de maker van World of Colour:
http://www.mediamolecule.com/2008/10/23/creator-pick-geosautus/
Leuk.
Vet gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG. 8 bit levels van Donkey Kong, Zelda, Space Invader & Megaman![]()
http://www.gamesradar.com(...)a-200810211259662053
![]()
![]()
ja.. goede vraag! ik heb ratched and clank ook helemaal in het nederlands gespeeld. Op tv zie ik ook steeds vaker voice-overs! Ik vraag me inderdaad af waarom! wat is er mis met ondertitels? Daarnaast wil ik zelf voor de keuze staan en wil dus graag kiezen of ik chinees, spaans, engels of nederlandse taal wil. Je kunt alleen bij het systeeminstellingen instellen welke taal je wilt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ik was net bij de Bart Smit om de nieuwste barbie-poppen te kopen, en zag bij de ingang (over die 'poortjes') reclame voor LBP, met de tekst 'Volledig in het Nederlands!'.
1 vraag: Waarom!?
Volgens mij zijn alle games die PlayStation zelf uitbrengt (of bijna allemaal) gelokaliseerd naar het Nederlands, maar zit er meestal wel de optie in dat je de taal zelf kunt kiezen. Anyhoo, ik vond de Nederlandse versie best fijn voor het doorlopen van alle tutorials en de lokalisatie is eigenlijk best goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:04 schreef KoosyNL het volgende:
Euh, als je systeemtaal van je PS3 engels is, dan zijn je games ook engels. Zit je nog op de basisschool, dan kan je de PS3 in het nederlands instellen zodat alles in het nederlands is. Lijkt me een goede optie
Engels
Nederlands
Ziet er inderdaad schitterend uit zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef SToRM81 het volgende:
Mooiste level dat ik tot nu toe gezien heb:....
Holy shiiiiiiit. Briljant, fokking briljant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef SToRM81 het volgende:
Mooiste level dat ik tot nu toe gezien heb:
Echt prachtig gemaakt![]()
7 november uit mijn hoofdquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef deepart het volgende:
Wanneer is de Nederlandse release? Want elke site zegt iets anders
Ow je laat je studie toch maar vallen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef rakotto het volgende:
Rakotto met de username Rakotto x3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |