Zitten die alle drie in één Kratos-pack of zijn het drie losse codes?quote:
Ik heb 13 oktober besteld, dus ik zal zeker niet voor jou zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef R_B het volgende:
Kan hier iemand ff posten als zn VGplus.ca bestelling eruit is gegaan en wanneer diegene besteld heeft dan kan ik ongeveer zien wanneer mijn bestelling verzonden gaat worden.
Ik heb mijne 7 september besteld.
Order status is processing.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef koei het volgende:
[..]
Zitten die alle drie in één Kratos-pack of zijn het drie losse codes?
Ik heb alleen codes van Kratos en dat vrouwtje van Heavenly Sword
http://www.gamestop.com/C(...)spx?product_id=65483quote:Reserve Little Big Planet and receive the GameStop Exclusive God of War sticker and costume pack for your sackboy. This will include Minotaur and Medusa costumes as well as the God of War himself, Kratos.
Wekle foefje ik wil ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamestop.com/C(...)spx?product_id=65483
Heb ze via een foefje gratis weten te bemachtigen.
And yet another fake order at Gamestopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
ssstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:44 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
And yet another fake order at Gamestop
To let you in on a little secret :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die mee willen doen aan de beta van Socom: Confrontations die op 1 sept. voor Amerika van start gaat is er een foefje.
1. Ga naar http://www.gamestop.com/ en maak een account aan.
2. Nu je een account heb aangemaakt moet je je adresgegevens invullen. Verzin deze zelf en gebruik dus NIET je werkelijke gegevens.
3. Vanaf nu kan je het nummer van je creditcard toevoegen. Pik er HIER eentje uit.
4. Nu dit is afgerond kun je het spel in de bestelling zetten. Volg de procedure totdat je de melding krijgt dat de order klaar is.
5. Nu dit gedaan is zul je binnen enkele dagen een mail toegestuurd krijgen met de beta code daarin.
[..]
Game on
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:54 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
To let you in on a little secret :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cyb, je weet wat ik heb gezegt, maar toch heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Werkt gewoon op iedere order die je plaatst van een spel.
Join da club Wes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb, je weet wat ik heb gezegt, maar toch heb ik ook gedaan
Ook maar even wat ingevuld, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Werkt gewoon op iedere order die je plaatst van een spel.
Ik ga dus binnenkort de jail in. Rest in peace...Sackboy...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Kremers het volgende:
Ik ruik maatregelen van de kant van GamestopJullie weten dat het opgeven van valse CC gegevens een starfbaar feit is?
Waar is user sackboy trouwens... Die heb ik al lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ga dus binnenkort de jail in. Rest in peace...Sackboy...![]()
Noooo
Ja, maar is dat één code of zijn het er meerdere?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Ze versturen niet eerder totdat je hebt betaald. Op een gegeven moment blijven ze te lang wachten waardoor je order automatisch wordt geannuleerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef KoosyNL het volgende:
Best lullig want dan gaan ze straks van alles versturen en dan komt het nergens aan... Straks gaan ze er echt achteraan en dan ben je straks de lul
quote:
Op het moment dat je de code hebt ingevoerd krijg je een list met 4 items ( 3 customes en 1 sticker) die je apart download.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar is dat één code of zijn het er meerdere?
Bij mij nog steeds Processingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef R_B het volgende:
Bij mij is de status van vgplus SHIPPED!
Hopelijk zaterdag al binnen.
Dan download je ze toch in de US store?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef morm het volgende:
En dan over een maand erachter komen dat DLC gebonden is aan US/Canada... lolz
Dat ken ik wel handelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef morm het volgende:
Lekker handig als je geen US-credit card hebt en dus via allerlei vage Ebay-koopjes aan US PSN-cards moet zien te komen...
mm oke dat is bijna een maand eerder dan ik.quote:
Nog even wachten voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
mm oke dat is bijna een maand eerder dan ik.
7 septemberquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds Processing
Wanneer had jij hem besteld?
Ik heb em de 15e besteld, die word dan denk ik ook vandaag geshippedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef Helen8 het volgende:
Date Ordered: Sunday 12 October, 2008
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
Je PS3 menu op Engels zetten en alles is goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
Stoere wagen![]()
Gisteravond bespraken ze de game trouwens in Gamekings, en toen zag je dus dat zelfs de in-game tekst (geschreven) in het Nederlands wasIk hoop dat je dat gewoon lekker via een menuutje kunt uitzetten, want mocht dat niet het geval zijn, dan breng ik hem terug naar de winkel en bestel ik de UK/USA versie wel.
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je PS3 menu op Engels zetten en alles is goed.
Jammer van het automerk, maar toffe bestickering (op welke auto dan ook)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Levels die je in de beta gemaakt hebt kun je ook weer downloaden en aanpassen? Ik heb één level gepubliseerd dat wel af is, maar ik wil hem nog finetunen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:43 schreef Webby het volgende:
Ik had even weinig tijd om te gamen, maar de servers zijn inderdaad online. Gelijk mijn eerste level gepublished.
Hij is al 22x gespeeld en 3 harten, het is druk
heeft het verder zin gehad om de beta op je ps3 te laten staan? misschien een exclusieve trophy gekregen ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef Scarify het volgende:
Ik had een hele brute map in Béta gemaakt, helaas kreeg ik de volgende keer dat ik de beta opstartte de melding: 'Speeldata beschadigd, nieuwe aanmaken' met als enige antwoord 'Ja'
Maargoed
Je krijgt niks en begint gewoon opnieuw, zelfs de intro loop je weer door.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heeft het verder zin gehad om de beta op je ps3 te laten staan? misschien een exclusieve trophy gekregen ofzo?
Versturen vanuit het buitenland duurt 7 dagen. Als hij morgen verstuurd word komt ie op de nl release datum binnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag officieel mijn CC halen. 1e Aankoop wordt LBP, de vraag is nu alleen: Waar? (ik wil m gewoon asap hebben, verdere goodies boeit me niet eigenlijk).
ik scoor 'm dus wel gewoon bij de MMquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef delano.888 het volgende:
Bij release is LBP bij de Mediamarkt 55 dan weten jullie dat...
Ik herkende al wat levels uit de betaquote:
Maar hoe wordt dat berekend dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Webby het volgende:
Bij de bartsmit is hij ¤48,42 Als je hem tussen nu en zondag (incl) online besteld en beide kortingscoupons gebruiktEn er staat zelfs in bold bij dat ze hem donderdag versturen, zodat je hem vrijdag in huis hebt ...
Ze halen niet eerst 15% er af en dan weer, maar 2x 15% van de originele prijs af, oftewel 30%, dat is 45,465 ex verzenden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dat berekend dan?
¤64,95 -15% -15% = ¤ 46,93 + 2,95 verzendkosten = ¤ 49,88
Of doe ik iets verkeerd?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Webby het volgende:
Bij de bartsmit is hij ¤48,42 Als je hem tussen nu en zondag (incl) online besteld en beide kortingscoupons gebruiktEn er staat zelfs in bold bij dat ze hem donderdag versturen, zodat je hem vrijdag in huis hebt ...
http://nieuwsbrief.bartsmit.com/quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:21 schreef linebear het volgende:
Helaas is het dus niet mogelijk.... slechts 1 coupon per game
Heb het net nog geprobeerd om Buzz! met twee coupons te bestellen... Niet gelukt, gaat maar 1 keer korting af...
awesomes, check ik het daar evenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
Bij dvdboxoffice maar 40 euro btw, inclusief gratis verzenden...
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?quote:
Ik bestelde vroeger wel bij dvdboxoffice. Veel fokkers verkozen vgp welke iets sneller verzend, maar dan wel tegen betaling. Ik moest toentertijd wel mijn creditcard verifieren. Bij mastercard wouden ze dat ivm. fraude. Dit hield in een scan van een recent afschrift opsturen. Gemiddeld duurde een verzending 7 a 8 dagen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
awesomes, check ik het daar even
Iemand ervaring met dvdboxoffice?
Tnx voor je reply, misschien dan toch slimmer om bij vgp te kopen voor die 2 euro meer. Dan heb ik m eerder en hoef ik niks te verifieren (is nl mn eerste aankoopquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik bestelde vroeger wel bij dvdboxoffice. Veel fokkers verkozen vgp welke iets sneller verzend, maar dan wel tegen betaling. Ik moest toentertijd wel mijn creditcard verifieren. Bij mastercard wouden ze dat ivm. fraude. Dit hield in een scan van een recent afschrift opsturen. Gemiddeld duurde een verzending 7 a 8 dagen.
Maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tnx voor je reply, misschien dan toch slimmer om bij vgp te kopen voor die 2 euro meer. Dan heb ik m eerder en hoef ik niks te verifieren (is nl mn eerste aankoop)
Die optie is niet voorbij gekomen. Maar volgens mij wordt het pakje gewoon in je brievenbus gedumpt hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?
quote:Helaas is LittleBigPlanet op het laatste moment uitgesteld! De verwachte release datum zal 6 november zijn.
Bestel nu en speel op de dag van release! (7november)!
que? Welke winkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:08 schreef linebear het volgende:
Ik was net bij ons in het winkelcentrum (buikslotermeerplein)..... en wat lag daar:luv
kon me niet inhouden en heb hem gekocht.... Hij was wel 65 euro.... Nou ja, het zij zo.
En het is de amerikaanse versie. Lekker belangrijk.... komt toch wel goed
Ik ga hem zo maar eens spelen
Combinatie van beide. Het verschil tussen 40 of 45 maakt me geen klap uit, dan gaat het puur om de snelheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar...
Als je nu besteld bij VGP kan het misschien langer duren voordat verzonden is.
Gaat het je om de snelheid of de prijs?
US of EU versie maakt toch geen klap uit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
que? Welke winkelIk woon zelf ook rond dat winkelcentrum
edit: US versie, laat maar zitten dan
NEE.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kun je 'm ook zelf ophalen in een Bart Smit vestiging en dat je dan 2,95 euro verzendkosten bespaart en je de game eerder dan zaterdag in huis hebt, aangezien TNT nog steeds niet 's avonds bezorgt?
Het was bij Save games....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
que? Welke winkelIk woon zelf ook rond dat winkelcentrum
edit: US versie, laat maar zitten dan
Oh ja, dat vage winkeltje vlakbij het postkantoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef linebear het volgende:
[..]
Het was bij Save games....
Ik denk dat ik toch geen DLC koop, dus... waarom niet
dan zullen we hoogstwaarschijnlijk de echte reden van uitstel hebben!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef linebear het volgende:
Hij is echt geweldig....
er zijn nu nog wel wat problemen met de serversdat is iets minder....
en dat terwijl het af en toe echt bizar kut werkte tijdens de betaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Webby het volgende:
Het is maar goed dat ze die servers getest hebben met een beta inderdaad. Ze zijn nu al 2 dagen meer off- dan online
Ach patches e.d. zullen over het algemeen gewoon gratis zijn. En als je vooruit kan met alle user generated content en niet zoveel geeft om wat extra costumes, dan maakt die DLC ook weinig uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Dat is wel zonde. Lijkt me echt een fantastische game, maar dat hele DLC gezeik steeds zorgt toch wel voor een licht bittere nasmaak.
2 euro voor een virtuele outfit voor je virtuele poppetje in een game, welke niet eens iets toevoegd zoals bijv. in een RPG behalve hoe je poppetje er uit ziet. Da's pas geld verdienen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Kremers het volgende:
Details omtrend downloadable content LBP:
*klik*
Zo te lezen gaan de kostuums van MGS en FF ¤1.9 per stuk kosten.
tijdelijk uncensored jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Morgen mijn uncensored LBP ophalen. Sealed voor 55 euro
Fuck it, ik speel m morgen tenminste. Ik versta toch geen turks/ marokkaans/ whatever...quote:
ik bedoel meer http://www.joystiq.com/20(...)emoves-quran-lyrics/quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fuck it, ik speel m morgen tenminste. Ik versta toch geen turks/ marokkaans/ whatever...
Tis bij mij om de hoek en best cheap, dus waarom zou ik het niet doen?
Je vergeet een paar dingen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |