abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62874422
quote:
LittleBigPlanet to import images by Christmas

Talking at GameCity in Nottingham today, Alex Evans was asked about the lack of image import in LittleBigPlanet.

The news? He confirmed that this was only pulled from the release of the game because of time constraints, and that the image import tool would be released by Christmas.

For those (many) people that were upset to hear that the PlayStation Eye was going to be the only image import option this will indeed be (completely non-religious) music to their ears.

We’ll have more news from GameCity soon, so keep checking back
pi_62877234
heb problemen om langs de bouncers te komen in Construction site. Iemand tips ?
pi_62878452
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_62881578
Voor de mensen die twijfelen waar ze LBP vandaan moet halen, even een quote van GoT:
quote:
Mijn LBP had ik vanmiddag binnen gekregen, preordered bij vgp.ca. Na het installeren en patch downloaden heb ik eindelijk het spel kunnen spelen, ik heb hem geinstalleerd in het Nederlands.

Heb het samen met 2 anderen gespeeld, met zijn 3en coopen is echt humor! storymode lopen spelen.
Op de Japanse PSN store zag ik 3 free costumes om te downloaden: pompoenhoofd, ruimtepak en aappak.
Deze werkten echter niet met mijn USA versie.

Ik heb verder gelezen dat voor de US versie op 6 november pompoenhoofd en ruimtepak gratis te downloaden is via US psn store.
Het ziet er dus naar uit dat de DLC regiogebonden is.
  zondag 2 november 2008 @ 16:16:45 #280
3415 Webby
1 omhoog!
pi_62884404
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:07 schreef linebear het volgende:
heb problemen om langs de bouncers te komen in Construction site. Iemand tips ?
Bedoel je die 3 gasten waar dan een soort kanon uit het plafond komt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_62884434
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Yes

emo.gif stickers!!!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62890610
BTW, kunnen we nou wel of niet gelijk dmv meerdere controllers samen op de bank levels bouwen, hoorde dat dat misschien niet kan??
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_62893195
quote:
There are a couple of these rumours flying around today, so to clear things up - image importing is very much technically viable which may have been what Alex is referring to, however there are currently no plans to introduce it for a variety of reasons. Announcements of future content releases, whether free, paid for, feature update, costume, sticker or whatever will always come through the official websites for LittleBigPlanet and Media Molecule, if you hear of updates through any other source please take it with a pinch of salt until it has been confirmed or denied.

Right now there are no plans to introduce image importing to the game, and we'll update if that changes.
pi_62893853
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef delano.888 het volgende:
BTW, kunnen we nou wel of niet gelijk dmv meerdere controllers samen op de bank levels bouwen, hoorde dat dat misschien niet kan??
Euh, dat kon al in de beta... Het is nog niet mogelijk om met andere mensen online een level te maken maar dat word er nog in gepatchd
pi_62894779
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Euh, dat kon al in de beta... Het is nog niet mogelijk om met andere mensen online een level te maken maar dat word er nog in gepatchd
Ik snap het nu, ben dan ook een beetje achterlijk

[ Bericht 16% gewijzigd door DX11 op 02-11-2008 23:07:41 ]
pi_62898928
Wanneer komt die nu hier in NL uit? Morgen of woensdag?

e-plaza heeft actie, 10% korting op hardware + platinum game + game naar keuze. Lijkt mij zeer interessant aangezien ik nog geen PS3 heb.
pi_62898942
quote:
wtf hoe maakt je dat echt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62899874
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:10 schreef ZoneKill het volgende:
Wanneer komt die nu hier in NL uit? Morgen of woensdag?

e-plaza heeft actie, 10% korting op hardware + platinum game + game naar keuze. Lijkt mij zeer interessant aangezien ik nog geen PS3 heb.
Vrijdag.
pi_62900527
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:11 schreef Agiath het volgende:

[..]

wtf hoe maakt je dat echt
Briljant
pi_62900901
quote:
GAWD

Vandaag eens rondkijken of ik m ergens kan vinden
pi_62901024
En over hoe dat level werkt: De Sackboy is aan het vliegen met z'n jetpack achter het scherm. Voor het scherm zit dat vliegtuigje die op n of andere manier bij de Sackboy in de buurt blijft. Hoe dir precies werkt weet ik nog niet. Misschien met een AI met de instellingen op Sackboy-volgen, alleen weet ik niet of dat ook werkt als er geen wielen of poten aan zitten.

Het schieten zal met de grab functie zijn. Het zou bijvoorbeeld mogelijk zijn om Sackboy in zijn jetpack in een klein kamertje gemaakt van roze-spons te laten vliegen zodat hij altijd iets kan vastpakken en door de spons niet gehinderd word in zijn bewegingen.

Wat denken jullie?
  maandag 3 november 2008 @ 09:33:52 #293
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_62901049
ben niet veel aan spelen toegekomen dit weekend ...

Slechts de eerste 4 levels gedaan waardoor je het online gebeuren vrijspeelt.

Zelfs online niet eens gespeeld.

Maar goed...wel al wat trophies binnen gesleept
pi_62901082
kan ik straks met mijn Amerikaanse versie wel met vrienden spelen die een Europese versie hebben !?

En kan ik Europese levels spelen !?
pi_62901228
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

GAWD

Vandaag eens rondkijken of ik m ergens kan vinden
Eindhoven trouwens, als iemand tips heeft . Ik ga zowiezo even langs de MM vragen of ik die grote vlag mag meenemen als het eenmaal gedaan is met de acties enzo
  maandag 3 november 2008 @ 10:38:17 #296
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_62902203
Gradius level is vet.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_62903802
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:35 schreef linebear het volgende:
kan ik straks met mijn Amerikaanse versie wel met vrienden spelen die een Europese versie hebben !?

En kan ik Europese levels spelen !?
Tuurlijk. Je kan toch ook Japanse levels spelen...
pi_62904011
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Tuurlijk. Je kan toch ook Japanse levels spelen...
Was t niet zo dat er een selectie levels was dat wel op de andere servers kwamen, maar voor de rest alles op aparte servers?
pi_62904242
Morgen toch echt eens proberen die bouncers te verslaan

Wat mij toch wel opvalt, maar kan ook aan mij liggen.... Sommige levens in de story mode doe je echt uren over om te halen, het volgende level ben je in 5 minuten door
pi_62904973
Ik log net in op de site van Bart Smit en krijg het volgende te zien "Uw bestelling is klaar voor verwerking", betekent dit dat hij binnen is en verstuurd gaat worden? Ik bestl nooit games via bartsmit.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')