ok okquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:15 schreef bvvt het volgende:
zonder koffers voor dagelijks gebruik - met voor toepassingen als vakantie en zo
en waar valt het karakter van de vrouw onder dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:31 schreef bvvt het volgende:
en rond vind ik wel netter en leuker dan dat hoekige van tegenwordig
net als vrouwen - die zijn ook niet recht en hoekig
tsja, wat zal ik zeggen.....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
en waar valt het karakter van de vrouw onder dan?
Die raakt wel de juiste snaar zeg, of zou die op de juisteverkeerde knopjes drukken?quote:
lurkertquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef BazzieK het volgende:
http://chevroletforum.nl/viewtopic.php?t=585&highlight=&sid=96cf1c52b19d9a84b58e198a25b6da6d
Nee maar niet alle vrouwen zijn ook tevreden met 14cmquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:31 schreef bvvt het volgende:
en rond vind ik wel netter en leuker dan dat hoekige van tegenwordig
net als vrouwen - die zijn ook niet recht en hoekig
dat is wel erg veel schaamrandquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar niet alle vrouwen zijn ook tevreden met 14cm
heb je een beste bandquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als der pekel ligt valt dat best wel mee.
nog meer poser dan dat ik hier altijd uit hangquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:54 schreef rib-1 het volgende:
HOLA
[..]
POLTERGEIST [ afbeelding ]
[..]
LINK PLZ [ afbeelding ]
hehehehhquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar niet alle vrouwen zijn ook tevreden met 14cm
Goed man, krijg je daar tips van ZAC racersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
nog meer poser dan dat ik hier altijd uit hang
Poser topic![]()
yupquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:04 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Goed man, krijg je daar tips van ZAC racers
Maar goed dat je het zojuist op internet hebt bevestigd, anders zouden we nog gaan twijfelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
hehehehh
nou nou nou, ik kom wel ietsie verder hoor.......
dacht ik
ehhhh
ja, zekers wel
daar hoeven de dames niet bang voor te zijn...
de 2004 versie neem ik aan....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:57 schreef rib-1 het volgende:
@BWT
VEUL KILOMETERS, IK ZOU VOOR DE TWEEDE GAAN
Ik weet niet of ik nouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
nog meer poser dan dat ik hier altijd uit hang
Poser topic![]()
Beterquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar goed dat je het zojuist op internet hebt bevestigd, anders zouden we nog gaan twijfelen
quote:
dan hebben we het over de zelfde versie van € 7.490,- die ik niet kan betalenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
de 25.000 Km versie
De Daytona 955i Single en gelijk overspuiten![]()
Kan je dat ding van >14 cm niet in de verhuur gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan hebben we het over de zelfde versie van € 7.490,- die ik niet kan betalen
Beunhaasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:13 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Net eerste proefritje (10 km) gemaakt op de bijna opgeknapte SZR.
Een stuurprop als voetsteun en geen rechterspiegel.
Ook geen verkeer nu.![]()
Het begin was even spannend, direct dikke rookwolken onder de motor.![]()
Leek op bedrading die aan het fikken was, maar het bleek gelukkig slechts wat restjes gras en zand.
Wat kan dat roken.![]()
Reed vreemd, lekker licht ding.
Motorisch een rammelbak zo'n 1 cylinder.
Maar ben tot nu toe dik tevreden.
Nu snelll slapen.![]()
Woehoe.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:13 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Net eerste proefritje (10 km) gemaakt op de bijna opgeknapte SZR.
Een stuurprop als voetsteun en geen rechterspiegel.
Ook geen verkeer nu.![]()
Het begin was even spannend, direct dikke rookwolken onder de motor.![]()
Leek op bedrading die aan het fikken was, maar het bleek gelukkig slechts wat restjes gras en zand.
Wat kan dat roken.![]()
Reed vreemd, lekker licht ding.
Motorisch een rammelbak zo'n 1 cylinder.
Maar ben tot nu toe dik tevreden.
Nu snelll slapen.![]()
dat maakt ie vandaag op zijn werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beunhaas
Wel mooi dat ie weer loopt. Valt me alleen tegen dat je geen 10 delig geframed foto verslag erbij doet
Zo is het helemaal niet geloofwaardigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beunhaas
Wel mooi dat ie weer loopt. Valt me alleen tegen dat je geen 10 delig geframed foto verslag erbij doet
Hoe weet hij datquote:
Welk werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat maakt ie vandaag op zijn werk![]()
ja echt allemaal!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je alle foto's na lopen speuren Cageon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja echt allemaal!Jammer dat ze zo ver weg woont hè :[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, toffe chick, maar niet mijn typequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo ver weg woont hè :[
Valt best meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo ver weg woont hè :[
Een Triumphquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Heb totaal geen referentie-kader of dat snel is. Wat rijdt bijv. een WB op Zandvoort?
U bent hersteld?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Heb totaal geen referentie-kader of dat snel is. Wat rijdt bijv. een WB op Zandvoort?
Hier staan een hoop tijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Bijna. Heb de hockeytraining voor vanavond nog even overgeslagen. Leek me beter morgen eerst in de sportschool te trainen ipv vanavond op een koud regenachtig veld te staanquote:
Uhmzz goed id kan ik morgen ook nog wel weer ff langs tijdje geleden weerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bijna. Heb de hockeytraining voor vanavond nog even overgeslagen. Leek me beter morgen eerst in de sportschool te trainen ipv vanavond op een koud regenachtig veld te staan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz goed id kan ik morgen ook nog wel weer ff langs tijdje geleden weer
duim dr op... afgelopen met die handelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:51 schreef Geerd het volgende:
Ik heb het me moeder voorgelegd maar zei stond nou niet echt te springen.
en waarom?quote:
Er was genoeg aanleiding voor een verslag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:19 schreef BazzieK het volgende:
Beunhaas
quote:
Helaas, klusserdeklus.quote:
Damnquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja echt allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stormloopforumquote:Het grootste aantal gebruikers online was 7 op ma 22 sep 2008, 19:10![]()
KK en motorgeluid, het blijft een delicaat onderwerpquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damner zaten geeneens krekel geluiden in
Wat ga ik nou bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat ga ik nou bestellenSommige zijn nog tevree met minder dusjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
je hebt geen nieuwe fiets nodig om hard te rijden...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sommige zijn nog tevree met minder dusja
ik bedoel maar even.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
je hebt geen nieuwe fiets nodig om hard te rijden...
leg uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
ik bedoel maar even.
Maar de volgende word toch wel iets sportiever en niet waarbij je 3/4 toeren zit en net begint te trekken.![]()
Dat durf ik hier niet te verklarenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat ga ik nou bestellenik heb zo'n ding besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
ah, tjahquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet te verklarenmaar probleempje is gewoon, ze begint op gang te komen als je je rijbewijs al kwijt bent wanneer bazzie in de bossies staat.
Misschien eens terugschakelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:20 schreef Geerd het volgende:
Dat durf ik hier niet te verklarenmaar probleempje is gewoon, ze begint op gang te komen als je je rijbewijs al kwijt bent wanneer bazzie in de bossies staat.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:33 schreef Cageon het volgende:
ah, tjah![]()
Je zou ook is kunnen proberen terug te schakelen natuurlijk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwste model met camouflage.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien eens terugschakelen.![]()
[..]
![]()
dat lag dan aan de bestuurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dat ligt aan de bestuurder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van de acht Corsaro's op MF zijn er al zes total down geweest.![]()
Ik wou het niet zeggenquote:[..]
Aan die anderen.
Eindelijk iets waar ik je mee kan helpenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van de acht Corsaro's op MF zijn er al zes total down geweest.![]()
www.divmo.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef bvvt het volgende:
waar kan ik die vinden?
ga er binnenkort wel weer langs
zuip zaterdag avondje bij haar thuis
dus kan overdag ff gaan shoppen - zeg maar
de 8e (zaterdag)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef rib-1 het volgende:
[..]
www.divmo.nl
Bel me maar, misschien heb ik wel tijd
Je hebt het filmpje niet gekekenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KK en motorgeluid, het blijft een delicaat onderwerp
Het is kut-papier of cunt-paperquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:24 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, conclusie van kutpaper ook af, heb het gelijk wel weer ff gehad voor vandaag, straks de rest nog ff doorlezen, andere paper (her/af)schrijven begin ik morgen wel aan
Blijft kutquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is kut-papier of cunt-paper
pimp ypur bikequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar![]()
(als t niet dezelfde is)
meer zoiets alsquote:
Netjes!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef Worldbeater het volgende:![]()
SZRie staat er nu zo bij.![]()
[ afbeelding ]
Uitlaatje zal wel klinken.![]()
[ afbeelding ]
Voorbocht is alleen wel erg high mount, zou voor mono gebruik wel kunnen.
Maar heb net met Nick proefgezeten, en die wil toch wel heel graag achterop.![]()
![]()
Denk dat ik een extra ori uitlaat die erbij zit ga doorslijpen en stukje van gebruik.
ik wil die SZR nu wel is in een goede foto pose zien, wat elke keer staat er wel wat voor/achter of staat die er maar half opquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
Nice WB & Cageon
Feel the heat!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:51 schreef -XX- het volgende:
Netjes!
Wat ik me af vraag is de uitlaat bij menigt szr'en!
Bij mijnes is dat dan toevallig niet zo!
Maar die zwarte vlek op de standaard uitlaat zie ik toch regelmatig terug komen bij szr'en...
Whats the problem!?
Ze staat daar mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
ik wil die SZR nu wel is in een goede foto pose zien, wat elke keer staat er wel wat voor/achter of staat die er maar half op![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef Den_Haag het volgende:
zal binnenkort eens langsgaan
Een dainese wave 13 zit trouwens goed. Als iemand een koopje weet
Wie heb je onlangs allemaal afgeperstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar![]()
(als t niet dezelfde is)
WB, doh.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wie heb je onlangs allemaal afgeperst
Mogguh
hij is wel goed bezig ja, zeker op een klanten hondaquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:05 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Hij is goed hè, de beste rookie van 2008
Ben benieuwd wat jij gaat doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
hij is wel goed bezig ja, zeker op een klanten honda![]()
Ben benieuwd wat die gaat doen komend seizoen.
ZAC rijdenquote:
lekker hoor, ik zie nooit geen motor meer in je garage terecht komen alleen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:41 schreef rib-1 het volgende:
Gisteren weer niet gelukt om geld in mijn portemenee te houden ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor, alleen moet de hobby die het motorrijden bekostigd af en toe ook van nieuwe hardware worden voorzienquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
lekker hoor, ik zie nooit geen motor meer in je garage terecht komen alleen.
Vooruit dan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen moet de hobby die het motorrijden bekostigd af en toe ook van nieuwe hardware worden voorzien
Mijn andere gitaren zijn (bijna) allemaal >20 jaar oud dus dit was wel nodig
Nu nog een extra versterker![]()
begin van komend seizoen.quote:
Gaaf man, als je weet wanneer de eerste race van het seizoen is kom ik kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
begin van komend seizoen.
die TOMS-cursus word dan pas weer gegeven.
dat is lekker ja, al die druk, eerste race, gelijk toeschouwersquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Gaaf man, als je weet wanneer de eerste race van het seizoen is kom ik kijken
mogelijk zitten er dan meer Fok!MCers te kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is lekker ja, al die druk, eerste race, gelijk toeschouwers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat zul je altijd zien, er is altijd wel iemand beter, daar ga ik komend jaar ook achter komen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef bvvt het volgende:
Gister naar een Salsa Party geweest in Utrecht.
Hartstikke leuk maar Tering. Ik moet nog ff verder oefenen.
6 uur thuis (windertijd)
Dus als dat er niet op zit. Wil dat zeggen dat men niet genoeg gas geeft???quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Feel the heat!![]()
Ding wordt gewoon te warm als je een beetje doorrijdt.
Gewoon gàs geven he.![]()
![]()
Heb nog een tweede lelijke standaard knalpot er bij gekregen.
Die heeft dat ook.![]()
![]()
Weet jij daar een beetje goed mee om te gaan dan!?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:41 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat er anderen zijn die eenstuk beter zijn dan mij maakt geen reet uit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef Cageon het volgende:
Kan t wel hebben.![]()
[..]
Dat zul je altijd zien, er is altijd wel iemand beter, daar ga ik komend jaar ook achter komen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:41 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige bijzondere vind eraan vind ik de trajectmetingquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Enige bijzondere vind eraan vind ik de trajectmeting![]()
tis maar goed dat wij ons hier in dit topic niet hoeven te verschuilen voor moraalridders, dus ik kan met een gerust hart zeggen dat ik ook wel eens zo fors een overtreding begaan heb
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je GVD wel goed bij je hoofd
in een 30km/u zone zo hard rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ID-I-OOT!
60zonequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je GVD wel goed bij je hoofd
in een 30km/u zone zo hard rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ID-I-OOT!
ooo nee, dan is het prima.quote:
het was dan ook de volvermogen gsx600fquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs een onbegrensde GS gaat niet zo hard joh
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het was dan ook de volvermogen gsx600f
mwehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het was dan ook de volvermogen gsx600f
Tjeh, beginner heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je verveelt je nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Was het maar waar![]()
Vrijdag een consultancy presentatie, waarvan ik dus geen idee heb wat daar ongeveer in moet komen
Volgende week (maandag) een tentamen en 2 papers inleveren
foei geerd, dat is veels te jongquote:
ik wou t niet zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hier hebben we onze eigen -XX- toch voor![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:34 schreef Den_Haag het volgende:
Net langs een traumaheli op de A13 gereden. Helaas zag ik ook een motor staan, en geen motorrijder
Ik mag het niet eens meer zeggenquote:
oeh, spank gehad?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik mag het niet eens meer zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Way too young - zelfs voor Baziekquote:
O ja, 't is meer van jouw leeftijd jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou ze mogen er vanavond best bij kruipen hoor, ik zeg geen nee
quote:
en hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik wil niet moeilijk doen maar die blonde chick is gewoon 20 hoordat ze zich gedraagt als 14 is een 2e
Ach, ik moet toch een excuus hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
en hoe kom je daar dan weer bij?
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
ja dat hebben ze zo ingevuld zodat ze ranzige videtubes kunnen kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch een excuus hebbenzie youtube account van hun
zolang zij zei dat ze 20 was maak ik er geen punt vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja dat hebben ze zo ingevuld zodat ze ranzige videtubes kunnen kijken
kom je nog wel achter als die ouders daar anders over denken en dochter lekker mee praatquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zolang zij zei dat ze 20 was maak ik er geen punt vanal zegt ze dat ze 17 is
/care
spreekt hier een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
kom je nog wel achter als die ouders daar anders over denken en dochter lekker mee praat
Opdoeken die handelquote:
Nee, je moet je alleen wel goed inlezen voor je je bezig gaat houden met dergelijke zakenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
spreekt hier een ervaringsdeskundige?
Wanneer kunnen we weer nieuwe pics verwachtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, je moet je alleen wel goed inlezen voor je je bezig gaat houden met dergelijke zaken
even oud plaatje tussendoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee, je moet je alleen wel goed indrinken voor je je bezig gaat houden met dergelijke zaken
ergens in maart 2009 ben ik bangquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer nieuwe pics verwachten
Ik hou hoopquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ergens in maart 2009 ben ik bang![]()
misschien komende maand op een GasGas trial motor, dat dan weer wel.
heb een hele hoop MB's (volgens mij GB'squote:
Heb hier al aardig wat pics in mn logquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb een hele hoop MB's (volgens mij GB's) aan foto's.
Kan er wel een hele lading jou kant op sturen, heb je wat te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
allemaal veuls te groot anders had ik wat meer mee genomen voor me chickiejquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
GratiiissschNouja ik rijd er wel ff heen, die 5 km
Mijn schoenen zijn aan het doorslijten en heb toch graag wat reserve spul liggen :p en als het dan niks hoeft te kosten
had m ook al gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
zonde dat ie zo ver weg woont, klinkt als een prima 1e leercombi voor CP
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/10812590#10812590
je bent wel een scheurneus zeg, beginnend bestuurder en dan al zo rond crossen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
een terras is om hard voorbij te scheuren, meer niet![]()
tenzij je 25 kw rijd, dan kan je niet hard voorbij scheuren dus kan je maar beter even stoppen voor een drankje :p
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat inderdaad de juiste conclusie is, en op die laatste vraag antwoord ik doorgaans
Neen.
bevestigendquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Cageon het volgende:
waarom schiet die muts van textextra nou niet is op met die gare foto's van vorige week maandag.![]()
wil de pics zien.![]()
![]()
![]()
vind IOH ook wel leuk denk ik
Je ben niet de enigequote:
iemand postte gister dat als aftrekken nog prima ging, je je echt niet druk hoefde te maken om wiskundequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
hm, volgens mij doe ik aan huiswerk ontwijkend gedrag
En wat als je geen wiskunde hebtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
iemand postte gister dat als aftrekken nog prima ging, je je echt niet druk hoefde te maken om wiskunde
Dat lijkt me ook vet om te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ergens in maart 2009 ben ik bang![]()
misschien komende maand op een GasGas trial motor, dat dan weer wel.
quote:
Denk dat je hem met je Z wel voor kan blijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eentje van mf die in het zed topic hangt.![]()
Het geluidje vind ik dan weer wel mooi. De power die er elk moment uit kan komen.... maar niet komt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Lekkere bochten![]()
Zonde van de ZX-10R, voor de gereden snelheid was een SZR voldoende
1 keer heb ik gezien dat de wijzer van de toerenteller bewoogquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
eentje van mf die in het zed topic hangt.![]()
Het geluidje vind ik dan weer wel mooi. De power die er elk moment uit kan komen.... maar niet komt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:47 schreef rib-1 het volgende:
[..]
1 keer heb ik gezien dat de wijzer van de toerenteller bewoogDe rest was op stationair
![]()
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekquote:
te veel lange bochtenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekGewicht & handling helemaal in het voordeel van de SZR
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt een SZR je helemaal zoekGewicht & handling helemaal in het voordeel van de SZR
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:51 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De helft van een Z1000
Sjahquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zo komt ie er nooit![]()
Straks weer een ander huis omdat je alle gitaren niet kwijt kan
Het valt niet op hoor IOHquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:57 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Sjah
Deze heb ik ook nog...
[ afbeelding ]
Was goedkoper omdat er gaten in zitten
Ruzie metquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik mag het niet eens meer zeggen
?quote:Romano
Precies, moet er niet aan denkenquote:
Nouja...beter duur dan niet te koop toch ;-)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wouw, een echte luchtgitaar![]()
Ik weet niet wat jij goedkoop noemt voor een gitaar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Romano
[ afbeelding ]
[..]
Een Loverboy
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Romano
[ afbeelding ]
[..]
Een Loverboy
Een vrouw met gaten is niet per definitie goedkoper, het vullen van die gaten kost over het algemeen veul geldquote:
Verdien je op de termijn allemaal terug. Vraag maar aan Romanoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Een vrouw met gaten is niet per definitie goedkoper, het vullen van die gaten kost over het algemeen veul geld
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Nouja...beter duur dan niet te koop toch ;-)
Romano zegt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verdien je op de termijn allemaal terug. Vraag maar aan Romano![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |