Dan neem je een rasfrietje kapsalon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Heathen. het volgende:
Ik heb liever rasppatat.
Een super is toch altijd speciaal?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Klapjostie het volgende:
of nog erger mensen die niet weten wat een supertje speciaal is!
Kapsalon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een patat/frietje fucking wat?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een patat/frietje fucking wat?
Nee er zijn ook heiligschennende friet tenten die supertjes met verkopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een super is toch altijd speciaal?
quote:Friet Kapsalon
De Friet Kapsalon is een vrij recente toevoeging, oorspronkelijk uit Rotterdam, maar nu ook op verschillende plekken in o.a. Nijmegen en Eindhoven te verkrijgen. De Kapsalon bestaat uit een aluminium bakje met friet, shoarma, kaas, salade en sauzen naar keuze (vaak knoflooksaus en sambal). Vaak is er ook de keuze om er een ander grillproduct als falafel of kebab bij te bestellen.
Wat die mongool hier zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heet gewoon Kapsalon. Niets "friet"
Een supertje met?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:17 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
Nee er zijn ook heiligschennende friet tenten die supertjes met verkopen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tevens mensen die buiten Rotterdam een kapsalon maken!!!
Hebben ze daar in Rotterdam alleen turkse patat bakkers ofzo.quote:
Niet veel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef Maravilla het volgende:
Hoeveel friet ziet er bij je friet kapsalon dan?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet veel.
Sla, gesmolten kaas, friet, döner/shoarma, knoflooksaus, sambal/vlammetjessaus.
Gadverdamme dat is toch niet te eten manquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet veel.
Dus een shoarmaschotel met een beetje kaas?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet veel.
Bek houden ja, ik heb nu gelijk trek in een kapsalon en dat mag niet.quote:
Nee. Bij een frietje kapsalon zit alles bij elkaar op een hoop in een aluminiumbakje wat het nog een stuk lekkerder maakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus een shoarmaschotel met een beetje kaas?
lijkt mij ook al...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus een shoarmaschotel met een beetje kaas?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gadverdamme dat is toch niet te eten man![]()
Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Kopbal het volgende:
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan staat er een vork in.....maar ziet het er nog steeds niet uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik er m'n vork inzette.
AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAHAAAAAA WAT EEN LEUK GARPJEquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan staat er een vork in.....maar ziet het er nog steeds niet uit![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAHHHHHHHAAAAAAAAAAHAAAAAA WAT EEN LEUK GARPJE:D:D:D:D:D AAAAAIAHAHIIHHAIHIHAIH oooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOooooooooooHHHHHHHHHHHHHHH
Wtf ? dat is geen patat, dat is gewoon slaaiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Kopbal het volgende:
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste zinnetje is dan weer jammer, verder een goede post.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Agiath het volgende:
Friet kapsalon
'Kapsalon' komt uit Rotterdam
daar zeggen ze gewoon kapsalon.
En dannog iig PATAT kapsalon!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Het ziet er echt uit alsof het al een keer gegeten ís.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:40 schreef Birra het volgende:
Dat wil ik niet als ik dronken in de snackbar ben.
WTFquote:Het officiële door de International Federation of Competitive Eating erkende record friet eten is 1,15 kg in 8 minuten en staat op naam van Cookie Jarvis.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom is het ook vaak goedkoper dan een shoarmaschotel. En het is gewoon lekkerder.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef JanusAnus het volgende:
Wie kankert nou al die natte zooi bovenop je patat. Dan wordt dat toch klef! Sowieso nogal een domme "uitvinding", gewoon een shoarmaschotel in een frietbakje flikkeren en de patat er niet eens uithalen, innovatief hoor!
Omdat er weke patat onder zit?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daarom is het ook vaak goedkoper dan een shoarmaschotel. En het is gewoon lekkerder.
Jaffa maakt vage samenraapsels. Enes op de hoek van de zwartjanstraat is de beste.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Casparovvv het volgende:
Iedere Rotterdammer weet dat het gewoon kapsalon is, geen friet erbij. Maargoed, dat is al 10 keer gezegd. Wat niet iedereen weet is dat Jaffa in de Witte de With de beste maaktVooral 's nachts kan ik er van genieten.
Friet kapsalon bestaat niet, kapsalon wel. Da's hemelsch.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:23 schreef mike_hunt het volgende:
wtf is friet kapsalon?
ik ook niet. maarja nederlanders hah...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik zie de link tussen kapper en friettent niet.
Nee. Het is als ying en yang, Bassie en Adriaan, Sonny en Cher...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je dan niet hele kleffe patat?
Smaken verschillen. Zeker bij een ongedefinieerd item als kapsalon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jaffa maakt vage samenraapsels. Enes op de hoek van de zwartjanstraat is de beste.
Beste post uit het hele topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Agiath het volgende:
Friet kapsalon
'Kapsalon' komt uit Rotterdam
daar zeggen ze gewoon kapsalon.
En dannog iig PATAT kapsalon!
vanmiddagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Denk dat ik er morgen weer ff eentje ga halen
Kan het niet langer aan en gaat zo in lunchpauze langs de plaatselijke Dönertentquote:
Jaffa vraagt toch ook 5 euro of meer ervoor?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Zeker bij een ongedefinieerd item als kapsalon.
Idd, die turk is mn held na de late colleges!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk. Vlak naast de VU staat ook zo'n Turk. 5 euro voor een flinke bak.Het is dat het buiten koud is anders zou ik er ff heenfietsen.
En het is idd gewoon kapsalon. Niet met dat woord ervoor.
Nou, ik heb er ooit eentje gehad... Daar ging zelfs de sla mee de oven inquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Zeker bij een ongedefinieerd item als kapsalon.
Tegenover de Edisonstraat langs de wietboer moet het wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef danny91184 het volgende:
Kheb het al eens eerder gehoord, maar nog niet eerder gehad..
Moet eigenlijk toch maar is weten waar ze dit in Eindhoven hebben, want het ziet er best lekker uit eigenlijk..
Niet dat ik weet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans niet meer zo helder ben als ik bij Jaffa ben hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jaffa vraagt toch ook 5 euro of meer ervoor?
Een shoarma schotel dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Kapsalon is zo gruwelijk lekker. Neem hem alleen zonder kaas, dat vind ik smerig.
In 2008 nog steeds 'een dürüm dönner' halen na het zuipenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Gadverdamme...
Bestel dan gewoon een dürüm dönner
En zelf in Enschede wonenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die wel weten wat een kapsalon is. En het dan raar vinden dat er ook mensen bestaan die niet uit eenofandere verpauperde randgemeente komen.
Dat komt doordat iemand die bij een kapsalon werkte het altijd besteldequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat de neuk is nou weer een "friet-kapsalon" Zo'n term kom je toch alleen in kinderboeken tegen, geschreven door een of andere juffrouw op een lagere school? Als deze term in de dikke van Dale komt, neem ik Nederland niet meer serieus. 'Slang' kan mooier.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:47 schreef Man-E-Faces het volgende:
-O_ Wie heeft dat uit zijn/haar gezogen?
(enterug)
quote:Ook bestaat er een zogenaamde shoarmaschotel "De Kapsalon", bestaande uit patat bedekt met shoarma, kaas en salade. Deze is bijzonder populair. De naam ontstond nadat personeelsleden van een kapsalon in Rotterdam bij restaurant El Aviva hun eigen favoriete gerecht hadden samengesteld.
Bron.
Ik noem 't altijd een bakje kapsalon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Kapsalon![]()
Mensen die 'frietje kapsalon' zeggen
Komt door de mayo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef Man-E-Faces het volgende:
Het bestaat dus echt. Een meisje hier noemde het "geniaal". Ik zei "whatever makes you happy"
Maar ontopic. We weten nogsteeds niet waarom paat bij de snackbar anders smaakt dan thuis.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:45 schreef Man-E-Faces het volgende:
Die saus is gewoon remia of goudas glorie maar dan wat opgewarmd, toch?
Kan ook. Je kan ook een bakje patat bestellen, maar dat het in een bakje zit lijkt me wel standaard.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:11 schreef NanKing het volgende:
Oh uit zich bedoelde je.
[..]
Ik noem 't altijd een bakje kapsalon.
Kapsalon vegetarischquote:
Niet? Probeer het dan eens. Voordat je de remia-mayo gebruikt even in een schaaltje en even op de verwarming (jaja "verwarming", studenten paupers > student for life)quote:
Dat is een geheim only known to klapjosties.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Klapjostie het volgende:
of nog erger mensen die niet weten wat een supertje speciaal is!
Ik heb het hier niet anders gezien dan met döner.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Overigens vind ik het lekkerder met döner.
van shoarmatoko's wil je ook geen patat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:28 schreef Lastpost het volgende:
Geweldig spul dat kapsalon.
Wist overigens ook niet dat men buiten de randstad geen idee had van het begrip dat kapsalon heet.
Wat ik erger vind is dat onze lokale shoarmatoko er geen patat in doet maar van die verziekte aardappelbolletjes, dan ben je echt de weg kwijt.
Hier in de regio zijn er anders genoeg toko's die het wél kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van shoarmatoko's wil je ook geen patat.
niet te douwen is dat.
Als ik lam ben interesseert het me allerminst hoe de patat isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier in de regio zijn er anders genoeg toko's die het wél kunnen.
En dat is maar goed ook, niets beter dan een kapsalon na een avond zuipen.
Precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:56 schreef Lastpost het volgende:
Oja en bij friet moet ik altijd denken aan die slappe te gezoute zooi van de Mac met hun "heerlijke Franse frietjes".![]()
Jij bent zeker zo'n mannetje dat elke stampot eetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Rot op met je turkenvoedsel![]()
Gewoon frietje met, dat is tenminste cultuur.
Stampot gadverdamme... bijna al die nederlande gerechten zijn goor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:06 schreef Jemoedervanachteren het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n mannetje dat elke stampot eetEn tevens denken dat Nederland een eetcultuur heeft
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Rot op met je turkenvoedsel![]()
Gewoon frietje met, dat is tenminste cultuur.
Een patatje met is cultuur, stamppot niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stampot gadverdamme... bijna al die nederlande gerechten zijn goor.
Tis wel cultuur, maar gewoon niet vreten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Een patatje met is cultuur, stamppot niet?
Rest de vraag of je het weleens gegeten hebt... Kapsalon dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Is goed, jongen. Des te meer voor mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En tuurlijk niet, er zit turkeneten dooreten, kan nooit gezond zijn
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, jongen. Des te meer voor mij..
Dat dus. De enige keer dat ik er ooit van gehoord heb was toen ik toevallig puberruil zat te kijken, en 1 of andere dikke kampersnol uit R'dam op drie hoog achter dat spul heel ranzig naar binnen zat te werken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die wel weten wat een kapsalon is. En het dan raar vinden dat er ook mensen bestaan die niet uit eenofandere verpauperde randgemeente komen.
jij bent goorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stampot gadverdamme... bijna al die nederlande gerechten zijn goor.
Aardappelpuree <- kan gewoon niet lekker zijn ... kan gewoon nietquote:
Zuurkool is het enige wat ik niet lekker vind aan alles wat je opnoemt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aardappelpuree <- kan gewoon niet lekker zijn ... kan gewoon niet
Gekookte aardappelen <- 1 brok hete smakeloze prut, jus/sauzen maken het nog enigszins naar binnen te krijgen.
Zuurkool <- het enige wat zonder overmatige jus/saus naar binnen te krijgen is(+ spekjes en worst natuurlijk)
Boerenkool <- goor, zuurkool maar dan met blaadjessmaak er doorheen.
Hutspot <- zuurkool maar dan met vieze wortelsmaak erdoorheen, terwijl wortels gewoon lekker kunnen zijn
Karbonade <- de helft kan je niet opeten, een vierde is van dat moeilijk kauwbare spul, het stuk vlees dat er aan zit is dan nog wel te eten met een lading mayo/andere saus erover
etc
etc
Hoe kan je grieks niet lekker vinden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:46 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Zuurkool is het enige wat ik niet lekker vind aan alles wat je opnoemt.
Ikzelf hou het meeste van gewoon ouderwets hollandse pot, verder wil ik nog wel eens spaghetti eten (nee dat prak ik niet, wie dat wel doet is idd achterlijk) en verder lust ik totaal geen chinees/turks/grieks o.i.d.
Beetje dom om gelijk al het Nederlandse eten goor te noemen als je het denk ik nog nooit goed klaargemaakt gegeten hebt.
Prakkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:36 schreef Man-E-Faces het volgende:
het gekke aan Nederlanders is dat ze alles prakken. spaghetti, aardappelen whatever.. wordt geprakt.
nieteens zo'n heel gek idee voor je lichaam fysiologisch gezien. maar waar in godsnaam komt die gewoonte vandaan? prakken..prakken..prakken.. prakken maar!!
maar dan geen hamburger maar een frikandelquote:Mitraillette
Een Mitraillette is een broodje met daarop frieten, één of meerdere sauzen en een snack uit het assortiment van de desbetreffende frituur, meestal een hamburger. Een Mitraillette komt hoofdzakelijk in België voor. De Franse variant, met stokbrood, heeft regelmatig kebab als bijgerecht.
Ik heb het gezien! normaal uitziende hollanders die spaghetti prakken echt!. Zij falen niet ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Spaghettie prakken? Dat doet echt NIEMAND.
Wat een grote faal:
Nederlanders prakken ALLES...en dan vervolgens wel TWEE dingen op kunnen noemen en er ETC achter plakken. En dan de grootste faal: van de 2 dingen díe je op kunt noemen is er 1 fout
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb het gezien! normaal uitziende hollanders die spaghetti prakken echt!. Zij falen niet ik.
Ik constatteer.
Als Hollanders niks hebben om mee te prakken gaan ze eerst 10min. lopen zoeken naar een vork of iets.
Je kan gewoon niet koken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aardappelpuree <- kan gewoon niet lekker zijn ... kan gewoon niet
Gekookte aardappelen <- 1 brok hete smakeloze prut, jus/sauzen maken het nog enigszins naar binnen te krijgen.
Zuurkool <- het enige wat zonder overmatige jus/saus naar binnen te krijgen is(+ spekjes en worst natuurlijk)
Boerenkool <- goor, zuurkool maar dan met blaadjessmaak er doorheen.
Hutspot <- zuurkool maar dan met vieze wortelsmaak erdoorheen, terwijl wortels gewoon lekker kunnen zijn
Karbonade <- de helft kan je niet opeten, een vierde is van dat moeilijk kauwbare spul, het stuk vlees dat er aan zit is dan nog wel te eten met een lading mayo/andere saus erover
etc
etc
quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:20 schreef luciferhout het volgende:
[..]
maar dan geen hamburger maar een frikandel
bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Frieten
Ik vind dat "Kapsalon" idee echt een gevalletje "gebrek aan cultuur dus we doen maar wat".quote:
Ja. Maar wat heeft dat met een overheerlijk patatje pangang te maken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik vind dat "Kapsalon" idee echt een gevalletje "gebrek aan cultuur dus we doen maar wat".
Welke pauper heeft dat geschreven? Zijn de mensen in o.a. Nijmegen en Eindhoven even blij dat ze nu ook kapsalon kunnen krijgen. En what the fuck is er met dat aluminium bakje? Heet het ineens anders als het in een plastic bak zit ofzo?quote:Friet Kapsalon
De Friet Kapsalon is een vrij recente toevoeging, oorspronkelijk uit Rotterdam, maar nu ook op verschillende plekken in o.a. Nijmegen en Eindhoven te verkrijgen. De Kapsalon bestaat uit een aluminium bakje met friet, shoarma, kaas, salade en sauzen naar keuze (vaak knoflooksaus en sambal). Vaak is er ook de keuze om er een ander grillproduct als falafel of kebab bij te bestellen.
quote:Kapsalon (Hairdresser)Already a Rotterdam phenomenon: the calory bomb Kapsalon. No haircutting is involved. It’s the name for a dish that’s made of shoarma, chips, cheese, salad and sauce. Eat one and you don’t have to (or want to?) eat the rest of the day. It was one of the phenomena in Rotterdam in 2006. 2007 will be the year when we discover if it’s going to be a (inter)national success, or if it will just be a short fashion. The health institutes would definitely prefer the latter.
The story goes that Kapsalon was invented in the Shoarma-restaurant El-Aviva in Rotterdam Delfshaven. They have been selling the dish since 3 or 4 years.
The name Kapsalon is supposed to come from the hairdresser that is located ten meters from the shoarma place: Kapsalon Tati. They used to order shoarma with chips. Later they wanted to add cheese and sauces. When they sent people over to the shoarma-restaurants they said: ask for a Kapsalon, and the shoarma sellers will know what is meant.
By now you can find Kapsalons in shoarma-restaurants all over Rotterdam. It’s something people had to get used to. Rotterdam already new the also interesting combination of international phone-shops and hairdressers; so quite a few people presumed a new (strange) industry had emerged where baking shoarma and getting a haircut was actually taking place in the same room. But now we know the truth.
Ik stel dus ook voor om dit "begrip" gewoon massaal te ontkennen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:51 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo is dit nou weer "uitgevonden" in Rotterdam? Ik at dit tig jaren geleden in fokking Den Helder al (mind you, das ongeveer 10 jaar geleden), al noemden we het toen gewoon 'patat-shoarma-met kaas' en daar pleurde je dan zelf saus en sla (desnoods) op. Hoezo kapsalon? Tief toch op man.
Omdat ik vermoed dat jij ook maar wat doet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja. Maar wat heeft dat met een overheerlijk patatje pangang te maken?
ik zou het niet doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga er denk ik woensdag weer een halen.
Weet niet waar jij je snacks haaltquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het zijn alle restjes die over zijn van de dag ervoor.
Waar is dat "hier" dan? Want we gaan eerdaags op Grote Reis naar Rotterdam, vanuit het diepe zuiden en ik MOET een kapsalon hebben gegeten aan het eind van de dag. Zeker als de wederhelft weer naar de Mac wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Weet niet waar jij je snacks haaltHier is dát in ieder geval niet zo.
hier ook niet hoor, staan ze gewoon vers voor je af te snijdenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik kom niet in tenten waar ze doner en shoarma maken. Ik ga aan de schijterij van die rommel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er zit een turk in de Benthemstraat (Rotterdam-Centraal) die hele goeie maaktquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar is dat "hier" dan? Want we gaan eerdaags op Grote Reis naar Rotterdam, vanuit het diepe zuiden en ik MOET een kapsalon hebben gegeten aan het eind van de dag. Zeker als de wederhelft weer naar de Mac wil
Ik heb hongerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er zit een turk in de Benthemstraat (Rotterdam-Centraal) die hele goeie maakt
meestal voldoet "de turk" of "de shoarmatent" welquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:
In Schiedam zit veruit de beste die ik ken, weet allen niet hoe die heet
Precies, als ik "de Turk" zeg weet iedereen dat ik die tent bedoel waar we altijd heen gaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meestal voldoet "de turk" of "de shoarmatent" wel
ja hoor, dan werken er chinezenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:00 schreef Kopbal het volgende:
Zijn er ook cafetarias die niet gerund worden door Turken dan?
Nee. Patat Pangang bestaat echt. Zie de Friet-wikipediaquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat jij ook maar wat doet?
Ik ken niet anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:00 schreef Kopbal het volgende:
Zijn er ook cafetarias die niet gerund worden door Turken dan?
Minder wanhopig dan jouw moeder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:34 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat je zijn moeder uberhaupt hebt uitgeprobeerd. Hoe wanhopig ben je dan als ik vragen mag?
Vast die tegenover de seksshopquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, als ik "de Turk" zeg weet iedereen dat ik die tent bedoel waar we altijd heen gaan
Heeft die goeie?quote:
Kobi zit niet in schiedamquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heeft die goeie?
Ik haal altijd tegenover Alev
Niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan zal je nu wel uit je bek stinken.![]()
*ik ga ff roken nu*
Alleen sambal ftwquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
*ik ga ff roken nu*
nee, tanden gepoestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je ruikt het zelf niet meer bedoel je!?
Dat hóórt zo ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
*ik ga ff roken nu*
hhahahahahahahhaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef fathank het volgende:
Friet Kapsalon
Doe mij maar een coupe frikandel speciaal.
Misschien dat je het dan eens moet proberen bij een betere zaak?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef 78rt21 het volgende:
Nou ik heb gister dus voor het eerst een Kapsalon gegeten na al die verhalen hier maar wat viel ie tegen! Man man man.... Deze mix van patat/shoarma/kaas/saus/sla is qua smaak het beste te omschrijven als kots in een bakje. Daarnaast zit deze snack zó bomvol calorieën dat je na 4 happen al volledig vol zit.
Dit is inderdaad een gerecht dat je het beste kunt eten in een dronken bui na het stappen: in nuchtere staat krijg je geen hap door je keel.
Kapsalon? Eens en nooit meer!
Die ziet er wel vertyft uit vriend, teveel patat, te weinig vlees.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Geranium_Opa het volgende:
[ afbeelding ]
Haters gonna hate.
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:29 schreef Dastan het volgende:
Wat was HSG-BOMBER kinderachtig in 2008.
Natuurlijk, er moet ook geen aardappel in, maar frietquote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef 78rt21 het volgende:
Nou ik heb gister dus voor het eerst een Kapsalon gegeten na al die verhalen hier maar wat viel ie tegen! Man man man.... Deze mix van patat/shoarma/kaas/saus/sla is qua smaak het beste te omschrijven als kots in een bakje.
Deze manquote:Op donderdag 22 september 2011 09:35 schreef Roland_Deschain het volgende:
Patat kapsalon![]()
![]()
![]()
Het ultieme pauper eten.
huh, een kapper die friet bakt¿ Nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef Kopbal het volgende:
Mensen die dus niet weten wat een frietje kapsalon is.
Dit dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is er mis met friet? Fucking lekker...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:11 schreef EnterToets het volgende:
Mensen die geen kapsalon eten vanwege de calorieën![]()
Tevens: 'friet'![]()
Kerel je gaat genietenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou, maar eens een kapsalon met döner en knoflooksaus besteld. Ben benieuwd.
Kapsalontmaagding.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou, maar eens een kapsalon met döner en knoflooksaus besteld. Ben benieuwd.
Dat is hoe die provinciale Brabanders een kapsalon noemen omdat ze zien dat er patat in zit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat de neuk is nou weer een "friet-kapsalon"
ditquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef wise het volgende:
ik ken alleen een dames en heren kapsalon btw
Ik heb hier in de randstad echt nog nóóit iemand 'frietkapsalon' horen zeggen anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Anno2012 het volgende:
frietkapsalon![]()
als je dat hier zegt lachen ze je uit
wat een pauperwoord
echt iets voor randstedelingen
friet zeggen ze alleen in de boerenprovincies zoals brabant,limburg en twentequote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik heb hier in de randstad echt nog nóóit iemand 'frietkapsalon' horen zeggen anders.
Inderdaad, gelukkig woon jij in NY waar alles super-modern is.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef wise het volgende:
[..]
friet zeggen ze alleen in de boerenprovincies zoals brabant,limburg en twente
waarom gelijk persoonlijke aanval¿ Komt omdat ik gelijk heb hequote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig woon jij in NY waar alles super-modern is.
Wat het leven een stuk leuker maakt, wij maken ons in brabant niet zo druk over of je nou friet of patat zegt...als het maar lekker isquote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef wise het volgende:
[..]
friet zeggen ze alleen in de boerenprovincies zoals brabant,limburg en twente
Tegenwoordig heet zoiets 'sarcasme'.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef wise het volgende:
[..]
waarom gelijk persoonlijke aanval¿ Komt omdat ik gelijk heb he
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Wat het leven een stuk leuker maakt, wij maken ons in brabant niet zo druk over of je nou friet of patat zegt...als het maar lekker is![]()
Groeten uit Brabant kut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |