Het is kut-papier of cunt-paperquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:24 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, conclusie van kutpaper ook af, heb het gelijk wel weer ff gehad voor vandaag, straks de rest nog ff doorlezen, andere paper (her/af)schrijven begin ik morgen wel aan
Blijft kutquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is kut-papier of cunt-paper
pimp ypur bikequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar![]()
(als t niet dezelfde is)
meer zoiets alsquote:
Netjes!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef Worldbeater het volgende:![]()
SZRie staat er nu zo bij.![]()
[ afbeelding ]
Uitlaatje zal wel klinken.![]()
[ afbeelding ]
Voorbocht is alleen wel erg high mount, zou voor mono gebruik wel kunnen.
Maar heb net met Nick proefgezeten, en die wil toch wel heel graag achterop.![]()
![]()
Denk dat ik een extra ori uitlaat die erbij zit ga doorslijpen en stukje van gebruik.
ik wil die SZR nu wel is in een goede foto pose zien, wat elke keer staat er wel wat voor/achter of staat die er maar half opquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
Nice WB & Cageon
Feel the heat!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:51 schreef -XX- het volgende:
Netjes!
Wat ik me af vraag is de uitlaat bij menigt szr'en!
Bij mijnes is dat dan toevallig niet zo!
Maar die zwarte vlek op de standaard uitlaat zie ik toch regelmatig terug komen bij szr'en...
Whats the problem!?
Ze staat daar mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
ik wil die SZR nu wel is in een goede foto pose zien, wat elke keer staat er wel wat voor/achter of staat die er maar half op![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef Den_Haag het volgende:
zal binnenkort eens langsgaan
Een dainese wave 13 zit trouwens goed. Als iemand een koopje weet
Wie heb je onlangs allemaal afgeperstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:19 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar![]()
(als t niet dezelfde is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |